Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 23 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Floor wo 17 aug 2011 - 8:52

Wat is je vraag verder?
Buiten mijn bruiloft om heb ik alleen een bbq georganiseerd voor veel mensen (dat was ook familie en vrienden).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 23 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 wo 17 aug 2011 - 8:57

Floor schreef:Wat is je vraag verder?
Buiten mijn bruiloft om heb ik alleen een bbq georganiseerd voor veel mensen (dat was ook familie en vrienden).

ik ben zo bang dat ik met drankjes niet uit kom, en ik wil echt niet aankomen met 'dat hebben we niet meer'

ik stuur je een pm, anders staat dit topic vol met mijn onzin smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup wo 17 aug 2011 - 19:52

haha zo veel mensen past niet eens in mijn huis én mijn tuin....
Ligt er denk ik ook een beetje aan of je stevige drinkers krijgt of niet... denk gemiddeld 5 a 6 drankjes pp
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 wo 17 aug 2011 - 20:29

pitbullgup schreef:haha zo veel mensen past niet eens in mijn huis én mijn tuin....
Ligt er denk ik ook een beetje aan of je stevige drinkers krijgt of niet... denk gemiddeld 5 a 6 drankjes pp

het is ook voor mijn trouwfeest, we hebben een zaaltje gehuurt smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 20:40

joyce0606 schreef:UP!

even een vraagje, heeft er hier wel eens iemand een feest geregeld voor ongeveer 80 man?

Ik zou dan drank laten komen via een soort van catering dat je nadien alleen betaald wat er op is. Dan heb je in ieder geval altijd genoeg.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 18 aug 2011 - 1:02

BeeGee schreef:
joyce0606 schreef:UP!

even een vraagje, heeft er hier wel eens iemand een feest geregeld voor ongeveer 80 man?

Ik zou dan drank laten komen via een soort van catering dat je nadien alleen betaald wat er op is. Dan heb je in ieder geval altijd genoeg.

het frisdrank en bier is al in huis gehaald 2 weken geleden (toevallig aanbieding). ik heb vandaag contact gehad met de sligro en wij kunnen de wijn restanten terug brengen. ze hebben nu een hele mooie aanbieding van wijn die erg goed schijnt te zijn!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey do 18 aug 2011 - 1:14

@Joyce: dat is wel fijn dat de Sligro wilt meewerken! Ik vind het ook altijd lastig om zo'n dingen in te schatten. En dan heb ik het nog niet eens over een feest voor 80 man Wink Het komt wel dichtbij nu he, spannend hoor.

@de rest: ik weet het niet meer, sorry.

Ik voel me nog steeds erg rot over de dood van mijn hond. Heb net gebeld met de verzekering, die willen niet meewerken, dus ik ben nu weer hardstikke boos en verdrietig. Ik had voor mijn hond een huisdierenverzekering, altijd goed gegaan. Maar nu dus niet. Afgelopen vrijdag zijn we met de hond naar een kliniek in Duitsland gegaan voor een CT-scan. Dit moest echt zo snel mogelijk gedaan worden en hier in Zuid-Limburg zijn niet veel klinieken die hier de apparatuur voor hebben. Bovendien was het al bijna 17.00 dus vind dan nog maar een kliniek waar je z.s.m. terecht kan, omdat je hond ontzettend veel pijn heeft. Mijn dierenarts heeft toen een kliniek in Aken gebeld, daar konden we direct heen. Voor ons was het ongeveer 20/30 minuten rijden, dus goed te doen. In totaal waren de kosten daar €398, voor een CT-scan, narcose, consult, enz.
De verzekering weigert nu uit te betalen, omdat behandelingen in het buitenland niet vergoed worden. Dat wist ik, maar ik had gehoopt dat ze wilden meewerken, vanwege de aard van de situatie. Maar helaas is dat dus niet het geval.

Verder gaat het met mij en uk goed. Uk was vrijdag erg rustig, pas zaterdagmiddag werd baby weer actief. Ik heb vrijdag dan ook bijna de hele dag gehuild en gestresst om mijn hond, dus vind het niet gek dat de baby daar op reageerde. Was wel blij toen die zaterdag weer wat actiever werd.
Morgen nog de laatste dag werken en dan 3 weken vakantie! Ben er echt heel erg aan toe. Normaal heb ik dat nooit zo erg, maar nu... De afgelopen week ging ik haast met tegenzin naar het werk. Dat heb ik ook nooit. Ik hoorde ook van ouders dat ik er anders uit zag. Volgens mij is het verdriet om mijn hond van mijn gezicht af te lezen.
Ik ben blij als we maandagochtend in het vliegtuig zitten en even 8 dagen weg van huis zijn. Even in een andere omgeving.

Bleh.... sorry voor mijn deprimerende berichtje.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  pitbullgup do 18 aug 2011 - 1:19

@ joyce; da's wel fijn dat je het zo kunt terug brengen bij de sligro
@ mickey; he meid wat rot toch allemaal hug een hoop dat je ff lekker bij kunt tanken met de vakantie

Wij gaan begin november nog lekker een weekendje weg naar centerparcs met mijn schoonouders en schoonbroertje en schoonzusje.... Net maar meteen via marktplaats een zwangerschaps tankini gescoord voor €5,-
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 do 18 aug 2011 - 3:48

pitbullgup schreef:@ joyce; da's wel fijn dat je het zo kunt terug brengen bij de sligro
@ mickey; he meid wat rot toch allemaal hug een hoop dat je ff lekker bij kunt tanken met de vakantie

Wij gaan begin november nog lekker een weekendje weg naar centerparcs met mijn schoonouders en schoonbroertje en schoonzusje.... Net maar meteen via marktplaats een zwangerschaps tankini gescoord voor €5,-

oww super een tankini! ik heb al 4 of 5 mensen gemailt via marktplaats voor een tankini, maar niemand reageert. ik wil echt graag even zwemmen mmaar ja. heb jij een speciale postitie tanikini, of een normalen?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup do 18 aug 2011 - 3:57

ik had van de week m'n tankini die ik heb liggen al gepast maar daar vielen m'n (.)(.) uit Laughing en het broekje zat ook niet echt met die buik dus nu een zwangerschaps tankini... maar heb m nog niet binnen dus moet nog ff kijken of deze wel gaat passen Wink
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 4:09

@ Mickey: Echt balen zeg van de verzekering en *** dat je je zo rot voelt hug Hopelijk kun je lekker bijkomen op vakantie!

@PBG & Joyce: Ik draag nog altijd gewoon een normale bikini als ik ga zwemmen. Is er een bepaalde reden dat jullie perse een (zwangerschaps)tanktini dragen ? Het is wel grappig als je in bikini rond loopt met een zwangere buik; al die mensen kunnen hun ogen dan niet van je buik afhouden :P

@All: vandaag voor controle naar de VK geweest. Bloeddruk was goed, hartje klopte goed en mijn buik was goed gegroeit. Ik heb nu mijn totaallijstje van het wegen eens goed bekeken en ben in totaal 7 kilo aangekomen tot nu toe. Valt dus echt wel mee gelukkig Laughing Ik dacht zelf dat ik al op de 12 kilo zat .. maar dat was een misverstandje doordat de weegschaal bij de VK veel anders aangeeft dan thuis Rolling Eyes Ik moet morgen wel even bloed laten prikken voor mijn HB waarde.. ik begin weer erg last van vermoeidheid te krijgen. Kan goed 2 -3 uur slapen in de middag Neutral

Met week 34 krijg ik een liggingsecho :-) dat is blijkbaar standaart bij mijn Vk praktijk. Is vind het niet erg !!
En zaterdag eerst nog een herkansing van de 3D echo.. heb er zo'n zin in !!! hopelijk ligt ons meisje er mooi voor I love you

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* do 18 aug 2011 - 20:29

@ all: Ik heb ook een positietankini. Het leek mij sowieso niet verkeerd want ik heb vanmezelf ook wel een beetje een buikje en deze tankini valt er wat ruimer overheen en is wat langer. Hebben jullie er dan ook een bikinibovenstukje onder of iets? Want ik vind mijn borsten niet erg goed ondersteund in die tankini (heb cup E nu ik zwanger ben, daarvoor D)

Gisteren bij Ikea het ledikantje Hensvik gehaald en 2 hoeslakentjes. Wat moet er nog onder de lakentjes? Sowieso een molton lijkt me, en ik heb gehoord dat zeiltjes niet meer mogen? Hoe hebben jullie dat?

Ben een beetje verkouden en daardoor heel weinig energie. Daar had ik voor de zwangerschap geen last van maar n lijkt elk koutje wel een aanslag op de weerstand. Wil eigenlijk nog wel even verven zo, maar het moet maar niet te lang denk ik.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  pitbullgup do 18 aug 2011 - 22:26

@ razz; Vind zo'n tankini wat flatterender mocht een mooi zebra patroontje op mijn lijf krijgen Wink Fijn dat de controle goed was!
@lookie; Ik vind bikini's over het algemeen niet zo veel steun geven eigenlijk.... heb meestal dan zo'n triangle die ik wat strakker knoop en dan is het wel goed te doen.
Zeiltje mag volgens mij wel als het niet onder het bovenste gedeelte ligt waarhet hoofdje ligt van de baby.
Wij leggen er straks een molton en een aerosleep over heen.

pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 vr 19 aug 2011 - 0:24

ik wil graag iets over mijn buik heen, voordat ik zwanger was vond ik dit al fijn!
bij de prenatal hebben ze wel een leuke maar die kan je weer niet bestellen via de webshop, en hij zit hier niet in de stad. misschien volgende week ofzo maar eens langsgaan ik heb nu toch even geen tijd om te zwemmen.

wij zijn disndag naar de vk geweest, alles was oke! mijn gewicht is nu ongeveer het gewicht voordat ik zwanger raakte! maar goed nu is de tijd dat je meer gaat aankomen, dus ik ben benieuwd hoeveel ik er nog bij kom smile het kan ineens hard gaan!!

jeetje nog een weekje en dan ga ik trouwen, haha!! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor vr 19 aug 2011 - 1:22

@mickey, wat vervelend dat de verzekering nu niet wil meewerken. Hopelijk kunnen jullie wel genieten van de vakantie.

@pbg, die tankini heb je niet alleen voor je weekendje weg he, die moet je ook aan als je mee gaat zwemmen over een tijdje Wink

@joyce, ik heb een gewone tankini, besteld bij bonprix, maat groter als dat ik eigenlijk had zodat hij los genoeg om m’n buik zat in het begin, inmiddels is m’n buik natuurlijk een stuk groter en zit het stuk gewoon ‘strak’ om m’n buik heen.
Jij bent 25 weken en nu is de tijd dat je gaat aankomen?!?!? Ow mijn god wat gaat er dan met mij nog allemaal gebeuren, ik ben echt al zo veel kilo aangekomen, ben er helemaal klaar mee.
Nog 1 week!! Spannend! Geniet nog van de voorbereidingen.

@razz, ik had al nooit een bikini aan, altijd een badpak. Maar dat lukt niet met die buik, dus moest ik een speciaal zwangerschapsbadpak aangeschaffen maar uiteindelijk heb ik dus een gewone tankini besteld.
Wat fijn dat je controle goed was. Hopelijk heb je morgen een mooie echo! (wij hebben morgen ook een 3d echo)

@lookie, ik heb een gewone tankini, die bied voldoende ondersteuning vind ik (D cup)
Hij staat niet meer op bonprix maar deze lijkt erop qua bovenkant model bij de borsten en ook de sluiting achter op de rug:
http://www.bonprixsecure.com/nl/Beugeltankini-bovenstukje-Cup-B-15906766-style.htm?sk=15&directLandmark=superbox&directLandmarkP=%26seite%3Dartikeldetail

over die hoeslakens, moltons, zeiltjes… ik weet er echt niks van! Hahaha ik wist niet eens wat een molton was tot een paar weken terug, dat hebben wij zelf namelijk ook niet op ons bed dus ik had er nooit van gehoord.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 6:16

PBG als je een Aerosleep gebruikt, mag je geen zeiltje (wel Aerosleep zeiltje/matje) en GEEN molton gebruiken. Het is zeg maar Aerosleep matje, dan Aerosleep hoeslaken en that's it. Als je een molton gebruikt rem je heel de werking van de Aerosleep.

Gebruik je geen Aerosleep is het zeiltje/matrasbeschermer (niet onder het hoofd!!), molton, hoeslaken. Molton is natuurlijk niet noodzakelijk, dat is ieder voor zich. Daarna lakentje + dekentje.

Zo, en nú gaan we weer even verder met de crime die zelf geboortekaartjes ontwerpen heet :P

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup vr 19 aug 2011 - 19:46

wij hebben allen zo'n top dek matje van aerosleep dus daar kan de molton gewoon onder Wink
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 vr 19 aug 2011 - 21:46

zo vandaag is het aftellen echt begonnen! smile

ik heb niets van aerosleep, ik weet ook niet of ik het ga aanschaffen, want ik hoor er gemengde verhalen over.

pgb: wat ik heb gelezen is dat het effect van de earosleep dan wel weg is, omdat dit alleen werkt in samenstelling. maar goed dit kan misschien ook alleen een verkoop praatje zijn.

maandag kraamzorg bellen voor een afspraak. woensdag naar de gyn, en mijn bedankjes maken voor de bruiloft, donderdag zaal versieren en vast salades maken, en vrijdag trouwen! smile drukke week, maar gelukkig begint nu alles op ze plek te vallen smile

nog dames binnekort voor een 3D echo?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor vr 19 aug 2011 - 22:23

@pbg, wij hebben ook een topdekmatje van aerosleep met hoeslaken. Ik zou de molton er dan inderdaad onder doen, onder de aerosleep, maar goed wij hebbben geen molton.

@joyce, waarvoor moet je de kraamzorg bellen voor een afspraak? voor een gesprek ofzo?
ik heb me ingeschreven in het begin van de zwangerschap maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ze mij bellen.

@all, de 3D echo was niet zo'n succes, ik had het al verwacht omdat ons kindje altijd helemaal opgevouwen/dubbel ligt met alle andere normale echo's. Uiteindelijk hebben we toch 30 minuten naar bewegende handjes en voetjes kunnen kijken.
Het hoofdje ligt al naar beneden in m'n bekken en het gezicht naar achter dus dat had al geen zin voor de 3d echo, toen de baby vervolgens nog een hand voor z'n gezicht deed, en na veel lopen, springen, duwen er geen beweging meer in was te krijgen zijn we gestopt.
We hadden de keus vanmiddag terug te komen of te betalen voor een 2D echo en dan toch 3 foto's en de dvd mee te nemen. We hebben gekozen voor het laatste. We hebben in elk geval de baby weer even gezien, ik vond het leuk om te zien dat de dingen die ik voel de handjes/voetjes zijn.

Maandag komt het kamertje eindelijk! bounce Mijn man heeft er nog meer zin in dan ik Laughing hij is al 3 dagen bezig met dat het kamertje komt. Hij heeft maandag vrij genomen dus volgens mij is hij van plan alles meteen in elkaar te zetten (of dat lukt in z'n eentje weet ik niet maar het idee is er).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 za 20 aug 2011 - 3:09

Floor schreef:@pbg, wij hebben ook een topdekmatje van aerosleep met hoeslaken. Ik zou de molton er dan inderdaad onder doen, onder de aerosleep, maar goed wij hebbben geen molton.

@joyce, waarvoor moet je de kraamzorg bellen voor een afspraak? voor een gesprek ofzo?
ik heb me ingeschreven in het begin van de zwangerschap maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ze mij bellen.

@all, de 3D echo was niet zo'n succes, ik had het al verwacht omdat ons kindje altijd helemaal opgevouwen/dubbel ligt met alle andere normale echo's. Uiteindelijk hebben we toch 30 minuten naar bewegende handjes en voetjes kunnen kijken.
Het hoofdje ligt al naar beneden in m'n bekken en het gezicht naar achter dus dat had al geen zin voor de 3d echo, toen de baby vervolgens nog een hand voor z'n gezicht deed, en na veel lopen, springen, duwen er geen beweging meer in was te krijgen zijn we gestopt.
We hadden de keus vanmiddag terug te komen of te betalen voor een 2D echo en dan toch 3 foto's en de dvd mee te nemen. We hebben gekozen voor het laatste. We hebben in elk geval de baby weer even gezien, ik vond het leuk om te zien dat de dingen die ik voel de handjes/voetjes zijn.

Maandag komt het kamertje eindelijk! bounce Mijn man heeft er nog meer zin in dan ik Laughing hij is al 3 dagen bezig met dat het kamertje komt. Hij heeft maandag vrij genomen dus volgens mij is hij van plan alles meteen in elkaar te zetten (of dat lukt in z'n eentje weet ik niet maar het idee is er).

jammer dat de 3D echo niet gelukt is Sad maar toch fijn dat je de kleine gezien heb!!
ja ik heb een brief gekregen of ik wilde bellen voor een afspraak te maken.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje za 20 aug 2011 - 4:00

hoi meiden,

floor wat jammer van de 3d echo. leuk het kamertje maakt het nog veel echter. vond ik tenminste bij mn dochter zo

joyce drukke week voor de boeg lees ik maar wel een leuke week. heel veel plezier en hopelijk hebben jullie mooi weer!!!!

mickey wat balen met de verzekering. je bent al verdrietig om het verlies van je hondje dan gaan ze nog moeilijk doen ook. je betaalt je scheel ervoor en je krijgt er niets voor terug. ieder geval een dikke knuffel voor je meis

all hier geen nieuwtjes de voor en actertuin zijn klaar dus zon kom maar op. klamboe en thermobadje zijn besteld komen zsm binnen maar wel na 1 september iig. we konden het al bestellen in de babyzaak in spijkenisse want het is nog niet officieel geopend dat is pas 1 september. de spulletjes om de bedankjes mee te maken zijn binnen moet alleen nog blauw witte hartensnoepjes bestellen. verder overmorgen alweer 23 weken gaat snel. ik ben vanaf volgende week 50% ziek vanwege mn rug. nou meiden ga weer verder

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 5:34

Vandaag ook herkansing 3D echo gehad. Was nog niet super , want ze ligt dus ook al met haar hoofdje in mijn bekken .. naar beneden !! ( gelukkig) .. ze had ook steeds haar handen voor het gezichtje en was heel lief aan het duimen haha. we hebben nu een paar leuke foto's , maar echt duidelijk zijn ze niet helaas.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 20 aug 2011 - 7:08

@ Floor: Jammer dat de echo niet zo'n succes was. Het is natuurlijk altijd wee rleuk om je kleintje te zien maar je hoopt dan toch wel wat meer te zien, zoals het hoofdje ofzo. Spannend dat het kamertje komt en leuk dat je man er zo mee bezig is. Wel fijn dat hij zo enthousiast is dat hij het direct in elkaar wil zetten, dan kun jij ook lekker gaan inrichten enzo. Daar heb ik ook erg veel zin in!

@ PBG: Nooit van Aerosleep gehoord, en nu ik hoor dat er verschillende verhalen de ronde over doen weet ik ook niet of ik het moet aanschaffen. Misschien dan toch maar een zeiltje onder de billetjes en verder molton + hoeslakentje + matrasbeschermer?

@ Joyce: Volgens mij belt de kraamzorg mij ook voor een afspraak, maar misschien is het bij jullie anders? (of gaat het heel ergens anders om, dan begrijp ik het verkeerd misschien) Of bel je nu voor de inschrijving? Spannend dat de trouwdatum al zo dichtbij komt, niet te veel stressen hoo van te voren! (makkelijker gezegd dan gedaan denk ik..)

@ all: Vriend heeft vandaag de plintjes enzo voor de 2e keer geverfd maar hij kan het niet zo netjes.. Morgen maar even kijken of het nog een keer overmoet want hij verft nogal dik waardoor je allemaal uitlopers krijgt en dat vind ik niet mooi. Dinsdag komt het glasvezelbehang erin, en kunnen we dat deze week dus ook nog verven. Zo schiet het wel lekker op!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 za 20 aug 2011 - 8:32

ik kreeg een brief van de kraamzorg, dat ik moet bellen voor een afspraak zodat ze langskomen voor een urenindicatie, het is gewoon de manier waarop hun werken.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup zo 21 aug 2011 - 20:35

@ joyce; spannend zo het laatste weekje voor het trouwen!
@ floor; tankini is ook voor het zwemmen straks ja Wink Balen dat de 3/4d echo niet geslaagd was.... nog veel last gehad tijdens de echo?
@ liesje;lekker dat alles is opgeschoten
@ razz; balen! maar gelukkig nog een paar goede foto's
@ lookie; is veel info van te vinden op internet van de aerosleep als je interesse hebt... hihihi mijn man kan ook niet netjes schilderen doe ik altijd... Nu gewoon verf zonder oplosmiddelen gebruikt.

Ik bedenk me nu dat ik nog maar 1 brief van de kraamzorg heb gehad dat het in behandeling was bij de verzekering... weet dus eigenlijk ook helemaal niet of ik nu wel definitief ben ingeschreven Neutral Ff achteraan deze week!
Van het weekend ook definiteieve keuze gemaakt voor het geboorte kaartje en voor de zekerheid toch ook maar een jongens variant uitgekozen... :face: Nu bezig met de tekst en kijken hoe veel kaartjes we moeten bestellen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: