Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 32 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 8:08

pitbullgup schreef:Heerlijk dagje niks doen!

Net op internet zitten sneupen en wat leuke zinnen tegen gekomen voor op het kaartje smile Vanavond maar aan m'n man laten zien.
Geven jullie de naam eigenlijk ook al door voor de proefdruk of niet?

Wij hadden dat bij beide wel gedaan, puur omdat je dan het kaartje ziet met DE naam.. :-)
zullen we nu weer doen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 32 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 do 1 sep 2011 - 8:26

ik heb een erg leuk kaartje gezien bij kaartje2go, wij hebben de trouwkaarten hier ook vandaan, en is ons prima bevallen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mickey do 1 sep 2011 - 10:43

Nou meiden, wat een druk dagje zeg! Kletskoppen Wink

Vandaag heeft babydump spullen gedumpt Wink Ze hadden gezegd dat het tussen 8.00 en 18.00 bezorgd zou worden, dus rond 10.40 werd ik ongeduldig angel Heb toen gebeld voor een tijdsindicatie: tussen 11.15 en 14.15 zou de bezorger hier zijn. 11.20 stond de vrachtwagen voor de deur Very Happy
De kinderwagen is heel mooi, hebben nu de voor het eerst de kleur gezien, maar het valt gelukkig niet tegen.
De meubels hebben we meteen opgezet. De kast duurde erg lang, bijna 3 uur mee bezig geweest, maar het bedje en de commode stonden snel klaar. We hadden ook een matras erbij besteld, maar de maat klopt niet, moeten daar dus mee terug. We hebben de junior kamer besteld, met een bedje van 70cm bij 140cm, het matras is 70cm bij 150cm. Dat gaat dus niet lukken Sad Hopelijk hebben ze die matrasjes op voorraad, heb niet veel zin om daar lang op te moeten wachten. We hebben er ook 2 moltonhoeslakens bij besteld, die zijn 75cm bij 150cm, dus ook dat wil ik even navragen, hoe dat zit. Ik zal binnenkort foto's op de computer zetten, dan kan ik even showen Very Happy

@Supertalentje: Was inderdaad een raar idee, de laatste keer met z'n tweetjes. Maar was wel heerlijk, om nog even eruit te zijn geweest. We waren er beide hard aan toe. Ik moet suiker laten prikken, omdat mijn BMI te hoog is. Mijn VK doet dat standaard bij zwaardere moeders. Wat de echo's betreft: ik las hier dat er meerdere meiden zijn die nog echo's krijgen bij hun VK, dat het bij hun standaard is. Bij mijn VK helaas niet. We hebben het wel over een 3D echo gehad, maar we vinden het erg duur. Dat geld kunnen we beter ergens anders aan besteden. Ik weet niet meer precies hoe het met die slaapzakjes zit. Volgens mij heeft het inderdaad met de pasvorm te maken, dat het goed moet aansluiten bij de armen en het nekje. Die baarmoedermond meting heb ik niet gehad nee... Heeft mijn VK het ook niet over gehad. Ik heb sowieso nauwelijks lijstjes of zoiets mee gekregen om in te vullen. Alleen van het echobureau. Bij de 20-weken echo kregen we die mee. Ze hadden die graag terug na de bevalling, nou ja... dan doen we dat he. Kan me voorstellen dat je de opmerkingen van collega's zat bent. Ik denk dat mijn collega's flink schrikken als ik over 1,5 week weer moet werken Wink Ik heb het idee dat ik erg hard groei nu. Ik heb nog helemaal geen badcape! Heb wel een badjasje, maar die is nu nog te groot. Moet binnenkort ook maar eens een lijstje maken met spullen die we nog nodig hebben. Volgende week gaan we waarschijnlijk een dagje naar Utrecht om te winkelen, dus wie weet komen we daar nog leuke dingen tegen voor onze uk. Jammer zeg, dat je die blouse niet meer kunt vinden. En balen van je blaasontsteking! Ik had vorige week even zo'n vermoedens dat ik tegen een ontsteking aan zat, had continu aandrang, maar steeds maar een paar druppels. Inmiddels geen last meer van, dus zal wel niet zo zijn.

@PBG: Ik heb nog geen slaapzakje, maar heb wel een leuke gezien. Alleen al daarom wil ik heel graag weten hoe het nu zit Wink Maar ik denk dat we die maar gewoon moeten halen smile Wat een luxe zeg, nog zoveel echo's! Geloof best dat jullie het niet erg vinden dat dat sinds kort is ingevoerd. Zou ik ook niet erg vinden. Ik vind een tekst voor het geboortekaartje ook moeilijk. En als ik dan iets gevonden heb wat ik leuk vind, vindt mijn vrien het helemaal niks... Pfff... wordt nog een hele onderneming. En moeten er natuurlijk ook niet meer te lang mee wachten.

@Parels: Dat bloed bij de baby uit de navelstreng. Doen ze dat nu al? Of pas na de geboorte? Mij lijkt het eng om dat te laten doen tijdens de zwangerschap. Zou veel te bang zijn dat het kwaad kan voor de baby. Ik ben benieuwd hoe het bij mij op het werk is als ik dalijk terug ben van vakantie. We hebben soms ook van die drukke dagen, dat je echt het gevoel hebt aan de lopende band te staan... Na zo'n dag voer ik meestal ook niet veel meer uit Wink En 8x in 1 nacht?? Ik moet er 's nachts meestal 1 x uit en dan baal ik als een stekker, want ik kom dan maar moeilijk weer in slaap. Leuk hoor, dat je moeder mee gaat met de echo. Lijkt me heel bijzonder. Wat de kraamzorg betreft: ik vond het ook vroeg dat ze belde, maar de afspraak is pas over een maand. Ik zou dus niet te lang wachten met bellen als je niks hoort.

@Joyce: Volgens mij heb jij best een fijne en meewerkende werkgever als ik het zo lees. Maar als je pijn hebt, moet je inderdaad aan jezelf denken en lekker thuis rustig aan gaan doen. Wel balen zeg, dat je nog steeds zo'n last hebt van je nieren. Maar toch wel fijn dat je juist daardoor goed in de gaten gehouden wordt. Oh wat leuk, kraamvisite! Ik mag binnenkort ook weer op visite. Vriendin van mijn zus was gister uitgeteld, dus heel lang kan het niet meer duren Wink Ik vind het soms ook een heel onwerkelijk idee, over 3 maanden mama te zijn. Maar nu we de meubeltjes hebben, wordt het weer wat realistischer. Dat nannycare ken ik helemaal niet, maar eens gaan googlen. Spannend hoor, zaterdag de echo! Van de ene kant leek het me heel leuk, maar we vonden het uiteindelijk te duur.

@Floor: Ik had er ook moeite mee hoor, die hitte. Ik kan er helemaal niet tegen, vin de tegenvallende zomer hier dan ook niet zo'n ramp Wink Bij mijn VK is die ijzercontrole ook standaard, rond de 30 weken. Maar omdat ik vanwege die dagcurve voor het suikergehalte sowieso bloed moet prikken, heeft de VK het ijzergehalte ook meteen aangevinkt op het formulier. Dan is dat ook weer gebeurd. Wat veel vocht binnen moeten krijgen: dat klopt volgens mij wel, maar ik geloof ook dat in appelsap vrij veel suiker zit. Anders inderdaad verdunnen, al weet ik niet of het dan nog smaakt Wink Kan me voorstellen dat je tijdens het tellen afgeleid werd door die kleine druktemaker.

@Blondje: Ik heb dat ook wel hoor, als ik het druk heb, heb ik minder tijd en zin om te reageren. En handig inderdaad, je eigen tijden indelen. Is dat nu tijdelijk vanwege je zwangerschap? Wat jammer dat de proefdruk tegen viel. Hopelijk wordt het definitieve kaartje wel mooi. Ik vergeet mijn buik ook af en toe. Bots regelmatig tegen anderen aan en ook met opstaan bots ik vaak tegen de tafel Embarassed De thermometer moet ik dus nog aanschaffen. Zat niet in het kraampakket, helaas. Haal voor mezelf zo'n goedkoop geval en voor de uk een met flexibele top. Schijnt prettiger te zijn. Volgens mijn zus verkopen ze die bij Babydump (of was het nou Prenatal?). Blokker heeft ze ook, maar schijnbaar niet altijd op voorraad. Ik ben nog niet 1x gewogen bij de VK. Bij de intake vroeg ze naar mijn gewicht voor de zwangerschap, heb toen maar wat gegokt :P Wat fijn dat je meisje al aan't indalen is. Hopelijk komt ze mooi op tijd Wink Ik heb ook af en toe van die dagen. Dan zijn er genoeg dingen te doen (meestal huishoudelijk laughcry ), maar ik heb dan gewoon geen zin om iets te doen.

@Poison: Wat jammer dat ze het hartje niet goed kon beoordelen, ik zou meteen in de stress schieten Wink Maar nu mag je wel nog een keer gaan kijken, das ook geen straf. Willen jullie het geslacht bekend maken of niet? Dat leek mij het moeilijkste aan het weten van het geslacht: niemand zeggen wat het is. Daarom is het maar goed dat we het niet weten Wink

@Dizzy: Welkom nog, had ik volgens mij nog niet gezegd. Ik zie dat je exact een maand na mij uitgeteld bent. Een kerstkindje misschien Wink Wat een schok lijkt me dat! Pas bij 8,5 maand erachter komen dat je bijna een kindje krijgt. Kan me voorstellen dat je nu extra geniet van alles. Wel jammer wat de achternaam betreft. Is toch het fijnste en leukste als je als gezin allemaal dezelfde naam hebt. Lief hoor, dat je het goede doel kleertjes schenkt Wink Vakantie was inderdaad heel bijzonder. De laatste keer met z'n 2tjes, maar stiekem ook al een beetje met z'n 3tjes natuurlijk. Ik hoop inderdaad dat we volgend jaar met z'n 3tjes op vakantie kunnen gaan. We hebben wel al gezegd dat het niet zo'n warme bestemming wordt als dit jaar. Was af en toe echt niet te houden... Oh jij hebt dat dus ook: heeeeeel lang tegen het strijken op zien, totdat vriend begint te zeuren dat er niks meer in de kast hangt. Als ik dan ga kijken, hangt er nog wel het een en ander, maar dat is dan niet goed genoeg. maar weggooien mag ook niet

@Freakie: Ik vind het inderdaad heerlijk om ukkie te voelen I love you Ik hoor wel eens meiden in mijn omgeving, die al bevallen zijn, die roepen allemaal: "wacht maar tot je wat verder bent, dan wordt je gek ervan en zou je willen dat het af en toe eens rustig is". Maar ik kan me dat helemaal niet voorstellen, dat ik hiervan zou balen. Vervelend van je heup, maar fijn dat de fysio werkt. Jullie gaan toch naar de VS he? Willen wij ook graag een keer naartoe. Maar het is dan inderdaad wel zo handig als je dan ook kan lopen. Tijdens de vlucht hebben jullie ook nog tijd om het over de naam te hebben Wink

@Studiebol: Ik heb ook heel veel onder de parasol gelegen. Bij het zwenbad sowieso constant ervoor gezorgd dat we schaduw hadden, maar tijdens het wandelen ging dat natuurlijk niet. Heb daar dus een zeer charmante zonnehoed voor gekocht... Voorbereidingen gaan goed hier. Hebben vandaag dus de meubels opgezet, heb nu wel een duidelijker overzicht wat ik nog moet hebben. Mooi kamertje trouwens, die kubussen zijn inderdaad erg leuk. Wij hebben een plankje bij de kamer gekocht voor boven de commode, die moeten we wel nog ophangen. Wat speelgoed betreft: dat hebben we zelf nog niet gekocht, wel al een boel knuffeltjes gekregen. Ik heb wel al wat speelgoed in huis, maar das meer voor mijn neefje, als hij op bezoek is.

@Aimee: Ik herken het namenprobleem helemaal! De meisjesnaam waren we snel uit, maar de jongensnaam staat pas sinds een week of 2 vast. Uiteindelijk is het een naam geworden die ik al vaker gezegd had, maar toen vond mijn vriend het niks. Paar weken geleden hadden we nog 2 namen over, waar we uit zouden kiezen, A en B (bij wijze van). Zegt mijn vriend een dag later: "A en C was het, hè?". Ik viel stijl achterover, C was de naam die ik al een paar keer had gezegt, maar toen vond hij het niet leuk. Uiteindelijk is het dus C geworden smile (Nee... de naam begint niet met een C Wink ) Lijkt me wel echt balen hoor, heb je eindelijk DE naam, wordt er een kindje in je omgeving geboren die zo genoemd wordt. Leuk is dat hè, je kleintje voelen. Als ik rechtop zit, is ukkie het daar vaak niet mee eens, dan duwt en schopt die tegen mijn ribben of springt op mijn blaas Wink

Zo, volgens mij was dat iedereen Very Happy
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 do 1 sep 2011 - 19:05

Mickey, gewoon even bellen naar Babydump voor dat verkeerde matrasje, zou niet zelf op en neer gaan rijden (of het moet zijn dat de winkel erg dichtbij is). Fijn dat bij jullie de meubeltjes in elk geval wel allemaal in orde waren.
Ik ben docente, maar hoef nog maar tot 12 september te werken, daarom heb ik geen eigen klassen meer gekregen maar wat andere werkzaamheden (of ja, die heb ik mezelf eigenlijk gegeven, het was vorig schooljaar op het eind zo'n chaos dat ik me die vrijheid gegeven heb Wink).
Mijn moeder is bij allevier te vroeg bevallen, dus stiekem denk ik ook dat ik wel eerder ga bevallen, dus als het ook maar één dag over tijd wordt is het denk ik zo'n domper! Qua dingen die nog moeten gebeuren in huis zou het niet zo erg zijn, nog een heleboel kleine klusjes, maar mijn man heeft de laatste tijd veel last van hoofdpijn, duizeligheid en vermoeidheid, dus er gebeurt niet zo heel veel meer.
Wij weten het geslacht en hebben er bewust voor gekozen dat ook aan anderen te vertellen, alleen de naam houden we wel voor onszelf!

Gisterenavond hadden we een rondleiding in het ziekenhuis, we weten nu waar we moeten zijn enzo. We kunnen kiezen tussen bevallen in de verloskamer (onder begeleiding van ziekenhuispersoneel) of de verlossuite (met de eigen vk en kraamhulp). We zijn er nog niet uit wat we willen, maar als ik het goed begrepen heb kunnen we ook op het laatste moment wel beslissen wat we willen. Het heeft allebei zijn voor- en nadelen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup do 1 sep 2011 - 20:34

Nou dan geef ik de naam gewoon door voor de proefduk dus smile

@ mickey; fijn dat het kamertje er is! Jammer dat jullie geen extra echo's hebben.
@ blondje; Zou gewoon ff met je VK overleggen over het ziekenhuis... misschien heeft zij wel goede tips.

Ik zat er gisteren ff door heen zeg... Kleine is echt zo druk, gisteren gewoon blij als ze een half uurtje rustig was. Halverwege de dag deed mijn buik ook zo onzettend zeer en mijn blaas had t ook flink te verduren. Kon me op een gegeven moment ook echt geen houding geven op mijn werk dus thuis meteen op de bank geploft. Krijg ik thuis ook nog een onzettende stomme reactie van mijn man dat ik van te voren wist waar ik aan begon Evil or Very Mad Zat ik niet echt op te wachten dus ff een potje zitten janken (hormonen Embarassed ) en toen vond mijn man me ineens toch wel zielig angel Toen ie mijn buik constant zag bewegen en golven begreep hij het gelukkig ook beter....
En eigenlijk mag ik gewoon helemaal niet klagen want heb echt super zwangerschap maar kon het gisteren gewoon ff niet meer hebben en dan oojk nog het idee dat ik nog 14 weken moet en het straks allemaal nog krapper word in mijn buik.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  mickey do 1 sep 2011 - 22:02

@Blondje: Babydump ligt op een kwartiertje, dus is goed te doen, maar ik heb inderdaad vanmorgen gebeld. De man die ik sprak vond het inderdaad ook vreemd gedaan zo. Helaas waren ze in het filiaal dichtbij niet op voorraad. Hij zou nu het goede matrasje opsturen en er een retourbon bij doen om het andere matrasje terug te sturen. De moltons zijn een standaardmaat, dus daar moeten we het maar mee doen Wink
Wat je werk betreft: dat zou inderdaad niet handig zijn, als je nog nieuwe klassen zou krijgen voor een paar weken.
Ik zou trouwens niet te zeer hopen op een vroege bevalling, vanwege de vroege bevallingen van je moeder. Zul je net zien dat jullie meisje 2 weken langer blijft zitten, dat zou toch een tegenvaller zijn.
Hopelijk knapt je man snel op en kunnen de laatste klusjes gedaan worden. Is toch wel een fijn idee als het allemaal klaar is voordat de baby komt.
Wij willen ook nog een rondleiding in het ziekenhuis doen. Bij de VK hangt een poster op over info-avonden in het ziekenhuis. Daar willen we graag een keer naartoe gaan.

@PBG: Het lijkt me heel normaal dat je er af en toe doorheen zit. Ik hoor het tenminste wel van mama's om me heen. Dat ik nu nog maar moet genieten, want er komt een dag dat ik zou willen dat de baby even stil is. Ik kan het me nu nog nie voorstellen dat die dag gaat komen, maar ik al het maar in mijn achterhoofd houden Wink
Mijn vriend is af en toe ook niet echt meelevend. Ik slaap heel slecht, ben veel wakker en kan dan mijn draai niet vinden. De volgende ochtend klaagt hij dan gerust dat ik zo onrustig was in bed... Rolling Eyes Heb hem fijntjes gezegd dat het voor mij een stuk minder prettig is, als voor hem. Hij wordt er even wakker van en slaapt weer verder, maar ik lig vaak uren wakker. Pfff... mannen Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Floor do 1 sep 2011 - 22:53

@joyce, ahhh de hond in de houdgreep. Onze katten vinden al die nieuwe dingen maar vreemd in huis (en vooral dat het niet voor hun is)

@studiebol, wauw mooi zeg met die kubussen!! Ik vond het kamertje al super maar nu helemaal.
Speelgoed koop ik niet, we hebben wel al aardig wat cadeau gekregen van familie en vrienden maar zelf kopen we dat nog niet.

@aimee, ik ga dat maar eens proberen, appelsap met water en verder gewoon wat meer water drinken ipv appelsap (dat kan ik mezelf vastwel aanleren)
Vervelend dat jij en je man ook zo ver uit elkaar liggen qua namen. Dat was/is bij ons ook het geval. Ik hou volgens mijn man van kak-namen en ik vind dat hij gewoon geen smaak heeft.
Maar wat studiebol zegt, kan het niet dat je man kan wennen aan een naam. Dat heeft die van mij ook, de jongensnaam vond hij eerst niks. Veel later ging het wel (omdat we echt niks anders konden vinden wat mooi was) en nu vind hij hem wel super.
De meisjesnaam kwam hij mee aanzetten en die vinden we allebei geweldig.

@pbg, lastig he teksten voor het kaartje. Ik had zelf een selectie gemaakt, die allemaal in word gezet en doorgestuurd naar mijn man, daaruit mocht hij kiezen. Nu hebben we 1 tekst voor een jongen en 1 voor een meisje. (ik wil je die van mij wel doorsturen maar origineel zijn ze vast niet).
Wij hebben de namen doorgegeven voor de proefdruk, zodat we konden zien of het lettertype mooi was (of dat dat misschien gewijzigd moest worden, en ja we hebben voor een jongen een ander lettertype dan bij een meisje) en onze drukker vond het fijn om het vooraf te weten en door ons te laten controleren zodat er zeker geen spelfouten in de namen stonden (jongen/meisje heeft bij ons meerdere namen dus vandaar)
Ahhh wat een stomme reactie van je man! De mijne zei gisteravond ook al ‘ja JIJ wou zwanger worden’ … grrrrrrrr alsof ik dan niet mag klagen als het me tegen staat.
Hopelijk is de kleine vandaag wat rustiger bij je.

@mickey, vreselijk dat het nu weer warm wordt vandaag en morgen. Ik ben er weer klaar mee hahaha vanmorgen maar heel vroeg opgestaan om m’n steunkousen aan te doen maar ik merkte al dat ik dikkere benen had dan gisteren. Die kousen zijn ook echt super heet dus ik zit nu al te balen dat ik hier zit met m’n lange spijkerbroek over m’n kousen terwijl de zon schijnt.

@blondje, ik hoop eigenlijk ook dat de kleine iets eerder komt, zal wel raar staan te kijken als hij/zij later komt.
Fijn dat je een rondleiding hebt gehad in het ziekenhuis. Ik vond het erg prettig om te weten hoe het er uit zag en waar we naar toe moesten.

Ik ben druk aan het werk (en terwijl ik toch even moet wachten dit alles aan het typen). Mijn man komt zo naar huis en dan gaan we de kinderwagen ophalen!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  *Lookie* vr 2 sep 2011 - 3:27

Pff, wat is er veel geschreven weer!!

@ Blondje: jammer dat het kaartje tegenviel. Heb je geen keuze in de papiersoort? Wel fijn dat je vast eveloppen kunt gaan schrijven! Wat is precies hetgeen dat er beter is aan Natusan dan aan Zwitsal? Ik vind Zwitsal namelijk wel lekkerder ruiken maar misschien is Natusan neutraler voor de huid? Ik heb trouwens nooit op de weegschaal gehoeven bij de vk. Ze meet mijn bui sinds kort wel op, vanaf de navel.

@Floor: Goed dat de bekkentherapie wel enigszins aanslaat. Lijkt m erg vervelend als je met bekkenklachten zit. Het is inderdaad zo dat je zoms gewoon moet wennen aan een naam, sommige klinken nergens naar als je ze nooit gehoord hebt maar zijn later toch wel leuk. Gewoon vaak noemen, dan raakt je man er ook aan gewend!

@Joyce: Jammer dat je toch anar het ziekenhuis moet voor je nieren maar daar ben je wel meteen op de goede plek natuurlijk. Grappig dat je het nannycarematje met je hond hebt getest, en het werkt dus wel!!

@Pbg: Leuk dat je je vriendin helpt met de trouwvoorbereidingen, dat zijn altijd wel leuke dingen. Teksten voor het kaartje vind ik ook nog best lastig. Maar ik moet zeggen dat ik me daar nog in moet verdiepen. Ik merk nu dat veel van julllie er al mee bezig zijn, dan raak ik toch lichtelijk in de stress wantdat moeten wij ook nog regelen! Tot hoe lang van te voren kun je dat regelen?

@Liesje: ij bent ook nog aan het verven dus? Wel op waterbasis neem ik aan? Dat heb ik ook steeds gebruikt en dat ging prima! Ook ideaal dat je het met kraanwater kunt schoonmaken.

@Supertalentje: Bedankt voor de Natusantip, altijd handig! Ik vind persoonlijk Zwitsal wel lekkerder ruiken maar ik begrijp nu van Blondje dat Natusan beter is voor de baby.

@ Studiebol: Leuk die kubussen! Ik had er geen idee van dat je dit bedoelde met kubussen maar ik vind dit ook erg leuk. Zelf had ik laatst in een woonblad (101 woonideeen geloof ik) ook zoiets gezien alleen was het met rechte hoeken, en hadden ze er een fotolijst opgeplakt die dan in de kleur van de muur was geschilderd, een soort pronkkastjes, zo noemden ze het ook geloof ik. Heel leuk idee. Dat heb ik ook nog overwogen maar wij hebben al een plank boven de commode en die schildering die ik maak dus dan wordt het te druk.

@all: Mijn vriend en schoonvader zijn nu het laminaat aan het leggen in de babykamer en daarna is het nog een kwestie van de lamp ophangen, meubeltjes op hun plaats en dan soort dingen. Het wordt erg mooi! Het laminaat wat we gratis hadden gekregen hebben we toch niet gebruikt omdat het niet goed klikte, maar nu hebben we een andere gehaald die er ook mooier bij past dus dat is wel weer mooi. Ik ben nu wel helemaal klaar met klussen. Gisteren heb ik de wieg geverfd die ik nu toch bij mijn nicht kon ophalen, wat een klus, ik zat er op een gegeven moment bij te huilen van moeheid. Toen heb ik mijn moeder maar gebeld en die is komen helpen gelukkig. Straks de babydoos van Etos ophalen, ik heb wel gehoord dat deze niet de meest leuke is maar ben toch wel benieuwd! Waar hebben jullie nog meer een babydoos besteld of opgehaald?

*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 vr 2 sep 2011 - 4:57

morgen baby gleuren!!! smile

zo ik heb even lekker gereserveert bij een tentje! ff lekker uit eten met mijn kersverse man! even vieren dat we een week getrouwd zijn! smile en dat de beeb (bijna) heel veel overlevingskansen heeft! maar hij moet nog wel 10 weken blijven zitten (minimaal)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 vr 2 sep 2011 - 6:01

Ik zit nu op de bank, merk dat het toch wel zwaar is om zo weer te moeten werken (en dan zit ik ook nog eens vooral). Na het werk nog boodschappen gedaan, eigenwijs wel zelf 6 (kleine) kratjes bier in het winkelwagentje gedaan, maar het toen toch een werknemer in de auto laten tillen. Gelukkig was de moeder van de buurvrouw buiten bij de buren aan het schilderen, dus die heeft toen mijn zware boodschappenkratje naar binnen gedragen. Toch kost boodschappen doen ook al meer energie dan ik dacht. Net in huis nog een paar kleine dingen opgeruimd, maar ik merkte dat ik wel lang genoeg gestaan had, heb ook het idee dat ons meisje nu flink aan het indalen is, heb af en toe ook behoorlijke steken in mijn onderbuik.

@Pbg, ik ga ook zeker met de vk overleggen over het ziekenhuis. Wel een vervelende reactie van je man. Moet zeggen dat het hier van de week ook even niet zo goed ging thuis, mijn man is allemaal niet fit en toen vroeg hij wanneer ik eens ging beginnen met koken en dat kon ik toen niet goed hebben, gelukkig was het ook bijna meteen weer goed, maar met slecht slapen van zijn kant en de hormonen van mijn kant was het wel te verwachten dat het een keertje niet zo lekker zou gaan. Nu zegt hij de hele tijd dat ik maar goed rust moet pakken! Ook mijn zwangerschap verloopt heel goed, maar soms mag je dan toch nog wel even balen!

@Mickey, fijn dat het goed geregeld is met de Babydump. Ik probeer er ook niet teveel vanuit te gaan dat ze eerder komt hoor, maar zou het wel heel fijn vinden als het rond de 38 weken is! Mijn man is nu weer heel hard aan het werk samen met de timmerman, dus dat gaat wel goedkomen!
Jammer dat je vriend klaagt dat jij onrustig bent in bed terwijl hij toch gewoon zo weer inslaapt. Bij ons is het andersom, ik ben diegene die meteen weer inslaapt en mijn man ligt dan de hele nacht wakker.

@Studiebol, speelgoed koop ik niet zelf, ga er vanuit dat we dat wel krijgen, en zoveel te spelen is er toch op het begin nog niet.

@Floor, ik neem toch aan dat je man ook graag wilde dat jij zwanger werd! Ach, laten we er maar vanuit gaan dat ze het zo slecht niet bedoelen en dat wij stiekem toch af en toe behoorlijk vervelend kunnen zijn met onze hormonen nu! Mijn man vond het vooral heel prettig om te weten waar we moeten zijn in het ziekenhuis inderdaad, en dat hij mij dus op de goede plek af mag geven voordat hij de auto hoeft te gaan parkeren (mag zolang even bij de hoofdingang blijven staan). Veel plezier met de kinderwagen!

@Lookie, de proefdruk was gewoon puur het lettertype op een wit a4’tje, dus niet op het eigenlijke geboortekaartje, we hadden gehoopt (en verwacht) het gewoon op het geboortekaartje zelf te kunnen schrijven. Maar dat we de enveloppen al hebben is heel fijn (zijn wit met een figuurtje erop, wel leuk dat dat bij de prijs inbegrepen was). Blijkbaar is Natusan vanwege de neutrale geur beter tegen allergieën, weet ook niet of het klopt hoor. Mijn man heeft een heel gevoelige huid en kan niet tegen wasverzachter en veel soorten shampoo, dus voor ons is het wel iets om rekening mee te houden, zou fijn zijn als ons meisje daar geen last van krijgt.
Wij hebben uiteindelijk ons kaartje vorige week besteld, met 33 weken dus, maar het had volgens mij nog veel later gekund. Ik weet eigenlijk niet hoe lang het straks duurt als de baby geboren is totdat het klaar is, niet aan gedacht om dat te vragen…
Fijn dat je de wieg nu toch bij je nicht op hebt kunnen halen, maar pas goed op jezelf bij alles wat je doet, neem je rust, je hebt echt nog tijd genoeg!
Ik vond de babydoos van Etos wel leuk hoor (heb er zelfs twee gehad), verder hebben we een doosje van de Babydump gehad en de Blije Doos bij Prenatal. Straks even bekijken na de geboorte wat er dan allemaal nog te halen valt!

@Joyce, veel plezier met het etentje met je man. Het is niet niks zo’n stressvolle zwangerschap, probeer je niet te druk te maken (maar dat is natuurlijk heel makkelijk gezegd), ze houden je in het ziekenhuis goed in de gaten! En zelfs als de baby geen 10 weken meer blijft zitten, je bent al een heel eind, elke week is er al eentje!
Veel plezier ook morgen met de 3D echo!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 7:04

Ha meiden!
Ik reageer even niet op iedereen, ik heb er gewoon even geen kracht voor!
Kan merken dat ik langer zwanger ben zeg maar, en dat mijn buik en lijf me in de weg gaan zitten!
Ook heeft een hele week werken me opgebroken, maar goed, nog maar 5 weken en dan ben ik er (bijna) klaar mee!

Vandaag met een vriendinnetje van het forum (truestar) wezen shoppen, we zijn in principe heel de randstad doorgecrosst hehe maar goed het was wel gezellig en we hebben veel nuttigs in huis gehaald!

Nu ga ik bankhangen als een gek, en helemaal NIKS meer doen!
Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 2 sep 2011 - 8:10

lekker nog 5 weken werken smile hier ook nog 5 weken...heeerlijk!

vandaag op de weegschaal gestaan, weer 2 kilo eraf...haha er wil geloof ik maar niets bij komen. nou gelukkig groeit mijn buik aardig door!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 8:51

Ahh Joyce, wat heerlijk!
Hier is dat lieve meisjesbolletje dik gevuld, met vanochtend exact 11,5 kilo erbij op de weegschaal Sad
Weet dat ik me niet druk om mijn gewicht moet maken tijdens mijn zwangerschap maar doe ik toch stiekem wel!

Gast
Gast

Bericht  liesje vr 2 sep 2011 - 20:20

hoi meiden,

hier een hoestende en proestende liesje.vanavond werken en morgenavond ook. en dan woensdag met vakantie ben er echt aan toe. zometeen naar de babydump de klamboe en het badje ophalen en de rest gaan we eind september halen hebben we nu besteld. verder hebben we voor N een schildpaddenzandbak heeft ze alvast voor haar verjaardag gehad van opa en oma straks gaan we zand voor halen.

joyce zolang je kindje maar goed groeit geeft het toch niet veel als je niet aankomt?

parels lekker wezen shoppen lees ik en goed geslaagd

pgb ja mannen kunnen af en toe niet erg tactvol zijn

verder weet ik het niet meer sorry ik ga verder en tot snel

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  joyce0606 za 3 sep 2011 - 7:24

vandaag echo gehad, en de kleine liet zich niet echt goed zien!
alleen maar armpjes en voetjes, maar ik ben ook erg blij dat deze aanwezig zijn smile

we mogen een keer terug komen, we hebben wel foto's en DVD meegekregen van vandaag, maar is niet goed te zien.

hij lag nu ook met zijn hoofje boven, terwijl hij al weken met zijn hoofdje beneden lag. gister voelde ik een vreselijke draai, dus dat was het smile ik heb staan springen, draaien, lopen, op mijn zij gelegen maar niets hielp, hij bleef lekker liggen met zijn navelstreng tussen zijn armpjes als knuffel!

toch leuk om weer even te gluren, voetje is ook opgemeten, en was 5,5 cm. hahah aghhh zoo lief!

dit is de enige die gelukt is
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 32 123553-7202459
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor za 3 sep 2011 - 23:56

@lookie, inderdaad ik heb een paar namen gewoon erg vaak gebruikt/genoemd en dan went het vanzelf. Mijn man is nu helemaal gewend aan de jongensnaam, laatst vroeg ik of hij toch niet die andere naam wou, die hij eerst mooier vond maar nee hij vond de baby als het een jongen is nu al een echt …. (jaaa ik ga de naam hier natuurlijk niet neerzetten)

@blondje, tuurlijk wou mijn man ook graag dat ik zwanger werd. Ik weet dat ik de afgelopen week echt een monster ben. Hij vroeg vandaag nog wanneer ik op hou met boos zijn op hem, ik heb de hele week kennelijk alleen maar gezeurd of boos gedaan tegen hem.. oeps..
De kinderwagen staat in elkaar, we moesten af en toe wel even de handleiding erbij pakken hoor, maar nu staat hij. Wat stinkt dat ding zeg.. bah wat een lucht. Ik denk dat ik hem maar helemaal moet af doen een paar keer met een vochtige doek want de buitenkant/reiswieg zelf kan niet in de was (de voering ed natuurlijk wel).

@parels, dat je daar de puf voor had, de randstad doorcrossen. Maar fijn dat je goed bent geslaagd en veel nuttigs hebt gekocht.

@joyce, 2 kilo eraf, dat schiet ook niet echt op he. Gelukkig groeit je buik goed!
Jammer dat je echo niet gelukt is, maar die foto is veeeel duidelijker dan die van ons hoor, onze 3d echo was maar 1 oogje zichtbaar en een arm erbij. Geen mondje, voorhoofd/wang nee daar lag gewoon een arm voor. De andere kant van het gezicht lag richting mijn ruggenwervel dus kon ook niet in beeld.

@liesje, beterschap!!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  studiebol zo 4 sep 2011 - 1:41

Zo ik ben er ook weer, ben weer home alone, mijn vriend is weer vertrokken Sad
We hebben wel een heel leuk weekend gehad! De bruiloft van mijn zus is geweest, wat een feest was dat ik heb het de hele dag vol gehouden, maar heb daarna slecht geslapen dus de dag daarna maar een heel lang middagdutje gedaan en toen weer op voor andere verjaardagen, die arme voeten van mij zijn helemaal opgezwolle en dik en doen pijn.. maar ja je moet er wat voor over hebben!

Bedankt voor de complimentjes over de kamer, leuk om te horen!! Wanneer komen er foto's van andere kamertjes Very Happy

Parels balen dat je het zo pittig had op je werk en dat je merkt dat het zwaarder wordt, hoe gaat het nu met je?

Floor gewoon ff een hug volgens mij heb je niet altijd makkelijk!

joyce wat jammer van de 3d echo, jammer hoor dat je het allemaal niet goed kon zien, hoop dat jullie mannetje er de volgende keer beter voor ligt!

Sorry de rest weet ik niet, door dat het vrijdag en zaterdag zo druk was ben ik helemaal kapot nu... heb er echt wel last van. Straks weer een verjaardag maar dat is hier gelukkig 2 minuten lopen vandaan en dan ga ik gewoon lekker zitten, haha!

Ohja we hebben de proefdruk van het kaartje ook gehad, hij is erg leuk! Helemaal zoals we hem wilde dus dat is gelukkig goed gegaan!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 zo 4 sep 2011 - 5:30

floor: mogen jullie niet een keer terug komen dan ?

studiebol: inderdaad jammer van de echo, maar volgende week heb ik er nog één in het ziekenhuis, en morgen mag ik bellen voor nog een keer langs te komen voor de 3D echo. fijn dat de kaart goed bevalt smile toch weer een stapje verder. zo belanden allemaal langzaam in het 3e trimester!

liesje: beterschap!

zo met deze week nog 5 weken werken, ik tel ze echt af! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee zo 4 sep 2011 - 10:32

Ik reageer even niet op iedereen, heb er even geen energie meer voor Wink Maar ik dacht dat er nog meer meiden op zoek waren naar de witte kubussen voor op de babykamer, en ik heb ze net via ebay gevonden! Ze zijn niet heel goedkoop (er komt ook nog 16 euro aan verzendkosten bij), maar in Nederland zijn ze bijna niet meer te vinden. En als je net als ik te lui bent om ze zelf te maken, en er net zo je zinnen op hebt gezet is het misschien ook wel wat!

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 32 $(KGrHqYOKiwE3GsRYJi8BNzTLwzCwQ~~_12
http://cgi.ebay.nl/WANDREGAL-HANGEREGAL-REGAL-LOUNGE-KUBUS-CUBE-DESIGN-27-/260540990958?pt=DE_Haus_Garten_M%C3%B6bel_Regale&hash=item3ca97405ee

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 32 $(KGrHqEOKjUE4nWebf3gBOMnOnu5dQ~~0_12
http://cgi.ebay.nl/3tlg-KUBUS-SET-WANDREGAL-WEISS-ABLAGEREGAL-RETRO-NEU29-/250606151718?pt=DE_Haus_Garten_M%C3%B6bel_Regale&hash=item3a594a6826
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  studiebol zo 4 sep 2011 - 18:20

Leuk Aimee, welke gaan jullie bestellen? En zo heel duur is het toch niet? Die je bij de praxis kon kopen waren volgens mij ook 70 euro wat ik op internet las.. dus ik vind het nog wel mee vallen. Als je een plankje koopt die bij de babykamer hoort die zijn ook heel duur, vond ik dan voor een plankje Very Happy

Pffff ik moet vandaag weer werken, gisteren beetje op tijd naar bed gegaan.. heerlijk in slaap gevallen, lig ik tussen 12 en 2 klaar wakker... heel irritant.. dus het was niet helemaal fijn toen de wekker net ging smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup zo 4 sep 2011 - 20:23

@ parels; leuk dat je lekker hebt geshopt
@ liesje; mannen en tact is net echt een combi af en toe Wink Beterschap
@ Joyce; zo dadelijk kom je nog dunner uit je zwangerschap als er voor Wink :P Ach zolang die kleine maar lekker groeit! Jammer dat de 3d niet helemaal geslaagd was maar de foto ziet er mooi uit!
@ floor;ik kan af en toe ook echt een "zwangerzilla" zijn gelukkig zegt mijn man het meteen dus dan dim ik snel in hahaha
@ studiebol; jammer dat je vent weer weg is... rustg aan doen hoor!

Afgelopen zaterdag vrijgezellenfeest van mijn vriendinnetje gehad. S'morgens begonnen om 10 uur en was half 3 snachts thuis!!! (en half 8 al weer wakker van drukke freggle Rolling Eyes ). Echt heel veel gelopen in Den Bosch met dat warme weer dus was echt helemaal totallos toen ik thuis kwam. Was wel echt een super leuke dag en mijn vriendinnetje had gelukkig ook een top dag gehad! Very Happy Gisteren dus alleen ff naar stal geweest om paard te doen en de rest van de dag lekker op de bank liggen rusten.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  dizzy zo 4 sep 2011 - 22:15

Goede morgen allemaal!

Leuk weekend gehad? Ik moest vrijdag op zaterdag werken, mijn vriend heeft zaterdag ochtend de babykamer opgehaald, en die is leeuukk!! Waren we aantal weken geleden al wezen kijken, via marktplaats gekocht. Zaterdagavond heerlijk met ons 2tjes op de bank gehangen, te lang geleden zo'n avond dat niemand langskwam en wij ook nergens heen hoefden!! heeurlijk! smile

Gister voetbal gekeken van mijn vriend, daarna bij mijn zus geweest die net weer was van vakantie.. samen nog ff met Naomi naar de speeltuin geweest, leuk! En daarna lekker frietjes gegeten.. gaat veel te snel voorbij zo'n weekend.

dizzy
dizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 44
Registratiedatum : 10-08-11

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 1:09

Hallo Dames,

Is al weer tijdje geleden dat ik gereageerd heb. Zie het even niet zitten om alles na te gaan lezen haha sorry.. jullie schrijven ook zoveel !! :o

Dus dan maar even een ego berichtje :P

Vandaag bij de VK geweest. Ze wist niet wat die knakgeluiden die uit mijn buik komen, nou precies zijn. Jammer, want ik was wel erg nieuwsgierig ! De baby ligt volgend de VK nu met het hoofdje naar beneden ( gelukkig!) , had zelf het gevoel dat ze dwars in mijn buik lag, maar gelukkig dus niet. Verder voel ik me al de hele week niet zo super.. erg slap en futloos. Vandaag was mijn bloeddruk maar 100/55 dus best wel laag, verklaard ook mijn futloze gevoel . Dus dat wordt weer veel zoute dingen eten haha smile

Ook doen de bewegingen van de baby soms ontzettend pijn.. vind het soms echt niet meer leuk. Iemand van jullie hier ook last van?

Hoe gaat het met de kamertjes.. allemaal bijna klaar?

@Joyce: Ik vind de foto van je 3D echo best goed gelukt hoor !! smile

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup ma 5 sep 2011 - 1:21

@ dizzy; klinkt ook als een geslaagd weekend!
@ razz; jammer dat de VK je niet veel wijzer heeft gemaakt qua knakgeluiden. Bewegingen van de beeb kunnen bij mij ook al behoorlijk zeer doen af en toe ook een flinke steek als ze ergens tegen mijn blas of andere organen aan het drukken is. En as ze heel druk is ben ik het aan het eind van de dag ook helemala beu silent
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol ma 5 sep 2011 - 3:14

Razz jammer dat de verloskundige niet kon zeggen wat de knakgeluiden zijn. Had ze het ook nog nooit vaker gehoord van een patient? Was jij de eerste die het vroeg? Vervelend dat het bewegen je af en toe pijn doet dat lijkt me niet fijn!

Dizzy klinkt als een leuk weekend! Hebben jullie het kamertje ook al meteen neer gezet?

PBG goed van je dat je het zo lang hebt vol gehouden zaterdag! Was het ook leuk geweest?? Snap dat je zondag helemaal kapot was!

Nou ik wilde gisteren vroeg naar bed, was gelukt lig ik tussen 12 en 2 klaar wakker.. hoe irritant! Vandaag mijn eerste werkdag weer het ging best goed! Ben wel een beetje moe maar niet ontzettend ofzo dus ik hoop dat dit zo blijft gaan dan red ik het nog wel de komende 4 weken!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: