Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 11 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  pitbullgup do 21 jul 2011 - 20:05

@ razz; fijn dat het kamertje lekker op schiet Very Happy Zijn het niet gewoon harde buiken aangezien je de laatste dagen druk bezig bent geweest?

Edit; laatste dagje werken en dan 3 weken vakantie!!!! cheers
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 11 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol do 21 jul 2011 - 21:02

Lookie idd soms is het gewoon een luxe probleem, maar ach het geeft niet hoor! Ik kan er wel mee leven dat we geen wiegje hebben!

PBG lekker hoor bijna vakantie! Gaan jullie eigenlijk nog weg?

Razz ben benieuwd hoe het met het verven gaat! Succes ermee in iedergeval!

Vanmorgen is de dierenarts bij mijn paard geweest, hij loopt regelmatig kreupel/stijf en het wisselt zo vaak dat ik geen oorzaak meer kon vinden. De dierenarts ziet het ook in zijn achterbeen maar ja kan zo op stal niet zeggen wat er aan de hand is. Dus ik moet op de kliniek langs komen wordt hij verder onderzocht en worden er waarschijnlijk ook foto's gemaakt.
En het zullen wel de hormonen zijn maar ik maak me zoveel zorgen. Straks vinden ze iets waar niks aan gedaan kan worden en ik heb altijd gezegd ik laat hem geen pijn lijden... maar als hij er niet meer zou zijn dat kan ik me ook niet voorstellen ik heb hem al 12 jaar.. Dus dan zeg ik maar weer tegen mezelf dat er ook iets uit kan komen wat ze gewoon kunnen genezen maar dat klinkt toch minder geloofwaardig...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup do 21 jul 2011 - 21:14

@ studiebol; wij blijven lekker thuis liggen nog wat klussen in en rondom huis en we gaan aan het babykamertje beginnen.

Vervelend van je paard... kan natuurlijk vanalles zijn, pezen,artrose of gewoon een kwestie van verkeerd bekapt of op ijzers.
Vaak kunnen ze er nog wel heel veel aan doen hoor dus niet meteen van het ergste uit gaan hug Naar welke kliniek ga je?
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol do 21 jul 2011 - 21:18

pitbullgup schreef:@ studiebol; wij blijven lekker thuis liggen nog wat klussen in en rondom huis en we gaan aan het babykamertje beginnen.

Vervelend van je paard... kan natuurlijk vanalles zijn, pezen,artrose of gewoon een kwestie van verkeerd bekapt of op ijzers.
Vaak kunnen ze er nog wel heel veel aan doen hoor dus niet meteen van het ergste uit gaan hug Naar welke kliniek ga je?

PBG de dierenarts vanmorgen zei dat het in zijn "knie"gewricht zat de testjes die hij had gedaan wezen daarop. Maar hij zei ook wel dat het spieren of pezen konden zijn en dat kan hij niet van de buitenkant zien..... je hebt gelijk moet niet meteen van het ergste uitgaan, maar ja ik en mijn stomme hormonen Very Happy We gaan trouwens naar de kliniek gewoon hier in de buurt niet een speciale ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 do 21 jul 2011 - 21:22

*Lookie* schreef:@ Floor: Lief kamertje zo!! Leuk wiegje ook, net weer even wat anders dan anders!

@ Joyce: Schaam je Wink Ik schrijf hier al vanaf het begin van mijn zwangerschap mee en we hebben in dit topic ook al heel vaak op elkaar gereageerd! Maar goed, ik was in de eerste weken wel minder vaak op het forum dan nu omdat ik me steeds zo misselijk voelde. Dat gaat nu gelukkig beter. Maar ik kletste idd ook mee in het topic voor moeilijk zwanger worden. Ik ben met behulp van Clomid zwanger geworden. By the way: mooi echo hoor!!

@ Studiebol: Dat is idd wel het nadeel van een tweeling (oké, ook wel een luxeprobleem): bij 1 kindje kun je je iets duurs soms net veroorloven maar bij 2 wordt het dan weer te prijzig. Maar ook voor 2 kindjes kun je vast een hele mooie babykamer inrichten voor een leuke prijs.

lookie: nee ik weet wel dat je vanaf het begin in dit topic mee schrijft!! zo erg hebben mijn hersenen mij niet in de steek gelaten, maar kon mij herinneren dat jij ook moeilijk zwanger topic meeschreef, daar heb ik ook eventjes in meeschreven toen in afspraak bij de fertiliteitsarts had staan! fijn dat clomid zo goed voor jouw gewerkt heeft!!

studiebol: wat vervelend voor je paardje, zielig zeg! ik vind het altijd zo sneu als die beessies wat hebben, en dat je in je achterhoofd weet, dat het misschien niet meer zo heel lang duurt....brrr....ik heb in april mijn konijntje van 13 jaar in moeten slapen BAH! vreselijk zeg...en toen ik thuis kwam was mijn ratje ook overleden....ik was nog maar net zwanger, en dit jaar is het het jaar van het konijn (chinese kalender) dus me vriend zei doodleuk...aghja hij maakt plaats voor een ander konijntje (ons kindje dus) Succes met paardje en net zoals PGB zegt het hoeft niet altijd het ergste te zijn!! smile

razz: fijn dat je zo opgeschoten bent zeg! toch wel lekker!! ik wil echt van het weekend beginnen met de babykamer, en heb mijn vriend ook al op voorbereid. ik heb net nog even een bod gedaan op een kast voor in de beebkamer, dus misschien dat we die van het weekend ook nog even op gaan halen!

ik ben wel super benieuwd wat freaky krijgt!! nog een paar daagje wachten smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  mickey vr 22 jul 2011 - 8:39

Zoooo... ben ik ook weer eens Very Happy Heb veel gewerkt deze week en 's avonds ook druk geweest, dus weinig tijd gehad om te reageren.
Ik voel ukje iedere dag I love you Vooral als ik rustig in bed of op de bank lig, maar ook steeds vaker "tussendoor". Op het werk zat ik van de week even om iets te schrijven en toen voelde ik het ook de hele tijd Very Happy En iedere keer ben ik weer heeeeeel blij ermee Wink Vandaag ook een paar keer in de auto gevoeld. Was met m'n zus en neefje naar Plopsaland geweest. Op de terugweg in de auto vond ukje het wel gezellig om z'n aanwezigheid te tonen als we bij het verkeerslicht moesten wachten Very Happy Het stationair lopen van de auto vond hij wel leuk (of juist niet Wink ) Reageerde er iedere keer op als we ergens stil stonden bounce

Wat een wieg betreft: ik heb er eigenlijk niet zo over nagedacht. Vind het denk ik niet "nodig" genoeg. Weet even niet hoe ik het moet zeggen. Ik ben wel van plan borstvoeding te geven, maar weet nog niet hoe ik dat dan in de nachten ga doen. Als ik het niet fijn vind om heen en weer te moeten 's nachts, haal ik denk ik de wagenbak wel naar boven ofzo. We zien dan wel. En een wieg kan ik altijd nog kopen, toch? Heb ook nog niet nagedacht over een dekentje ofzo. Mijn vriend vroeg van de week of we genoeg pakjes hebben, denk het niet, dus we moeten binnenkort toch een keer de stad in, kunnen we dan meteen kijken voor een dekentje.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mickey vr 22 jul 2011 - 9:25

Oh ja: as we speak schopt baby tegen m'n blaas laughcry
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol vr 22 jul 2011 - 20:59

Mickey wat fijn dat je de kleine goed voelt zeg! Maar hoe weet je nou weer dat die op je blaas drukt? Of moest je direct plassen? haha dat soort dingen voel ik dan gelukkig nog niet. Ik voel de kleintjes sowieso weinig!

Joyce ik hoop ook dat het allemaal mee valt met mijn paard en dat probeer ik me ook steeds te bedenken maar ik heb er toch een naar gevoel bij kan alleen maar hopen dat het gevoel niet terecht is!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Of allemaal druk bezig met de babykamer? Dat zijn trouwens ook leuke plannen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey vr 22 jul 2011 - 23:32

@Studiebol: ik voelde baby bewegen en direct daarna moest ik plassen Very Happy Leek me duidelijk.
Wat rot trouwens van je paard! Heb er gister denk ik overheen gelezen. Ik hoop dat het allemaal blijkt mee te vallen. Hier verder geen plannen dit weekend. Hebben vanavond wel een feestje, maar eigenlijk beide niet echt zin in. De ervaring leert dat dat vaak wel leuke feestjes zijn, de feestjes waar je geen zin in hebt. We zullen het zien.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 7:01

@ Mickey: Ja meestal voel je het wel als de baby tegen je blaas trapt haha. Vervelend gevoel soms. Veel plezier op het feestje, als jullie nog gaan !
@studiebol: Nee niet echt weekendplannen.. inderdaad nog druk met de babykamer en moet het hele weekend werken Neutral

Ik ben afgelopen donderdag op vrijdag nacht tante geworden van een mannetje :-) mijn schoonzus is bevallen met 35 weken.. dat was dus wel even schrikken. Gelukkig doet hij het goed , krijgt nog wel sondevoeding en ligt in een verwarmd bedje. Hij is zoooo schattig I love you Bij mij zit er hierdoor wel wat meer de schrik in dat je dus ook plotseling zo vroeg kan bevallen Rolling Eyes .. merk dat ik nu helemaal alles op tijd af wil hebben haha.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 23 jul 2011 - 7:17

Razz88 schreef:@ Mickey: Ja meestal voel je het wel als de baby tegen je blaas trapt haha. Vervelend gevoel soms. Veel plezier op het feestje, als jullie nog gaan !
@studiebol: Nee niet echt weekendplannen.. inderdaad nog druk met de babykamer en moet het hele weekend werken Neutral

Ik ben afgelopen donderdag op vrijdag nacht tante geworden van een mannetje :-) mijn schoonzus is bevallen met 35 weken.. dat was dus wel even schrikken. Gelukkig doet hij het goed , krijgt nog wel sondevoeding en ligt in een verwarmd bedje. Hij is zoooo schattig I love you Bij mij zit er hierdoor wel wat meer de schrik in dat je dus ook plotseling zo vroeg kan bevallen Rolling Eyes .. merk dat ik nu helemaal alles op tijd af wil hebben haha.

Gefeliciteerd.....ik ken dat gevoel maar al te goed....mijn nichtje ligt in het ziekenhuis met 31 weken en weeën...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol za 23 jul 2011 - 7:23

Razz gefelicteerd met je neefje, fijn dat het goed gaat ondanks dat hij te vroeg is geboren! Ik snap dat je dan ineens het besef krijgt dat het idd ook eerder kan gebeuren! Succes met je werk weekend!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 23 jul 2011 - 21:41

Parels als je dit leest ik voelde me vannacht toch best leuk toen ik op stap ging Very Happy (jij was toch ook de gene die zich niet helemaal op zijn gemak en "sexy" voelde) Nou ja ik ben dus vannacht weer op stap geweest, en ik had me een boel sjans, haha was erg leuk. Op een gegeven moment kwam er een jongen naar mij toe, en die begon over zijn vriend dat hij me zo leuk vond Embarassed Dus ik naar die jongen gelopen, die ook echt heel erg leuk was! Dus ik zei zo vind je me ook nog leuk als ik je vertel dat ik zwanger ben van een tweeling? Hij schrok, maar hij zei dat had ik echt nog niet gezien(ik had mijn jas nog aan en los hangen dus ik denk dat hij het daardoor niet zag), hij had alleen op mijn ogen gelet en vond dat ik er vrolijk uitzag! Nou ik vond dat wel ff leuk... is toch goed voor je ego en zeker van zo'n knappe jongen Very Happy

Nu ben ik wel behoorlijk moe maar ik hang lekker op de bank en vanmiddag nog ff op familiebezoek dus rustige dingen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:40

Hahaha, wat leuk dat berichtje Studiebol!
Doe je toch goed! Ik sjans er ook altijd op los als ik uit ben hoor, heb binnenkort (ben ik 29 weken zwanger Laughing ) een vrijgezellenfeest waarbij we ook gaan stappen..
Je bent nu waarschijnlijk ook heel gelukkig, en dat straal je uit! Je ogen twinkelen waarschijnlijk Very Happy

Afgelopen vrijdag zag de verkoopster bij the sting ook niet dat ik zwanger was hoor haha
Dan voel ik me toch zo stom als ik elke keer moet uitleggen 'ja ik wil een maatje groter, want ik groei nog wat'
En dan kijken die meisjes je zo dom aan, dat ik zeg ; 'ik ben namelijk zwanger'
'Ohhhhhh gefeliciteerd!' alsof ik nét zwanger ben haha
Voel me dan altijd zo stom, zo alsof ik er te koop mee loop ofzo

Gisteren waren mijn zusje & mijn moeder jarig, en mijn tante wilde even zien hoe het met me ging, en die aaide over mijn buik.
Toen ik zei ; ja het is wéér een meid (hebben al zoveel meiden in de familie haha), reageerde ze met ; 'oh! dat vertel je ook zomaar!'
hehe, ze vond het gelukkig wel heel leuk Wink

Nu moet ik even gaan douchen en me aankleden enzo, want we gaan naar een verjaardag straks!
Beter weer kan je er niet voor hebben Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 24 jul 2011 - 0:57

Wat leuk dat jullie zoveel sjans hebben!! ik denk dat ik van niemand sjans krijg smile het enige wat ik alleen maar hoor is "wat zie je bleek", " je ziet er niet goed uit", "gaat alles wel goed?" en dat soort opmerkingen.....en eerlijk gezegt als ik in de spiegel kijk, zie ik er ook niet echt uit! echt een spook! ik probeer het maar goed te maken met kleding en een beetje mascara smile

net even de "prijzenkast" schoongemaakt en ingericht. toch leuk al die kleertjes en spulletjes. kan niet wachten om alles te kunnen uitwassen!

inmiddels op zoektoch gegaan naar nog een hemeltje, helaas is het hemeltje wat ik al had te klein voor het ledikantje en is echt geen porum, gelukkig stond ie heel leuk boven de wieg!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 5:17

Ha dames!

Ik leef nog hoor Very Happy

@ Studiebol: Hahahaha. Wat leuk!!!!
Dat zijn leuke opmerkingen!

@ Joyce + Razz: Probeer dat echt van je af te zetten.
De kans is vrij klein dat je zo vroeg met weeën komt te zitten. En dat het in de familie voorkomt wil gelukkig niet zeggen dat het bij jullie ook zo is. Jullie kindjes blijven gewoon lekker lang zitten, zoals het hoort Very Happy

@ Parels: Hoezo? Vond je tante dat je het voor je moest houden?

Gister zijn mijn schoonvader en zijn vriendin wezen eten. Moeilijk, want zij willen liever niet het geslacht weten als enige in de familie. Dus we probeerde maar steeds "de baby" te zeggen. En toen moesten we kleurtjes uitzoeken voor de geboortesuikers... En hebben we maar weer voor limegroen en wit gekozen :P Had graag limegroen en turqoise gehad maar ja, dat verraad de boel al haha.

Gisteren een supergave knalroze spijkerbroek voor H gekocht met een zelfde kleur roze gehaakt vestje.
Voor onze knul ook nog wat en ook wat van mijn ouders gekregen.
Mijn zusje kwam vanmiddag met een super gaaf vest van Lief!

Hij wordt nu al goed verwend :P

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 24 jul 2011 - 6:02

Parels, ik vind het best knap dat je met 29 weken nog gaat stappen, nou ja knap, maar ik bedoel ik merk echt wel dat ik minder kan hebben en sneller moe ben, dus 2x in de week of elke week zoals voordat ik zwanger was dat ga ik niet meer redden Very Happy Maar zo af en toe is het toch wel weer erg leuk.

Tja ik kwam ook iemand in de kroeg tegen en beetje kletsen en ze vroeg hoe het met me ging, het is niet het eerste wat ik vertel tegen iemand. Maar het kwam zo te sprake, zegt ze ineens Nou ik dacht al die is wel dik geworden...... goed ik heb idd een buik maar je kan echt wel goed zien dat het een zwangerschapsbuik is, haha nou ja het zal wel aan de drank van haar hebben gelegen!

Ik koop ook vaak de kleren die ik in de gewone winkels nog haal een maatje groter dan heb ik het idee dat het langer mee kan!

Hazeltje wat leuk dat je nu gericht kan shoppen! Lijkt mij ook zo leuk ik kijk echt wel uit naar dinsdag. Vriendinnen ook want ik hoor wel om me heen, ik heb al van allerlei leuke dingen gezien maar ja als je het geslacht nou weet dan weet ik zeker of ik het kan kopen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 zo 24 jul 2011 - 6:53

vandaag bezig geweest met de "prijzenkast"

net even op de weegschaal gestaan, een kilo eraf!! :shock: jeetje had ik niet verwacht, want ik had toch het idee dat ik goed gegeten heb van de week. ach op mijn buik is er dit weekend alleen al 2cm bijgekomen. naja de teller staat nu op 0. mijn oude gewicht voor de zwangerschap. de kleine beweegd super veel, dus hij heeft het wel naar zijn zien!

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 11 123553-7069444
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 11 123553-7069446
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:22

Joyce wat leuk zeg! Ziet er echt schitterend uit, erg leuk!
Krijg er ook helemaal zin in haha! Maak je trouwens niet druk om je gewicht, dit is alleen maar fijn joh! Die kleine pakt toch wel wat hij nodig heeft ..
Onze kleine meid is trouwens ook heerlijk aan het rondschoppen Very Happy

Studiebol ; ik ben ook benieuwd naar het geslacht van jullie kleintjes! Ik denk 2 meiden! Of van alles wat, maar iig een meid! En ik zie gewoon hoe lang ik het volhoud die avond, ik rijd denk ik alleen, dan kan ik ook naar huis. Gelukkig is de 'vrijgezel' ook zwanger .. dat weet alleen nu nog niemand Wink

Hazeltje ; klinkt leuk die kleren voor H! Lekker roze iig!
Wel vervelend dat je schoonouders geen geslacht willen weten, maar ik weet toch niet of ik de keus van de suikers daarvan af had laten hangen hoor! Of moesten jullie dat perse samen doen? Ik bedoel die suikers komen pas als de baby geboren is toch? Of niet? Je hebt trouwens een mooie buik, hij ziet er goed gevuld uit al! Die van mij is echt nog bobbelig en vettig haha

Wij zijn net op een verjaardag geweest van een vriend van ons, nog even samen met hun 2 maanden oude zoontje gekroeld, we hebben onze dochter alvast uitgehuwelijkt haha Laughing wel heel leuk en heel raar om te bedenken dat wij dat gewoon ook hebben binnen 4 maanden!

Zag trouwens net de foto van ProudMama's laatste buikfoto zeg maar, in het ziekenhuis (waar ik ook ga bevallen, wonen in dezelfde plek), en toen dacht ik 'Jeetje, ons kindje komt ook daar ter wereld! Daar ga ik ook gewoon bevallen, ik ga bevallen! Jemig!' Het is toch nog vrij onwerkelijk zo af en toe hoor! Ervaren jullie dat ook?

Als ik Razz en Joyce dan lees over hun babykamer, en die foto zie van de kast van Joyce zeg maar, dan zit ik op mn stoel te wiebelen omdat wij misschien ook maar eens moeten beginnen .. ben er eigenlijk te weinig mee bezig, maar mij kennende gaat het als ik ineens bezig ben allemaal heel snel haha, heb nog weinig nesteldrang!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* zo 24 jul 2011 - 8:10

@ Razz: Gefeliciteerd met je neefje!! Ik zou me niet te veel zorgen maken hoor, het kan natuurlijk altijd dat de bevalling vroeg begint, die kans is er altijd maar de meeste worden toch wel rond of na de uitgerekende datum geboren.

@ Hazeltje: leuk he, al die kleertjes. Gehaakt vind ik ook zo schattig voor baby's en kleine kindjes. En voor jongetjes is er ook allemaal leuks.

@ Studiebol: Wat leuk dat je flink sjans had! En dan ook nog met een leuke jongen. Echt grappig dat je hem meteen maar hebt verteld dat je een tweeling krijgt! Dan is je buik hem idd niet zo opgevallen toen je je jas nog aan had. Altijd fijn voor je ego, en ook fij dat je zo´n gezellige avond hebt gehad.

@ Joyce: Leuk die kast met spulletjes! Dan krijg ik ook alweer extra zin om te gaan inrichten. Wat betreft het verven enzo: heb je niet iemand in je familie of vriendenkring die het leuk vind een muurtjes te verven? Al is lichtblauw natuurlijk sowieso leuk, en kun je nog leuk aankleden met schilderijtjes of andere leuke frutsels idd. Ik vind zelf verven heel leuk, de vk zei dat het ook gewoon mag mits je met waterverf verft en goed wat frisse lucht. Ik denk dat ik het meeste wel aan anderen overlaat maar ik wil zelf wel iets verven.

@ all: Mijn buik is de afgelopen 2 weken erg gegroeid, ik krijg er nu ineens allerlei opmerkingen over ("met 20 weken had ik nog helemaal geen buik!" , dat soort). Het maakt me soms ook wel een beetje onzeker, dat ik denk van misschien is hij wel erg huge. Maar zelf heb ik dat idee helemaal niet, volgens mij is hij best gemiddeld... Misschien moet ik me er ook helemaal niet druk om maken maar ja..

*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 zo 24 jul 2011 - 8:28

ik denk dat ik het verfen maar laat zitten, ik merk dat het best leuk staat, en dat grijs het kamertje echt te donker maakt, want het is maar een klein kamertje, hij staat nu ook echt VOL, maar goed er staat ook nog een kinderwagen in.

heerlijk dat lekker tutten in die kast, heb er ook een zwitsal geurbuiltje in opgehanden, ook al moet ik alles nog wassen...maar het ruikt zooo lekker!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 9:45

@ Parels: Zij regelen de suikers. Dat hebben ze bij alle (inmiddels bijna 4 van onze kant) gedaan. Dat krijgen we van hun. Zijn vriendin komt uit België en daar is dat heel normaal.
Dus de kleuren moeten we aan hun doorgeven.
Je hebt nog tijd genoeg om vanalles aan te schaffen hoor Very Happy

@ Lookie: Haha, niet druk om maken.
Ik krijg nog steeds de vraag (hoe afgezaagd na 20 weken) of ik echt wel zeker weet het er geen 2 zijn…

@ Joyce: Nog niet wassen hoor :P
Dan kun je straks rond de 35 weken weer opnieuw beginnen. En zo’n Zwitsal geurbuiltje is gewoon altijd goed en lekker Very Happy

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 24 jul 2011 - 19:09

Joyce wat leuk om alles zo in de kast te zien hangen! Jullie hebben al best veel spulletjes! Leuk hoor!

Parels, ik ben ook heeeeel nieuwschierig Very Happy Mijn vriend roept al vanaf het begin 2 jongens, ik heb er nog steeds geen gevoel bij, dus tja. Maar jij zegt dus 1 meid sowieso, morgen zullen we het hopelijk weten! Nog meer mensen met ideeen over de geslachten bij de baby's??

Lookie geen zorgen maken over je buik hoor, dat wisselt zoveel per persoon daar kan je niks over zeggen. Ik hoorde 2 weken geleden een meisje zeggen dat ze al 15 kilo aan was gekomen voor de 20 weken.. tja daar kan je misschien ook niet veel aan doen.

Nou ik ga gauw aan het werk! Fijne dag allemaal!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor zo 24 jul 2011 - 19:36

@joyce, leuk zeg alle spullen in de kast. Ik kan niet wachten tot de meubels komen en ik alles in de kast kan leggen, het staat nu allemaal in boodschappenkratjes en dozen, dat ziet er zo ongezellig uit.

@lookie, iedereen heeft wel wat te zeggen over het formaat van mijn buik. Zolang de vk maar zegt dat het prima is, vind ik het wel best.

@hazeltje, leuk om geboortesuikers te doen. Mijn man vroeg gisteravond ook al of we zoiets moesten doen. Moeten vind ik niet, dus we denken er nog over na.

@all, sorry ik heb wel meegelezen maar ben alles weer vergeten.
Gisteravond beslist wel geboortekaartje we voor een jongen doen en welke voor een meisje. We hadden al veel gezien op internet, daarna heb ik wat boeken gehaald bij de drukker om kaartjes in het echt te zien en deze bleven voor ons toch wel favoriet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 1:03

@ hazeltje suikerbonen zijn leuk he!! Mijn ene helft van de fam is belgisch en Merle haar peettante ook dus wij hadden geboft met hele leuke doopsuikers om mee te geven..(en ook zelf van te snoepen :-))

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: