Uitgerekend in November, December of Januari
+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
@ parels; snoezig hoor!
@ studiebol; hopelijk worden de meubeltje snel geleverd en alvast een fijne vakantie!
vandaag weer begonnen met werken pffff... Het is hier echt heeeel rustig en wil nu al weer vakantie Nog 16 weken tot m'n zwangerschapsverlof :face:
@ studiebol; hopelijk worden de meubeltje snel geleverd en alvast een fijne vakantie!
vandaag weer begonnen met werken pffff... Het is hier echt heeeel rustig en wil nu al weer vakantie Nog 16 weken tot m'n zwangerschapsverlof :face:
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:@ parels; snoezig hoor!
Ik hoop voor je dat je eerder zwangerschaps verlof krijgt...
anders zou je 39 weken zijn...
ik heb over 10 weken en een paar dagen verlof :-)
Gast- Gast
BeeGee schreef:pitbullgup schreef:
Ik hoop voor je dat je eerder zwangerschaps verlof krijgt...
anders zou je 39 weken zijn...
ik heb over 10 weken en een paar dagen verlof :-)
oehhhh 13 weken.... :o
pitbullgup- Prater
Ik wou net zeggen! Ik zat al te rekenen hahaha
Ik heb nu lekker 2 weken vrij, ga straks even met mijn zus mee op inkoop naar Ducky Beau, en vanavond bij mijn schoonouders eten.
Mijn schoonmoeder maakt de lekkerste spaghetti!
Ik moet nog 10 weken tot verlof, ook lekker!
Waarvan dus nog 2 weken vakantie Gaat wel snel, maar mij niet snel genoeg haha
Ik heb nu lekker 2 weken vrij, ga straks even met mijn zus mee op inkoop naar Ducky Beau, en vanavond bij mijn schoonouders eten.
Mijn schoonmoeder maakt de lekkerste spaghetti!
Ik moet nog 10 weken tot verlof, ook lekker!
Waarvan dus nog 2 weken vakantie Gaat wel snel, maar mij niet snel genoeg haha
Gast- Gast
Nou... de meubels zijn er nog niet... ik houd niet van wachten
Ik begin 5 september weer met werken en als ik alles vol houd ga ik 1 november met verlof dus dan moet ik nog 2 maandjes werken Apart hoor dat de tijd eigenlijk zo snel gaat!
Ik begin 5 september weer met werken en als ik alles vol houd ga ik 1 november met verlof dus dan moet ik nog 2 maandjes werken Apart hoor dat de tijd eigenlijk zo snel gaat!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend dat de meubels er nog niet zijn. Wij hebben voor volgende week al een indicatie wanneer ze komen (tussen 8-12u )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ze zouden tussen 11 en 2 komen....dat was de tijdsindicatie...
studiebol- Ratel
hmm dat is balen, dat ze dus nog niet zijn geweest, ik zou over een half uur echt gaan bellen (maar ik ben dan echt ongeduldig )
Floor- Ratel
Mm bellen, misschien wel een idee ja.. mijn vriend zei al we gaan gewoon weg hoor hun komen niet op tijd. Maar ja dat ga ik niet doen want dan loop ik het mis Nu is mijn vriend alleen tijdschriften halen en neemt hij ook wat voor mij mee, als dat maar goed komt!
Het irritante vind ik ook, dat we nu minder tijd hebben om het in elkaar te zetten, aangezien we vanavond na het eten al vertrekken, ik had me zo verheugd om leuk alle spulletjes die we al hebben neer te zetten enzo, nou ja voor het neerzetten en rommelen heb ik dan toch ook geen tijd dus dan geeft het niet als het ook nog niet in elkaar staat...
Het irritante vind ik ook, dat we nu minder tijd hebben om het in elkaar te zetten, aangezien we vanavond na het eten al vertrekken, ik had me zo verheugd om leuk alle spulletjes die we al hebben neer te zetten enzo, nou ja voor het neerzetten en rommelen heb ik dan toch ook geen tijd dus dan geeft het niet als het ook nog niet in elkaar staat...
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Mm bellen, misschien wel een idee ja.. mijn vriend zei al we gaan gewoon weg hoor hun komen niet op tijd. Maar ja dat ga ik niet doen want dan loop ik het mis Nu is mijn vriend alleen tijdschriften halen en neemt hij ook wat voor mij mee, als dat maar goed komt!
Dan kunnen we samen het kamertje in elkaar zetten straks joh, en lekker samen rommelen
Ons kamertje komt ook pas begin september .. Vind het wel lang duren maar ja, ik ga wel lekker door met spullen verzamelen hoor! Voor ik het vergeet, fijne vakantie!
Floor & pbg ; doen jullie samen aan zwangerschapszwemmen? Wat leuk! Vooral voor jou Floor met je klachten kan ik me voorstellen dat het lekker is om 'gewichtsloos' te zijn!
Gast- Gast
@parels, nee nog niet samen. Ik volg al sinds ik 14 weken zwanger was de lessen zwangerschapszwemmen, nu was het zomerstop (mochten we zelf wel de oefeningen komen doen, zonder lerares erbij, dus dat heb ik braaf elke week gedaan). PBG vroeg of ik wou laten weten wanneer het weer begint zodat ze mee kan, maar ze heeft het helaas te druk, dus hopelijk kan ze over een tijdje wel mee gaan zwemmen.
Voor mij is het inderdaad erg fijn om gewichtsloos te zijn, heb ook een speciale wetbelt om zodat je rechtop/vertikaal blijft drijven en dus kunt 'lopen/rennen/zitten' in het water. Zo kun je dus allerlei oefeningen en houdingen doen zonder dat je jezelf ook nog met je hoofd boven water hoeft te houden. Ik vind het heerlijk om te doen, heb na een uurtje zo zwemmen altijd minder klachten dan voor ik het water in ging.
Voor mij is het inderdaad erg fijn om gewichtsloos te zijn, heb ook een speciale wetbelt om zodat je rechtop/vertikaal blijft drijven en dus kunt 'lopen/rennen/zitten' in het water. Zo kun je dus allerlei oefeningen en houdingen doen zonder dat je jezelf ook nog met je hoofd boven water hoeft te houden. Ik vind het heerlijk om te doen, heb na een uurtje zo zwemmen altijd minder klachten dan voor ik het water in ging.
Floor- Ratel
Nou ik heb om 4 uur toch maar ff gebeld, de man die ik nu aan de telefoon had wist van niks, terwijl ik wel een bevestigingsmail heb gehad! Hij vond het het wel heel erg dat we nu al de hele dag zaten te wachten, zijn collega die het had gedaan was op vakantie dus die kon hij er niet op aanspreken. Ik mocht nu doorgeven wanneer ik de meubels wilde hebben en dan ging hij er voor zorgen dat het kon, ook al zou het niet in de planning passen. Wel aardig van hem, hij had het zelfs al over morgen, nou ja dan zijn we dus op vakantie dus nu komt het volgende week woensdag, ook helemaal prima hoor, maar het is gewoon balen als je ergens de hele dag op zit te wachten!
Floor zwemmen lijkt mij ook heel fijn, dat kan hier in het dorp niet, dus dan moet ik verder weg en dat heb ik er dan net weer niet voor over dus ik ga nu zwanger en fit doen!
Floor zwemmen lijkt mij ook heel fijn, dat kan hier in het dorp niet, dus dan moet ik verder weg en dat heb ik er dan net weer niet voor over dus ik ga nu zwanger en fit doen!
studiebol- Ratel
wat vervelend studiebol, wel jammer dat de meubeltjes er nog niet zijn! zeker als je zo de hele dag al aan het wachten bent!
ik heb nu lekker 2 weken vakantie en dan moet ik nog 6 weken werken tot mijn verlof! heerlijk! ik kan niet wachten hahah....maar goed die weken heb ik ook wel nodig om de babykamer in orde te maken, want het is nu wel een ontplofte bom boven!
ik heb nu lekker 2 weken vakantie en dan moet ik nog 6 weken werken tot mijn verlof! heerlijk! ik kan niet wachten hahah....maar goed die weken heb ik ook wel nodig om de babykamer in orde te maken, want het is nu wel een ontplofte bom boven!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
hoi meiden,
studiebol wat vervelend van je meubeltjes maar wel netjes hoe ze het opgelost hebben met jullie. fijne vakantie
joyce geniet van je vakantie en dan nog lekker maar 6 weekjes tot je verlof hebt heerlijk hoor
all hier vandaag weer naar de fysio geweest helpt wel maar als ik teveel doe dan word ik erna gestrafd. dus moet rustig aandoen alles op z'n tijd maar zo ben ik niet dus dat is een beetje moeilijk. verder hebben we een bedje en kledingkast al gekocht en we krijgen van mijn ouder een commode en nieuw matrasje voor de kleine en van mn schoonouders krijgen we een nieuw badje en een klamboe met tijgertje erop. vind ik zo schattig en stoer. maar het is alleen balen dat het pas vanaf 1 september bij ons in spijkenisse te halen valt dan opent de babydump een nieuwe zaak. ik ga zo kijken voor een leuk behangetje voorop de kinderkamer wil toch ws behang ipv sauzen maar daar ben ik nog niet helemaal uit. dus tot snel weer
gr liesje
studiebol wat vervelend van je meubeltjes maar wel netjes hoe ze het opgelost hebben met jullie. fijne vakantie
joyce geniet van je vakantie en dan nog lekker maar 6 weekjes tot je verlof hebt heerlijk hoor
all hier vandaag weer naar de fysio geweest helpt wel maar als ik teveel doe dan word ik erna gestrafd. dus moet rustig aandoen alles op z'n tijd maar zo ben ik niet dus dat is een beetje moeilijk. verder hebben we een bedje en kledingkast al gekocht en we krijgen van mijn ouder een commode en nieuw matrasje voor de kleine en van mn schoonouders krijgen we een nieuw badje en een klamboe met tijgertje erop. vind ik zo schattig en stoer. maar het is alleen balen dat het pas vanaf 1 september bij ons in spijkenisse te halen valt dan opent de babydump een nieuwe zaak. ik ga zo kijken voor een leuk behangetje voorop de kinderkamer wil toch ws behang ipv sauzen maar daar ben ik nog niet helemaal uit. dus tot snel weer
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Studiebol ; wat balen zeg! Snap dat het ruk is om de hele dag voor Piet Snot thuis te zitten. Nu lekker op vakantie, veel plezier met zn 4en!
Floor ; wat grappig zo'n wetbelt als het helpt, prima toch?
Joyce ; fijne vakantie! Jij gaat dus 6 weken van tevoren met verlof ik 4, dus nog 8 weken werken.
Liesje ; hadden jullie dan geen badje enzo meer van jullie kleine meid? Dat je alles nieuw moet kopen?
Ik heb net bij een vriendin van mijn schoonmoeder een badje, standaard, voedingskussen en kleertjes/lakentjes opgehaald, allemaal voor nop! Het enige wat ze ervoor terug wilde was een geboortekaartje haha zo lief!
Joyce ; fijne vakantie! Jij gaat dus 6 weken van tevoren met verlof ik 4, dus nog 8 weken werken.
Liesje ; hadden jullie dan geen badje enzo meer van jullie kleine meid? Dat je alles nieuw moet kopen?
Ik heb net bij een vriendin van mijn schoonmoeder een badje, standaard, voedingskussen en kleertjes/lakentjes opgehaald, allemaal voor nop! Het enige wat ze ervoor terug wilde was een geboortekaartje haha zo lief!
Gast- Gast
@ studiebol; he wat vervelend dat jullie voor niks hebben zitten wachten!
@ joyce; geniet van je vakantie!
@ floor; echt vervelend dat je zo veel last hebt maar wel fijn dat het zwemmen verlicht. ben je ook bij de fysio geweest of niet?
@liesje; goed naar je lijf luisteren hoor ook al is dat moeilijk .
@ Parels; wat fijn zulke vrienden!
Gisteren weer eerst dag gewerkt en s'avonds nog eigen klanten gedaan... was pas om 23.00 thuis! eerste dag meteen goed ingewijd met 12uur werken maar gelukkig hield ik t goed vol en nergens last van. Onze kleine freggle is wel super druk op het moment vanacht zelfs 2x wakker geworden omdat ze denk ik een klein feestje in mijn buik aan het houden was
@ joyce; geniet van je vakantie!
@ floor; echt vervelend dat je zo veel last hebt maar wel fijn dat het zwemmen verlicht. ben je ook bij de fysio geweest of niet?
@liesje; goed naar je lijf luisteren hoor ook al is dat moeilijk .
@ Parels; wat fijn zulke vrienden!
Gisteren weer eerst dag gewerkt en s'avonds nog eigen klanten gedaan... was pas om 23.00 thuis! eerste dag meteen goed ingewijd met 12uur werken maar gelukkig hield ik t goed vol en nergens last van. Onze kleine freggle is wel super druk op het moment vanacht zelfs 2x wakker geworden omdat ze denk ik een klein feestje in mijn buik aan het houden was
pitbullgup- Prater
Parels schreef:Studiebol ; wat balen zeg! Snap dat het ruk is om de hele dag voor Piet Snot thuis te zitten. Nu lekker op vakantie, veel plezier met zn 4en!
ja klopt, ik mag niet meer volledig werken vanwege mijn nieren! en eerlijk gezegt is dat maar beter ook.
joyce0606- Kletskop
[b]Parels schreef:Studiebol ; wat balen zeg! Snap dat het ruk is om de hele dag voor Piet Snot thuis te zitten. Nu lekker op vakantie, veel plezier met zn 4en!
nee we hebben nog wel een badje enzo maar we hebben geen nieuwe babykamer genomen en ik wilde wel nieuwe andere spulletjeshebben vandaar
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
liesje schreef:[b]Parels schreef:Studiebol ; wat balen zeg! Snap dat het ruk is om de hele dag voor Piet Snot thuis te zitten. Nu lekker op vakantie, veel plezier met zn 4en!
nee we hebben nog wel een badje enzo maar we hebben geen nieuwe babykamer genomen en ik wilde wel nieuwe andere spulletjeshebben vandaar
is toch ook wel leuk weer nieuwe spulletjes kopen
joyce0606- Kletskop
@ joyce; Fijn dat je gewoon lekker rustig aan kan/moet doen... Wat niet gaat gaat niet!
Gisteren zo stom, ik kwam thuis van paardrijden en wou de deur open maken breekt mijn sleutel ineens af in het slot Gelukkig was mijn man thuis!!! Man slot helemaal uit de deur en uit elkaar moeten halen en na 3 kwartier gepurk en gepiel was ie er uit gelukkig.... vandaag maar even sleutel bij laten maken
Gisteren zo stom, ik kwam thuis van paardrijden en wou de deur open maken breekt mijn sleutel ineens af in het slot Gelukkig was mijn man thuis!!! Man slot helemaal uit de deur en uit elkaar moeten halen en na 3 kwartier gepurk en gepiel was ie er uit gelukkig.... vandaag maar even sleutel bij laten maken
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:@ joyce; Fijn dat je gewoon lekker rustig aan kan/moet doen... Wat niet gaat gaat niet!
zooo jij bent sterk geworden!! dubbele krachten
joyce0606- Kletskop
Hihihi inderdaad.
Zegt de eigenaar van het paard wat ik rijd ook aangezien de wedstrijden zo goed gaan: "ja is eigenlijk ook niet eerlijk tegenover de rest... jullie zijn met z'n 2-tjes aan het rijden "
Zegt de eigenaar van het paard wat ik rijd ook aangezien de wedstrijden zo goed gaan: "ja is eigenlijk ook niet eerlijk tegenover de rest... jullie zijn met z'n 2-tjes aan het rijden "
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:Hihihi inderdaad.
precies!! tot wanneer wil je door gaan rijden, of ga je door totdat je niet meer op je paard komt
joyce0606- Kletskop
Ik ga door tot m'n lichaam zegt dat het niet meer gaat (waarschijnlijk het bittere eind dus hahaha) Moet nu al wel met een krukje opstappen anders zit mijn buik in de weg en denk dat ik over een paar weekjes mijn been over de hals moet zwaaien om af te stappen
pitbullgup- Prater
UP!
even een vraagje, heeft er hier welleens iemand een feest gergeld voor ongeveer 80 man?
even een vraagje, heeft er hier welleens iemand een feest gergeld voor ongeveer 80 man?
joyce0606- Kletskop
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: