Uitgerekend in November, December of Januari
+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
BeeGee schreef:@ hazeltje suikerbonen zijn leuk he!! Mijn ene helft van de fam is belgisch en Merle haar peettante ook dus wij hadden geboft met hele leuke doopsuikers om mee te geven..(en ook zelf van te snoepen :-))
Haha, leuk dat nog iemand dat doet
Hier hoor je het bijna niet.
Zelf hadden we het denk ik ook niet gedaan hoor.
Maar zij vinden het leuk en het is een soort van traditie geworden.
Gast- Gast
beegee je baby is gedraaid!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
HUH? in mijn ticker ofzo? zo ja das me niet eens opgevallenjoyce0606 schreef:beegee je baby is gedraaid!!
Gast- Gast
BeeGee schreef:HUH? in mijn ticker ofzo? zo ja das me niet eens opgevallenjoyce0606 schreef:beegee je baby is gedraaid!!
heb je het niet gevoeld
joyce0606- Kletskop
Ik ken die geboortesuikers helemaal niet.Maar ik heb ff gegoogled en weet nu wel wat er mee bedoelt wordt!
Oooh nog een nachtje slapen.. spannend spannend, nu moet ik vanavond werken dus gaat de avond ook snel voorbij dat vind ik wel ff prettig
Oooh nog een nachtje slapen.. spannend spannend, nu moet ik vanavond werken dus gaat de avond ook snel voorbij dat vind ik wel ff prettig
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
He meiden alles goed hier?
Wij hebben vanmiddag de 20-weken echo gehad en Freggle is glansrijk door de APK gekomen
En wij krijgen een dochter was ons gevoel al die tijd helemaal goed!
De echo was best snel klaar want onze kleine meid lag er mooi voor en liet alles goed bekijken
Zijn daarna heerlijk in de stad wezen lunchen en ff flink wat inkopen bij de prenatal gedaan
Wij hebben vanmiddag de 20-weken echo gehad en Freggle is glansrijk door de APK gekomen
En wij krijgen een dochter was ons gevoel al die tijd helemaal goed!
De echo was best snel klaar want onze kleine meid lag er mooi voor en liet alles goed bekijken
Zijn daarna heerlijk in de stad wezen lunchen en ff flink wat inkopen bij de prenatal gedaan
Laatst aangepast door pitbullgup op ma 25 jul 2011 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Leuk PBG, gefeliciteerd!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dank je muppetje!
naam | kindje nr./geslacht | uitgerekende datum | thuis/ziekenhuis | bijzonderheden |
Razz88 | 1e/Meisje | 07-11-11 | Ziekenhuis | |
Floor | 1e/N.B | 14-11-11 | ||
Parels | 1e/Meisje | 22-11-11 | ||
Mickey | 1e/N.B. | 24-11-11 | Ziekenhuis | |
Joyce0606 | 1e/Jongen | 28-11-11 | Ziekenhuis | |
Hazeltje | 2e/Jongen | 04-12-11 | Ziekenhuis | |
Pitbullgup | 1e / Meisje | 10-12-11 | Thuis | |
studiebol | 1e en 2e | 12-12-11 | Tweeling | |
Lookie | 1e | 13-12-11 | ||
Liesje | 2e | 19-12-11 | Thuis | |
freakielief | 1e | 23-12-11 | ||
ZaZa | 2e | 27-12-11 | ||
MissD | 1e | 03-01-12 of 11-01-12 | ||
Poisongirl | 1e | 14-01-12 | ||
Supertalentje | 1e | 14-01-12 | ||
Nicci | 1e | 21-01-12 | ||
pitbullgup- Prater
Leuk PBG! Nu kun je los
Fijn dat alles helemaal in orde was.
@ Studiebol: Succes morgen!
Hopelijk laten beide zich tussen de beentjes spieken
Fijn dat alles helemaal in orde was.
@ Studiebol: Succes morgen!
Hopelijk laten beide zich tussen de beentjes spieken
Gast- Gast
@ PGB: Wat leuk, een meisje!! En wat fijn dat alles weer goed was, dat is altijd erg fijn te horen. Kun je nu lekker spulletjes gaan aanschaffen. Wij hebben vrijdag de echo dus ben ook erg benieuwd, ht is altijd erg spannend! Wel zielig dat je je kindje Freggle noemt hoor, dat klinkt zo alienachtig. Al moet ik toegeven, wij noemen die van ons Frutsel, dat klinkt ook niet erg lief misschien ;-) En het lijken inderdaad nog vreemde wezentjes rond deze tijd!
@ Hazeltje: Leuk, geboortesuikers. Ik denk niet dat wij het doen maar ik vind het idee erbij wel erg leuk!
@ Studiebol: Jij hebt morgen de echo? Erg spannend, ben ook erg benieuwd naar het geslacht van jullie kleintjes!
@ Floor: Goed zeg, dat jullie al geboortekaartjes hebben uitgezocht. Daar moet ik me ook maar eens in gaan verdiepen. Hebben jullie voor een jongetje en een meisje heel verschillende kaartjes of dezelfde maar dan een ander kleurtje?
@ Joyce: Dat je dat zag in die ticker van BeeGee, dat was mij dus echt nooit opgevallen! Ik wist trouwens niet dat er geurbuiltjes zijn van Zwitsal, koop je die gewoon bij de drogist? Lijkt mij namelijk ook wel wat, heerlijk geurtje voor de babykamer.
@ all: Jullie hebben qua buikopmerkingen dus dezelfde ervaringen, dat stelt me wel gerust. Hier alles oke, ik kijk zo uit naar de echo a.s. vrijdag! Daarna meteen wat kleertjes shoppen, het is nu nog overal uitverkoop.
@ Hazeltje: Leuk, geboortesuikers. Ik denk niet dat wij het doen maar ik vind het idee erbij wel erg leuk!
@ Studiebol: Jij hebt morgen de echo? Erg spannend, ben ook erg benieuwd naar het geslacht van jullie kleintjes!
@ Floor: Goed zeg, dat jullie al geboortekaartjes hebben uitgezocht. Daar moet ik me ook maar eens in gaan verdiepen. Hebben jullie voor een jongetje en een meisje heel verschillende kaartjes of dezelfde maar dan een ander kleurtje?
@ Joyce: Dat je dat zag in die ticker van BeeGee, dat was mij dus echt nooit opgevallen! Ik wist trouwens niet dat er geurbuiltjes zijn van Zwitsal, koop je die gewoon bij de drogist? Lijkt mij namelijk ook wel wat, heerlijk geurtje voor de babykamer.
@ all: Jullie hebben qua buikopmerkingen dus dezelfde ervaringen, dat stelt me wel gerust. Hier alles oke, ik kijk zo uit naar de echo a.s. vrijdag! Daarna meteen wat kleertjes shoppen, het is nu nog overal uitverkoop.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@ hazeltje; ja vandaag ook echt zo'n gaaf klein spijkerrokje gezien.... maar qua kleertjes heb ik me vandaag redelijk kunnen bedwingen alleen echt een heeeel cute rompertje gekocht. Wel veel spulletjes voor de babyuitzet in d ekleuren die ik de kamer wil geven. En nu kan ik mijn PIP behang bestellen
@ Lookie; ken jij de freggles niet van vroeger.... die zijn heeeeeel lief hoor
@ Lookie; ken jij de freggles niet van vroeger.... die zijn heeeeeel lief hoor
pitbullgup- Prater
@ PBG: Nee deze ken ik niet maar vind ze idd heel schattig!! Jij hebt jezelf wel goed in de hand zeg, ik had dat spijkerrokje absoluut meegenomen ;-) Welk Pipbehang ga je bestellen? Heb ook Pip overwogen, vind het zo vrolijk voor een meisje!! Maar ga nu voor behang van Room seven, dit: http://www.rodeli.nl/index.php?item=room-seven-behang-dentelle---blue&action=article&group_id=65&aid=17597&lang=NL al vind ik de roze en de turqoisevariant ook erg mooi! Maar hier kun je voor mijn gevoel lekker mee combineren. Wat idd ook heel goed kant met het Pipbehang. Ben heel benieuwd welke je kiest, en straks naar het kamertje!!
*Lookie*- Kletskop
Leuk behang Lookie!
wij gaan dan 1 wand licht roze en 1 wand grijs verven en dan wil ik op de grijze wand 2 behangpanelen maken met dit behang
wij gaan dan 1 wand licht roze en 1 wand grijs verven en dan wil ik op de grijze wand 2 behangpanelen maken met dit behang
pitbullgup- Prater
joyce0606 schreef:BeeGee schreef:HUH? in mijn ticker ofzo? zo ja das me niet eens opgevallenjoyce0606 schreef:beegee je baby is gedraaid!!
heb je het niet gevoeld
Dat was het dus... en ik me maar afvragen wat er gebeurde... :geek:
Gast- Gast
BeeGee schreef:joyce0606 schreef:BeeGee schreef:HUH? in mijn ticker ofzo? zo ja das me niet eens opgevallenjoyce0606 schreef:beegee je baby is gedraaid!!
heb je het niet gevoeld
Dat was het dus... en ik me maar afvragen wat er gebeurde... :geek:
precies!
PGB: fijn dat de kleine helemaal goedgekeurd is! en meisje!
studiebol: succes morgen! ik ben erg benieuwd wat je krijgt, maar dat zal je zelf ook wel zijn!!
wanneer is freaky weer terug? zij weet nu wat het wordt! dus ben nieuwsgierig
joyce0606- Kletskop
pitbullgup schreef:Leuk behang Lookie!
Heel leuk PBG, deze had ik eerst ook op het oog maar dan in lichtblauw. Maar het wordt dus nu toch die andere. Maar ik ben heel benieuwd naar het resultaat bij jou!! Ook superleuk hoe je het gaat combineren!
*Lookie*- Kletskop
Even uit mn hoofd ;
PBG ; gefeliciteeeeeeerd! Een meid! Wat leuk!
Lookie ; ik heb juist nog niks gekocht, ook al is het overal uitverkoop. Het is allemaal zomerspul wat in de winkels hangt, en onze muppet wordt natuurlijk in de winter geboren dus ik vind het zonde, vooral omdat er volgend jaar vast weer heel veel leuks in de winkel hangt en ik mezelf een beetje ken
Studiebol ; ik ben ook zo benieuwd!
Poehee wat sta ik hier al hoog in het lijstje haha, ik heb er maar 2 of 3 voor me!
Lookie ; ik heb juist nog niks gekocht, ook al is het overal uitverkoop. Het is allemaal zomerspul wat in de winkels hangt, en onze muppet wordt natuurlijk in de winter geboren dus ik vind het zonde, vooral omdat er volgend jaar vast weer heel veel leuks in de winkel hangt en ik mezelf een beetje ken
Poehee wat sta ik hier al hoog in het lijstje haha, ik heb er maar 2 of 3 voor me!
Gast- Gast
Parels schreef:Even uit mn hoofd ;
ja 2 voor je!! maar alstie net zolang blijft zitten als Pien pfff
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:Parels schreef:Even uit mn hoofd ;
Pfffffffffff, ik ben daar serieus heel bang voor!
Sowieso als ze al 2 weken te lang blijft zitten, ben ik om en nabij 5 december uitgerekend, en dat lijkt me eigenlijk best vervelend
Gast- Gast
Parels schreef:joyce0606 schreef:Parels schreef:Even uit mn hoofd ;
Pfffffffffff, ik ben daar serieus heel bang voor!
Sowieso als ze al 2 weken te lang blijft zitten, ben ik om en nabij 5 december uitgerekend, en dat lijkt me eigenlijk best vervelend
harstikke leuk toch! samen met die ouwe met die baard maar als ik mocht kiezen zou ik ook liever eerder bevallen, 2 weekjes ofzo!
joyce0606- Kletskop
Hahaha, ja maar wij vieren dat altijd al best groots!
En dan krijgt het zo snel cadeautjes op elkaar ... dus dan moet ik daar echt even iets op gaan verzinnen! Ach ja Joyce, het komt zoals het komt .. als ze lijkt op dr moeder komt ze lekker impulsief te vroeg óf lekker lui veel te laat haha ik ben een impulsieve luilak
En dan krijgt het zo snel cadeautjes op elkaar ... dus dan moet ik daar echt even iets op gaan verzinnen! Ach ja Joyce, het komt zoals het komt .. als ze lijkt op dr moeder komt ze lekker impulsief te vroeg óf lekker lui veel te laat haha ik ben een impulsieve luilak
Gast- Gast
Parels schreef:Hahaha, ja maar wij vieren dat altijd al best groots!
dat vind ik een mooi woord een impulsieve luilak...ik sluit mij erbij aan!
ik ben zo vreselijk jeloers op hangertjes.....dat hangt daar maar te hangen....heerlijk toch!
joyce0606- Kletskop
PBG jaa wat leuk een meisje! Knap hoor dat je je hebt ingehouden!
Ik denk echt dat als wij het weten ik ook wel ga shoppen, maar ja misschien niet in de opruiming want dat is zomerkleding en daar heb je in november/december weinig aan!
Vind jullie behang ook erg leuk hoor! Ben benieuwd hoe jullie kamertje wordt!
Meiden ik laat het morgen hier wel weten, maar moet wel gewoon werken na de echo en wil mijn vriend natuurlijk eerst op de hoogte brengen maar als ik thuis ben zal ik het hier neer zetten!!
Ik denk echt dat als wij het weten ik ook wel ga shoppen, maar ja misschien niet in de opruiming want dat is zomerkleding en daar heb je in november/december weinig aan!
Vind jullie behang ook erg leuk hoor! Ben benieuwd hoe jullie kamertje wordt!
Meiden ik laat het morgen hier wel weten, maar moet wel gewoon werken na de echo en wil mijn vriend natuurlijk eerst op de hoogte brengen maar als ik thuis ben zal ik het hier neer zetten!!
studiebol- Ratel
Ik koop nu wel hoor
Maar goed, ik gok ook wel een beetje o pde maat, kan wel een beetje van H. uitgaan. (hoop ik)
Plus dat er ook best wat dingen met lange mouwen tussen hangen!
Maar goed, ik gok ook wel een beetje o pde maat, kan wel een beetje van H. uitgaan. (hoop ik)
Plus dat er ook best wat dingen met lange mouwen tussen hangen!
Gast- Gast
Hazeltje dan zal ik van het weekend goed kijken naar dingen met lange mouwen
studiebol- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: