Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:16

Dat is waar, je vriend kan niet mee morgen!
Wat ben je toch ook een held he, dat je daar zelf gewoon even heen gaat!
Ben erg benieuwd, maar natuurlijk stel je eerst je geliefden op de hoogte, en daarna ONS Very Happy
Ik denk serieus dat moeder natuur je express een tweeling heeft 'gegeven', omdat je soms zo alleen bent! Nu ben je nooit meer alleen Very Happy

Hahahaha, Joyce, ik moest even nadenken over 'hangertjes' haha, ze hebben misschien niet zo'n heel spannend leven, maar af en toe lijkt ff hangen me wel heerlijk! Al krijg ik er wel een lamme hanger van denk ik hahaha

Trouwens, vd week komt dit binnen als het goed is ;
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 13 Unledbs

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol ma 25 jul 2011 - 18:36

Parels wat een lief berichtje van je zeg! Haha misschien heeft moeder natuur wel zo gedacht ja, we zullen het nooit weten!

Maar een echte held ben ik niet hoor... mijn mama gaat gewoon met me mee Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 ma 25 jul 2011 - 19:41

halve held dan!! smile

dat berenpakje is echt heeeel leuk!! is deze van de H&M? ik vorrig jaar al met zo'n pakje in mijn handen gestaan, om em gewoon te kopen...maar goed wist toen natuurlijk ook niet welk seizoen het zou komen. ik heb nu ook een grijs pakje met oortjes, maar deze blijft echt de leukste! ik wil em ook!!

gister mijn bruidsjurk besteld. het is gewoon een normale "feest" jurk, maar vond em wel mooi genoeg om in te trouwen, van mamalicious van 65 euro naar 30 euro!!! goedkope bruid ben ik! (kan ik lekker berenpakje voor me fruumel kopen)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  pitbullgup ma 25 jul 2011 - 20:33

@studiebol; heeeeeel veel succes vandaag met de echo...
@parels; wat schattig dat berenpakje zeg!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 ma 25 jul 2011 - 21:13

ik ben wel benieuwd hoor studiebol!!

wat denken jullie meiden?

Joyce: Jongen en meisje
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 21:47

even uit mijn hoofd.. smile

@PBG: Wat leuk een meisje !!!!! ja schattig he die mini spijkerrokjes.. ik heb die toen meteen gekocht bij de hema in maat 56 haha I love you Onze kleine meid heeft binnekort ookal 4 paar (slof)schoenen Embarassed Ze hebben nu bij h&m van die schattige uggs sloflaarsjes , die ik heb besteld en ik had al roze gympies gekregen en ik heb zelf nog een stel bruine sloflaarsjes gekocht. Maar ik ga me even een beetje inhouden , want heb al best wat kleding hihi.

@Joyce: Wat een leuke kast en wat leuk om alles al uit te stallen he :P Ik kan niet wachten tot onze kledingkast in elkaar staat. Die heeft wat vertraging opgelopen, aangezien mijn vriend deze met zijn broer in elkaar zou zetten, maja die is dus net papa geworden. Dus vanavond gaan mijn vriend en ik het zelf maar proberen. Oehh dan kan ik misschien morgen alle kleertjes enzo erin leggen/hangen bounce

@Studiebol: Spannend vandaag !!! ik denk 2 meiden :P
@Parels: Wat een schattig berenpakje I love you

sorry voor de meiden die ik nu vergeet!!

Onze babykamer is nog niet af helaas. Kast moet dus nog in elkaar en ook moet ik wachten op mijn bestelling van de babydump. Daar heb ik de klamboe, waskussen, lamp enzo besteld. We baalde wel een beetje toen we de commode en ledikant in de kamer zette van de week. Meubels zijn veelste groot! of het kamertje veelste klein :P . Ik had de kamer veel groter in mijn gedachten, dus nu hebben we ook weinig keus met indeling van de kamer. Maja het is niet anders. Ik maak er wel iets van Very Happy

Heb echt het idee dat de kleine /baarmoeder flink aan het groeien is, heb veel last van bandenpijn en had gisteren de hele dag last van een 'dood' gevoel in mijn been ( zenuw die afgeklemd zat ofzo?).

Ik heb nu gelukkig paar dagen vrij, dus kan ik rustig aan doen.

edit: Jeej ik sta bovenaan in de lijst , zie ik nu :shock:

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 25 jul 2011 - 22:41

ja razz jij mag de eerste zijn die gaat werpen smile

ik had dat ook met die meubels!! pfff wat grote meubels (of idd kleine kamer) dus wij kunnen ook echt niet schuiven met de meubels, het kan maar op één manier!

hier is het kamertje ook nog niet klaar hoor, ik moet de commode nog uitpluizen want zit nu allemaal rommel in van mijzelf.

woensdag wordt mijn klamboe opgestuurd, en dan moet ik nog wel een aantal dingen halen..maar heb nog een hema bon liggen van 35 euro...dus dat komt mooi uit!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poisongirl di 26 jul 2011 - 3:45

joyce0606 schreef:halve held dan!! smile

dat berenpakje is echt heeeel leuk!! is deze van de H&M? ik vorrig jaar al met zo'n pakje in mijn handen gestaan, om em gewoon te kopen...maar goed wist toen natuurlijk ook niet welk seizoen het zou komen. ik heb nu ook een grijs pakje met oortjes, maar deze blijft echt de leukste! ik wil em ook!!

gister mijn bruidsjurk besteld. het is gewoon een normale "feest" jurk, maar vond em wel mooi genoeg om in te trouwen, van mamalicious van 65 euro naar 30 euro!!! goedkope bruid ben ik! (kan ik lekker berenpakje voor me fruumel kopen)

Ben benieuwd naar je jurk! Ga zaterdag opzoek naar een 'trouw'jurk... We heben
3 september ons trouwfeest, zijn in december al getrouwd, maar die jurk pas ik met geen mogelijkheid meer, zowel mijn borsten als buik zijn te groot... Sad Maar.. goede reden om nog een mooie jurk te kopen Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  joyce0606 di 26 jul 2011 - 3:51

Poisongirl schreef:
joyce0606 schreef:halve held dan!! smile

Ben benieuwd naar je jurk! Ga zaterdag opzoek naar een 'trouw'jurk... We heben
3 september ons trouwfeest, zijn in december al getrouwd, maar die jurk pas ik met geen mogelijkheid meer, zowel mijn borsten als buik zijn te groot... Sad Maar.. goede reden om nog een mooie jurk te kopen Very Happy

zeker goede reden!! smile was dit feest al gepland?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 26 jul 2011 - 4:26

Joyce wat leuk dat je gaat trouwen! Stond dat al langer gepland?

voor de rest ff ego..
Alles wat ze op de echo konden zien was goed en het zag er gezond uit. En wij krijgen 2 meiden Very Happy Dat kon de mevrouw al meteen zien bij de eerste zat ze meteen al op de kont met het echo apparaat en volgens haar was het duidelijk te zien!

En na de echo ben ik geknapt, heb alleen maar zitten janken, vond het zo erg dat mijn vriend er niet bij was. Ik wilde hem helemaal niet bellen en het op zo'n afstand hem moeten vertellen. Ik vind het vreselijk dat het zo is gegaan en ineens maak ik me zorgen over de toekomst. De komende weken sta ik er ook alleen voor, en straks als die kleintjes er zijn ook, ik vraag me echt af hoe ik in godsnaam heb bedacht dat ik dat wel kon, ook toen gingen we van een kindje uit maar toch ik voel me er echt ineens zo alleen voor staan. Terwijl ik als ik met mijn verstand denk echt wel weet dat dat niet zo is, maar ja hulp van je ouders/vriendinnen is toch heel anders dan hulp van je eigen vent.
Ik ben ook maar op tijd weg gegaan van het werk want ik had mijn dag verder niet en heb net ff een uurtje geslapen, maar nog steeds heerst dat gevoel dat ik het niet kan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 26 jul 2011 - 5:28

@ Studiebol, ten eerste gefeliciteerd 2 meisjes wat leuk!
Maar wat vervelend dat je je zo rot voelt nu. Heb je je vriend al gesproken? Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind, dit hoop je ook graag met z'n tweeën mee te maken.
Hopelijk voel je je snel beter en krijg je het gevoel dat je het echt wel gaat redden, je hebt veel hulp om je heen! hug

@ Joyce, wat leuk ga je trouwen?? Gefeliciteerd!!!

Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  joyce0606 di 26 jul 2011 - 6:49

Ja wij hadden wel al plannen om te gaan trouwen! alleen nog niets concreets vast gelegd, vandaag heb ik gebeld voor de datum, en dat viel niet mee zeg! maar het wordt nu 26 augustus...dus over maandje, en we moeten alles nog plannen....nou ja ik, want aan mijn vriend heb ik niet zoveel! die vindt het wel best smile

eerst zouden wij het thuis doen met een klein gezelschap, maar het loopt nu wel beetje uit de hand, qua grootte! ach als het maar in ons mini budget past! smile

studiebol: 2 meiden!! wat leuk!! de meiden worden hier wel goed vertegenwoordigd zeg smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:59

Jaaaaaaaa, Studiebol!
2 Meiden! Wat gezellig!
Een boel geklets bij jullie in huis straks!
En gegiechel Wink
Ik snap je gevoel wel hoor, niets is zo vertrouwd en onmisbaar als je eigen vent in deze situatie .. Laat het gewoon maar over je heen komen, ik werk op een kdv, waar we ook een tweeling (2 meisjes) hebben, en het is een kwestie van voornamelijk goed timen en handigheidjes verzinnen. Zo hebben die mensen ook een box op wieltjes die ze door het hele huis kunnen rijden en de meisjes zo tegelijk eten kunnen geven en/of de fles. Neem er vooral de tijd voor, en dan kan je het zeker weten! Nu ben je nog bang, maar straks is dat moedergevoel gelijk aanwezig en kan je niet anders.

Razz ; ik ben ook heel benieuwd hoe onze spulletjes in de kamer straks staan dan! Wil je eens een foto PMen als de kamer klaar is? Ben heel erg benieuwd!

Ohja, en Joyce & Poisongirl (hoe is het trouwens met je?) alvast heel veel plezier op jullie trouwdag/feest! Hebben jullie een plaatje van de trouwjurk, of willen jullie dat nog niet laten zien? Zijn er eigenlijk nog meer mensen hier getrouwd? Of juist niet? Wij niet, dan komt vast ooit nog wel! De plannen zijn er maar het budget niet hahaha

En voor de rest weet ik het niet meer Laughing

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 26 jul 2011 - 7:04

Bedankt voor jullie lieve woorden! Het zal ook wel het gevoel ineens zijn. Ken het ook niet van mezelf heb het niet eerder gehad. Maar ja het is gewoon niet leuk als je dit soort dingen over de telefoon met elkaar moet communiceren en ik denk dat dat het gevoel heeft versterkt. Ik mag vanavond vanmezelf lekker huilen en me rot voelen dan gaat het morgen vast weer goed!

Wij zijn trouwens niet getrouwd Parels en ik denk ook niet dat het er van komt, wij hebben er allebei niet zoveel mee en ik vind het ook wel prima zo!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:11

Gelukkig dat 'onze' woorden je goed doen, lang leve het forum!
Het komt vast allemaal wel goed, en anders mag je me bellen!
Ik krijg tenslotte ook een meid en heb nu al best veel kleertjes gehad, wie weet kan ik tegen die tijd wat doorsturen enzo! En voor alle andere raad ofzo mag je het natuurlijk hier kwijt of me een pm sturen!

Trouwens, ik zou wel willen trouwen maar eigenlijk puur voor het feestje en om dezelfde achternaam als mn vriend & kindje te willen hebben ..

Het is H&M trouwens, dat berenpakje! Hij is er ook in het wit!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 26 jul 2011 - 9:52

@ Razz: Ik ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje! Die kramp/pijn herken ik wel, heb ik zelf ook regelmatig last van en idd af en toe dat ik het in mijn benen voel. Ik denk ook dat het van de groei komt en zie het maar als een goed teken. Als ik 's morgens wakker word en mijn blaas is heel vol dan voel ik ook echt zo'n drukkend gevoel op mijn blaas, 2x was het zo erg dat ik helemaal krom liep van de kramp. Maar meestal is het een lichte kramp net als wat jij beschrijft.

@ Studiebol: Wat leuk, 2 meisjes!! Super!! Kan me wel voorstellen dat je het heel vervelend vond dat je vriend er niet bij kon zijn en dat je hem ook niet even 'live' verslag kon uitbrengen, dat mis je dan toch.

@ all: Vandaag alweer op de helft! :-)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Floor di 26 jul 2011 - 19:27

@razz, ja en ik sta na jou op de lijst :shock:

@lookie, al weer over de helft! het gaat snel he.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol di 26 jul 2011 - 19:47

Lookie fijn het dat je al weer op de helft bent! Wanneer hadden jullie nou de 20 weken echo?

hier gaat het gelukkig wat beter, gisteren nog lang met mijn vriend gebeld,voelde me gewoon echt ff alleen, en alles zal wel versterkt worden door de hormonen maar het was gewoon niet leuk! Gelukkig wel redelijk goed geslapen, dus ik hoop vandaag maar op een betere dag!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 wo 27 jul 2011 - 1:17

naam kindje nr./geslachtuitgerekende datumthuis/ziekenhuisbijzonderheden
Razz88 1e/Meisje 07-11-11 Ziekenhuis
Floor 1e/N.B 14-11-11
Parels1e/Meisje 22-11-11
Mickey1e/N.B. 24-11-11 Ziekenhuis
Joyce0606 1e/Jongen28-11-11 Ziekenhuis
Hazeltje 2e/Jongen04-12-11 Ziekenhuis
Pitbullgup 1e / Meisje 10-12-11 Thuis
studiebol1e en 2e meisje&meisje 12-12-11 Tweeling
Lookie 1e13-12-11
Liesje 2e 19-12-11 Thuis
freakielief 1e 23-12-11
ZaZa 2e 27-12-11
MissD 1e 03-01-12 of 11-01-12
Poisongirl1e 14-01-12
Supertalentje1e 14-01-12
Nicci1e 21-01-12
[/quote]

net mijn "trouwjurk" binnen gekregen, heel mooi in een gesealt pakketje door de brievenbus HAHA smile
even snel gepast natuurlijk! gelukkig valt hij mij niet tegen!! maar ach ik vind mijzelf altijd te dik! (dikke heupen/lovehandles) dus het is toch nooit goed...maar ik kan hiermee leven....als ik een zwangerschapsonderbroek aan doe, trekt het waarschijnlijk ook wat strakker allemaal smile niet heel charmant, maar ach ik voel me al tijden niet charmant meer Laughing

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 13 123553-7075607
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje wo 27 jul 2011 - 2:52

hoi meiden,

lookie alweer over de helft wanneer heb jij de 20 wk echo?

joyce wat een leuk jurkje spannend om te gaan trouwen wel leuk hoor

all hier even zin en tijd om te laten weten dat ik wel meelees maar weinig tijd heb om te reageren.
ik ben gisteren naar de huisarts geweest ivm mn pijn in rug/bekken. ik heb ichias dat is een lage rugpijn wat ws de hele zwangerschap zal blijven. dus word iig opmn werk minimale dingen nog doen en fysiotherapie gaan krijgen. verder gaat het hier goed en geen nieuwtjes. 9 augustus krijg ik de 20 wk echo dus tel de dagen af. voel het kindje regelmatig dus das ook heel leuk en fijn.

nou meiden tot snel maar weer

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Floor wo 27 jul 2011 - 6:03

@liesje, wat vervelend van je rug. Wel fijn dat je er fysio voor gaat krijgen. Leuk dat je de baby al voelt. 9 augustus is al bijna
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 27 jul 2011 - 6:30

Joyce ik vind het een mooie jurk, en volgens mij klopt jouw zelfbeeld niet echt hoor! Ik zou er nog een mooi ketting en armband bij zoeken en je bent een mooie bruid Very Happy

Oh over het voelen van je baby, ze vroegen daar in het ziekenhuis ook nog naar, dus ik gaf aan maar weinig te voelen en af en toe een kriebel, maar niet dagelijks en ik voel ze zeker niet draaien ofzo. Maar de ecoscopiste gaf aan dat mijn placenta van 1 baby aan de voorkant lag, dus daardoor kon het idd komen dat ik dus nog maar weinig voel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:55

@ studiebol: Dat had ik bij H ook.
Toen lag de placenta ook aan de voorkant en voelde ik haar ook pas laat en daarna sporadisch.
Tot een week of 27 geloof ik... Toen kon ik mijn lol op.

en jij wellicht dubbele lol haha.

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 27 jul 2011 - 23:36

Up voor Freakie! angel

Ik las dat je genoten hebt van de bruiloft van je nichtje. Maare, nu willen wij hier allemaal wel weten, weet je nu of het een jongen of meisje is? en uiteraard, mogen wij het ook weten Very Happy
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 4:23

Zo, ik ben totaal gesloopt van de reis dus het bijlezen komt later. Maar ok, het geslacht van ons baby'tje...

*tromgeroffel*

weten we nog steeds niet.Evil or Very Mad Ze hebben helaas iets opgebokt bij het inplannen van de afspraak en de vervangende vk (voor de vakantieperiode) die er was had geen echo-apparaat en ook geen echo-diploma.Sad Dus dat was wel even balen, mijn man was er midden op de dag speciaal voor teruggekomen van zijn werk. En ik had het zo leuk gevonden om aan mijn familie te kunnen vertellen. Het is geen ramp, maar toch ook niet leuk, dus ik ga het wel nog even aankaarten als ik mijn eigen vk zie volgende week. Ze heeft wel naar het hartje geluisterd en dat was gelukkig prima. We moeten dus nog even geduld hebben, 8 augustus is de 20 weken-echo.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: