Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het beste dieeet volgens jullie is?

+23
Beachgirl
Blond
Jerry
Antibes
SoGood
Vogeltje
M_as
Marin
Parel
Inge
Gizmo
Alex
Ibbeltje
CCC
Zwoesj
Slakje
Lenthe
Pompoen
Lousanne
Kowalski
Minx
girli
Caribbeanlover
27 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Caribbeanlover zo 14 okt 2012 - 2:43

Aangezien het op mijn eigen manier met eerdere tips niet echt helpt, zit ik eraan te denken om een echt dieeet te volgen.

Welke is volgens jullie goed en welke juist niet?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 2:45

Geen dieet helpt voor langere tijd, gezond eten en sporten wel. Als je gewoon gezond bent en je verbrandt meer caloriëen dan dat je binnen krijgt, kan het gewoon niet zo zijn dat je níet af valt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  girli zo 14 okt 2012 - 2:45

Het dieet waarbij je gezond eet en veel beweegt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Minx zo 14 okt 2012 - 2:50

Een dieet wat je levenslang vol kan houden. Ik ga zelf ook mijn volledige leven om gooien. Alleen ja wat voor dieet... Dat is moeilijk om te zeggen. Zo natuurlijk en basis mogelijk, zonder dat er ook maar ergens een toegevoegde suiker in zit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 2:51

Gezond, regelmatig en genoeg eten, sporten en tussendoor zakken M&M's dark, dat werkt bij mij het beste!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Kowalski zo 14 okt 2012 - 3:00

Smikkell schreef:Gezond, regelmatig en genoeg eten, sporten en tussendoor zakken M&M's dark, dat werkt bij mij het beste!

cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Lousanne zo 14 okt 2012 - 3:19

CBL, ik kan me niet voorstellen dat jij als je de tips volgt van je afvaltopic een tijdje geleden je niet afvalt. Ik ben ook van mening dat een dieet niet 'de' oplossing, maar het omgooien van je levensstijl wel..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Pompoen zo 14 okt 2012 - 3:42

Caribbeanlover schreef:Aangezien het op mijn eigen manier met eerdere tips niet echt helpt, zit ik eraan te denken om een echt dieeet te volgen.

Welke is volgens jullie goed en welke juist niet?

Gezond eten! Stoppen met snoepen, koek etc. en regelmatig bewegen (2x per week sporten) en verder netjes verdeeld over de dag ontbijten, lunchen en avondeten met voldoende eten! En verder eventueel als tussendoortje fruit of crackertjes.
Het kost even wat tijd, maar ik ben zo uiteindelijk in 1,5 jaar tijd 15 kg afgevallen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 3:50

Kowalski schreef:
Smikkell schreef:Gezond, regelmatig en genoeg eten, sporten en tussendoor zakken M&M's dark, dat werkt bij mij het beste!

cheers
Echt, zonder M&M's val ik minder snel af :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Pompoen zo 14 okt 2012 - 3:52

Dat is wel vreemd hoor Smikkell! Maar goed pure chocolade zit op zich volgens mij verder niet zo veel vet in enzo, en hielp dat sowieso niet bij afvallen? Pure chocolade? Maar toch blijf ik het vreemd vinden! Maar lijkt me verder niet zo heeeeel vervelend ofzo Wink.

Zo gek trouwens, ik kom ineens alleen nog maar aan confused.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Minx zo 14 okt 2012 - 4:51

Op zich niet heel gek, doordat je af en toe ineens een stoot aan koolhydraten binnen krijgt weet je lichaam niet waar het aan toe is. Zie je vaker dat als mensen af en toe dat doen dat het dan beter gaat. Je lichaam gaat dan niet zo snel in de spaarstand.

En die m&ms dark zijn nog niet zo donker dat het echt goed puur is het hoofdbestanddeel is nog steeds suiker.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Minx zo 14 okt 2012 - 4:56

тыквашка schreef:

Zo gek trouwens, ik kom ineens alleen nog maar aan confused.

Nou doe er eens wat aan straks gaan mensen je nog feliciteren met je zwangerschap...
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 5:00

Wat Smikkell noemt is heel logisch ja. Suiker en vet heb je ook gewoon nodig, anders gaat je systeem binnen no time in spaarstand.

En M&M's zijn sowieso goed voor je weerstand en vrolijkheid! cheers



Een goed dieet, CBL, is GEEN dieet, maar regelmaat. Probeer om de 2 á 3 uren wat te eten. Kleinere hoeveelheden, maar wel vaker. Houd die motor draaiende.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Lenthe zo 14 okt 2012 - 5:07

Alles wat hierboven genoemd is!
Daarnaast veel water drinken (evt met een minischeut ranja voor de smaak), dat helpt tegen het hongergevoel en kauwgom eten als je trek hebt.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Minx zo 14 okt 2012 - 5:21

Lenthe schreef:Alles wat hierboven genoemd is!
Daarnaast veel water drinken (evt met een minischeut ranja voor de smaak), dat helpt tegen het hongergevoel en kauwgom eten als je trek hebt.

Kauwgom eten is heel slecht, je kauwt nl dus hè lichaam verwacht kcal. Je krijgt daar alkeen maar meer honger van.

Het is belangrijker om trek te leren herkennen. Wat veel mensen onder honger verstaan zijn vaak afkick verschijnselen van suiker. En hoe moeilijk ook daar moet je doorheen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 5:40

Lousanne schreef:CBL, ik kan me niet voorstellen dat jij als je de tips volgt van je afvaltopic een tijdje geleden je niet afvalt. Ik ben ook van mening dat een dieet niet 'de' oplossing, maar het omgooien van je levensstijl wel..
Ik eigenlijk ook niet. Dé tip is waarschijnlijk ook gewoon doorzettingsvermogen, en niet 3x per week denken dat die ene keer chips heus zo erg niet is. Iedereen kan afvallen, maar je moet wel bereid zijn je levensstijl aan te passen. In dat topic van toen las ik overal wel een 'ja maar' op, dus ik denk dat je eerst eens aan de slag moet gaan et al die ja-maars. Zolang je a die ja-maars hebt dan is je doorzettingsvermogen ook ver te zieken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 5:49

Het beste dieet? Die bestaat niet. Gezond leven, dat moet je doen. Genoeg bewegen per dag, fruit eten, groente eten, en niet te grote porties eten. Dan kun je afvallen en gezond worden. Een dieet werkt, als het werkt, maar voor een korte periode.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Slakje zo 14 okt 2012 - 5:52

Ik ben ondertussen al 7 kilo kwijt door gezonder te eten. Ik verbied mezelf niks, maar bijvoorbeeld op het werk drink ik geen frisdrank meer en drink ik water, ik neem altijd fruit/groenten mee naar het werk, dus als ik honger heb eet ik dat. 's Avonds geen snacks meer. En ik ontbijt nu elke ochtend. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik 7 kilo ben verloren. Als ik wegging, of bij iemand anders ging eten, nam ik wel gewoon frisdrank/wijn en lekkers. Daardoor kan ik het volhouden.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 6:02

Dat scheelde bij mij ook inderdaad, echt ontbijten. Je lichaam komt veel meer op gang dan! Ik heb zelf nooit lekkers in huis, maar als ik bv. bij iemand ben en daar is wat lekkers, neem ik daar wel wat van. Ik heb echt geen zin om mezelf alles te moeten onthouden, dat is ook niet haalbaar je hele leven. Als je het gewoon matig doet, is er niks aan de hand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Zwoesj zo 14 okt 2012 - 6:19

Ontbijt als een koning, lunch als een keizer, dineer als een zwerver. Of hoe gaat dat rijmpje ook alweer? Anyway, wat je 's avonds eet, verbrand je minder snel dan wat je 's ochtends eet (je hebt dan nog een hele dag voor de boeg).

En sporten, hoe vervelend misschien ook, is een van de sleutels in het succes tot afvallen.
Zolang je zelf niet 100% achter het afvallen staat, zal het je ook niet lukken!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 6:20

En sowieso bewegen. Dus ga lopen of fietsen ipv met de trein, bus, tram of auto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  CCC zo 14 okt 2012 - 9:26

Bewust worden van je voedingspatroon en meer bewegen en als richtlijn Weightwatchers. Hier ben ik 7 jaar terug 30 kilo mee afgevallen en dit is er grotendeels nog vanaf op een paar kleine kilootjes na...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Ibbeltje zo 14 okt 2012 - 9:29

Ik vraag mij echt af in hoeverre je dit echt wil...aangezien, zoals meerderen zeggen, er al vaker tips zijn gegeven waar je echt wat van af gaat vallen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Alex zo 14 okt 2012 - 10:22

Ibbeltje schreef:Ik vraag mij echt af in hoeverre je dit echt wil...aangezien, zoals meerderen zeggen, er al vaker tips zijn gegeven waar je echt wat van af gaat vallen.

laughcry
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Ibbeltje zo 14 okt 2012 - 19:56

Alex schreef:
Ibbeltje schreef:Ik vraag mij echt af in hoeverre je dit echt wil...aangezien, zoals meerderen zeggen, er al vaker tips zijn gegeven waar je echt wat van af gaat vallen.

Het beste dieeet volgens jullie is? 394967

? zeg ik iets geks?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum