Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 ma 22 aug 2011 - 1:52

ja ja de laatste dingen maken en regelen en dan is het vrijdag zover! ik ben nog helemaal niet zenuwachtig maar dat zal donderdag wel komen als ik bezig ben met de zaal versieren! afgelopen 3 weken er zo druk mee bezig geweest, en dan is het na vrijdag gewoon weer over! hahah dan mijn volgende project! de babykamer!!

wanneer gaan jullie de box in huis neerzetten?

vandaag ook weer een mijlpaal 26 weken! officieel levensvatbaar, maar hij blijft voorlopig nog maar even zitten! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  liesje ma 22 aug 2011 - 6:44

hoi meiden,

joyce het is nu aftellen geblazen geniet van de dag gaat heel snel voorbij spreek uit ervaring hihi

lookie is het nog goedgekomen met de plintjes?

pbg leuk he die geboortekaartjes uitzoeken. vind het altijd moeilijk je ziet er toch altijd een paar die je leuk vind

all hier verder zn gangetje lekker vrij tot woensdag morgen boodschappen doen. vandaag de bedankjes al gemaakt is dat alvast klaar haha. verder even afwachten wat het weer gaat doen want nu regent het hier.
nou meiden tot snel weer

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  joyce0606 ma 22 aug 2011 - 6:58

liesje schreef:hoi meiden,

joyce het is nu aftellen geblazen geniet van de dag gaat heel snel voorbij spreek uit ervaring hihi

lookie is het nog goedgekomen met de plintjes?

pbg leuk he die geboortekaartjes uitzoeken. vind het altijd moeilijk je ziet er toch altijd een paar die je leuk vind

all hier verder zn gangetje lekker vrij tot woensdag morgen boodschappen doen. vandaag de bedankjes al gemaakt is dat alvast klaar haha. verder even afwachten wat het weer gaat doen want nu regent het hier.
nou meiden tot snel weer

gr liesje

wat voor bedankjes heb je gemaakt?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor ma 22 aug 2011 - 7:37

@all, vandaag zijn de meubels geleverd. Helaas zit niet alles in elkaar, 1 onderdeel van de kledingkast past niet. De gaten ed in dat stuk zitten gewoonweg niet goed en het zijn er te weinig, dus we kunnen de kast onmogelijk in elkaar zetten.
Verder zijn er wat kleine dingen beschadigd van het ledikant en het ladenkastje maar die staan wel (net als de commode en box) in elkaar.
Nu begint het steeds echter te worden, mijn man en ik zijn afzonderlijk van elkaar net al een paar keer gaan kijken op het kamertje, het ziet er al leuk uit (zonder kledingkast en overige aankleding)

@liesje, ja ik vond het wel erg jammer dat we niet meer konden zien, maar die handjes en voetjes (teentjes,vingertjes geweldig duidelijk zeg) dat was echt al mooi.
Wat voor bedankjes heb je gemaakt, waarvoor?

@razz, jammer dat jullie de baby ook niet zo goed hebben kunnen bekijken. Wat lief dat ze aan het duimen was!

@lookie, mijn man is vandaag in alle enthousiasme begonnen met alle meubels. Rond 8.45uur hadden ze alles al gebracht, hij dacht om 13uur wel klaar te zijn, uiteindelijk was het 17.30uur toen we ‘klaar’ waren.
En zijn je plinten nog mooi geworden?

@pbg, gelukkig viel de pijn mee tijdens deze echo, maar ze vond mijn buik ook erg strak en de baby lag echt heel diep dus ze snapte wel dat ik pijn had bij echo’s. (vervolgens ‘moest’ ze natuurlijk ook nog aan alle kanten duwen om te proberen of de baby anders wou liggen maar dat hielp niet)
Leuk dat je toch voor de zekerheid een jongensvariant hebt van de kaart! Wij hadden ‘ons’ kaartje verder nog nergens gezien maar bij de echopraktijk hing wel de jongenskaart die wij hebben uitgezocht, dus dat vonden we wel grappig om te zien.

@joyce! Spannend!! Ben je er klaar voor?
De box, tja die staat sinds vandaag hahaha
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 8:18

Ha meiden, ben ik ook weer eens!

@ Liesje ; ben ook wel benieuwd waarvoor je bedankjes hebt gemaakt haha

@ Joyce ; spannend hoor, je kan nu gaan aftellen naar je grote dag! En gefeliciteerd met de mijlpaal, ik ben hem ook voorbij haha, maar laat het nog maar even duren!

@ Razz ; wat balen dat je ook niet alles heel goed hebt kunnen zien. Onze kleine meid lag bij de 20 weken echo continu met haar hoofd de andere kant op, elke keer als ze haar gezicht en profile wilde bekijken, keek ze weg of deed ze haar handen voor dr ogen haha

@ Floor ; balen dat de kast niet past zeg! Had ie er nog wel zo mooi vrij voor genomen! Dat je de box ook echt al in elkaar hebt gezet haha, je hebt dr zin in! Ik denk dat de box rond de 35 weken bij ons wordt neergezet, zonder boxkleed, met ballonnen erin zodat de poes er ook maar niet aan denkt om er in de buurt te komen.

Ik ben vorige week Ducky Beau Zomer 2012 in wezen kopen met mijn zus en vandaag S&D (Salty Dog) Le Chic in wezen kopen, oh zo leuk! Kreeg er helemaal kriebels van haha, zo handig een zus met een kledingwinkel Wink

Voor de rest heb ik nog lekker een week vakantie, en as maandag heb ik gelijk een contractbespreking ... weet bijna zeker dat ze mijn contract wel met een jaar verlengen, maar toch vind ik zo'n gesprek niks haha

En ik ben nu al ontzettend aan het aftellen naar mijn verlof, nog 9 weken (waarvan deze week nog vakantie) ..

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 22 aug 2011 - 8:29

@parels, Laughing ja de box staat al. Met de kast dus een hoop problemen en toen we bij ongeveer alle andere dingen beschadigingen tegen kwamen die we echt wel melden omdat het er niet uit ziet, hebben we voor de zekerheid de box ook maar opgebouwd maar deze is gelukkig niet beschadigd.
Onze katten vinden de box ook wel boeiend hoor, ik verwacht dat er morgen 1 (of 2) wel in ligt te slapen. Ze vonden trouwens vandaag alles maar raar, al die lades, kasten, bedje.. al dat geklus van ons, ze zaten er de hele tijd bij maar wel vreemd kijken Suspect
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  liesje ma 22 aug 2011 - 19:24

voor de aankomende kleine heb ik de bedankjes al gemaakt met tule, lint, blauw speentje en geboortehartjes wit/blauw
moet alleen nog een kaartje aan maar dat doe ik pas al het geboren is. ik heb bij mn dochter ook bedankjes gemaakt voor de kraamvisite

gr liesje

ps zal als ik tijd heb vandaag een foto plaatsen ervan
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  Floor ma 22 aug 2011 - 19:44

oke leuk zeg! ik wil eigenlijk ook wel zoiets maken. We weten niet of het een jongen of meisje is maar een neutralere versie van zo'n bedankje vind ik ook al leuk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 ma 22 aug 2011 - 20:14

ja, zeker leuk!! ik ben vandaag bezig met mijn bruiloft bedankjes, 100 chocolade lolly's maken!! smile ik heb er nu 40 klaar! (gisteravond begonnen). nu weer verder!

floor: misschien 2 verschillende kaartjes maken, voor een meisje of jongen. maar ja dan moet je dan nog wel frubelen in je kraambed smile

jammer dat het weer om gaat slaan! ik had nog goede hoop van het weekend, maar het lijkt erop dat vrijdag niet al te best wordt! maar goed wie weet, we zijn er nog niet! en anders wordt het vast ook een heel leuk feest smile

over 11 dagen de echo!! daar kijk ik echt naar uit!! hihi het is alweer 6 weken geleden dat ik de kleine gezien heb! dus ben wel heeeel erg benieuwd!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup ma 22 aug 2011 - 20:24

@ floor; balen dat de meubeltjes beschadigd zijn...
@ parels; heerlijk als je zo kan shoppen Very Happy
@ liesje; leuk die bedankjes... is wel een leuk idee
@ joyce; grappig chocolade lolly's hoe maak je die?
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  liesje di 23 aug 2011 - 0:15

hier een foto van de bedankjes die ik samen met me moeder heb gemaakt

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 Foto-VVTNJZI4-D

liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  Floor di 23 aug 2011 - 0:21

Leuk!!
waar bestel/koop je al die spullen? (er zal vast ook wel iets neutraals te verkrijgen zijn, dan ga ik dat maken Very Happy )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 2:28

pitbullgup schreef:@ floor; balen dat de meubeltjes beschadigd zijn...
@ parels; heerlijk als je zo kan shoppen Very Happy
@ liesje; leuk die bedankjes... is wel een leuk idee
@ joyce; grappig chocolade lolly's hoe maak je die?

is wel heel simpel hoor, smeltchocolade en een malletje en dan hard laten worden smile
ik zal na vrijdag een foto plaatsten van de lollys en mijn jurk enzo smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje di 23 aug 2011 - 2:49

Floor schreef:Leuk!!
waar bestel/koop je al die spullen? (er zal vast ook wel iets neutraals te verkrijgen zijn, dan ga ik dat maken Very Happy )

ik heb de spulletjes gekocht bij hobbywinkeltje maar als je google op geboortebedankjes dan krijg je genoeg online site voorbeeld kan ik je wel geven organza zakjes heb je vanalles ook neutraal

liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  studiebol di 23 aug 2011 - 19:00

Meiden ik ben weer terug van vakantie! Heb het net allemaal wel door gelezen maar volgens mij niet alles onthouden,sorry daarvoor ik doe een poging!

Mickey, wat vervelend dat je verzekering zo moeilijk doet, ben je er al uitgekomen met ze? Hoe gaat het verder met je nu?

joyce hoe gaat het met alle voorbereidingen? Het is bijna zover!

Razz en Floor wat jammer dat de 3d echo niet heel duidelijk is geworden!
Floor fijn dat jullie kamertje er is! Wel balen dat niet alles helemaal goed is en dat er wat beschadigingen zijn!
Parels ik las iets over een contractbespreking? Moet die nog, of heb je die al gehad? Heb je er een goed gevoel bij?

Wat betreft de kraamzorg,ik heb me aangemeld, kreeg daar een bevestiging van, moest toen weer een hele zooi formulieren in vullen, en daarna ben ik gebeld voor een afspraak, na onze vakantie komt er iemand langs.

Zo onze vakantie zit er weer op, nou ja niet helemaal maar nu zijn we gewoon thuis. Het was heerlijk, we hebben niet heel veel gedaan maar veel bij het zwembad gelegen, ik kon het gewoon niet lang vol houden, had echt wel wat last van de warmte, dat ben ik niet vanmezelf gewend. Maar verder was het heerlijk, het enige was het bed, dat was gewoon een rot bed en tja ik slapa al niet best, dus dat was wel jammer, maar vannacht heerlijk in mijn eigen bed geslapen.
Op vakantie ook veel dingen afgesproken samen, een naam valt gewoon echt af, we vinden hem geweldig maar het kan gewoon niet met de achternaam van mijn vriend. Dus daar ook een keuze in gemaakt, verder besloten geen 3d echo te doen, we krijgen al veel echo's de kosten vinden we toch wat hoog plus het feit dat extra moet betalen hebben we besloten het niet te doen!

Vandaag maar weer de dingen doen die je doet als je terug bent van vakantie Very Happy EN als het nu wel goed gaat komen ze tussen 11 en 3 de babykamer brengen, ben heel benieuwd!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  studiebol di 23 aug 2011 - 19:09

Vergeet ik helemaal te vertellen dat ik de meiden voel Very Happy Tijdens het opstijgen vorige week voelde ik echt ineens van alles! En daarna heb ik ze elke dag wel gevoeld, kleine schopjes. En tja ik zat natuurlijk de hele dag in mijn bikini dus kon veel naar mijn blote buik kijken en heeeeel af en toe zag ik zo mijn buik bewegen. Elke keer als ik mijn vriend zijn hand op mijn buik legde stopte ze er mee, dus hij heeft het nog niet gevoeld!

en ohja ik heb de Wij jonge ouders is even goed gelezen op vakantie, en ik zag de reclame van de nannycare er stond bij dat bij bepaalde verzekeringen je dat ding gratis krijgt dus dat heb ik eens even gecheckt en bij mijn verzekering krijg ik hem gratis dus die heb ik bestelt! Misschien heeft iemand van jullie er ook wat aan? en als je hem niet hoeft te betalen is het mooi meegenomen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 19:33

studiebol: wat leuk dat je de meiden nu heb gevoelt!!! ik denk wel dat je ze nu regelmatig gaat voelen hoor!!
nou maar hopen dat de babykamer echt komt smile maar het is nu in ieder geval goed afgesproken!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD di 23 aug 2011 - 19:55

Hoi allemaal,

Ben inmiddels alweer een tijdje niet geweest, krijg het echt niet voor elkaar om naast mijn werk, huishouden etc. ook nog dagelijks hier te kijken. Nou ja het kijken gaat me goed af maar het schrijven wat minder, ben na een dag werken zo moe dat ik er geen fut voor heb. Helaas al een paar weken gewoon 5 dagen per week moet werken, soms 6.

Gister hebben we weer een echo gehad, alles was helemaal in orde. Placenta ligt aan de voorkant waardoor het zo kon zijn dat ik de baby wat minder voelde, maar ik heb er geen last van. Ik voel het kindje best vaak, zeker als ik even rustig zit of lig.

Gister hebben we ook te horen gekregen dat we een meisje krijgen Very Happy!!!

Voor de dames die een 3d echo hebben laten maken die niet helemaal gelukt is, hoe zit dat dan... krijg je nog een herkansing ofzo? Wij gaan geen 3d echo laten maken, ik besteed die 100euro liever aan iets anders voor de kleine dan aan een foto waar ze misschien helemaal niet op lijkt (hebben er namelijk een aantal gezien waarvan het kindje na de geboorte helemaal niet leek op wat er op de echo te zien was).

Lees nu ook dat iedereen zo'n beetje de kraamzorg aan het regelen is.
Hier komt ze 7 september op huisbezoek. Geloof dat het een intake is en dat we uren vast gaan stellen. En verder geen idee... even navraag doen hoe het zit als het niet klikt met de kraamverzorgster.

De babykamer gaan ze 8 en 9 september stucken, dan kan het goed drogen en kunnen we als we terug komen van vakantie gaan schilderen, vloertje leggen, radiator ombouw maken en dan is het wachten op de meubeltjes.

Joyce, spannend hoor vrijdag gaan trouwen! Is alles nu geregeld of niet?

@ All; hoe doen jullie dat met geboortebedankjes, las hier al dat Liesje ze zelf heeft gemaakt. Ik ben al op een aantal sites gaan kijken voor wat leuks.. maar jemig wat kost dat toch ook weer een hoop.Vind het wel leuk om iedereen iets mee te geven als ze langs zijn geweest.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 20:02

-

Laatst aangepast door joyce0606 op di 23 aug 2011 - 20:06; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 20:06

[/tr]
naam kindje nr./geslachtuitgerekende datumthuis/ziekenhuisbijzonderheden
Razz88 1e/Meisje 07-11-11 Ziekenhuis
Floor 1e/N.B 14-11-11Ziekenhuis
Parels1e/Meisje 22-11-11
Mickey1e/N.B. 24-11-11 Ziekenhuis
Joyce0606 1e/Jongen28-11-11 Ziekenhuis
Hazeltje 2e/Jongen04-12-11 Ziekenhuis
BeeGee 3e Jongen 09-12-11 thuis
Pitbullgup 1e / Meisje 10-12-11 Thuis
studiebol1e en 2e meisje&meisje 12-12-11Ziekenhuis Tweeling
Lookie 1e/jongen13-12-11
Liesje 2e Jongen19-12-11 Thuis
freakielief 1e Jongen 23-12-11Ziekenhuis
ZaZa 2e 27-12-11
MissD 1e meisje 03-01-12 of 11-01-12
Poisongirl1e 14-01-12
Supertalentje1e 14-01-12
Nicci1e 21-01-12

MissD: weet je uitgerekende datum nu ook?

dames het loopt weer gelijk op het aantal meiden en jongens! smile

Laatst aangepast door joyce0606 op di 23 aug 2011 - 20:09; in totaal 2 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor di 23 aug 2011 - 20:08

@joyce, ik wil graag het in het ziekenhuis bevallen dus dat mag je er bij mij wel bij vermelden als je wilt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 20:11

Floor schreef:@joyce, ik wil graag het in het ziekenhuis bevallen dus dat mag je er bij mij wel bij vermelden als je wilt.

gedaan!

parels&lookie: kunnen jullie ook jullie voorkeur doorgeven waat je wilt bevallen, maken we het lijstje even compleet smile

de rest van de dames, zie ik hier eigenlijk nooit! misschien dat zij het ook nog willen doorgeven, of dat ze nog uberhaubt op het lijstje willen blijven staan! (Want zo heb je er ook weinig aan) smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD di 23 aug 2011 - 20:15

joyce0606 schreef:[/tr]
Parels1e/Meisje 22-11-11
Lookie 1e/jongen13-12-11
ZaZa 2e 27-12-11
MissD 1e meisje 03-01-12 of 11-01-12
Poisongirl1e 14-01-12
Supertalentje1e 14-01-12
Nicci1e 21-01-12

MissD: weet je uitgerekende datum nu ook?

dames het loopt weer gelijk op het aantal meiden en jongens! smile

Ja de uitgerekende datum is nu 9 januari... blijft veranderen hier Wink.

Wil trouwens thuis bevallen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 20:18

[/tr]
Parels1e/Meisje 22-11-11
Lookie 1e/jongen13-12-11
ZaZa 2e 27-12-11
MissD 1e meisje 09-01-2012Thuis
Poisongirl1e 14-01-12
Supertalentje1e 14-01-12
Nicci1e 21-01-12

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor di 23 aug 2011 - 20:31

@studiebol, fijn dat de vakantie goed is bevallen. Hopelijk worden de meubeltjes snel en goed geleverd en kunnen jullie aan de slag met het in elkaar zetten er van.
Leuk dat je de baby’s voelt.

@missD, wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad. En weer een meid erbij, zo blijft het een beetje in evenwicht in dit topic.
Over de 3D echo, volgens mij had Razz haar herkansing zaterdag, dus de 2e keer dat ze is geweest. Wij konden zaterdag kiezen om nog een keer terug te komen in de hoop dat de baby draaide of het zo laten en wat minder betalen, wij hebben voor het laatste gekozen, de baby ligt al minimaal 2.5 week hetzelfde dus ik acht de kans te klein dat hij/zij nog gaat draaien zodat we het gezicht wel kunnen zien.
Over de geboortebedankjes. Ik weet nog niet wat ik precies wil, ik las het hier gister/eergister van Liesje en ze heeft speciaal een foto geplaatst. Ik vind het echt heel leuk maar moet even kijken wat ik wil. Ik zat vanmorgen ook te denken om geen geboortebedankjes te maken, maar wel met de doop, dan kan ik ook specifiek voor een jongen of meisje bedankjes maken, dat is misschien ook wel leuk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: