Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting vragen

+20
Polly
Guus
TGR
Bliss
Toet
Sjaantje
TNMN
Qiara
Rovine
Kabouter
Okidoki
Snoes
Phileine
Caro
Susan
Melis_je
Burn
Spring
Sweety
Antibes
24 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 6 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:15

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja
Hoe vond je dat? Leuk
Wat was je leukste meeting? Heb er pas 2 gehad met 1 persoon.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Anders, maar alleen maar liever smile
Wie wil je nog meeten? Chipp(die zie ik morgen!) , Princess, Jeanette en nog wel aantal.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:15

TGR schreef:
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Ja, ik heb ingetjuh ooit eens gemeet, wat een saaie stille tuttebel was dat en daarna op het forum weer een grote bek. Susan is in het echt een heel leuke vrouw en veel minder sociaal wenselijk dan hier Wink.
Wie wil je nog meeten?

Eens, Susan is inderdaad heel leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 22:26

Francaise_ schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Alleen Guat
Hoe vond je dat? Vreselijk! Het zal wel een fase zijn maar wat kan dat mens lullen! Ik vond het onwijs gezellig en leuk
Wat was je leukste meeting? De keren met haar dus
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Ik had haar stem anders verwacht ;-)
Wie wil je nog meeten? Rush en RYW

Haha, wat weer een mooie oneliners zet je hier over me neer. Vooral die over m'n stem, want ik weet wat je bedoelt. Trut!;-) Maar je hebt gelijk hoor, dat wij elkaar pas een tijdje geleden hebben leren kennen is een gemis voor ons leven geweest.;-) Lach me kapot om en met jou!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 22:55

Phileine schreef:
Antibes schreef:Het kwam nu toevallig ter sprake toen aangegeven werd dat die meeting niet bepaald een succes was. En eerlijk is eerlijk (ja, want dat is pas eerlijk), ABE is daar zélf jaren over doorgegaan. En ik zie niet in waarom zij er 2/3 jaar later nog over mag zeuren en ik 4 jaar later niet. Dat is een beetje een pot/ketel verhaal. smile

Daar heb je wel een punt, maar ik wist niet dat zij het er ook nog steeds over had. Ik dacht dat het puur een reactie out of the blue was en dat vind ik niet zo vriendelijk. Maar als het van beide kanten komt, is het een ander verhaal en snap ik jouw punt mbt het pot/ketelverhaal.

Ik ook niet. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Phileine wo 6 jul 2011 - 23:04

Angel Blue Eyes schreef:
Phileine schreef:
Antibes schreef:Het kwam nu toevallig ter sprake toen aangegeven werd dat die meeting niet bepaald een succes was. En eerlijk is eerlijk (ja, want dat is pas eerlijk), ABE is daar zélf jaren over doorgegaan. En ik zie niet in waarom zij er 2/3 jaar later nog over mag zeuren en ik 4 jaar later niet. Dat is een beetje een pot/ketel verhaal. smile

Daar heb je wel een punt, maar ik wist niet dat zij het er ook nog steeds over had. Ik dacht dat het puur een reactie out of the blue was en dat vind ik niet zo vriendelijk. Maar als het van beide kanten komt, is het een ander verhaal en snap ik jouw punt mbt het pot/ketelverhaal.

Ik ook niet. laughcry

Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 23:07

Angel Blue Eyes schreef:
Phileine schreef:

Ik ook niet. laughcry

Das een beetje bull, maar dat weet je zelf ook wel. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 23:09

Antibes schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Phileine schreef:

Ik ook niet. laughcry

Das een beetje bull, maar dat weet je zelf ook wel. smile

Lieve Antibes,

Dat is geen bull en dat weet jij best. Ik ben hier jaren onder een andere naam geweest en vervolgens ben jij er zelf jaren niet geweest. Was ik jou allang vergeten. Waarom moet ik dan nog steeds aan jou refereren? Lijkt me compleet nutteloos. Dat ik een meeting heb meegemaakt waarbij het niet allemaal leuk en aardig was, daar heb ik weleens over verteld. Maar ik heb nog nooit iemand zwart gemaakt of uitgemaakt voor stoorzender. Dus aub, hou toch op met allerlei slappe excuses om jezelf goed te praten.

En in deze houd ik ook op om er over te praten. En ondanks dat ik voorheen nog de drang had om mezelf tegenover andere te verantwoorden. Dat is iets wat in het verleden lag. Dus plezier als je het er nog verder over wilt hebben. Maar voor mij is het verhaal jaren geleden al afgesloten en een zeer nare herinnering uit het verleden. Wink

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 23:17

Angel Blue Eyes schreef:
Lieve Antibes,

Dat is geen bull en dat weet jij best. Ik ben hier jaren onder een andere naam geweest en vervolgens ben jij er zelf jaren niet geweest. Was ik jou allang vergeten. Waarom moet ik dan nog steeds aan jou refereren? Lijkt me compleet nutteloos. Dat ik een meeting heb meegemaakt waarbij het niet allemaal leuk en aardig was, daar heb ik weleens over verteld. Maar ik heb nog nooit iemand zwart gemaakt of uitgemaakt voor stoorzender. Dus aub, hou toch op met allerlei slappe excuses om jezelf goed te praten.

En in deze houd ik ook op om er over te praten. En ondanks dat ik voorheen nog de drang had om mezelf tegenover andere te verantwoorden. Dat is iets wat in het verleden lag. Dus plezier als je het er nog verder over wilt hebben. Maar voor mij is het verhaal jaren geleden al afgesloten en een zeer nare herinnering uit het verleden. Wink

Nope, zoals ik al zei ik ben hier inderdaad anderhalf jaar niet geweest. Maar tot op het punt dat ik wegging was jij jegens mij bijzonder vijandig. Het is jammer dat het oude forum er niet meer is, want ik zou zo wat topics van mezelf omhoog kunnen halen waar jij de minste of geringste (of sterker nog, compleet ontbrekende) aanleiding aangreep om mij af te zeiken. Dat ik arrogant zou zijn, dat ik sociaal niet normaal was en oh ja, ik zou ook leugens verspreiden. Terwijl ik me toch heel goed herinner dat jij degene was die leugens over mij ging verspreiden en het hele forum probeerde wijs te maken dat het mijn ultieme doel was om de hielen te likken van Jen, Marin, Jolie en en 5ann3 destijds.

Sindsdien heb ik het met jou gehad en als dat toevallig ter sprake komt, zal ik daar geen doekjes om winden om jouw eventuele gevoelens niet te kwetsen met een botte opmerking. Dat heb je zelf immers nooit ontweken (zelfs opgezocht), dus ik zie niet wat die anderhalf jaar afwezigheid van mij daar voor verandering in zou moeten brengen.

Edit: en wat heeft een andere naam er in hémelsnaam mee te maken? Omdat je je zo gedroeg onder een andere naam, kun je onder deze naam niet verantwoordelijk worden gehouden? scratch
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:05

Antibes, vind je zelf ook niet dat je het nu en beetje over jezelf afroept? Ik weet niet wat er 'vroeger' is voorgevallen tussen jullie, maar jij bent degene die het oprakelt in dit topic, lijkt me ook niet echt nodig.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:08

Nee doorgaan Antibes en ABE, ik verveel me namelijk op werk nu ik even moet wachten.;-)

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 7 jul 2011 - 0:10

Guattari schreef:Nee doorgaan Antibes en ABE, ik verveel me namelijk op werk nu ik even moet wachten.;-)

ABE is ermee opgehouden, sorry.. Oeh, trouwens, jou was ik nog vergeten bij het hielenlikken! cheers
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes do 7 jul 2011 - 0:11

Storm schreef:Antibes, vind je zelf ook niet dat je het nu en beetje over jezelf afroept? Ik weet niet wat er 'vroeger' is voorgevallen tussen jullie, maar jij bent degene die het oprakelt in dit topic, lijkt me ook niet echt nodig.

Wat roep ik over mezelf af? Ik heb nergens problemen mee hoor.. =)

Het was ook niet nódig om het op te rakelen, maar het kwam ter sprake. En ABE heeft me in het verleden niet bepaald aanleiding gegeven om er dan omheen te draaien. Goed voorbeeld doet goed volgen zullen we maar zeggen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:13

Guattari schreef:Nee doorgaan Antibes en ABE, ik verveel me namelijk op werk nu ik even moet wachten.;-)

Ik wil wel weer over bejaardenseks beginnen? Wink Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:15

scratch Ik weet in elk geval wel wie ik níét wil meeten. Ik hou niet zo van mensen die in het verleden blijven hangen.

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 7 jul 2011 - 0:16

Maple schreef: scratch Ik weet in elk geval wel wie ik níét wil meeten. Ik hou niet zo van mensen die in het verleden blijven hangen.

Dan zou je dus juist niet die meet met ABE aan moeten gaan, want die is er ruim 3,5 jaar in blijven hangen... lol!

En ik vermoed zelfs dat ze er nog steeds in hangt, maar nu onder goede invloed staat van jullie.. clown
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Guus do 7 jul 2011 - 0:22

Punk'd schreef:Ik heb nog nooit gemeet, maar daar komt volgende week verandering in :P

bounce

Heb wel eens gemeet, maar weet niet of ik een denderend goed indruk achter heb gelaten... vond het vlak voor ik naar binnen stapte ineens enger dan gedacht! Dus eeuhm Marin, Sproet, Zusje of... god nou kom ik alleen op je echte naam! edit: Bliss natuurlijk! sorry als ik stom over kwam Wink

Maar vond het wel echt leuk, was een beetje aftasten wel, maar de meiden waren heel gezellig!

en vrijdag wordt lyrisch!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:39

Antibes schreef:
Maple schreef: scratch Ik weet in elk geval wel wie ik níét wil meeten. Ik hou niet zo van mensen die in het verleden blijven hangen.

Dan zou je dus juist niet die meet met ABE aan moeten gaan, want die is er ruim 3,5 jaar in blijven hangen... lol!

En ik vermoed zelfs dat ze er nog steeds in hangt, maar nu onder goede invloed staat van jullie.. clown
Flauw...

Gast
Gast

Bericht  Polly do 7 jul 2011 - 0:40

+1

Antibes, hoe kun je het normaal vinden om iemand een stoorzender bij een meeting te noemen, alleen omdat het toevallig niet klikte? En dan ook nog als 'excuus' het gezeur van het oude forum erbij halen.
Laat die oude koeien toch in de sloot of ga het via de pm uitvechten, dit is een beetje raar.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:46

Er werd gevraagd waarom het geen leuke meeting was, Antibes geeft eerlijk antwoord, en dan is het ineens ook niet goed? ABE is geen heilige hoor, Antibes heeft gelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:46

Antibes schreef:

ABE is ermee opgehouden, sorry.. Oeh, trouwens, jou was ik nog vergeten bij het hielenlikken! cheers

Voelde me ook echt enorm gepasseerd.;-)

@Leaf: ja, hoorcollege please!Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:47

Guattari schreef:
Antibes schreef:

Voelde me ook echt enorm gepasseerd.;-)

@Leaf: ja, hoorcollege please!Very Happy

Is RYW in de buurt? Nee he? Die is pas echt goed in hoorcolleges over bejaardenseks...

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 7 jul 2011 - 0:50

Caro schreef:
Ahhh dat vind ik lief! Ik ben liever grappig en leuk in het echt dan op het forum hahaha!

Ik had van jou juist niet echt een beeld, ja van iemand die heel veel wist en wijs overkwam, maar ik had geen idee dat je ook gewoon écht leuk, grappig en mooi was. Ja, ik weet het, mooi is oppervlakkig maar ik had dat beeld van jou helemaal niet..

Waarom hebben wij niet vaker gemeet eigenlijk? Volgens mij was dat toch altijd wel de bedoeling (althans, dat dacht ik), maar het is er nooit van gekomen!

Hahaha, geen idee dat je ook een lelijke indruk van iemand kan hebben! Maar bedankt voor de complimentjes. Lijkt mij ook leuk om vaker te meeten. Die meeting is nu ruim twee jaar geleden, het wordt tijd. Misschien een Utrecht de Tweede!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Polly do 7 jul 2011 - 0:50

_Leaf_ schreef:Er werd gevraagd waarom het geen leuke meeting was, Antibes geeft eerlijk antwoord, en dan is het ineens ook niet goed? ABE is geen heilige hoor, Antibes heeft gelijk.

Niemand zegt dat ABE heilig is, en als jullie haar niet gezellig vonden op de meeting dan is dat zo.
Maar een stoorzender?! Nou, gezellig hoor.

Laatst aangepast door Polly op do 7 jul 2011 - 0:51; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:51

Polly schreef:
_Leaf_ schreef:Er werd gevraagd waarom het geen leuke meeting was, Antibes geeft eerlijk antwoord, en dan is het ineens ook niet goed? ABE is geen heilige hoor, Antibes heeft gelijk.

Niemand zegt dat ABE heilig is, en als jullie haar niet gezellig vonden op de meeting dan is dat zo.
Maar een stoorzender?! Nou, gezellig hoor.
Ik vind het gewoon gezeik.

Of wij waren klef en bef, kan ook.

Gast
Gast

Bericht  Polly do 7 jul 2011 - 0:52

Haha, waarschijnlijk hadden jullie het gewoon té gezellig :-)
Was de meeting toch nog geslaagd.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud