Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

+21
Floor
Flip Fluitketel
Roos
blondje1313
Evalynn
Novalee
woezel
Printje
_Lana_
Susan
Le Chat Noir
Annie24
Ayla
PapillonRose
Bruintje Beer
Coco
JD
Star007
LMCurious
joyce0606
studiebol
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  studiebol di 20 dec 2011 - 8:28

In het topic over abortus wordt een aantal maal gezegd dat het iemand zo leuk lijkt om een tweeling te krijgen. Deze reacties heb ik ook veel in mijn omgeving gekregen. Veel mensen die zeggen " ik heb altijd graag een tweeling gewild"

Ik kan snappen dat mensen meer kinderen zouden willen. Maar waarom zou je graag een tweeling willen?

Dit is gewoon een vraag hoor bedoel er verder niks mee!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  joyce0606 di 20 dec 2011 - 8:31

mij leek het ook altijd wel leuk, gewoon leuk 2 babies, maar ik heb ook wel van dichtbij gezien en vooral hier de verhalen van jouw en PM dat het toch best wel heel zwaar is! het lijkt mij nog steeds leuk maar wel loeizwaar, ik vind het met K al zwaar, laat staan 2!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  LMCurious di 20 dec 2011 - 8:34

het lijkt mij heel mooi om te zien dat de tweeling zo'n hechte band heeft zoals je vaak hoort. En dat is volgens mij toch anders dan gewone zussen/broers onderling hebben. Maar goed, dat is ook maar gewoon mijn gevoel, en er zullen genoeg gevallen zijn van tweelingen waarbij het niet zo is.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Star007 di 20 dec 2011 - 8:36

Nou de leuke/fijne kanten lijken mij;
-Ze hebben altijd iemand om mee te spelen.
-Het is schattig.. iedere baby is schattig, maar 2 tegelijk dus dubbelop haha :P

De minder leuke kanten:
-je moet je aandacht verdelen over 2 baby's.
-Je krijgt ( te) veel aandacht van vreemden enzo.
-Je bent al na 1 zwangerschap 'klaar', als je maar 2 kindjes zou willen/hopen te krijgen.
-Het lijkt me zo ontzettend druk!!

Nouja trek je conclusie hier maar uit laughcry
Al zou ik ooit in verwachting mogen raken van een meerling ga ik vast meer leuke kanten zien Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  JD di 20 dec 2011 - 8:37

ik zie zeker de mooie en leuke kanten in van een tweeling krijgen, maar het eerste woord wat in me op komt is toch vooral "zwaar". Zwaar geestelijk gezien en finanicieel gezien.

De band die tweelingen vaak hebben lijkt me inderdaad erg bijzonder. Maar ik zou ook bang zijn dat ik ze ga vergelijken, dat ik veel dingen van ze mis aangezien je in 1x je aandacht over 2 kleintjes moet verdelen, en dat ik ze daardoor niet genoeg aandacht kan geven. En sja, financieel gezien is t ook nogal even schrikken; niet 1 maar 2 bedjes,alles dubbel etc....

Toch zou ik er wel suuuuuperblij mee zijn hoor! Maar om nou te roepen dat het me "zoooo leuk lijkt" nee...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Coco di 20 dec 2011 - 8:42

Ik wilde vroeger altijd 2 x een tweeling, omdat ik vier kinderen wilde en liever maar twee keer wilde bevallen. laughcry En mijn tweelingnichtjes waren ook zo leuk samen.
Maar nee, nu ik een tweeling heb, waar ik overigens heel erg blij mee ben, hoop ik van harte dat we de volgende keer 1 kindje mogen krijgen. Ik vind het echt loodzwaar.

Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Bruintje Beer di 20 dec 2011 - 8:49

Ik ben er zelf 1 van een tweeling. Heb altijd gezegd dat ik hoopte dat ik geen tweeling zou willen maar als het zo moet zijn moet het zo zijn.

-Je hebt altijd iemand om mee te spelen of je huiswerk te maken of iemand om bij te spieken bij een repetitie :P
-Je krijgt dubbele liefde terug van je 2 kids.
-Je kindje wordt nooit als individeueel gezien. Altijd als 'De Tweeling'. Heb ik zelf altijd zelf als heel erg ervaren.
- En ja die hechte band....dat is echt zo. Mijn zus is mijn beste maatje. We hebben altijd in dezelfde klas gezeten, hebben dezelfde opleiding gedaan en hebben dezelfde vriendinnen. We hebben alleen een andere vent :P
- Je kan alles tegen haar zeggen en haar in de zeik nemen.
-We hebben een eigen taaltje. Wat alleen wij begrijpen met alleen elkaar aankijken enz
Ik zou me geen raad weten als haar wat overkomt eigenlijk!

Zo dat is de ervaring van de helft van een tweeling
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:51

.


Laatst aangepast door Stofzuiger op di 20 dec 2011 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:53

Ik kan ze ook maar heel kort apart leggen, 1 in de box en de ander op het speelkleed. Dat houden ze 10 min vol, en dan zijn ze pas weer rustig als ze elkaar zien of voelen. Da's liefde tussen die 2...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  PapillonRose di 20 dec 2011 - 8:56

Mij lijkt het leuk om een tweeling te hebben, maar het lijkt me aan de andere kant ook zwaar. Het leuke lijkt me de band die tweelingen vaak hebben, ze zijn vanaf het begin af aan gelijk samen en hebben altijd iemand om mee te spelen, je maakt alles dubbel mee (en dat gaat ongeveer tegelijkertijd, lijkt me best speciaal), je hebt dubbel de geluksmomentjes... I love you

Maar als ik naar de andere kant kijk weet ik ook dat het niet altijd makkelijk zal zijn. Ben je even niet samen met je man/vriend dan heb je een probleem als ze je tegelijk nodig hebben, je moet altijd de aandacht verdelen, het is praktisch gezien meer geregel (kost meer, speciale kinderwagen, slepen met 2 maxi cosi's, etc.), als je pech hebt komen ze 's nachts om de beurt en zijn je nachten meer gebroken dan met 1 kindje. En zo zijn er vast nog meer dingen.

Mocht ik ooit zwanger raken van een tweeling dan ben ik er hardstikke blij mee, maar het is niet zo dat ik denk dat het alleen maar leuk is. Zeker nu ik al een kindje heb lijkt het me dan erg druk en heftig om er ineens 2 tegelijk bij te krijgen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Ayla di 20 dec 2011 - 9:00

Ik heb nooit gezegd dat een tweeling me leuk lijkt, dus ga ook even geen voordelen en nadelen opsommen :P maar als je 2 kindjes hebt die zo makkelijk zijn als die kleine van ons, is het niet per definitie ontzettend zwaar. Maarja, E. is echt supermakkelijk, dus ik heb makkelijk praten.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Annie24 di 20 dec 2011 - 9:14

Ik zou een tweeling juist niet leuk vinden Embarassed Als het zo had moeten zijn had ik die mening vast wel bijgesteld Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Le Chat Noir di 20 dec 2011 - 9:23

Ik heb nooit gezegd dat ik graag een tweeling zou willen, of liever dan 1. Maar het lijkt me wel heel speciaal en nu in ons geval zou het natuurlijk geweldig zijn! Ik zou het liefst wel 3 kinderen willen, maar dan hebben we er in ieder geval al twee en dat is in ons geval al een wonder! (eentje al)
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 11:15

Stofzuiger schreef:Ik kan ze ook maar heel kort apart leggen, 1 in de box en de ander op het speelkleed. Dat houden ze 10 min vol, en dan zijn ze pas weer rustig als ze elkaar zien of voelen. Da's liefde tussen die 2...

Herkenbaar!
Ze liggen hier nog steeds samen in 1 bedje, en nu ze ouder worden, merk je gewoon dat ze elkaar gaan troosten als de ander huilt, heel lief.

Verder vind ik het gewoon allemaal heel bijzonder, 2 kindjes die je zo lief aan kunnen kijken. I love you

Ik kan het niet goed beschrijven, maar ik vind het gewoon heerlijk.
Tuurlijk is het wel druk, zeker omdat ik bijna elke avond alleen ben met alle kinderen, maar daar raak je ook wel weer aan gewent. Verder heb ik geen klagen over de kinderen, in mijn ogen zijn ze allemaal erg makkelijk, dus dat er 2 zijn bijgekomen ervaar ik helemaal niet als zwaar. Maar daar hebben we het dus gewoon erg mee getroffen, het hadden ook 2 huilbaby's kunnen zijn, en dat is toch wel wat heftiger denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Susan di 20 dec 2011 - 11:21

Dat is denk ik gewoon een gevoel. Het lijkt me gewoon bijzonder.

Een vriendin van de middelbare school heeft een drieling gekregen, toen ik hoorde dat zij zwanger was van drie kindjes vond ik dat ook enorm leuk en bijzonder en nu nog steeds. Ik realiseer me echt wel dat het ook heel zware kanten heeft, maar toch.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  _Lana_ di 20 dec 2011 - 20:18

Le Chat Noir schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik graag een tweeling zou willen, of liever dan 1. Maar het lijkt me wel heel speciaal en nu in ons geval zou het natuurlijk geweldig zijn! Ik zou het liefst wel 3 kinderen willen, maar dan hebben we er in ieder geval al twee en dat is in ons geval al een wonder! (eentje al)

Behalve je eerste zin, was het hier hetzelfde. Na een paar jaar had ik nooit meer verwacht om überhaupt 1 kindje te krijgen, laat staan 2. Er zal ook nog een hele drukke tijd aankomen, daar ben ik me van bewust, maar ik vind het allemaal zo onzettend bijzonder om 2 mensjes te voelen en straks te krijgen :-). Van mij is het trouwens wel altijd een droom geweest. Er komen bij ons in de familie veel tweelingen voor en ik heb het altijd geweldig gevonden. Dat is gewoon een gevoel... ( help me hier de eerste tijd nog maar eens aan herinneren, hahaha ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  _Lana_ di 20 dec 2011 - 20:20

Oja en ik zie het echt niet als een grote roze wolk trouwens hoor, het zal wel even heel hectisch worden!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  studiebol di 20 dec 2011 - 20:34

Wat een leuke reacties allemaal!

Ik was eerst vooral heel erg geschrokken,omdat ik er gewoon nooit over nagedacht had omdat ik me goed besefte dat het heel druk zou gaan worden en omdat mijn vriend gewoon vaak weg is en ik er voor 98% alleen voor sta, dat leek me met een kindje al pittig, maar daar hadden we goed overnagedacht... maar toen ineens werden het er twee, een behoorlijk schock voor ons!

Maar nu ze er zijn, vind ik het nog niet zo heel druk. Tuurlijk je moet er twee voeden maar dat doe ik tegelijk, dus zoveel extra tijd neemt dat niet in beslag. En ja je moet een hoop mee sjouwen en het duurt even voor je weg bent.. maar ja weet ik veel hoe snel dat allemaal gaat met een kindje. Als ik de verhalen van stofzuiger lees heeft zij het heel zwaar en dat vind ik erg sneu voor haar, maar daardoor besef ik me ook goed dat ik het best getroffen heb met hoe het nu gaat maar ook dat het nog anders kan worden.

Ik denk idd dat we moeten oppassen dat we ze niet gaan vergelijken en dat je niet zo als iemand zei over DE TWEELING gaat praten want idd het zijn wel twee individueen.

Het contact tussen de beide zoals Mamarosa en stofzuiger het omschrijven dat heb ik nog niet gemerkt maar dat komt misschien ook omdat ze nog erg klein zijn, ik weet het niet. We zullen het zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 20:46

Mij lijkt het eerlijk gezegd helemaal niet zo leuk. Ik vond 1 baby al ontzettend druk, laat staan 2. Als ik wel zwanger was geweest van een tweeling dan had ik me zeker gewoon aangepast hoor. Maar nu ik 'klaar' ben durf ik het wel te zeggen dat het mij niet leuk lijkt. Vriendin van mij ging voor een 2e kindje en kreeg nummer 2, 3 en 4 erbij. Een drieling dus. Nou dat lijkt me echt verschrikkelijk. Zij zal het zelf ook echt niemand aanraden, natuurlijk houdt ze vreselijk veel van al haar kinderen, maar als ze het voor het kiezen had gehad, dan had ze het nooit gedaan. Je sociale leven gaat gewoon finaal naar de haaien en bent zeer gebonden aan huis. Nu zijn ze ruim 3,5 en wordt het wat beter maar goeiendag wat heb ik een respect voor haar als moeder. Maar ik zou het volgens mij ook echt niet aankunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 20:56

Bij ons was de oudste ook nog geen 4 toen ze kwamen, dus allemaal nog erg jong, en toch zie ik het alsnog niet als druk.
Ik vind het gewoon echt een geschenk.
Ik ben ook heel eerlijk als ik zeg dat ik werkelijk waar nog nooit heb gedacht dat het niet goed zou komen. Dat vragen mensen mij soms wel eens. Maar nee, toen we de 1e echo kregen en we dit nieuws hoorden, kon ik alleen maar huilen van blijdschap, en dat meen ik echt. Maar misschien scheelt het ook wel dat ik vanaf de positieve test al een gevoel had dat het er wel eens 2 konden zijn, vraag me niet waarom, maar dat gevoel hadden we beide, zowel mijn man als ik. Dus op de 1 of andere manier schrik je dan niet meer.

In de zwangerschap toen ik het wel eens zwaar had heb ik wel eens gedacht hoe ik het allemaal zou gaan redden, uiteraard, en toen ik borstontsteking kreeg bijv en echt uit de running was, zag ik het ook even niet meer zitten. Maar dat zijn dan de momenten dat ik me gewoon zelf niet goed voel.
Maar net als Studiebol al zegt, heb het al vaker gezegt, wij hebben echt makkelijke kinderen, en dat scheelt vast de helft, dus dan ervaar ik 4 kleintjes zeker niet als zwaar.
Druk, ok, maar niet vervelend, ik geniet er gewoon heel erg van. En dat mag ook wel eens gezegd worden!
Ik kan er soms niet goed tegen als mensen alleen maar de negatieve kanten naar mij uitspreken. En dat terwijl ze zelf niet eens een tweeling hebben. En dan heb ik het dus niet over meningen, die mag iedereen hebben, maar ze zetten het dan neer als een feit, en dat is gewoon niet altijd leuk.
Gelukkig krijg ik ook veel positieve reacties. Vorige week nog een oudere man: "Mevrouw, wat zult u zich rijk voelen. Ik denk dat er veel mensen jaloers op u zijn." En dat vind ik de echt leuke reacties, want rijk voel ik me iedere dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  studiebol di 20 dec 2011 - 20:59

Waar ik wel van baal is van de prijzen van kleding. De kleding die ik vaak leuk vind is ook prijzig. Voor een kindje had ik vast wel eens een shirtje van 15 of 20 euro gekocht... voor 2 doe ik dat veel minder snel je bent dan toch al weer 30/40 euro kwijt en dan heb je alleen maar een shirtje.
Daar kan ik gewoon soms even van balen.... maar besef me best dat dat gewoon een luxe probleem is hoor.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 21:07

studiebol schreef:Waar ik wel van baal is van de prijzen van kleding. De kleding die ik vaak leuk vind is ook prijzig. Voor een kindje had ik vast wel eens een shirtje van 15 of 20 euro gekocht... voor 2 doe ik dat veel minder snel je bent dan toch al weer 30/40 euro kwijt en dan heb je alleen maar een shirtje.
Daar kan ik gewoon soms even van balen.... maar besef me best dat dat gewoon een luxe probleem is hoor.

Dat heb ik ook hoor. Ik probeer ook wel eens 2e hands te scoren, maar dat valt ook tegen!
Ik koop nu veel minder kleding. Zag laatst een leuk setje, maar dat koste dus 25 euro, en dat keer 2. Vond ik toch zonde. Dus maar laten hangen, want ik had het niet echt nodig, terwijl ik dat wel voor 1 kind zou uitgeven. Maar ik heb er natuurlijk nog 2, dus ik let nu wel veel meer op de prijzen, en vooral of ik het wel echt nodig heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  studiebol di 20 dec 2011 - 21:14

_MamaRosa_ schreef:Bij ons was de oudste ook nog geen 4 toen ze kwamen, dus allemaal nog erg jong, en toch zie ik het alsnog niet als druk.
Ik vind het gewoon echt een geschenk.
Ik ben ook heel eerlijk als ik zeg dat ik werkelijk waar nog nooit heb gedacht dat het niet goed zou komen. Dat vragen mensen mij soms wel eens. Maar nee, toen we de 1e echo kregen en we dit nieuws hoorden, kon ik alleen maar huilen van blijdschap, en dat meen ik echt. Maar misschien scheelt het ook wel dat ik vanaf de positieve test al een gevoel had dat het er wel eens 2 konden zijn, vraag me niet waarom, maar dat gevoel hadden we beide, zowel mijn man als ik. Dus op de 1 of andere manier schrik je dan niet meer.

In de zwangerschap toen ik het wel eens zwaar had heb ik wel eens gedacht hoe ik het allemaal zou gaan redden, uiteraard, en toen ik borstontsteking kreeg bijv en echt uit de running was, zag ik het ook even niet meer zitten. Maar dat zijn dan de momenten dat ik me gewoon zelf niet goed voel.
Maar net als Studiebol al zegt, heb het al vaker gezegt, wij hebben echt makkelijke kinderen, en dat scheelt vast de helft, dus dan ervaar ik 4 kleintjes zeker niet als zwaar.
Druk, ok, maar niet vervelend, ik geniet er gewoon heel erg van. En dat mag ook wel eens gezegd worden!
Ik kan er soms niet goed tegen als mensen alleen maar de negatieve kanten naar mij uitspreken. En dat terwijl ze zelf niet eens een tweeling hebben. En dan heb ik het dus niet over meningen, die mag iedereen hebben, maar ze zetten het dan neer als een feit, en dat is gewoon niet altijd leuk.
Gelukkig krijg ik ook veel positieve reacties. Vorige week nog een oudere man: "Mevrouw, wat zult u zich rijk voelen. Ik denk dat er veel mensen jaloers op u zijn." En dat vind ik de echt leuke reacties, want rijk voel ik me iedere dag!

Klopt helemaal! Ik was gisteren op een kerstlunch op mijn werk. Nou volgens mij heb ik wel 10 of 15 keer de opmerking gehad, goh ik had niet verwacht dat jij hier zou zijn! Goh dat je tijd hebt om hier te komen joh?!

Euh oke als het goed gaat waarom zou ik er dan niet zijn? Nogmaals ik besef me goed dat de situatie van stofzuiger anders is. Maar het gaat hier gewoon best goed de meisjes zijn tevreden en slapen nog veel dus juist nu kan ik in mijn ogen nog makkelijk weg en daarom doe ik het ook. En mensen staan gewoon soms met hun oren te klapperen als ik aangeef dat ik het nog niet als druk ervaar.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Printje di 20 dec 2011 - 21:25

Maar waarom alles dubbel dan? Kleden jullie ze altijd precies hetzelfde? Ik zou,denk ik, gewoon deken met kleren en niet alles dubbel kopen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 21:26

Het is natuurlijk ook nog eens heel anders bij stofzuiger omdat zij alles moet kolven, en dan ook nog eens de flesjes geven, dat vreet echt tijd. Ik geef ze de borst en ben zo klaar.
Dus echt dikke respect voor haar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum