Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

+31
Creabea_28
pitbullgup
loesje
Aimee
Thunder
Julia
SuperGrover
xxDila
Pandora
Fearie
Marin
LMCurious
Monte
Happydobby
Serena
Pussycat
Coccinelle
sheila123
Bruintje Beer
blondje1313
Pien
Flip Fluitketel
PapillonRose
Rush
Annemie
Lavendel
Atelier Madame
-Ieniemienie-
Merai
Antibes
Susan
35 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 1:56

Ostara schreef:<26 jong
27 - 37 normaal
38 - 42 wat ouder
>43 te oud

Hier kan ik me meer in vinden dan wat er tot nu toe geplaatst is.

Maar ik had dan wel in de bovenste categorie willen vallen, dus "jong" laughcry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 2:03

LMCurious schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik ben nu 30, als ik een kindje krijg sowieso 1 á 2 jaar ouder afhankelijk van wanneer we voor IVF gaan.
Vinden jullie mij dan een oude mama?

Ik snap wel dat t niet persoonlijk is en dat er hier gewoon heel veel jonge moeders zitten, vast jonger dan gemiddeld. Maar ik vind het wel lastig om te lezen dat veel meiden 32+ oud vinden voor een eerste kindje... Is gewoon mijn eigen onzekerheid hoor, maar het is toch vervelend om te lezen, want ik wilde altijd een jonge hippe mama zijn.




Ik vind jou dan dus wel een grensgeval normaal/oud. Maar dat wil niet zeggen dat daar iets mis mee is. Het is meer voor mijn gevoel dat ik geen eerste kind zou willen krijgen na m'n 32e. Maar ik kan me wel voorstellen dat dat wel de realiteit wordt als het niet eerder lukt door wat voor omstandigheden dan ook. En misschien als ik in jouw schoenen zou staan ik er dan ook gewoon voor zou gaan. Want ik heb ook altijd vooral mama willen worden. Maar ik denk wel dat ik mezelf dan ook zou zien als oudere moeder. Maar daar is dus niks mis mee.
Hetzelfde voor jonge moeders. Ik wilde altijd graag jong moeder worden zei ik. En daar bedoelde ik dan mee 1e kind als ik 22 was. Uiteindelijk vonden wij het verstandiger vanwege omstandigheden met werk etc. om nog iets langer te wachten en werd ik moeder toen ik 24 was. Toen vond ik mezelf geen jonge moeder meer, maar niet beter of slechter. En voor ons kwam het wel beter uit, en ben ik daar nu ook helemaal happy mee dat we gewacht hebben toen.

Dus je moet het niet te negatief opvatten hoor meid! het is nu eenmaal niet anders, d'r is niks mis mee. Maar als ik jou zou zien lopen zou ik misschien wel denken goh, zou dat d'r eerste zijn nu pas. Wellicht dat ik me ook zou afvragen wat de reden ervoor is (denk dat die er altijd is, of het nu werk is, of MMM, of geen partner). En als iemand jong vraag ik me ook altijd af of dat gepland was, hoe iemand zijn situatie is. Maar that's is. D'r is echt niks mis mee.

Ik vind je reactie wel een beetje gek. ( Ik ben een grensgeval en daar is niks mis mee??? ) Als je mij ziet lopen met een zwangere buik zou je dus denken "nu pas??"
We hebben elkaar nooit gemeet geloof ik, maar kennen elkaar van de oude garde hyves. Dan weet je toch ook dat ik er niet oud uit zie en me vrij jong gedraag? En als je mij was zou je er gewoon voor gaan? We gaan er al best lang voor, zie ticker en het feit dat ik pco heb smile

Ook dat je bij een heel jong iemand/iemand die heel jong lijkt, jezelf afvraagt of het gepland is, waarom?

Mensen zijn zo veroordelend. Ik denk meestal alleen "Oh wat mooi, een zwangere vrouw. Ik wil ook!"


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 4:51

@ Tea-leaf, het maakt toch helemaal niet uit wat andere vrouwen van jouw denken als jij zwanger bent! Ze weten de achterliggende reden helemaal niet. Misschien is het wel je 4e kind, dan was je ook op die leeftijd zwanger geweest.

Het is alleen wel een feit dat veel van de meiden hier je niet meer als 'jonge moeder' zouden bestempelen. Maar ik zou echt proberen je dat minder aan te trekken hug (het lijkt me heel erg moeilijk omdat je natuurlijk altijd 'jong' moeder hebt willen worden, maar moeder zijn blijft volgens mij altijd fantastisch of je nu 20,25,35,45 bent.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  SuperGrover zo 10 jul 2011 - 7:12

Te jong <16
Jong 16-24
Normaal 25-38
Oud 39-42
Te oud 43+
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Julia zo 10 jul 2011 - 7:21

SuperGrover schreef:Te jong <16
Jong 16-24
Normaal 25-38
Oud 39-42
Te oud 43+

+1 Hier kan ik me helemaal in vinden.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  LMCurious zo 10 jul 2011 - 7:32

Tea-Leaf schreef:
LMCurious schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik ben nu 30, als ik een kindje krijg sowieso 1 á 2 jaar ouder afhankelijk van wanneer we voor IVF gaan.
Vinden jullie mij dan een oude mama?

Ik snap wel dat t niet persoonlijk is en dat er hier gewoon heel veel jonge moeders zitten, vast jonger dan gemiddeld. Maar ik vind het wel lastig om te lezen dat veel meiden 32+ oud vinden voor een eerste kindje... Is gewoon mijn eigen onzekerheid hoor, maar het is toch vervelend om te lezen, want ik wilde altijd een jonge hippe mama zijn.




Ik vind jou dan dus wel een grensgeval normaal/oud. Maar dat wil niet zeggen dat daar iets mis mee is. Het is meer voor mijn gevoel dat ik geen eerste kind zou willen krijgen na m'n 32e. Maar ik kan me wel voorstellen dat dat wel de realiteit wordt als het niet eerder lukt door wat voor omstandigheden dan ook. En misschien als ik in jouw schoenen zou staan ik er dan ook gewoon voor zou gaan. Want ik heb ook altijd vooral mama willen worden. Maar ik denk wel dat ik mezelf dan ook zou zien als oudere moeder. Maar daar is dus niks mis mee.
Hetzelfde voor jonge moeders. Ik wilde altijd graag jong moeder worden zei ik. En daar bedoelde ik dan mee 1e kind als ik 22 was. Uiteindelijk vonden wij het verstandiger vanwege omstandigheden met werk etc. om nog iets langer te wachten en werd ik moeder toen ik 24 was. Toen vond ik mezelf geen jonge moeder meer, maar niet beter of slechter. En voor ons kwam het wel beter uit, en ben ik daar nu ook helemaal happy mee dat we gewacht hebben toen.

Dus je moet het niet te negatief opvatten hoor meid! het is nu eenmaal niet anders, d'r is niks mis mee. Maar als ik jou zou zien lopen zou ik misschien wel denken goh, zou dat d'r eerste zijn nu pas. Wellicht dat ik me ook zou afvragen wat de reden ervoor is (denk dat die er altijd is, of het nu werk is, of MMM, of geen partner). En als iemand jong vraag ik me ook altijd af of dat gepland was, hoe iemand zijn situatie is. Maar that's is. D'r is echt niks mis mee.

Ik vind je reactie wel een beetje gek. ( Ik ben een grensgeval en daar is niks mis mee??? ) Als je mij ziet lopen met een zwangere buik zou je dus denken "nu pas??"
We hebben elkaar nooit gemeet geloof ik, maar kennen elkaar van de oude garde hyves. Dan weet je toch ook dat ik er niet oud uit zie en me vrij jong gedraag? En als je mij was zou je er gewoon voor gaan? We gaan er al best lang voor, zie ticker en het feit dat ik pco heb smile

Ook dat je bij een heel jong iemand/iemand die heel jong lijkt, jezelf afvraagt of het gepland is, waarom?

Mensen zijn zo veroordelend. Ik denk meestal alleen "Oh wat mooi, een zwangere vrouw. Ik wil ook!"


Zoals ik het zie vind ik dat iemand van boven de 32 oud, en aangezien jij aangaf dat als het dadelijk wel lukt je rond die koers zou uitkomen waarschijnlijk, ben je dus in mijn optiek een grensgeval tussen normale leeftijd en oudere moeder.
Wij hebben elkaar nooit ontmoet, en ik ben erg slecht in het onthouden van foto's. Dus als ik ooit een foto van je gezien heb zou ik niet weten. Maar even ervan uitgaande dat je dus zou ogen als iemand van 32, dan zou ik in eerste instantie het idee hebben, van goh, een wat oudere moeder, zou het de eerste zijn? En ik durf echt niet te zeggen dat jij je jonger gedraagt of niet, dat kan ik me niet zo expliciet herinneren van de tijd dat we meer spraken in de topics. Maar dat zou ik ook niet direct op straat weten natuurlijk als ik je zou zien lopen. Als jij je erg jeugdig kleed, en je daardoor jonger oogt, dan zou ik er waarschijnlijk minder snel de gedachte 'oudere moeder' bij krijgen. Jij vind dat idee meteen een oordeel, ik zie het meer als nieuwsgierig. Ik denk inderdaad niet alleen oh wat mooi of oh wat leuk voor die vrouw. (daar begint mijn gedachte dan overigens wel mee hoor!) maar mijn hoofd draait de hele dag overuren bij alles wat ik zie. Dus ik kan daarna wel gaan denken bij mezelf, goh, zou ze bewust later zijn begonnen met zwanger willen worden, of is het eerder niet gelukt? Maar om een voorbeeld te geven, als ik een ouder echtpaar zie zitten gezellig op een bankje denk ik ook, och wat schattig, en vervolgens zouden ze al lang samen zijn? En dan vervolgens, wat zouden ze allemaal al meegemaakt hebben? Dat geldt dus ook voor de jonge moeders. Dan vraag ik me af of het gepland is. Zonder meteen een oordeel te vellen, maar wel uit nieuwsgierigheid! Op diezelfde manier zou ik jou dus ook zien.

Ik beken, ik plaats mensen direct in een hokje, klopt. Maar ik heb daarbij niet het idee dat iets anders beter/slechter is. Maar feit is gewoon, je bent dan een oudere moeder dan het gemiddelde, en in mijn omgeving zie ik meer jongere moeders, dus ligt mijn grensgevoel zeg maar wellicht wat lager dan bij sommigen anderen.

Ik hoop dat je me nu misschien toch beter begrijpt, want ik wilde met mijn reactie op jouw bericht dus eigenlijk juist duidelijk maken dat je het niet zo negatief moet zien om als oudere moeder gezien te worden. Ik probeer juist niet te oordelen, maar inderdaad, ik constateer dingen en ben dan nieuwsgierig naar de achtergrond/redenen etc. (Mn nickname is dan ook niet voor niets L(ittle)M(iss)Curious. :P
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  LMCurious zo 10 jul 2011 - 7:36

en nu er meer mensen genuanceerden zijn en het wellicht duidelijker is....

Te jong > 18 (soms 16...vind te jong het moeilijkste om te zeggen, dan vind ik karakter toch echt heel belangrijk)
jong 16-22
normaal 22-32
oud 32-45
te oud 45 < (dan denk ik dat je lichamelijke gezondheid toch eerder te wensen over laat, dus meer risico's voor het kind. Bovendien denk ik persoonlijk dat het kind dan een te groot risico loopt om ouders te verliezen op jonge leeftijd.)

Tea Leaf, daarom reageerde ik mijn bericht aan jou dus ook al, dat ik je een oudere moeder vind, maar niet TE oud!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Thunder zo 10 jul 2011 - 9:03

In mijn beleving vind ik:

te jong --> onder de 20.
jong --> 20-25.
normaal --> 25-35.
oud --> 35-40.
te oud --> boven de 40.

Dus ja, ik vond mezelf ook jong.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Aimee zo 10 jul 2011 - 9:57

Tea leaf: jij hangt zelf een negatief stempel aan wat andere als 'oud' beschouwen. Dat anderen vinden dat het wellicht wat aan de late kant is, wil toch niet zeggen dat het meteen een negatief iets is? Ik ben 22 en bewust jong zwanger geraakt (en de mazzel gehad dat het snel mocht lukken). Ik weet dat anderen mij jong vinden, maar ik ben ook gewoon nog jong. Dat wil helemaal niets zeggen over hoe ik het ga doen als moeder (want misschien ben ik wel 10x liever en leuker dan alle 'normale' moeders Wink ) en daar hangt dus verder ook geen waarde oordeel aan.

Ik begrijp dat het voor jou persoonlijk een ding is omdat jij zelf graag in een andere categorie had gevallen, maar ik denk dat jij je niet persoonlijk geraakt moet voelen door wat anderen hier schrijven. Zij vinden iets, iemand anders vind dat weer anders. Lekker belangrijk, zolang jij die kinderwens hebt en er alles aan wil doen om je kindje gelukkig te maken maakt het niet uit of je 25 of 35 bent.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 10:54

Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom je je aangevallen voelt. Een 'oudere' moeder zijn is toch niet iets slechts ofzo? Dat is het label wat je er eventueel dan zelf aan hangt denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 19:10

Rataplan schreef:In mijn beleving vind ik:

te jong --> onder de 20.
jong --> 20-25.
normaal --> 25-35.
oud --> 35-40.
te oud --> boven de 40.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:05

te jong --> onder de 20.
jong --> 20-25.
normaal --> 25-35.
oud --> 35-40.
te oud --> boven de 40.

Het moeilijke echter is wel dat de ene 19 jarige moeder de andere niet is maar ook van 40... Verder als ik naar mezelf kijk dan wil ik na mijn 35e geen kinderen meer. Dit komt niet vanwege de leeftijd maar meer vanwege het verschil wat zou ontstaan tussen Indy en dat kindje....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  loesje zo 10 jul 2011 - 20:25

te jong --> onder de 20.
jong --> 20-23.
normaal --> 23-32.
te oud --> 33-40.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:26

Te jong <20
Jong 21-25
Normaal 26-35
Ouder 36-40
Te oud 41+

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  pitbullgup zo 10 jul 2011 - 21:04

In mijn ogen met het eerste kindje

te jong- < 19
jong - 20-24
normaal - 25-33
ouder - 33-40
te oud - > 40
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Creabea_28 ma 11 jul 2011 - 0:08

Ostara schreef:
<26 jong
27 - 37 normaal
38 - 42 wat ouder
>43 te oud

Mee eens
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 5:57

Onder de 22 jong
tussen de 22 en 34 normaal
boven de 34 oud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  SarahKey ma 11 jul 2011 - 18:47

onder de 20: te jong
20-25: jong
25-34: normaal
34-36 oud
boven de 36: te oud
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Koetjeboe ma 11 jul 2011 - 19:16

< 18: te jong
19-24: jong
25-35: normaal
35-41: ouder
42+: te oud

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Julia ma 11 jul 2011 - 19:32

loesje schreef:te jong --> onder de 20.
jong --> 20-23.
normaal --> 23-32.
te oud --> 33-40.

Huh, vind je een vrouw al te oud om kinderen te krijgen vanaf 33? Waarom als ik vragen mag?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Thunder ma 11 jul 2011 - 19:41

BeeGee schreef:te jong --> onder de 20.
jong --> 20-25.
normaal --> 25-35.
oud --> 35-40.
te oud --> boven de 40.

Het moeilijke echter is wel dat de ene 19 jarige moeder de andere niet is maar ook van 40... Verder als ik naar mezelf kijk dan wil ik na mijn 35e geen kinderen meer. Dit komt niet vanwege de leeftijd maar meer vanwege het verschil wat zou ontstaan tussen Indy en dat kindje....

Ben ik met je eens BeeGee, leeftijd zegt niks over kwaliteiten. Maar neemt niet weg dat ik onder de 20 te jong vind. Mijn eigen ouders waren ook 19 toen ik kwam, het is goed met me gekomen hoor Wink , maar ik vind het te jong om op die leeftijd kinderen te krijgen. Zelf zou ik na mijn 33ste ook geen kinderen meer willen ivm het leeftijdsverschil met T.im.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:56

Ik vraag me ook af je eigen ouders invloed hebben gehad op de lijstjes. Ik denk dat als ouders en de volgende generatie allemaal rond dezelfde leeftijd kinderen hebben gehad, je dat ook sneller al normaal ziet.

Als ik kinderen mag krijgen dan zou ik eerlijk gezegt wel even moeten slikken als mijn zoon/dochter van 20 zegt dat zij of zijn vriendin zwanger is :P (okee het ligt natuurlijk aan de situatie of hij/zij nog studeert of al helemaal 'klaar' is met alles etc.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:31

Mijn moeder was 30 toen ze mij kreeg, dus niet bepaald jong. Mijn kinderwens was er nou eenmaal eerder, dus tja smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:12

James schreef:Mijn moeder was 30 toen ze mij kreeg, dus niet bepaald jong. Mijn kinderwens was er nou eenmaal eerder, dus tja smile

Hier hetzelfde, alleen was de wens er niet eerder maar het kind wel. Ik was 10 jaar jonger dan mijn moeder.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:13

Ik word zelf 33 dit jaar en heb nog nooit serieus nagedacht over het krijgen van kinderen.
Ik begin mezelf wel 'oud' te vinden hiervoor, maar aan de andere kant, een vriendin van mij is 37 en verwacht haar 2e kindje.
Ik weet niet of ik er zelf voor zou willen kiezen om na mijn 35e nog aan kinderen te willen beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 4 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum