Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting vragen

+20
Polly
Guus
TGR
Bliss
Toet
Sjaantje
TNMN
Qiara
Rovine
Kabouter
Okidoki
Snoes
Phileine
Caro
Susan
Melis_je
Burn
Spring
Sweety
Antibes
24 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:58

Antibes schreef:Ik vertel m.i. niets nieuws buiten wat er ooit al (zelfs meer dan eens) op het forum gestaan heeft hoor Maple.. Wink
Mwah, kweetniet, het lijkt me niet zo fijn om te lezen dat je ene stoorzender zou zijn tijdens een meeting. En sowieso, als ik voor mezelf praat, dan vind ik het niet leuk om dergelijke dingen over iemand te horen voordat ik iemand ga zien. Kweetniet, ben bang dat dat mijn beeld beïnvloed ofzo en ik zou het jammer vinden als ik ABE daardoor anders zou bekijken dan ik nu doe.

Snap je? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:01

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet?
Ja, best wel veel. James zie ik af en toe, een meeting met susan, minneke en Filoria en een meeting met een heleboel moeders uit 2010.
Hoe vond je dat?
iedere keer heel gezellig.
Wat was je leukste meeting?
ze waren allemaal leuk, maar die van de moeders uit 2010 vond ik wel het leukst, we praten met elkaar op een privé hyves en daarom was het leuk om eens het gezicht achter een verhaal te zien.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden?
Qua persoonlijkheid kwam iedereen wel redelijk overeen, qua uiterlijk heb ik van een aantal wel versteld gestaan.
Wie wil je nog meeten?
Razz en Storm staan nog steeds op mijn lijstje.


Laatst aangepast door Dromertje op wo 6 jul 2011 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 7:04

Maple schreef:
Antibes schreef:Ik vertel m.i. niets nieuws buiten wat er ooit al (zelfs meer dan eens) op het forum gestaan heeft hoor Maple.. Wink
Mwah, kweetniet, het lijkt me niet zo fijn om te lezen dat je ene stoorzender zou zijn tijdens een meeting. En sowieso, als ik voor mezelf praat, dan vind ik het niet leuk om dergelijke dingen over iemand te horen voordat ik iemand ga zien. Kweetniet, ben bang dat dat mijn beeld beïnvloed ofzo en ik zou het jammer vinden als ik ABE daardoor anders zou bekijken dan ik nu doe.

Snap je? :P

Ja hoor, ik snap je wel. En ik twijfelde ook of ik Jens vraag zou beantwoorden, maar het eerste had ik al gezegd en ik vind het dan bijzonder flauw altijd om mensen wel nieuwsgierig te maken en geen B te zeggen.

Bovendien weet ABE dit allang, dat is mij wel duidelijk gezien haar gedrag jegens mij na die meeting. Vandaar dat ik me er niet zo druk om maak dat het bij haar als een schok overkomt.

Overigens denk ik niet dat het jouw mening zou beinvloeden hier hoor. Want be fair, er zijn al heel wat vaker relletjes rondom ABE geweest, met name op het vorige forum en ik denk niet dat het feit dat ik niet met haar op kan schieten, voor jou opeens je hele beeldvorming verandert! Dat was dan vast al eerder gebeurd en volgens mij heb jij daar sowieso een te sterke eigen mening voor.. Wink


Laatst aangepast door Antibes op wo 6 jul 2011 - 7:05; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:05

Ik ben trouwens gauw klaar met het vragenlijstje, ik heb alleen nog maar Jordana gemeet :P Twee keer, en de derde en vierde keer komen eraan, bij de vierde keer zijn ABE en Zwoesj er ook bij.

Wie ik verder nog eens zou willen zien: Marin, Susan, CC, PM, Stuiterbal, en eh... nouja, eigenlijk nog heel veel anderen. Over de grootste drempel om mensen van hier te ontmoeten ben ik inmiddels wel heen, gelukkig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:05

ProudMama schreef:
Tea-Leaf schreef: Ik ga sowieso Marin begin sept zien en meer, maar das geheim :O
Die opmerking is heel dubbel op te vatten Tea!

lol!

Woehahahahaha Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Phileine wo 6 jul 2011 - 7:11

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Nog nooit echt gemeet, maar Marin heeft mij laatst aangesproken en toen hebben we even met elkaar gepraat. Het was maar twee minuten ofzo, dus een echte meeting was het niet :P
Hoe vond je dat? Leuk smile Heel gek om een stem te horen bij iemand die je van foto's en verhalen kent.
Wat was je leukste meeting? (Nog) niet van toepassing dus.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Marin was leuker/losser dan ik had verwacht in haar houding.
Wie wil je nog meeten? Zoveel! Fauve, June, Theedoosje, Appeltje, James, Melisje, Tealeaf, Zora, SunnyScience zijn de eersten die zo in mij opkomen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:12

Phileine> wil jij mij meeten? Very Happy Wat grappig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:13

Antibes schreef:
Jen_ schreef:
Antibes schreef:
Jen_ schreef:
Waarom was ABE een stoorzender dan? Ze lijkt mij in het echt een vrij rustig meisje?

Ze was niet echt makkelijk om mee om te gaan, een beetje onberekenbaar. Ik wist niet wat ik wel of niet mocht zeggen of wat wel of niet een grapje was. En ze was een beetje negatief.

Het voelde gewoon heel ongemakkelijk, waardoor je als groep ook minder gelijkwaardig met elkaar omgaat.

Wow echt? Oh dat had ik niet van haar verwacht. Waren er dingen die niet met haar besproken mochten worden dan? Ik zit hier lekker over haar te praten maar dat is misschien ook niet zo leuk smile

Zo heb ik het in ieder geval wel ervaren en ik vermoed de andere meiden ook wel.

Eigenlijk verbaasde het me later ook niet echt meer, toen er wat vaker relletjes op het forum waren rond ABE. Ze heeft een gebruiksaanwijzing gok ik (net als zovelen hier trouwens, haha).

En er werd me later veel meer duidelijk toen ze bij alles wat ik zei er bovenop ging zitten op een gegeven moment en leugens over me verspreidde (ok, meer lachwekkende stellingen, maar toch) hier. Ik denk dat het meerderen niet onbekend voorkomt dat ze onberekenbaar zou zijn.

Ah O.K. bedankt voor je reactie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Snoes wo 6 jul 2011 - 7:26

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja, ik heb al een paar grote meetings gehad, nu sinds een paar maanden 1x/maand een Eindhoven-meeting en tussendoor spreek ik ook wel los met forummers af. Ik heb hier inmiddels ook echt wel vriendinnen gemaakt.
Hoe vond je dat? Ik vond eigenlijk alle meetings wel leuk.
Wat was je leukste meeting? De leukste meeting vond ik de verjaardag van Storm, dat was ZO gezellig Very Happy. Maar evengoed vond ik de Utrecht(wok)meeting van juni 2007 zeer geslaagd.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Er zijn een paar forummers die me tegenvielen. Nouja, tegenvallen is ook een groot woord hoor, ze kwamen gewoon niet zo leuk over dan ik had verwacht.
Wie wil je nog meeten? Nog wel een paar: Sjaan (over een week), Stuiterbal (ook over een week), Tea-Leaf, Pippa, Vergeet-me-nietje, Zusje,... Eigenlijk nog wel veel meer maar ik vergeet altijd hopen namen.

Soms heb ik trouwens ook wel het idee "oh ik wil echt die of die persoon weer zien", maar ben dan 'bang' dat die persoon daar geen behoefte aan heeft, of geen behoefte heeft om mij 'zo vaak' te zien.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:35

Maple schreef:
Tea-Leaf schreef: Edit: en meer, maar das geheim :O

Ja daahaag, als je maar niet zomaar bij mij op de stoep staat No

Ik heb Maple's adres! Twisted Evil

Maar eh... Die van ons is toch geen geheim? Very Happy.

Ik vond alle meetings leuk trouwens! Vooral 2 Scheveningen meetings, de nachten bij Weetjewel en de vakantie naar Rhodos Very Happy.

Ik vond TGR en Weetjewel in het echt veel leuker en verder eh... Ik heb wel een miljoen forummers ontmoet ofzo... Die kunnen nooit allemaal even leuk zijn natuurlijk Wink. Er zijn een paar mensen die ik nog wil meeten maar die weten dat zelf wel smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:38

Ohja! Weetjewel Very Happy Die vond ik ook zo anders in real life :P En nog steeds; op FB of Ping komt ze veel cooler over maar in real wil ik d'r gewoon een knuffel geven :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Phileine wo 6 jul 2011 - 7:40

Theedoosje schreef:Phileine> wil jij mij meeten? Very Happy Wat grappig Very Happy

Ja, ik ben best wel nieuwsgierig naar hoe jij in het echt bent smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:40

Bazinga schreef:Ohja! Weetjewel Very Happy Die vond ik ook zo anders in real life :P En nog steeds; op FB of Ping komt ze veel cooler over maar in real wil ik d'r gewoon een knuffel geven :P
Ja, weetjewel is een heel leuk mens, een schatje, een liefie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:41

Phileine schreef:
Theedoosje schreef:Phileine> wil jij mij meeten? Very Happy Wat grappig Very Happy

Ja, ik ben best wel nieuwsgierig naar hoe jij in het echt bent smile

Ik heb helemaal niet zoveel 'met' jou ...of je moet een bekende onder andere naam zijn? :P Maar ja leuk ! Ik sta wel open voor mensen leren kennen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:42

Snoes schreef:Wat was je leukste meeting? De leukste meeting vond ik de verjaardag van Storm, dat was ZO gezellig Very Happy.
[/b]
Aaaah wat leuk Very Happy we moeten nog een keer een stap-meeting houden met o.a Stuiterbal en jou I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:42

Bazinga schreef:Ohja! Weetjewel Very Happy Die vond ik ook zo anders in real life :P En nog steeds; op FB of Ping komt ze veel cooler over maar in real wil ik d'r gewoon een knuffel geven :P

Haha ja ik vond haar vroeger irritant op het forum tot ik haar ontmoette. Zelfde met TGR en nu ik er over nadenk... Dat was ook zo met Tea & James smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 7:43

Zusje schreef:
Maple schreef:
Tea-Leaf schreef: Edit: en meer, maar das geheim :O

Ja daahaag, als je maar niet zomaar bij mij op de stoep staat No

Ik heb Maple's adres! Twisted Evil


En geloof me, ze staat zo bij je voor de deur... :affraid: lol!


Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Phileine wo 6 jul 2011 - 7:45

Theedoosje schreef:
Phileine schreef:
Theedoosje schreef:Phileine> wil jij mij meeten? Very Happy Wat grappig Very Happy

Ja, ik ben best wel nieuwsgierig naar hoe jij in het echt bent smile

Ik heb helemaal niet zoveel 'met' jou ...of je moet een bekende onder andere naam zijn? :P Maar ja leuk ! Ik sta wel open voor mensen leren kennen Very Happy

Ik was hiervoor Vilein (maar dat wist je denk ik al wel) en op het oude yesforum kwam ik ook, maar daar was ik niet heel actief.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:46

Okee, wanneer plannen we een stiekem-allemaal-bij-Maple-op-de-stoep-meeting??? Ich bin dabei!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:47

Zusje schreef:
Bazinga schreef:Ohja! Weetjewel Very Happy Die vond ik ook zo anders in real life :P En nog steeds; op FB of Ping komt ze veel cooler over maar in real wil ik d'r gewoon een knuffel geven :P

Haha ja ik vond haar vroeger irritant op het forum tot ik haar ontmoette. Zelfde met TGR en nu ik er over nadenk... Dat was ook zo met Tea & James smile.

Oh ik vind d'r niet irritant hoor, nooit gevonden. Maar letterlijk 'koel', beetje afstandelijk, zeg maar.. Maar ik heb dr gemeet, beter leren kennen en ik vind d'r echt superlief en weet zeker dat ik haar kan beschouwen als een goede vriendin smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Snoes wo 6 jul 2011 - 7:48

Storm schreef:
Snoes schreef:Wat was je leukste meeting? De leukste meeting vond ik de verjaardag van Storm, dat was ZO gezellig Very Happy.
[/b]
Aaaah wat leuk Very Happy we moeten nog een keer een stap-meeting houden met o.a Stuiterbal en jou I love you
Ja, echt wel! We moeten daar echt eens een datum voor prikken, ik sta te popelen Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:49

Hahaha, als jullie dát maar laten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:49

Bahaha! lol!
Arme Maple, die krijgt een hartverzakking D.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:49

Zusje schreef:Bahaha! lol!
Arme Maple, die krijgt een hartverzakking D.

Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:50

Snoes schreef:
Storm schreef:
Snoes schreef:Wat was je leukste meeting? De leukste meeting vond ik de verjaardag van Storm, dat was ZO gezellig Very Happy.
[/b]
Aaaah wat leuk Very Happy we moeten nog een keer een stap-meeting houden met o.a Stuiterbal en jou I love you
Ja, echt wel! We moeten daar echt eens een datum voor prikken, ik sta te popelen Very Happy
Jaaa ik ook Very Happy lijkt me super gezellig met jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 3 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum