Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

+31
Creabea_28
pitbullgup
loesje
Aimee
Thunder
Julia
SuperGrover
xxDila
Pandora
Fearie
Marin
LMCurious
Monte
Happydobby
Serena
Pussycat
Coccinelle
sheila123
Bruintje Beer
blondje1313
Pien
Flip Fluitketel
PapillonRose
Rush
Annemie
Lavendel
Atelier Madame
-Ieniemienie-
Merai
Antibes
Susan
35 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Pussycat za 9 jul 2011 - 5:20

Weet je het is niet zozeer de leeftijd, maar wel hoe iemand zich gedraagt en in het leven staat of je iemand nu oud of jong vindt voor een eerste kind.

Al vind ik zelf dat alles boven de 35 wel onder de catergorie oud valt, vooral ook omdat het gewoon feit is dat hoe ouder je bent des te meer kans op kinderen met afwijkingen. Daarbij vind ik als mijn dochter 20 is en ik zou 55 zijn dat is best oud (voor een eerste dan) Maar goed... dat is mijn perspectief.

En jong vind ik erg lastig... Ik zie bij vriendinnetjes van mijn zusje bijvoorbeeld al 3 meiden die rond hun 16/17/18 een kind hebben gekregen. Dat vind ik gewoon te gek voor woorden. Maar goed dat komt ook omdat ze geen eens een relatie kunnen onderhouden. Begrijp me niet verkeerd... tuurlijk kan het gebeuren dat je man bij je weggaat of whatever. Maar hier heb ik het over meisjes die bewust expres (per ongeluk) hoe je het noemen wilt zwanger zijn geworden puur omdat zij een kind wilden...

Maar ik ken ook een meisje van 20 die een kind heeft en getrouwd en een huisje heeft en alles voor elkaar...
Dat is gewoon het grote verschil.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 6:07

sheila123 schreef:
Bruintje Beer schreef:
Susan schreef:<25 jong
25-35 "normaal"
>35 oud

+1
Maar ik vind dit op basis van je 1e zwangerschap.
Dat vind ik ook.

+2

Persoonlijk lijkt mij 28 de perfecte leeftijd om te bevallen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 6:20

Tea-Leaf schreef:Ik ben nu 30, als ik een kindje krijg sowieso 1 á 2 jaar ouder afhankelijk van wanneer we voor IVF gaan.
Vinden jullie mij dan een oude mama?

Ik snap wel dat t niet persoonlijk is en dat er hier gewoon heel veel jonge moeders zitten, vast jonger dan gemiddeld. Maar ik vind het wel lastig om te lezen dat veel meiden 32+ oud vinden voor een eerste kindje... Is gewoon mijn eigen onzekerheid hoor, maar het is toch vervelend om te lezen, want ik wilde altijd een jonge hippe mama zijn.


Piepjong lukt dan misschien niet meer, maar een hippe mama kan toch nog steeds Very Happy

En wat maakt het uit of mensen hier 32 oud vinden of niet, leeftijd zegt toch weinig over je moederkwaliteiten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Serena za 9 jul 2011 - 6:21

Punk'd schreef:
sheila123 schreef:
Bruintje Beer schreef:
Susan schreef:<25 jong
25-35 "normaal"
>35 oud

+1
Maar ik vind dit op basis van je 1e zwangerschap.
Dat vind ik ook.

+2

Persoonlijk lijkt mij 28 de perfecte leeftijd om te bevallen :P
Ik ook! of 27 :P en ik vind mensen van onder de 24 jong
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 6:29

Ik val gelukkig gewoon in de catagorie 'normaal'... Wink

Ik vind:
<20 jong
20 - 36 normaal
> 36 oud

En dan gaat het om eerste zwangerschap en niet over meiden die jaren bezig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:01

Fauve schreef:Tea, ik denk dat je het niet zo moet zien smile Wat ik al eerder zei, het is een constatering, geen oordeel (in ieder geval zie ik dat zelf zo). Ik denk ook niet god wat een jong ding, als er iemand van 21 zwanger is, of jemig wat een oud wijf, als iemand 34 is. Maar voor mezelf, als ik een onderscheid moet maken, dan vind ik boven de 32 "oud" voor een eerste kindje. Oud klinkt zo onaardig, maar ik bedoel gewoon ouder dan gemiddeld.

Maar als jij had kunnen kiezen, had je toch ook al eerder een kindje gehad? Dat is dan de situatie en niet je eigen keus. Overigens is er natuurlijk ook niks mis met een bewuste keuze om op latere leeftijd een kindje te nemen, maar je snapt wat ik bedoel. Natuurlijk kan je ook na je dertigste nog een enorm hippe mama zijn! hug

Dankje voor je lieve reactie! Het is inderdaad geen bewuste keuze, maar het voelt toch een beetje vervelend als ik t lees van sommigen... Ik moet het ook niet zo zien, maar het is een gevoelig onderwerp :P

Ik ben vreselijk hip, oeh! Dat komt helemaal goed als ik een beeb krijg Very Happy

Other ladies: ook bedankt! Ik moet ook niet zo zeiken haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:06

Tea leaf ik zou me daar echt niet druk om maken. Het gaat erom dat t kindje liefde en bescherming krijgt, niet hoe oud de ouders zijn. Mijn ouders zijn heel oud als ik t zo zie in de reacties en ik heb daar nooit bij stil gestaan. Ik vond er ook niks van en nog steeds niet. Als kind denk je daar niet over na. En wat andere moeders van je vinden moet je je helemaal niks van aantrekken. Het gaat om jouw leven. Jij wilt heel graag een kindje en helaas lukt t niet. Des te blijer, liever en verzorgender ben je als je straks een oudere mama bent (ik vind t helemaal niet oud, maar voor jou is t nu natuurlijk al 4 jaar te laat en te oud).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:14

Odilia schreef:Tea leaf ik zou me daar echt niet druk om maken. Het gaat erom dat t kindje liefde en bescherming krijgt, niet hoe oud de ouders zijn. Mijn ouders zijn heel oud als ik t zo zie in de reacties en ik heb daar nooit bij stil gestaan. Ik vond er ook niks van en nog steeds niet. Als kind denk je daar niet over na. En wat andere moeders van je vinden moet je je helemaal niks van aantrekken. Het gaat om jouw leven. Jij wilt heel graag een kindje en helaas lukt t niet. Des te blijer, liever en verzorgender ben je als je straks een oudere mama bent (ik vind t helemaal niet oud, maar voor jou is t nu natuurlijk al 4 jaar te laat en te oud).

Wat lief van je, je hebt gelijk ook. Thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Happydobby za 9 jul 2011 - 7:16

<20 jong
21 t/m 36
>37

Maar wel op basis van het eerste kindje.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Monte za 9 jul 2011 - 7:16

Bruintje Beer schreef:
Susan schreef:<25 jong
25-35 "normaal"
>35 oud

+1
Maar ik vind dit op basis van je 1e zwangerschap.
+1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:46

Ik sta er trouwens wel van de kijken dat veel mensen 20/21 onder normaal vinden vallen.

Er zijn natuurlijk genoeg meiden die op dat moment prima een kindje kunnen opvoeden en er klaar voor zijn, maar in mijn ogen is het grootste gedeelte van die leeftijdscategorie echt nog met andere dingen bezig. Als ik naar mijn klas kijk bijv. meiden van 20/21/22 zie ik 9 van de 10 nog geen kind opvoeden. (vandaar dat ik zelf vanaf 24/25 onder de categorie 'normaal' vind vallen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Lavendel za 9 jul 2011 - 8:11

Punk'd schreef:Ik sta er trouwens wel van de kijken dat veel mensen 20/21 onder normaal vinden vallen.

Er zijn natuurlijk genoeg meiden die op dat moment prima een kindje kunnen opvoeden en er klaar voor zijn, maar in mijn ogen is het grootste gedeelte van die leeftijdscategorie echt nog met andere dingen bezig. Als ik naar mijn klas kijk bijv. meiden van 20/21/22 zie ik 9 van de 10 nog geen kind opvoeden. (vandaar dat ik zelf vanaf 24/25 onder de categorie 'normaal' vind vallen).

+1 ik vind 20/21 ook wel erg jong (en nee dat zegt niks over je moeder kwaliteiten)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 8:15

Het is op zich wel aan de jonge kant, maar ik vind het niet abnormaal. Ik was 22 toen wij voor een kindje gingen en ik vond mezelf daar klaar voor. Ik kijk dus vanuit mijn eigen perspectief als ik zeg dat ik het geen abnormaal jonge leeftijd vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 8:18

James schreef:Het is op zich wel aan de jonge kant, maar ik vind het niet abnormaal. Ik was 22 toen wij voor een kindje gingen en ik vond mezelf daar klaar voor. Ik kijk dus vanuit mijn eigen perspectief als ik zeg dat ik het geen abnormaal jonge leeftijd vind.

Hier ben ik het wel mee eens. Ik was dan een jaartje ouder dan jij toen wij voor een kindje gingen, maar nog vond men mij een jonge moeder. Als ik kijk naar de moeders van kindjes op het kdv waar A. heen gaat ben ik ook echt de jongste, dus ik denk dat het er ook maar net aan ligt wat je maatstaaf is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 8:40

Lavendel schreef:
Punk'd schreef:Ik sta er trouwens wel van de kijken dat veel mensen 20/21 onder normaal vinden vallen.

Er zijn natuurlijk genoeg meiden die op dat moment prima een kindje kunnen opvoeden en er klaar voor zijn, maar in mijn ogen is het grootste gedeelte van die leeftijdscategorie echt nog met andere dingen bezig. Als ik naar mijn klas kijk bijv. meiden van 20/21/22 zie ik 9 van de 10 nog geen kind opvoeden. (vandaar dat ik zelf vanaf 24/25 onder de categorie 'normaal' vind vallen).

+1 ik vind 20/21 ook wel erg jong (en nee dat zegt niks over je moeder kwaliteiten)

Maar als je in die situatie terecht komt, word je wel gedwongen om op te groeien en ik denk dat dat op die leeftijd wel kan. Ik zag mezelf ook geen kind opvoeden maar je hebt wel 9 maanden om eraan te wennen en je hebt niet van de een op de andere dag een kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  LMCurious za 9 jul 2011 - 8:46

James schreef:<21 jong
22-32 normaal
>32 oud

+1
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  LMCurious za 9 jul 2011 - 9:16

Tea-Leaf schreef:Ik ben nu 30, als ik een kindje krijg sowieso 1 á 2 jaar ouder afhankelijk van wanneer we voor IVF gaan.
Vinden jullie mij dan een oude mama?

Ik snap wel dat t niet persoonlijk is en dat er hier gewoon heel veel jonge moeders zitten, vast jonger dan gemiddeld. Maar ik vind het wel lastig om te lezen dat veel meiden 32+ oud vinden voor een eerste kindje... Is gewoon mijn eigen onzekerheid hoor, maar het is toch vervelend om te lezen, want ik wilde altijd een jonge hippe mama zijn.




Ik vind jou dan dus wel een grensgeval normaal/oud. Maar dat wil niet zeggen dat daar iets mis mee is. Het is meer voor mijn gevoel dat ik geen eerste kind zou willen krijgen na m'n 32e. Maar ik kan me wel voorstellen dat dat wel de realiteit wordt als het niet eerder lukt door wat voor omstandigheden dan ook. En misschien als ik in jouw schoenen zou staan ik er dan ook gewoon voor zou gaan. Want ik heb ook altijd vooral mama willen worden. Maar ik denk wel dat ik mezelf dan ook zou zien als oudere moeder. Maar daar is dus niks mis mee.
Hetzelfde voor jonge moeders. Ik wilde altijd graag jong moeder worden zei ik. En daar bedoelde ik dan mee 1e kind als ik 22 was. Uiteindelijk vonden wij het verstandiger vanwege omstandigheden met werk etc. om nog iets langer te wachten en werd ik moeder toen ik 24 was. Toen vond ik mezelf geen jonge moeder meer, maar niet beter of slechter. En voor ons kwam het wel beter uit, en ben ik daar nu ook helemaal happy mee dat we gewacht hebben toen.

Dus je moet het niet te negatief opvatten hoor meid! het is nu eenmaal niet anders, d'r is niks mis mee. Maar als ik jou zou zien lopen zou ik misschien wel denken goh, zou dat d'r eerste zijn nu pas. Wellicht dat ik me ook zou afvragen wat de reden ervoor is (denk dat die er altijd is, of het nu werk is, of MMM, of geen partner). En als iemand jong vraag ik me ook altijd af of dat gepland was, hoe iemand zijn situatie is. Maar that's is. D'r is echt niks mis mee.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Marin za 9 jul 2011 - 9:35

<25 jong
26 t/m 36
>37
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Fearie za 9 jul 2011 - 9:40

< 23 = jong
23 - 35 = normaal
> 35 = oud

Toch moet ik erbij zeggen dat ik leeftijd niet altijd alles vind, ik ben zelf 23 en nu zwanger van de 1e. Veel mensen vinden mij te jong, terwijl ik mijn studie heb afgerond, volgend jaar een vast contract zal krijgen, een huis en een stabiele relatie heb. Ik zou niet eens willen wachten tot ik ouder ben smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  LMCurious za 9 jul 2011 - 19:38

Fearie schreef:< 23 = jong
23 - 35 = normaal
> 35 = oud

Toch moet ik erbij zeggen dat ik leeftijd niet altijd alles vind, ik ben zelf 23 en nu zwanger van de 1e. Veel mensen vinden mij te jong, terwijl ik mijn studie heb afgerond, volgend jaar een vast contract zal krijgen, een huis en een stabiele relatie heb. Ik zou niet eens willen wachten tot ik ouder ben smile

Ik denk dat dat dus ook precies het verschil is. Ik denk dat veel mensen je jong vinden, maar TE jong valt denk ik wel mee. Zeker als je alles verder op orde hebt zoals ik het nu zie.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Pandora za 9 jul 2011 - 22:54

Minneke schreef:
Merai schreef:<24 jong
25-34 normaal
>35 oud

Ik denk dat dit wel in de buurt komt van hoe ik het zie.

Maar goed, dan nog is het natuurlijk zo dat de ene vrouw van 23 heel volwassen is en de andere nog echt in ontwikkeling is. Een de ene vrouw van 35 zou ik als 'oud' kunnen zien en een andere eerder als jong.


Hier ben ik het wel mee eens. Ik was 28 toen ik mijn eerste kindje kreeg en was er toen eigenlijk nog niet echt klaar voor. Geestelijk dan, verder hadden en hebben we wel alles op de rit. Getrouwd, koophuis, vaste baan, financiele buffer... noem maar op.....Toen ik 23 was, was ik opzich al wel heel volwassen hoor, woonde ook al samen, maar voelde me toen echt nog niet "oud" genoeg om een kind op de wereld te zetten en op te voeden. Ik voelde mezelf toen af en toe nog een kind... Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 23:48

Onder de 24 vind ik jong
Tussen de 24 en de 34 vind ik normaal
En na je 34ste vind ik het best oud

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 0:08

<18 te jong
19-22 jong
22-28 normaal
29 - 35 oud
> 35 te oud

Dit geldt dan voor het eerste kind en dit is in mijn beleving. Betekent niet dat ik mensen in bepaalde categorieën veroordeel of zelf onder bepaalde omstandigheden niet in een categorie buiten 'normaal' zou kunnen vallen.


Laatst aangepast door freakielief op zo 10 jul 2011 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  xxDila zo 10 jul 2011 - 1:12

Ik snap niet zo goed waarom sommigen aangeven dat het om het eerste kind gaat. Waarom is het niet oud als je je 2e/3e op je 35ste krijgt maar wel je 1e? Is dat dan omdat we ervan uitgaan dat deze vrouwen er dan nog één willen? Ik vind dat wanneer je maar 1 kindje wilt en je die op je 35ste krijgt er geen verschil in zit met iemand die op haar 35ste de 3e en tevens laatste krijgt...

Daarnaast weet ik dat het al is gezegd, maar toch. Ik zou/kan er geen leeftijd aan verbinden. Mijn zus vind dat ze een "oude moeder" zal worden. Zij had heel graag op haar 21/22e een kindje gekregen, had alleen geen juiste relatie. Ze is nu pas 26, maar ziet zichzelf al als stokoud.
Ik ben nu 23, heb ruim 4 jaar een relatie, woon samen, hebben beide een baan, de perfecte situatie zou je zeggen. Maar ik moet er niet aan denken! Zelfs 26(zoals mijn zus) klinkt voor mij heel heel heel jong. Terwijl ik het bij mijn zus inderdaad ook al wat ouder vind klinken, omdat we weten dat zij het al zolang wil en het ook wel een beetje hadden verwacht.
Mijn vriendin kreeg op haar 21ste een kindje, vond ik echt enorm jong.
Mijn nicht kreeg op haar 21ste een kindje en ik dacht echt; nu pas?
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 1:34

<26 jong
27 - 37 normaal
38 - 42 wat ouder
>43 te oud

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie? - Pagina 3 Empty Re: nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum