Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 7 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  pitbullgup vr 15 jul 2011 - 0:53

Ja daar woon ik ook:) waar denk je mij van te kennen dan? Question Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 7 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:43

pitbullgup schreef:Ja daar woon ik ook:) waar denk je mij van te kennen dan? Question Very Happy
nou ik vraag me gewoon af of ik je zou kenne... meer in die trant :-) haha....
ik bedoel zo groot is het toch niet....

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:25

Ik heb een hele tijd bij die 'bekende' voetbalclub van jullie (O. is die stad toch?) rondgelopen Laughing als secetaresse zeg maar Very Happy Vond het er altijd wel gezellig, alleen wel hoog 'zigeunergehalte' qua stappubliek destijds zeg maar .. Maar dit is compleet offtopic Very Happy

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 15 jul 2011 - 9:27

Als jullie naar de verloskundige gaan wordt dan altijd je gewicht gecontroleerd? Was ik gewoon ff benieuwd na want in het ziekenhuis hebben ze het daar nooit over.
De laatste keer werd wel gezegd dat mijn baarmoeder al boven mijn navel zat.. maar ja wat dat allemaal betekent en of dat normaal is dat weet ik eigenlijk niet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  liesje vr 15 jul 2011 - 19:57

studiebol ik moet altijd eerst op de weegschaal gaan staan.

meiden die de 20 wk echo hebben gehad fijn dat deze goed waren.

all hier geen nieuws al krijg ik steeds meer last van mijn bekken. dus doe rustiger aan maandag even rond de tafel met de manager die was er woensdag niet verder ben ik aan het opruimen op de zolder. leek wel een opslagruimte ipv zolder. en we gaan er ook slapen dus moet het een slaapkamer worden. fijn weekend allemaal

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  joyce0606 vr 15 jul 2011 - 21:38

studiebol schreef:Als jullie naar de verloskundige gaan wordt dan altijd je gewicht gecontroleerd? Was ik gewoon ff benieuwd na want in het ziekenhuis hebben ze het daar nooit over.
De laatste keer werd wel gezegd dat mijn baarmoeder al boven mijn navel zat.. maar ja wat dat allemaal betekent en of dat normaal is dat weet ik eigenlijk niet.

ik moet inderdaad ook bij elk bezoek wegen, maar ik geloof dat het niet heel veel informatie geeft. ik ben nu totaal 1 kilo aangekomen in mijn hele zwangerschap en ik ben bijna 21 weken (eingenlijk bijna 22 weken).

mijn baarmoeder zit dus al 2 vingers boven mijn navel, en dit wordt niet gezien als abnormaal, de één groeit eenmaal harder dan de ander. en het is ook te wijten aan het feit dat ik dus een weekje vooruit loopt. alles tussen de 1 en 2 weken wordt als normaal gezien, pas als je 3 weken achter of vooruit loopt, gaan ze kijken of er een oorzaak is (suikerziekte, groeiachterstand etc..)

zolang het hoofdje en buikje qua omvang gewoon prima is, is er echt niets abnormaals, het kan ook gewoon zijn dat je lekker veel vruchtwater heb! maak je geen zorgen, zolang de vk/arts ook geen zorgen maakt! lekker genieten!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Floor vr 15 jul 2011 - 21:47

@studiebol, ik word bij gewone controle's gewogen, bloedruk gemeten en er word met de hand gekeken/gevoeld hoe hoog de baarmoeder ligt.
Bij echo-afspraken (die ik niet meer heb) werd alleen een echo gemaakt, verder niks anders.

@joyce, wat grappig dat jouw baarmoeder al 2 vingers boven je navel zit. die van mij zit net bij m'n navel en ik ben al 5 kilo aangekomen. (dat is inmiddels ook wel heel erg te zien helaas, maarja lijnen mag nu niet Sad )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 vr 15 jul 2011 - 23:06

Floor schreef:@studiebol, ik word bij gewone controle's gewogen, bloedruk gemeten en er word met de hand gekeken/gevoeld hoe hoog de baarmoeder ligt.
Bij echo-afspraken (die ik niet meer heb) werd alleen een echo gemaakt, verder niks anders.

@joyce, wat grappig dat jouw baarmoeder al 2 vingers boven je navel zit. die van mij zit net bij m'n navel en ik ben al 5 kilo aangekomen. (dat is inmiddels ook wel heel erg te zien helaas, maarja lijnen mag nu niet Sad )

ja bij elke echo komen ze ook minimaal een week verder, en lekker veel vruchtwater, het zegt dus niet zoveel! achg! 5 kilo, dat is geloof ik ook niet echt veel hoor!! lijnen komt wel weer joh! nu lekker genieten van de kleine!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:19

Inderdaad, zoals Floor zegt, bij elke controle wordt mn bloeddruk gemeten, hartje gehoord, baarmoeder gevoeld en gewogen. Ik ben op de weegschaal thuis 6 kilo (ruim genomen) aangekomen, en bij de verloskundige 8. Al weeg ik me daar ook savonds met mijn kleren aan natuurlijk. Tja er is niks aan te doen, ik zie mijn buik ook wel groeien per week, en mijn baarmoeder ligt inmiddels ook echt midden in mn buik rondom mijn navel.

Floor, ik baal ook wel van (nu al) die extra kilo's hoor, maar goed, toen ik zwanger werd was ik toch al wat dikker dan normaal, dus die kilo's moeten er sowieso af. En ik heb geen een keer overgegeven en/of ben niet misselijk geweest, dus ik vind dit ook wel prima zo.

Hoop gewoon op een partij vruchtwater, op de 20 weken echo was iig te zien dat muppet een goede volle blaas had en flink van het vruchtwater dronk (heeft ze van dr vader hoor, dat drinken Wink).

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 16 jul 2011 - 2:27

Nou dan gaat het in het ziekenhuis toch anders, ben er nu 2 keer geweest voor een afspraak. Er is nog nooit naar mijn gewicht gekeken al geloof ik ook wel dat dat niet heel veel zegt. De laatste keer hebben ze wel gevoeld waar mijn baarmoeder zat die zat dus al over mijn navel, maar ja dat snap ik dan ook wel weer met een tweeling. Ze hebben nog nooit een hoofdje of verder iets gemeten. Bij de eerste afspraak geloofde ze wel wat de verloskundige had opgemeten en toen ik het de laatste keer vroeg zei dat meisje dat ze alleen weer meten bij de 20 weken echo.

Nou ja het zal allemaal ook wel goed zijn en verder hoor ik het volgende week wel het is ook niet dat ik me zorgen maak maar was gewoon benieuwd hoe dat bij een verloskundige gaat!

Ik ben met mijn moeder naar de prenatal geweest en heb daar verschillende kleren gekocht, ik had echt alleen maar 2 spijkerbroeken en die was ik nu wel een beetje zat. Heb een rokje, linnenbroek, drie kwartbroek(ga er gewoon vanuit dat het nog mooi weer word en anders de vakantie) nog 2 hempjes en een shirtje en een soort vest jasjes! En alleen die laatste was niet in de opruiming dus dat was leuk shoppen!

En ik heb een keuze gemaakt in de matrassen.. pff vond het maar moeilijk hoor maar wat informatie gevraagd daar en toen nog weer met mijn moeder overlegd en toen gewoon een keuze gemaakt. Het scheelt dat er nu 20% korting was dus dat scheelt ook weer iets in de prijs.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 5:59

Bij de vk wordt ik ook altijd gewogen. Ben nu al bijna 6 kilo aangekomen geloof ik.

Vandaag 3D echo gehad. Haar hoofdje lag erg diep naar beneden en ook had ze haar armpje telkens voor haar gezicht haha. We hebben dus eigenlijk weinig kunnen zien. Maar de echoscopist drukte dus erg hard om maar iets te kunnen laten zien.. pff ben bang dat het blauw gaat worden. Vond het ook een erg ongeduldige vent, toen het niet naar zijn zin ging. Maar we mogen dan 20 aug. gratis terug komen omdat we nu niet echt mooie foto's ofzo hebben. Hoop dat ze er dan wel goed voor ligt haha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 16 jul 2011 - 6:24

studiebol schreef:Nou dan gaat het in het ziekenhuis toch anders, ben er nu 2 keer geweest voor een afspraak. Er is nog nooit naar mijn gewicht gekeken al geloof ik ook wel dat dat niet heel veel zegt. De laatste keer hebben ze wel gevoeld waar mijn baarmoeder zat die zat dus al over mijn navel, maar ja dat snap ik dan ook wel weer met een tweeling. Ze hebben nog nooit een hoofdje of verder iets gemeten. Bij de eerste afspraak geloofde ze wel wat de verloskundige had opgemeten en toen ik het de laatste keer vroeg zei dat meisje dat ze alleen weer meten bij de 20 weken echo.

het hoofdje meten ze met de echo, dus kan wel kloppen dat ze dat niet bij elke afspraak meten. en je buik opmeten doen ze pas vanaf de 20 weken....tenminste dat is wat mijn vk vertelde. en gewicht moet je niet teveel op spinnen, ze doen het niet overal meer, aangezien het helemaal niets zegt over of je kind(jes) goed groeit, er zijn mensen die 20 kilo aankomen mensen die 5 kilo aankomen, en nog beide een gezonde 8 ponder op de wereld zetten. houd het desnoods thuis in de gaten.

Nou ja het zal allemaal ook wel goed zijn en verder hoor ik het volgende week wel het is ook niet dat ik me zorgen maak maar was gewoon benieuwd hoe dat bij een verloskundige gaat!

Ik ben met mijn moeder naar de prenatal geweest en heb daar verschillende kleren gekocht, ik had echt alleen maar 2 spijkerbroeken en die was ik nu wel een beetje zat. Heb een rokje, linnenbroek, drie kwartbroek(ga er gewoon vanuit dat het nog mooi weer word en anders de vakantie) nog 2 hempjes en een shirtje en een soort vest jasjes! En alleen die laatste was niet in de opruiming dus dat was leuk shoppen!

En ik heb een keuze gemaakt in de matrassen.. pff vond het maar moeilijk hoor maar wat informatie gevraagd daar en toen nog weer met mijn moeder overlegd en toen gewoon een keuze gemaakt. Het scheelt dat er nu 20% korting was dus dat scheelt ook weer iets in de prijs.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol za 16 jul 2011 - 6:50

joyce0606 schreef:
studiebol schreef:Nou dan gaat het in het ziekenhuis toch anders, ben er nu 2 keer geweest voor een afspraak. Er is nog nooit naar mijn gewicht gekeken al geloof ik ook wel dat dat niet heel veel zegt. De laatste keer hebben ze wel gevoeld waar mijn baarmoeder zat die zat dus al over mijn navel, maar ja dat snap ik dan ook wel weer met een tweeling. Ze hebben nog nooit een hoofdje of verder iets gemeten. Bij de eerste afspraak geloofde ze wel wat de verloskundige had opgemeten en toen ik het de laatste keer vroeg zei dat meisje dat ze alleen weer meten bij de 20 weken echo.

het hoofdje meten ze met de echo, dus kan wel kloppen dat ze dat niet bij elke afspraak meten. en je buik opmeten doen ze pas vanaf de 20 weken....tenminste dat is wat mijn vk vertelde. en gewicht moet je niet teveel op spinnen, ze doen het niet overal meer, aangezien het helemaal niets zegt over of je kind(jes) goed groeit, er zijn mensen die 20 kilo aankomen mensen die 5 kilo aankomen, en nog beide een gezonde 8 ponder op de wereld zetten. houd het desnoods thuis in de gaten.

Jocye ik heb elke keer dat ik in het ziekenhuis ben geweest nog een echo gehad, dus vandaar dat ik dacht dat ze het misschien wel een keer zouden opmeten! En zoals ik zei ik maak me geen zorgen en het maakt me ook niet uit wat me gewicht is ik ben gewoon benieuwd hoe het bij een verloskundige gaat.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 16 jul 2011 - 6:51

Razz wat jammer van de 3d echo! Wel fijn dat jullie nog een keer mogen en dan maar hopen dat je niet weer zo'n ongeduldige vent hebt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey zo 17 jul 2011 - 1:56

Ik ben er ook weer eens... Vind het de laatste tijd moeilijk om hier te kletsen. Vrijwel iedereen voelt de kleine al, en dat vind ik super voor jullie, maar ik ben ruim 21 weken zwanger en heb nog niks gevoeld wat op een baby lijkt Sad Het maakt me heel onzeker en om dan hier te lezen dat jullie de kleine iedere dag wel even gevoeld hebben, is dan niet echt leuk. Ik bedoel het niet verkeerd hoor! Blijf vooral lekker kletsen over jullie ukkies! Maar ik ben soms best een beetje jaloers op jullie... Als ik het er in mijn omgeving over heb, zeggen alle vrouwen: ach... er komt een dag dat je wilt dat de baby eens stil is. Allemaal leuk en aardig, maar daar heb ik niks aan... Mijn vriend snapt het ook niet echt geloof ik. Als ik tegen hem zeg dat ik het zo jammer vind dat ik de baby nog niet voel, zegt hij: dan slaapt hij vast (we hebben het wel over "hij", maar das gewoonte, we weten niet wat we krijgen).

@Studiebol: mijn verloskundige heeft bij de intake gevraagd hoeveel ik woog vóór de zwangerschap, maar ik ben nog nooit gewogen bij haar. Ik hou het zelf wel een beetje bij, maar ik weet niet hoe precies mijn weegschaal is. Als ik die moet geloven ben ik nu zo'n 3 à 4 kilo bij gekomen. En dat zit dan ook voornamelijk op mijn buik en een beetje mijn borsten geloof ik. Al had ik het niet erg gevonden als daar geen gewicht kwam te zitten... Heb al cup G namelijk...

@Razz: wat jammer dat jullie echo niet zo mooi is geworden. Dat is ook wel de reden waarom wij er zwaar over twijfelen en het waarschijnlijk niet laten doen. Bij de 20-weken echo lag onze uk met het hoofdje naar binnen toe zeg maar. De echoscopiste zei toen dat als de baby bij een 3d echo ook zo zou liggen, dat het dan niet zou lukken. En aangezien zij daar €95 voor vragen, vind ik het wel erg zonde van het geld...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  joyce0606 zo 17 jul 2011 - 2:05

mickey schreef:Ik ben er ook weer eens... Vind het de laatste tijd moeilijk om hier te kletsen. Vrijwel iedereen voelt de kleine al, en dat vind ik super voor jullie, maar ik ben ruim 21 weken zwanger en heb nog niks gevoeld wat op een baby lijkt Sad Het maakt me heel onzeker en om dan hier te lezen dat jullie de kleine iedere dag wel even gevoeld hebben, is dan niet echt leuk. Ik bedoel het niet verkeerd hoor! Blijf vooral lekker kletsen over jullie ukkies! Maar ik ben soms best een beetje jaloers op jullie... Als ik het er in mijn omgeving over heb, zeggen alle vrouwen: ach... er komt een dag dat je wilt dat de baby eens stil is. Allemaal leuk en aardig, maar daar heb ik niks aan... Mijn vriend snapt het ook niet echt geloof ik. Als ik tegen hem zeg dat ik het zo jammer vind dat ik de baby nog niet voel, zegt hij: dan slaapt hij vast (we hebben het wel over "hij", maar das gewoonte, we weten niet wat we krijgen).

@Studiebol: mijn verloskundige heeft bij de intake gevraagd hoeveel ik woog vóór de zwangerschap, maar ik ben nog nooit gewogen bij haar. Ik hou het zelf wel een beetje bij, maar ik weet niet hoe precies mijn weegschaal is. Als ik die moet geloven ben ik nu zo'n 3 à 4 kilo bij gekomen. En dat zit dan ook voornamelijk op mijn buik en een beetje mijn borsten geloof ik. Al had ik het niet erg gevonden als daar geen gewicht kwam te zitten... Heb al cup G namelijk...

@Razz: wat jammer dat jullie echo niet zo mooi is geworden. Dat is ook wel de reden waarom wij er zwaar over twijfelen en het waarschijnlijk niet laten doen. Bij de 20-weken echo lag onze uk met het hoofdje naar binnen toe zeg maar. De echoscopiste zei toen dat als de baby bij een 3d echo ook zo zou liggen, dat het dan niet zou lukken. En aangezien zij daar €95 voor vragen, vind ik het wel erg zonde van het geld...

wat vervelend mickey, dat je de kleine nog niet voelt! ik snap je heel goed hoor! ik jouw geval zou ik toch ook onzeker zijn, en het echt niet leuk vinden!! en inderdaad als een dooddoener, het komt wel heb je niet echt veel steun aan! ik hoop dat je de kleine heeeeel snel gaat voelen, en dan gelijk goed ook! hug

is het niet zo als een 3D echo niet lukt, vanwege de ligging van het kindje, je dan niet terug mag komen (gratis). volgens mij sturen ze je niet naar huis met een foto van een achterhoofdje! dat zou wel schandalig zijn!

ik hoop dat je toch wat meer om het hoekje komt kijken hoor, en gezellig mee praten, en het hoeft niet altijd positief zijn en leuk! gooi het er lekker uit en laat je niet tegenhouden!

all: hier in spanning de komende weken, dan krijg ik te horen welke bacterie mij zo ziek heeft gemaakt. dit kan consequenties hebben voor de bevalling. ik begin wel steeds meer te beseffen wat er is gebeurt in korte tijd. de bacterie had er voor kunnen zorgen dat mijn vliezen vroegtijdig zouden breken...pff....moet er niet aan denken wat er dan allemaal gebeurt was...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje zo 17 jul 2011 - 2:41

hoi meiden

joyce wat heftig meis gelukkig is wel alles goed met de kleine en met jou

mickey wat vervelend dat je je de kleine nog niet gevoeld hebt. volgens mij is het rond week 21 tot 24 dat je je de kleine kan gaan voelen. het ligt denk ik ook hoe je placenta ligt en je eigen bouw is. probeer je er niet te druk om te maken al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

all hier geen nieuwtjes. we zijn gisteren naar de intratuin geweest voor spulletjes voor de tuin op te vrolijken. inmiddels staan de schuttingen aan beide kanten nu alleen de bestrating nog en dan is het klaar. ik ga weer aan de strijkwas. ligt ook op me te wachten. tot snel weer

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:51

Mickey, je hoeft je helemaal geen zorgen te maken.
Het is echt zoooo nromaal dat je nog niks voelt.
Normaler in elk egval dan de meeste die hun baby al een paar weken voelen hoor.

Ik snap het wel, maar je hoeft je niet ongerust te maken hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 4:04

Mickey, uit het niks is het er ineens hoor!
Ik voelde eerst ook niks, en nu sinds 2 dagen, voel ik haar non-stop!
Het komt echt, écht!

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 17 jul 2011 - 4:23

Mickey ik snap je goed. Ik zou ook graag wat willen voelen terwijl ik ook wel weet dat het nog best vroeg is. Nu dacht ik van de week wat te voelen maar dat was ook maar een keer en dus twijfel ik weer of het wel echt zo was.
Blijf gewoon gezellig mee schrijven en dat mag ook over dingen waar je van baalt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey zo 17 jul 2011 - 6:52

@All: wat lief, jullie reacties! Ik weet ook wel dat het niet lang meer kan duren, maar het voelt gewoon rot als iemand vraagt of ik de kleine vaak voel en ik dan wéér moet zeggen dat dat nog niet gebeurd is...

@Joyce: volgens mij kun je inderdaad kosteloos terug komen als de echo niet lukt, maar dat blijven ze natuurlijk niet doen. Ik geloof dat je max. 3x mag komen daarvoor. En als ukkie niet goed ligt, dan kun je terug gaan zo vaak als je wilt, maar dat maakt dan waarschijnlijk niets uit. Dus dan geef ik dat geld liever uit aan iets leuks voor ukje smile

@Liesje: ik heb inderdaad mijn placenta aan de voorkant. De echoscopiste had vorige week opgemeten dat er tussen de baarmoeder en mijn huid zo'n 5 centimeter zit, dat schijnt ook niet gunstig te zijn voor het voelen van de baby.

@Hazeltje: dank je wel! Ik weet inmiddels niet meer wat nou normaal is... Gemiddeld hoor je inderdaad vanaf 20 weken ofzo, maar hier lees ik van bijna iedereen dat ze de baby al voelen, ook de meiden die minder ver zijn. Daar word ik dan inderdaad behoorlijk onzeker van...

@Parels: je zei inderdaad de vorige keer dat je nog niks voelde, maar inmiddels jij dus ook al! Evil or Very Mad Geintje! Wink Ik vind het heel leuk voor iedereen dat jullie de kleine al voelen, baal er gewoon van dat ik nog niks voel.

@Studiebol: ik denk dat jij eerder iets zult voelen als mij hoor, met twee ukkies in je buik! Ik heb een paar weken geleden eenmalig een kriebel gevoeld in mijn buik, waarvan ik dacht: het zou wel eens onze uk kunnen zijn. Maar inmiddels zijn we 3 weken verder en heb ik niks meer gevoeld... Sad
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  joyce0606 zo 17 jul 2011 - 7:01

mickey: die kriebel die je gevoeld heb kan zeker wel de kleine zijn geweest, in het begin voelde ik ook iets kriebelen, en daarna echt dagen (weken) niets meer, wat bij een beetje onzeker maakte of het wel zo was.
met een voorliggende placenta voel je het pas later en zeker als er 5 cm tussen ligt, is niet gek, maar niet leuk voor jouw!!
ik heb een achterliggende placenta, de echoscopiste zei dat dit voor mij leuk is, omdat ik de kleine al snel voelde, maar hij ligt dicht bij de "uitgang", want het is vrij lange lap! en kan misschien uiteindelijk voor problemen zorgen.

gewoon blijven komen hoor! en lekker gal spuwen als je daar zin in heb! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup zo 17 jul 2011 - 20:22

@ studiebol; afgelopen controle was de eerste keer dat ze mij gewogen hadden maar dat was omdat de vorige keren de weegschaal het niet goed deed.
@liesje; vervelend dat je last krijgt van je bekken
@ razz; vervelend dat die vent van de 3d een beetje ongeduldig was... wel fijn dat jullie nog een keer mogen terug komen smile
@ mickey; an me goed voorstellen dat het niet leuk is dat je nog niks hebt gevoeld. Misschien heb je m wel gevoel maar niet in de gaten dat het de beeb is? Als ik niet door middel van de angeslound had geweten dat het de bewegende freggle was zou ik ook denken dat m'n darmen raar zouden doen Wink
@ joyce; spannend hoor bijna de uitslag....gelukkig dat het steeds beter met je gaat smile

ff buikfoto die ik vandaag snel op het werk heb gemaakt
https://2img.net/h/i21.photobucket.com/albums/b259/pitbullgup/1359367332_5_lTfo.jpg

edit; Gisteren heeft mijn man onze freggle ook voor het eerst gevoeld!!! Very Happy de beeb was echt zo mega druk dat hij toch ff ging voelen en toen deelde freggle echt een karate trap uit en voelde mijn man hem dus gewoon aan de buitenkant
:shock:
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Floor zo 17 jul 2011 - 20:54

@pbg, leuk he dat je man het kon voelen Very Happy
Mijn man zat hier tegen mijn buik te praten, dat hij/zij maar lief moest gaan slapen (baby was de hele dag druk en ik wou slapen), vervolgens zet hij een muziekknuffeltje aan. Ik had al vaker gezegd dat de baby dat hoort en daar heel erg op reageert, dan wordt hij/zij super actief en ja hoor, ik zeg tegen mijn man 'lekker ben jij, zeggen dat ie moet gaan slapen en hem vervolgens wakker houden met muziek Laughing ' .. en ja toen mijn man z'n hand op mijn buik had kon hij alle drukte goed voelen. soms trapt de baby echt enorm hard en dat voelt mijn man heel goed.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 21:23

@ parels: vervelend dat je hier dan leest dat iedereen de baby al voelt. Kan het me helemaal voorstellen.. dat je dan gefrustreerd raakt! hug

@Floor: haha grappig dat jullie uk drukker wordt van muziek. Ik merk dat ook als ik in de auto de muziek hard aan heb staan en aan het meezingen ben :P Misschien denkt ze wel 'ohhh wat zingt mama vals! ' :P
@PBG:Mooie rond buikje !! Very Happy
@ All: Ik mag inderdaad kosteloos terug komen. Dat is bij de meeste 3D echo's inderdaad wel de garantie, dat je na mislukte poging nog een keer gratis terug mag komen. Lijkt me ook meer dan logisch.. kost wel ff 95 euro :shock: ( naja we hebben het cadeau gehad van mijn vader, maar dan nog).

Ik werd vanmorgen wakker met een harde bal in mijn buik.. precies op de plek waar de echoscopist haar kontje had aangewezen. Ik denk dat ze zich lekker aan het strekken was en daarbij haar kont de lucht in gooit hahah. Was best pijnlijk Neutral .. maargoed het is nu weer weg.
Vanmiddag komt de stucadoor, morgen de meubels en dan woensdag ga ik lekker aan de slag met texen.Als dat af is kunnen we de meubels in elkaar gaan zetten. Heb echt wel zin om het kamertje deze week lekker af te maken smile moet helaas donderdag t/m maandag weer werken.. dus dan kan ik niet zoveel meer doen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: