Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting vragen

+20
Polly
Guus
TGR
Bliss
Toet
Sjaantje
TNMN
Qiara
Rovine
Kabouter
Okidoki
Snoes
Phileine
Caro
Susan
Melis_je
Burn
Spring
Sweety
Antibes
24 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:53

Voor Antibes en ik was het geslaagd ja haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Antibes do 7 jul 2011 - 2:09

Polly schreef:

+1

Antibes, hoe kun je het normaal vinden om iemand een stoorzender bij een meeting te noemen, alleen omdat het toevallig niet klikte? En dan ook nog als 'excuus' het gezeur van het oude forum erbij halen.
Laat die oude koeien toch in de sloot of ga het via de pm uitvechten, dit is een beetje raar.

Omdat het dus iets meer was dan "geen klik" en dat heb ik niet als enige zo ervaren. Wink

Zoals Leaf aangaf, er werd gezegd dat iemand anders die meeting prut vond (ik vond het namelijk hartstikke leuk met Leaf) en toen gaf ik aan dat ik dat wel snapte.. Deels omdat Leaf en ik meer met elkaar bezig waren dan met de rest van de groep en deels was het simpelweg ook ABE haar (gebrek aan) inzet: vandaar stoorzender.

Overigens haal ik het oude forumgezeur er niet bij als excuus hoor, ik verantwoord me zelfs helemaal niet. Ik had mijn mond kunnen houden, dat deed ik niet en dat was een bewuste keuze. Ik zie de noodzaak niet. Dat oude forumgedoe is alleen wel relevante informatie als er opeens gedaan wordt alsof ik over oude koeien begin, terwijl het eigenlijk nooit weggeweest is (ja, ik was weg) en ik altijd heel wat serieuzere dingen van ABE naar mijn hoofd gegooid heb gekregen (en daar altijd heel netjes op gereageerd heb) in de jaren na die meeting.

Het is geen excuus voor mijn reacties, want daar kies ik zelf voor en zo was het ook niet bedoeld. Maar het is wel heel wat anders als ik iemand die zich altijd normaal gedraagt tov. mij opeens zo open en bloot ergens op aanspreek, dan als ik dat doe bij iemand die daar nooit een geheim van heeft gemaakt en zelf al heel wat vaker intiatief genomen heeft tot heel wat valsere woordenwisselingen.

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:33

toetje_ schreef:Wat was je leukste meeting? ik heb er maar één gehad.
Ja, en dat was de leukste Wink

Ik schaam mij diep dat de chocomel-malibu-meeting niet op mijn lijstje staat van leuke meetings Embarassed Embarassed En de meeting met Q bij June, omdat ik aan die twee meetings heel veel heb overgehouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:34

Bliss schreef:
Bazinga schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja
Hoe vond je dat? Leuk!
Wat was je leukste meeting? De enige twee échte meetings waren de Cake Sunday bij Sproet en de high tea meeting in de Den Bosch en die waren allebei gezellig. Verder heb ik ook één op één of met een klein groepje afgesproken en laatst is Lady bij ons in DH geweest smile
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? De meesten waren wel zoals verwacht. TGR vind ik irl heel anders dan op het forum en Marin ook wel. Marin, Sproet en Zusje zie ik bijna wekelijks.
En de verjaardag van Zusje dan???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:36

Yvaine schreef:
Wat was je leukste meeting? Ehm dat zijn er meerdere, maar waar ik de meeste herinneringen aan heb is de 'spot een date' meeting, daar heb ik een relatie aan over gehouden (ondertussen weer vrijgezel, dus misschien wordt het tijd voor een nieuwe Wink )
Goed plan!! Ik geloof dat de andere relatie inmiddels ook niet meer bestaat. Prosecco is niet meer op zoek, maar de rest wel, toch? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:41

Polly schreef:
Maple schreef: scratch Ik weet in elk geval wel wie ik níét wil meeten. Ik hou niet zo van mensen die in het verleden blijven hangen.

+1

Antibes, hoe kun je het normaal vinden om iemand een stoorzender bij een meeting te noemen, alleen omdat het toevallig niet klikte? En dan ook nog als 'excuus' het gezeur van het oude forum erbij halen.
Laat die oude koeien toch in de sloot of ga het via de pm uitvechten, dit is een beetje raar.
Nou, dan wil ik wel even zeggen dat er meer was dan dat het alleen niet klikte. Ik vind stoorzender heel goed de lading dekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:47

Maar de vragen in dit topic vragen toch ook om, om oude koeien uit de sloot te halen? Niet alle koeien zijn positief, en dat mag dan best genoemd worden. ABE is zelf heel erg lang op die meeting doorgegaan hier op het forum en haalde hem regelmatig aan (negatief).
Ik kan het verhaal van antibes, ook over het zwart maken, alleen maar bevestigen. Ik wil er best een mooier verhaal van maken, maar waarom?

En ik vind het een beetje vreemd om over andere en eerdere forumnamen te beginnen. Je naam verandert niet je persoonlijkheid. Je blijft een en de zelfde persoon. Alsof je je account kan wissen en daarmee al je acties onder die naam komen te vervallen. Zo werkt dat niet. ABE heeft zich onder verschillende namen gewoon vreemd gedragen hier op het forum, daar kan niemand omheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:49

Zo, ga je lekker Smikkel? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:53

Vergeet-me-nietje schreef:Zo, ga je lekker Smikkel? Wink
Ik ben het topic even doorgegaan.. nerd

Ik hoop dat anderen nu nog durven meeten, en niet alleen het negatieve eruit halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:59

Haha!
Als er ooit nog een Maastricht-meeting komt, doe ik mee. Alle andere meetings zijn meestal te ver weg helaas Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 3:02

Smikkell schreef:Maar de vragen in dit topic vragen toch ook om, om oude koeien uit de sloot te halen? Niet alle koeien zijn positief, en dat mag dan best genoemd worden. ABE is zelf heel erg lang op die meeting doorgegaan hier op het forum en haalde hem regelmatig aan (negatief).
Ik kan het verhaal van antibes, ook over het zwart maken, alleen maar bevestigen. Ik wil er best een mooier verhaal van maken, maar waarom?

En ik vind het een beetje vreemd om over andere en eerdere forumnamen te beginnen. Je naam verandert niet je persoonlijkheid. Je blijft een en de zelfde persoon. Alsof je je account kan wissen en daarmee al je acties onder die naam komen te vervallen. Zo werkt dat niet. ABE heeft zich onder verschillende namen gewoon vreemd gedragen hier op het forum, daar kan niemand omheen.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Lejow do 7 jul 2011 - 3:03

_Leaf_ schreef:
Smikkell schreef:Maar de vragen in dit topic vragen toch ook om, om oude koeien uit de sloot te halen? Niet alle koeien zijn positief, en dat mag dan best genoemd worden. ABE is zelf heel erg lang op die meeting doorgegaan hier op het forum en haalde hem regelmatig aan (negatief).
Ik kan het verhaal van antibes, ook over het zwart maken, alleen maar bevestigen. Ik wil er best een mooier verhaal van maken, maar waarom?

En ik vind het een beetje vreemd om over andere en eerdere forumnamen te beginnen. Je naam verandert niet je persoonlijkheid. Je blijft een en de zelfde persoon. Alsof je je account kan wissen en daarmee al je acties onder die naam komen te vervallen. Zo werkt dat niet. ABE heeft zich onder verschillende namen gewoon vreemd gedragen hier op het forum, daar kan niemand omheen.

+1

+2
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 3:14

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet?
Ja: Susan, Dromertje en Filoria

Hoe vond je dat?
Gezellig, maar wel druk en hectisch met drie peuters, een dreumes en twee babies in combinatie met een zand/modderpoel. Dan kom je niet echt aan diepe gesprekken toe haha.

Wat was je leukste meeting?
Die ene dus.

Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen wat anders dan de forum-persoonlijkheden?
Ik had iedereen wel iets anders verwacht, maar ik vond Susan de grootste verrassing (totaal anders dan ik verwacht had bedoel ik dan).

Wie wil je nog meeten?
Susan, Arden, Freakielief, Sterre, Zegmaar en Atelier Madame ga ik als het goed is binnenkort meeten (de eerste iig zeker Wink ). Verder ben ik benieuwd naar Twellie, Storm, Maple, YouandI, ProudMama, RYW en ongetwijfeld nog een heleboel meer die me straks te binnen schieten smile )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 3:15

Goochempie schreef:
Punk'd schreef:Ik heb nog nooit gemeet, maar daar komt volgende week verandering in :P

bounce

Heb wel eens gemeet, maar weet niet of ik een denderend goed indruk achter heb gelaten... vond het vlak voor ik naar binnen stapte ineens enger dan gedacht! Dus eeuhm Marin, Sproet, Zusje of... god nou kom ik alleen op je echte naam! edit: Bliss natuurlijk! sorry als ik stom over kwam Wink

Maar vond het wel echt leuk, was een beetje aftasten wel, maar de meiden waren heel gezellig!

en vrijdag wordt lyrisch!

Hahaha ben echt heel benieuwd.. Straks vinden we elkaar allemaal bitches Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Antibes do 7 jul 2011 - 4:14

Lejow schreef:
_Leaf_ schreef:
Smikkell schreef:Maar de vragen in dit topic vragen toch ook om, om oude koeien uit de sloot te halen? Niet alle koeien zijn positief, en dat mag dan best genoemd worden. ABE is zelf heel erg lang op die meeting doorgegaan hier op het forum en haalde hem regelmatig aan (negatief).
Ik kan het verhaal van antibes, ook over het zwart maken, alleen maar bevestigen. Ik wil er best een mooier verhaal van maken, maar waarom?

En ik vind het een beetje vreemd om over andere en eerdere forumnamen te beginnen. Je naam verandert niet je persoonlijkheid. Je blijft een en de zelfde persoon. Alsof je je account kan wissen en daarmee al je acties onder die naam komen te vervallen. Zo werkt dat niet. ABE heeft zich onder verschillende namen gewoon vreemd gedragen hier op het forum, daar kan niemand omheen.

+1

+2
+3

Maar dat zal niemand verbazen.. clown
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Lady4 do 7 jul 2011 - 4:28

Bazinga schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Na jaren van meetingangst heb ik een maand of drie geleden mijn eerste meeting gehad met Bliss, Sproet, Zusje en Marin. Feline ben ik een aantal jaren geleden eens tegen gekomen in de kroeg.

Hoe vond je dat? Erg leuk! Het zijn ontzettend leuke meiden. Helaas kreeg Marin net op dat moment het bericht dat de Amerika loting niet geldig was en is zij vroegtijdig naar huis gegaan.

Wat was je leukste meeting? De meeting in Den Haag. Met Feline in de kroeg heb ik toen maar kort gesproken, veel te kort, maar ik vond het wel ontzettend leuk dat zij naar me toe kwam.

Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? De meiden uit Den Haag waren wel zo ongeveer als wat ik verwacht had. Superleuke meiden! Bliss was nog wat stoerder in het echt vond ik, net als Marin en Zusje is juist veel zachter. Sproet was nog het meest hoe ik haar verwacht had, heel lief!

Wie wil je nog meeten? Bovenstaande meiden allemaal nog vaker. Ik hoop snel maar heb op dit moment gewoon te weinig tijd om iets te plannen en daar baal ik wel een beetje van. Voor de rest PB, Jen, Merai, Guat, Punk'd, Try en nog wel meer mensen die ik nu even niet kan bedenken.
[b]




Laatst aangepast door Lady4 op za 9 jul 2011 - 13:01; in totaal 3 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 4:39

Antibes schreef:
Maple schreef: scratch Ik weet in elk geval wel wie ik níét wil meeten. Ik hou niet zo van mensen die in het verleden blijven hangen.

Dan zou je dus juist niet die meet met ABE aan moeten gaan, want die is er ruim 3,5 jaar in blijven hangen... lol!

Oh, sure. Ik geloof dat o.a. jij erover begon en dat jij erover doorgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 4:50

Punk'd, wie ga je meeten? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Snoes do 7 jul 2011 - 7:57

Storm schreef:Punk'd, wie ga je meeten? Very Happy
Ik denk Goochempie.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Guus do 7 jul 2011 - 18:56

Punk'd schreef:
Goochempie schreef:
Punk'd schreef:Ik heb nog nooit gemeet, maar daar komt volgende week verandering in :P

bounce

Heb wel eens gemeet, maar weet niet of ik een denderend goed indruk achter heb gelaten... vond het vlak voor ik naar binnen stapte ineens enger dan gedacht! Dus eeuhm Marin, Sproet, Zusje of... god nou kom ik alleen op je echte naam! edit: Bliss natuurlijk! sorry als ik stom over kwam Wink

Maar vond het wel echt leuk, was een beetje aftasten wel, maar de meiden waren heel gezellig!

en vrijdag wordt lyrisch!

Hahaha ben echt heel benieuwd.. Straks vinden we elkaar allemaal bitches Wink

Bankok bitcheeeeeees Cool

@snoes -> klopt Very Happy o.a.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 19:39

Smikkell schreef:
Yvaine schreef:
Wat was je leukste meeting? Ehm dat zijn er meerdere, maar waar ik de meeste herinneringen aan heb is de 'spot een date' meeting, daar heb ik een relatie aan over gehouden (ondertussen weer vrijgezel, dus misschien wordt het tijd voor een nieuwe Wink )
Goed plan!! Ik geloof dat de andere relatie inmiddels ook niet meer bestaat. Prosecco is niet meer op zoek, maar de rest wel, toch? Wink
Die relatie niet, maar ze heeft wel weer een vriend, al een poos volgens mij. Dus dat betekent meer dates voor ons! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 21:09

Goochempie schreef:
Punk'd schreef:
Goochempie schreef:
Punk'd schreef:Ik heb nog nooit gemeet, maar daar komt volgende week verandering in :P

bounce

Heb wel eens gemeet, maar weet niet of ik een denderend goed indruk achter heb gelaten... vond het vlak voor ik naar binnen stapte ineens enger dan gedacht! Dus eeuhm Marin, Sproet, Zusje of... god nou kom ik alleen op je echte naam! edit: Bliss natuurlijk! sorry als ik stom over kwam Wink

Maar vond het wel echt leuk, was een beetje aftasten wel, maar de meiden waren heel gezellig!

en vrijdag wordt lyrisch!

Hahaha ben echt heel benieuwd.. Straks vinden we elkaar allemaal bitches Wink

Bankok bitcheeeeeees Cool

@snoes -> klopt Very Happy o.a.

Ik moet stiekem wel toegeven dat ik via Facebook niet precies weet wie wie nou is Embarassed

Powerbabe, CKC, Marin en you ofcourse weet ik wel.. Maar ik weet niet zeker wie nou die andere zijn.. Ohh ik schaam me diep Embarassed Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 21:42

dat heb ik soms ook hoor punk`d :P De meeste weet ik wel maar soms moet ik toch wel ff nadenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 21:43

Weet je niet wie ik ben? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 21:45

ik niet :P maar heb jou niet op FB

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 7 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum