Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

+31
Creabea_28
pitbullgup
loesje
Aimee
Thunder
Julia
SuperGrover
xxDila
Pandora
Fearie
Marin
LMCurious
Monte
Happydobby
Serena
Pussycat
Coccinelle
sheila123
Bruintje Beer
blondje1313
Pien
Flip Fluitketel
PapillonRose
Rush
Annemie
Lavendel
Atelier Madame
-Ieniemienie-
Merai
Antibes
Susan
35 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 5 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Teddyaapje di 12 jul 2011 - 0:55

Lichamelijk vind ik tussen de 22 en 28 jaar normaal. Ik wil zelf ook voordat ik 29 ben klaar zijn met kindjes krijgen.

Geestelijk en 'praktisch' vind ik het een heel ander verhaal. Veel meiden zijn op hun 22ste nog bezig met een opleiding of zijn dan pas net klaar. Ook moet je maar net een vriend hebben, samenwonen enz.

dus dit wordt mijn lijstje:

< 20; te jong
21-24; jong
25-30; normaal
30-35; oud
> 35; te oud

maar ook bij 'te oud' is het eigenlijk vanuit lichamelijk oogpunt bekeken. Bij sommige is de situatie er niet naar om er eerder aan te beginnen of lukt het niet eerder. Dit vind ik dus eigenlijk te oud als je al heel lang samen bent en al jaren alles in orde hebt om een kindje een goede toekomst te geven maar vanwege 'vrijheid' of carriere er niet eerder aan begint.

Mocht het bij ons niet gelukt zijn zwanger te raken zou ik denk ik zijn doorgegaan tot mn 40ste.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 5 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Teddyaapje di 12 jul 2011 - 0:57

Punk'd schreef:Ik vraag me ook af je eigen ouders invloed hebben gehad op de lijstjes. Ik denk dat als ouders en de volgende generatie allemaal rond dezelfde leeftijd kinderen hebben gehad, je dat ook sneller al normaal ziet.

Als ik kinderen mag krijgen dan zou ik eerlijk gezegt wel even moeten slikken als mijn zoon/dochter van 20 zegt dat zij of zijn vriendin zwanger is :P (okee het ligt natuurlijk aan de situatie of hij/zij nog studeert of al helemaal 'klaar' is met alles etc.)

Mijn moeder was 24 toen ik geboren werd. Ik was ook 24 toen mijn zoontje geboren werd. Dit klopt dus wel. Mn vader was trouwens wel al 31 en mijn vriend was 27.
Mijn schoonvader was trouwens ook 27 toen mijn vriend werd geboren dus ook dit klopt...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 5 Empty de leeftijd

Bericht  vero123 di 12 jul 2011 - 3:44

25 vindt ik een mooie leeftijd om kind krijgen Very Happy
vero123
vero123
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 07-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 5 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 7:44

Julia schreef:
loesje schreef:te jong --> onder de 20.
jong --> 20-23.
normaal --> 23-32.
te oud --> 33-40.

Huh, vind je een vrouw al te oud om kinderen te krijgen vanaf 33? Waarom als ik vragen mag?
Eens vind ik ook een beetje gek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 5 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum