Meeting vragen
+20
Polly
Guus
TGR
Bliss
Toet
Sjaantje
TNMN
Qiara
Rovine
Kabouter
Okidoki
Snoes
Phileine
Caro
Susan
Melis_je
Burn
Spring
Sweety
Antibes
24 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Meeting vragen
Bazinga schreef:Zusje schreef:Bazinga schreef:Ohja! Weetjewel Die vond ik ook zo anders in real life En nog steeds; op FB of Ping komt ze veel cooler over maar in real wil ik d'r gewoon een knuffel geven
Haha ja ik vond haar vroeger irritant op het forum tot ik haar ontmoette. Zelfde met TGR en nu ik er over nadenk... Dat was ook zo met Tea & James .
Oh ik vind d'r niet irritant hoor, nooit gevonden. Maar letterlijk 'koel', beetje afstandelijk, zeg maar.. Maar ik heb dr gemeet, beter leren kennen en ik vind d'r echt superlief en weet zeker dat ik haar kan beschouwen als een goede vriendin
Ik zeg ook niet dat jij dat vond haha maar ze wist dat wel dat ik dat vroeger vond. Leuk om te zien dat je mening over iemand dan toch totaal kan omslaan . Ik heb ook goede vriendinnen aan dit forum overgehouden...
Gast- Gast
Storm schreef:Jaaa ik ook lijkt me super gezellig met jullie!Snoes schreef:Ja, echt wel! We moeten daar echt eens een datum voor prikken, ik sta te popelenStorm schreef:Aaaah wat leuk we moeten nog een keer een stap-meeting houden met o.a Stuiterbal en jouSnoes schreef:Wat was je leukste meeting? De leukste meeting vond ik de verjaardag van Storm, dat was ZO gezellig .
[/b]
Ik wil ook wel mee als dat mag van jullie! Misschien een idee om zaterdag een datum te prikken??
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Storm schreef:Okidoki, jij mag niet mee.
Jij moet mee
Haha, met jou ga ik graag verplicht mee op stap!!
Met Dronkie 1 en Dronkie 2 op stap... wat wil een mens nog meer?!
Okidoki- Fluisteraar
+ 1!Storm schreef:Okidoki, jij mag niet mee.
Jij moet mee
En zaterdag een datum plannen vind ik niet handig haha. Ik moet altijd data's even laten bezinken voor ik er op inga, anders maak ik dubbele afspraken haha. En stuiterbal is er zaterdag niet.
Storm, je hebt een PB op FB!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dronkie 1 en dronkie 2 willen een dronkie 3 maken (al was Razz goed op dreef vorige keer om nummer 3 te worden )Okidoki schreef:Storm schreef:Okidoki, jij mag niet mee.
Jij moet mee
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik wil ook eens mensen meeten, maar ik durf waarschijnlijk toch niet..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
je hebt er allang 1 terug! Zaterdag een datum prikken vind ik ook niet heel handig, of misschien wel..misschien zijn er meer meiden die mee willen (die zaterdag komen)?Snoes schreef:Storm, je hebt een PB op FB!
Gast- Gast
Snoes schreef:Dronkie 1 en dronkie 2 willen een dronkie 3 maken (al was Razz goed op dreef vorige keer om nummer 3 te worden )Okidoki schreef:Storm schreef:Okidoki, jij mag niet mee.
Jij moet mee
Haha, ja die was inderdaad erg goed op dreef! De eerste keer dat ze weer van huis was sinds lange tijd en ze ging meteen helemaal los!
Ik wil best een keer een poging wagen om de titel Dronkie 3 te verdienen! Al denk ik dat ik er niet zo goed in ben als jullie...
Okidoki- Fluisteraar
Had ik al gezegd dat wij tientallen flessen met restjes drank staan hebben? Die mogen allemaal op zaterdag.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Had ik al gezegd dat wij tientallen flessen met restjes drank staan hebben? Die mogen allemaal op zaterdag.
Haha, wat jammer nou dat ik zaterdag met de auto kom!
Okidoki- Fluisteraar
s' middags???Nobucta schreef:Had ik al gezegd dat wij tientallen flessen met restjes drank staan hebben? Die mogen allemaal op zaterdag.
Hell yeah, I'm in
Gast- Gast
Storm schreef:s' middags???Nobucta schreef:Had ik al gezegd dat wij tientallen flessen met restjes drank staan hebben? Die mogen allemaal op zaterdag.
Hell yeah, I'm in
Haha, goed bezig Storm!!
Okidoki- Fluisteraar
Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Alleen Guat
Hoe vond je dat? Vreselijk!Het zal wel een fase zijn maar wat kan dat mens lullen! Ik vond het onwijs gezellig en leuk
Wat was je leukste meeting? De keren met haar dus
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Ik had haar stem anders verwacht ;-)
Wie wil je nog meeten? Rush en RYW
Hoe vond je dat? Vreselijk!
Wat was je leukste meeting? De keren met haar dus
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Ik had haar stem anders verwacht ;-)
Wie wil je nog meeten? Rush en RYW
Gast- Gast
Haha, zo dronken was ik echt niet hoor. Storm was veeeeel en veeeeeel ergerOkidoki schreef:
Ik wil best een keer een poging wagen om de titel Dronkie 3 te verdienen! Al denk ik dat ik er niet zo goed in ben als jullie...
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, ik kom ook met de auto. Anders was ik even enthousiast geweest als StormOkidoki schreef:Nobucta schreef:Had ik al gezegd dat wij tientallen flessen met restjes drank staan hebben? Die mogen allemaal op zaterdag.
Snoes- Lady Post-a-lot
Heb jij wel 's Yes-dames gemeet?
Ja, meerdere...
Hoe vond je dat?
Gezellig en heel leuk!
Wat was je leukste meeting?
Ik vond het leuk om 'onverwacht' op het werk van June langs te gaan met Smik :-) en de CakeSunday
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden?
Over het algemeen waren de meeters wel zoals verwacht, soms ietsje anders.
Wie wil je nog meeten?
Reva, Alex, ProudMama en meer...
Ja, meerdere...
Hoe vond je dat?
Gezellig en heel leuk!
Wat was je leukste meeting?
Ik vond het leuk om 'onverwacht' op het werk van June langs te gaan met Smik :-) en de CakeSunday
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden?
Over het algemeen waren de meeters wel zoals verwacht, soms ietsje anders.
Wie wil je nog meeten?
Reva, Alex, ProudMama en meer...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
freakielief schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Jep, paar keer in groepsverband, sommigen ook 'los'.
Hoe vond je dat? Meestal erg leuk.
Wat was je leukste meeting? Picknickmeeting in Utrecht.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Ik kan me niemand voor de geest halen die echt heel anders was dan ik had verwacht.
Wie wil je nog meeten? Susan, Minneke, Mozz... _zegmaar, Goochem, TNMN en Rush ben ik ook wel benieuwd naar en vast nog wel meer mensen waar ik nu even niet op kom.
Wat lief, ik zag opeens mijn naam er bij staan :o Lijkt me leuk!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Snoes schreef:Ja, ik kom ook met de auto. Anders was ik even enthousiast geweest als StormOkidoki schreef:Nobucta schreef:Had ik al gezegd dat wij tientallen flessen met restjes drank staan hebben? Die mogen allemaal op zaterdag.
als iemand mij op wil halen
Gast- Gast
TNMN schreef:Wat lief, ik zag opeens mijn naam er bij staan :o Lijkt me leuk!
Je woont alleen niet bepaald in de buurt toch?
Gast- Gast
Haha Theedoosje goes wild!!!Theedoosje schreef:Snoes schreef:Ja, ik kom ook met de auto. Anders was ik even enthousiast geweest als StormOkidoki schreef:Nobucta schreef:Had ik al gezegd dat wij tientallen flessen met restjes drank staan hebben? Die mogen allemaal op zaterdag.
als iemand mij op wil halen
Gast- Gast
haha ja maar ja dikke kans dat ik toch echt zelf moet rijden Dus helaas....en dat is vaak zo....zo ook bij jou toen Storm. Maar goed zonder is ook leuk
Gast- Gast
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» kdv vragen, wie werkt daar en mag ik wat vragen stellen?
» Meeting, iemand?
» Gezelschapsspellen meeting
» Serious Request Meeting??
» Daar is 'ie dan.... Meeting!!
» Meeting, iemand?
» Gezelschapsspellen meeting
» Serious Request Meeting??
» Daar is 'ie dan.... Meeting!!
Pagina 4 van 8
Permissies van dit forum: