Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 18 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 3:48

Lijkt me heel apart om jezelf en je partner zo terug te zien in een kindje... ben benieuwd hoe dat hier wordt.smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 18 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 vr 5 aug 2011 - 4:39

ik hoop dat onze kleine niet alles mee krijgt van zijn vader! mijn vriend is roodharig (meer rossig) en ik hoop eerlijk gezegt niet dat ons kindje rood wordt! haha smile ach als het zo is....dan hebben we altijd nog de kleurspoellingen Laughing
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor vr 5 aug 2011 - 4:44

@beegee, mooie echo's!
Very Happy wij gaan ook een 3D/4D echo laten maken, over een paar weken hebben we de afspraak. Ik ben benieuwd.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 vr 5 aug 2011 - 5:11

Begee: wat leuke echo's, is deze echo met 20 weken gemaakt?

wij hebben een afspraak staan voor 3 september voor een 3D echo. dan ben ik bijna 28 weken, ik ben echt heeel benieuwd hoe de kleine eruit ziet!! maar ik moet nog een maandje geduld hebben!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol vr 5 aug 2011 - 5:49

Beegee, wat leuk om die foto's te zien! Ziet er mooi uit hoor! Jullie krijgen dus een zoon begrijp ik?
Joyce en floor wat leuk dat jullie ook voor een 3d echo gaan. Ik heb het er nog niet met mijn vriend over gehad, ik vind het best prijzig en er is een extra tweelingtoeslag(natuurlijk alles is duurder Very Happy ) en wij krijgen ook al meer echo's in het ziekenhuis.... moeilijk moeilijk

Floor, wat betreft die voordeelpas ik snap er nog niet heel veel van, maar er stond nu een groot bord bij de wipstoelen bij de prenatal dat je met die pas 20% korting kreeg dus daardoor wist ik het, en hoefde je bij het betalen alleen de pas te laten zien. Verder hoe het met die site gaat weet ik niet!

Ben vanmiddag weer ff bij de prenatal geweest. 2x de adaptersset gehaald voor de maxicosi's met stickers, een boxkleed (die grijze met nijntje) met stickers, twee dekentjes met stickers en twee wat dikkere vestjes van nijntje ook met korting! Leuk shoppen zo.. maar dan nog best duur maar goed we hebben het allemaal wel nodig!
En daarvoor nog ff met een vriendinnetje geluncht op het terras, we zaten gewoon lekker in het zonnetje heerlijk!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 11:13

Beegee: Wat een mooie 3d echo smile... en ook bij Jack zie ik .
Ik kreeg echt comentaar dat ik al zo vroeg kwam voor een 3d echo ( was bijna 24 weken). Was dus ook mislukt en mag nu 20-8 terug komen. Volgens hem kon je rond dit aantal weken geen mooie foto's krijgen, maar als ik die van jou dan zie met 22 weken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 19:15

@ razz, hij zei ook al het beste is om pas rond 26 weken te komen.. toen zei ik al we hebben bij indy en merle ook op deze tijd (bij indy zelf met 19 weken) een pretecho laten maken dus vinden we het niet erg.... het enige nadeel is wel dat de kleine helemaal weg kroop haha en als ze wat groter zijn is het makkelijker om ze op beeld te krijgen.. maar goed, we hebben gelukkig nog wat mooie pics er tussen!!

@ studiebol, echt een 2ling toeslag? ik zou juist denken wat leuk en apart om dat te mogen doen...

@ joyce, de echo is precies met 22 weken gemaakt.
haha herkenbaar dat je eigenschappen liever niet hebt.. bij ros in de fam zitten grote oren.... nu heeft ros dat gelukkig niet, maar de kans is toch echt aanwezig dat onze kleine man ook grote oren heeft... Very Happy maar goed als dat alles is, dan zetten we dat wel vast met een plakbandje angel

@ freakie, het is inderdaad erg vreemd om jezelf in het klein terug te zien.. of gewoon bij merle de hele houding van ros... al waren beide meiden bij hun geboorte kopietjes van ros.

liefs

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 5 aug 2011 - 20:09

voor de ervaren zwangere dames....zijn jullie veel groter geworden tussen week 24 en 27 qua buik? of schikt dit allemaal wel!

beegee: gaan jullie ook nog later een 3D echo maken, of houden jullie het hierbij?! ik vind het wel super beeld hoor al met 22 weken, toch heel anders dan ik had verwacht...

all: die kleine man is zo onzettend actief! maar hij draaid ook verschrikkelijk veel, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit echt geen lekker gevoel vindt. het is ook niet echt pijnlijk ofzo, maar heel raar ongegenoegen. klinkt dit bekend bij iemand?

studiebol: dat wordt inderdaad dat best prijzig! ik vind het echt onzin dat ze daar extra voor vragen! ik snap wel dat ze langer bezig zijn, maar jij heb er toch niet express een tweeling ingestopt lol! ...maar mocht je geld overhouden is het denk ik wel heel leuk om te laten doen!
lekker geshopt! jaa alles is best duur, maar goed net wat je zegt je hebt het wel nodig, ik heb ook een nijntje grijze boxkleed.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 20:16

joyce0606 schreef:voor de ervaren zwangere dames....zijn jullie veel groter geworden tussen week 24 en 27 qua buik? of schikt dit allemaal wel! mijn buik is tussen 18 weken en 22 weken erg hard gegroeid.. ik heb even op de site terug gekeken en bij merle groeide ik vooral na 26 weken tot 31 weken erg hard

beegee: gaan jullie ook nog later een 3D echo maken, of houden jullie het hierbij?! ik vind het wel super beeld hoor al met 22 weken, toch heel anders dan ik had verwacht...

all: die kleine man is zo onzettend actief! maar hij draaid ook verschrikkelijk veel, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit echt geen lekker gevoel vindt. het is ook niet echt pijnlijk ofzo, maar heel raar ongegenoegen. klinkt dit bekend bij iemand? yep heel herkenbaar!! hier lijkt het ook alsof de kleine nooit slaapt, soms erg vermoeiend als ik moe ben en de kleine rete actief...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 20:19

@Joyce: Mijn buik is niet heel veel groter geworden tussen de 24e en 27e week. Als het goed is begint dat nu juist te komen ( tussen de 27 en 40 weken). Ik snap je nare gevoel betreft het draaien enzo van de baby. Ik vind het soms zelfs eng omdat het lijkt alsof ze eruit wil via mijn buik, omdat ze dan zo onrustig aan het draaien,duwen en schoppen is. Maar toch geniet ik er wel weer van. Kan 's avonds echt wel lekker een uur op de bank naar mijn buik liggen turen, als ze zo bewegelijk is.

@All: Van de week alvast al het beddengoed uitgewassen, dan scheelt dat straks weer, als ik ook alle kleertjes ga wassen haha. Ik heb nu dus een hele stapel lakentjes en hydrofiel doeken etc liggen die allemaal nog gestreken moeten worden Neutral De kleertjes doe ik pas in mijn verlof. Doen jullie ook de (nieuwe)knuffels enzo wassen...volgens mijn schoonmoeder hoeft dat niet Question

Straks lekker even wat winkelen bij de prenatal Laughing Zou eigenlijk van de week al gaan, maar vind het toch gezelliger samen met mijn vriend.. en die kan beter spullen sjouwen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 20:58

*breekt even in*

Hier draait de kleine regelmatig rondjes op mijn blaas.
Dat is ook echt niet fijn...

Ja, alles wat uitwasbaar is heb ik bij onze eerste uitgewassen en dat doe ik ook bij de tweede.
Dus ook knuffels. Wie weet hoe lang ze in de winkel gestaan hebben en stof hebben staan vangen...

*breekt weer uit*

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 5 aug 2011 - 21:12

ik zou inderdaad ook alles wassen! ook boskleed en bekleding maxi cosi, en dat soort dingen, je weet inderdaad maar nooit hoe lang het heeft gestaan en wie er allemaal aangezeten heb, en daarbij ruikt het ook altijd zo plastic achtig! ach....al was het alleen maar omdat het leuk is om alles te wassen, ben je toch weer even bezig met de kleine!

wij hebben grote dingen eigenlijk allemaal via marktplaats, en alles gaat de was in en wat niet in de was kan, gaat een fles dettol tegenaan!

niet dat ik smetvrees heb ofzo, want kindjes moeten ook een weerstand opbouwen, maar voor mijn gevoel ben ik dan blanco begonnen smile

ach...dat draaien is dus bekend fenomeen.....ik kan er ook wel echt van genieten, ik lig inderdaad ook vaak na het eten samen op de bank, en dan gaat mijn buik ook helemaal heen en weer!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol vr 5 aug 2011 - 22:04

Ja hoor een tweelingtoeslag, juist omdat het meer tijd kost vragen ze meer geld(tenminste dat denk ik) tja dus ik moet het nog maar ff zien wat we doen...

Razz veel shop plezier!

Als straks de meubels er zijn en dus ook de kast wil ik het beddengoed en zo ook wel een keer gaan wassen maar dan kan ik het in een kast leggen nu ligt alles nog in tassen op de kamer dus dan helpt het niet echt als ik ga wassen.

Over het draaien ik heb geen idee, ik voel nog geen kinderen, helaas!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 vr 5 aug 2011 - 23:47

studiebol schreef:Ja hoor een tweelingtoeslag, juist omdat het meer tijd kost vragen ze meer geld(tenminste dat denk ik) tja dus ik moet het nog maar ff zien wat we doen...

Razz veel shop plezier!

Als straks de meubels er zijn en dus ook de kast wil ik het beddengoed en zo ook wel een keer gaan wassen maar dan kan ik het in een kast leggen nu ligt alles nog in tassen op de kamer dus dan helpt het niet echt als ik ga wassen.

Over het draaien ik heb geen idee, ik voel nog geen kinderen, helaas!

ik denk zodra jij je kindjes voelt, je gelijk de volle laag krijgt smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* za 6 aug 2011 - 1:33

@ Beegee: Jullie krijgen ook een jongen? Leuk!! Een 3d echo lijkt me sowieso heel bijzonder omdat je dan vaak al heel goed het gezichtje kunt zien.

@ Joyce: Het is aan de ene kant natuurlijk heel leuk om de kleine te voelen maar als hij steeds maar blijft draaien kan ik me voorstellen dat het ook wel vervelend kan zijn. Ik voel ons mannetje nu ook regelmatig, soms is hij heel actief. Ik moet er wel een beetje aan wennen maar vind het ook wel weer leuk. Het zijn nu ook nog maar lichte bewegingen dus ik heb er geen last van.

@ all: Donderdag onze commode in de grondverf gezet en eind van de dag een laagje 'goede' verf en gisteren alweer de hele dag last van mn darmen en niet lekker. Misschien toch weer wat te veel gedaan... Vriend is nu het plafond aan het verven in de babykamer en heeft gisteren de radiator overgespoten dus die lijkt ook weer netjes. En dan schiet het ook alweer best lekker op!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  studiebol za 6 aug 2011 - 22:18

Joyce dat denk ik hoor, we zullen afwachten zodra ik de volle laag krijg zullen jullie het horen Very Happy

Hoe is het met iedereen hier? Razz lekker geshopt? Lookie ben ook benieuwd naar jullie kamertje als het straks af is! Leuk omdat van iedereen te zien!

Ik was gisteren een dagje weg met mijn schoonzus, we wonen nog al ver uit elkaar en ze kwam hier heen. Had ze een pedicure bij de Rituals Spa geregeld, zo lief van haar! Heerlijke voetmassage gehad, en toen daarna nog lekker uiteten geweest! Was een leuke dag. Vraag me me wel af hoe lang zij nog mijn schoonzus is want ze heeft haar vriend al 2 weken niet gesproken, het loopt allemaal niet zo lekker..wel sneu voor haar.

Ik heb vanmiddag nog een verjaardag dus dat is wel weer gezellig en dan zit mijn volle weekend er weer op!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Poisongirl za 6 aug 2011 - 23:19

Deze babykamer hebben we gisteren besteld.

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 18 Z

en deze kinderwagen:
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 18 Z
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Floor za 6 aug 2011 - 23:20

@poisengirl, leuke kamer! wij hebben dezelfde maar dan de lichte variant.
Mooie kinderwagen ook, mooie kleur.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 6 aug 2011 - 23:25

Leuke spullen poisongirl!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Poisongirl za 6 aug 2011 - 23:57

Floor schreef:@poisengirl, leuke kamer! wij hebben dezelfde maar dan de lichte variant.
Mooie kinderwagen ook, mooie kleur.

Bedankt smile Wij hebben getwijfeld over deze en de lichte, maar omdat we een witte vloer hebben toch voor deze gekozen. De inderwagen had k nooit gedacht zo'n dure te kpen, maa rmijn man is heel groot (1.97) en ik klein(1.57) dus moesten we er een hebben die goed in hoogte verstelbare handrail had smile Ben er heel erg bli mee !)
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 0:42

Poisongirl, wat een leuke spullen! Wel kleine plaatjes, dus kan zo 1..2..3 niet zien welke kinderwagen het is?

Studiebol ; ben erg benieuwd wanneer jij de ukkies gaat voelen! Wat lief van je (nog net) schoonzus! Ik kan al jaren een goede pedicure gebruiken maar vind het het geld niet waard haha

Hier weinig nieuws, gisteren ben ik de hele dag naar mn familie geweest, en mijn vriend is gaan trainen en gaan stappen, dus die zag ik vannacht om 2.15 uur pas weer, hij maakte me wakker, maar hij had heel lief 2 loempia's voor me meegenomen haha mét saus, dus die heb ik midden in de nacht op bed heerlijk op zitten smikkelen! Beetje raar, maar wel heel erg lekker! En mijn vriend heeft deze week vrij en ik moet nog werken, dus heb ik mezelf qua huishouden een week vrijaf gegeven en mag hij dat vd week doen, evenals koken Very Happy heerlijk! En vanavond is er voor het eerst sinds weken weer Studio Sport, dus ik ben een blij mens. En en en James Morrison, onze all time favourite heeft wat nieuwe nummers uitgebracht, dus die ben ik heerlijk aan het luisteren! Zometeen ga ik lekker in bad, met de nieuwe Flair en Grazia, deze week nog even 3x 7 uur mijn bed uitknallen en dan heb ik vakantie!

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl zo 7 aug 2011 - 1:16

Parels schreef:Poisongirl, wat een leuke spullen! Wel kleine plaatjes, dus kan zo 1..2..3 niet zien welke kinderwagen het is?

Dekinderwagen is een mutsy 4rider lightweight kleur caribbean smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey zo 7 aug 2011 - 4:36

Ik weet niet wat er precies is geschreven allemaal en heb even weinig energie om veel terug te lezen, dus excuses daarvoor! Zag wel nog een kamertje voorbij komen. Is dat de Dover van Babydump? Wij hebben de Denver, lijkt er heel erg op, alleen de handvaten zijn anders en is een stuk lichter. Vind het wel een mooie kamer hoor! Op onze meubels enzo moeten we nog zo'n 6 weken wachten denk ik. Hopelijk bellen ze op of het eerder bezorgd kan worden Wink Nu wordt het bezorgd net na onze vakantie, tijdens onze vakantie zou ideaal zijn.

Heb overigens nog foto's die ik wil showen angel Foto's aub niet quoten!

*foto's verwijderd*
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  joyce0606 zo 7 aug 2011 - 4:43

poison: mooi kamertje! en die kinderwagen is echt leuk! heel mooi vrolijk kleurtje!

mickey: wat leuk kamertje zeg! echt mooi! wij hebben maar een klein kamertje, dus kan helaas niet alles in kwijt wat ik zou willen. jullie kamertje ziet er nu al heel lief uit! en je buik groeit ook al aardig!

ik heb mijn mannetje maar even aan het werk geschopt haha! we hebben samen even een plank gemaakt, waar de TV op komt in de slaapkamer, en die hangt nu mooi met de TV erop! en nu moeten nog 3 planken op gehangen worden, waar de lego collectie van mijn vriend op komt! dan kan ik weer een hoop boel opruimen...want het is echt een ontplofte choas op de bovenverdieping! tussen door ook nog even wat freubel dingetjes voor de bruiloft aan het maken! smile

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor zo 7 aug 2011 - 5:30

Poisongirl, ben wel benieuwd hoe het wordt met de lichte vloer dan. Lijkt me erg mooi.

Parels, lekker hoor bijna vakantie! goed dat je vriend nu alles doet in huis, kan je lekker genieten van je rust als je thuis komt van je werk.

Mickey, wauw mooie buik zeg! En als je zelf even belt naar babydump? misschien kunnen ze je wel eerder inplannen? (ik heb ook gebeld angel maar helaas waren onze meubels en overige spullen nog niet allemaal binnen. Gelukkig ben ik inmiddels wel gebeld voor een afspraak en die is een week eerder als op de factuur is afgesproken. De 22ste komen ze het al brengen)
Mooie kamer ook tot nu toe! erg leuk met die kleur en de sterren erop.

Joyce, fijn dat je tv nu goed staat. Ik ben ook blij als straks de meubels er allemaal zijn dan kan ik eindelijk gaan opruimen, nu ligt/staat overal vanalles omdat ik het kamertje zo leeg mogelijk wil laten ivm het opbouwen van de meubels. Ben blij als er straks weer orde is in huis, nu kan ik niks vinden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: