Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting vragen

+20
Polly
Guus
TGR
Bliss
Toet
Sjaantje
TNMN
Qiara
Rovine
Kabouter
Okidoki
Snoes
Phileine
Caro
Susan
Melis_je
Burn
Spring
Sweety
Antibes
24 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Snoes wo 6 jul 2011 - 8:55

Ik moet ook altijd rijden, want er is niemand die langs mij komt (ja echt!). Alleen heb ik wel een heeeeeule lieve vriend die mij wel wil brengen en halen wanneer ik hem dat vraag Very Happy. Maar daar ga ik zaterdag geen gebruik van maken haha Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 8:57

Snoes schreef:Ik moet ook altijd rijden, want er is niemand die langs mij komt (ja echt!). Alleen heb ik wel een heeeeeule lieve vriend die mij wel wil brengen en halen wanneer ik hem dat vraag Very Happy. Maar daar ga ik zaterdag geen gebruik van maken haha Very Happy

Helaas kan de mijne niet rijden Wink Dus ben echt bijna altijd de pineut. En om nou me pa te gaan vragen :P
En joh komt e rniemand langs jou? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  TNMN wo 6 jul 2011 - 9:00

freakielief schreef:
TNMN schreef:Wat lief, ik zag opeens mijn naam er bij staan :o Lijkt me leuk!
smile
Je woont alleen niet bepaald in de buurt toch?:P

Ongeveer 1000km, net te doen toch, voor een meeting :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 9:04

TNMN schreef:
freakielief schreef:
TNMN schreef:Wat lief, ik zag opeens mijn naam er bij staan :o Lijkt me leuk!
smile
Je woont alleen niet bepaald in de buurt toch?:P

Ongeveer 1000km, net te doen toch, voor een meeting :P
Tuurlijk.Cool Ik stap nu op de fiets en dan zie ik je zo.:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  TNMN wo 6 jul 2011 - 9:13

freakielief schreef:
TNMN schreef:
freakielief schreef:
TNMN schreef:Wat lief, ik zag opeens mijn naam er bij staan :o Lijkt me leuk!
smile
Je woont alleen niet bepaald in de buurt toch?:P

Ongeveer 1000km, net te doen toch, voor een meeting :P
Tuurlijk.Cool Ik stap nu op de fiets en dan zie ik je zo.:P

Ben benieuwd hoe lang je er over doet Cool
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 9:15

TNMN> wwaar woon je dan als ik vragen mag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 9:46

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja
Hoe vond je dat? Leuk!
Wat was je leukste meeting? Wokken en de Maastricht Meeting
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Allebei een beetje, ik denk niet dat iemand volledig aan je denkbeeld kan voldoen.
Wie wil je nog meeten? Wie niet Very Happy In ieder geval Reva, Smikkell, Leaf, Rush, Weetjewel, Susan, Qiara, Merai, June, zegmaar_, Jen, Suuske, Sjaan, Storm, Pippa, Zwoesj. En ik vergeet er vast nog wat. Meeting vragen - Pagina 5 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 9:53

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet?
Ja. Mama's uit 2009 een meeting mee gehad. Was heel gezellig. En met Storm dat was super... en Met Alex ook heel erg leuk Very Happy

Hoe vond je dat?
Leuk dus !!!!

Wat was je leukste meeting?
Met storm. Het klikt zo goed tussen ons dat ik oprecht kan zeggen dat ze een vriendin is geworden Very Happy

Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden?
Ja tot nu toe wel.. de mensen waarvan ik had gedacht dat het wel zou klikken, klopte ook !

Wie wil je nog meeten?
Nog heel veel. Vooral de dames die in het dagcafe komen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 9:56

Jen_ schreef:
Antibes schreef:
Jen_ schreef:
Waarom was ABE een stoorzender dan? Ze lijkt mij in het echt een vrij rustig meisje?

Ze was niet echt makkelijk om mee om te gaan, een beetje onberekenbaar. Ik wist niet wat ik wel of niet mocht zeggen of wat wel of niet een grapje was. En ze was een beetje negatief.

Het voelde gewoon heel ongemakkelijk, waardoor je als groep ook minder gelijkwaardig met elkaar omgaat.

Wow echt? Oh dat had ik niet van haar verwacht. Waren er dingen die niet met haar besproken mochten worden dan? Ik zit hier lekker over haar te praten maar dat is misschien ook niet zo leuk smile

Snap niet waarom dit nu weer op het forum besproken moet worden. Er waren op dat moment vijf mensen. De mensen die mij mee wilden hebben, waren enkel met elkaar bezig. Fijn dat ze zo'n klik hadden, maar daardoor vond ik er nog weinig aan. Het heeft een wisselwerking. En eerlijk is eerlijk, het is jaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrreeeeeeeeennnnnnn geleden en dingen veranderen door de jaren heen. Al is dat hier soms iets moeilijk, want het is makkelijk om in het verleden te blijven hangen. Dat blijkt maar weer. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Sjaantje wo 6 jul 2011 - 10:40

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja, 3 forumsters, los van elkaar: Nannepan (van het oude forum), ABE en Aniet
Hoe vond je dat? Superleuk, en ze zijn alledrie ook lieve vriendinnetjes van me geworden Very Happy
Wat was je leukste meeting? Ik zie het niet als echte 'meeting', daarbij stel ik me meerdere yes-meiden tegelijk bij elkaar voor.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Nannepan was wel zoals ik verwachtte, Aniet kende ik nog niet zo goed van het forum (kwam toevallig via ABE met haar in contact en heb haar IRL eigenlijk pas leren kennen) en ABE is een lieverd die, als je haar eenmaal leert kennen, wel anders is dan op het forum (in positieve zin), in ieder geval toentertijd.
Wie wil je nog meeten? Uhm... in ieder geval de vaste club van het dagcafé en verder weet ik het niet zo goed want ik vergeet altijd veel namen...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 11:21

Ik heb nog nooit iemand gemeet en heb daar nu ook geen wensen voor (ondanks dat ik hier genoeg leuke mensen 'ontmoet' heb). Een meeting lijkt me toch nog wel iets engs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Toet wo 6 jul 2011 - 11:24

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja.
Hoe vond je dat? Gezellig en voor herhaling vatbaar.
Wat was je leukste meeting? ik heb er maar één gehad.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Toch wel anders, maar niet in negatieve zin.
Wie wil je nog meeten? Wc-eend, Rush, Alex, Reva, Princess..


Laatst aangepast door toetje_ op wo 6 jul 2011 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Bliss wo 6 jul 2011 - 12:00

Bazinga schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja
Hoe vond je dat? Leuk!
Wat was je leukste meeting? De enige twee échte meetings waren de Cake Sunday bij Sproet en de high tea meeting in de Den Bosch en die waren allebei gezellig. Verder heb ik ook één op één of met een klein groepje afgesproken en laatst is Lady bij ons in DH geweest smile
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? De meesten waren wel zoals verwacht. TGR vind ik irl heel anders dan op het forum en Marin ook wel. Marin, Sproet en Zusje zie ik bijna wekelijks.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 16:33

Angel Blue Eyes schreef:Snap niet waarom dit nu weer op het forum besproken moet worden. Er waren op dat moment vijf mensen. De mensen die mij mee wilden hebben, waren enkel met elkaar bezig. Fijn dat ze zo'n klik hadden, maar daardoor vond ik er nog weinig aan. Het heeft een wisselwerking. En eerlijk is eerlijk, het is jaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrreeeeeeeeennnnnnn geleden en dingen veranderen door de jaren heen. Al is dat hier soms iets moeilijk, want het is makkelijk om in het verleden te blijven hangen. Dat blijkt maar weer. Wink
Trek 't je niet aan joh. Ik vind het sowieso behoorlijk kansloos om hier open en bloot te verkondigen dat je een stoorzender was, alsof je zelf niet mee leest. Wat heeft dat nou voor meerwaarde. Het kan toch gewoon dat het op dat moment niet klikte?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 17:56

Alex schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja
Hoe vond je dat? Leuk!
Wat was je leukste meeting? Wokken en de Maastricht Meeting
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Allebei een beetje, ik denk niet dat iemand volledig aan je denkbeeld kan voldoen.
Wie wil je nog meeten? Wie niet Very Happy In ieder geval Reva, Smikkell, Leaf, Rush, Weetjewel, Susan, Qiara, Merai, June, zegmaar_, Jen, Suuske, Sjaan, Storm, Pippa, Zwoesj. En ik vergeet er vast nog wat. Meeting vragen - Pagina 5 394967
De Maastricht Meeting?? :shock: Wanneer was die dan? Waarom heb ik die gemist?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 17:57

Storm schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Snap niet waarom dit nu weer op het forum besproken moet worden. Er waren op dat moment vijf mensen. De mensen die mij mee wilden hebben, waren enkel met elkaar bezig. Fijn dat ze zo'n klik hadden, maar daardoor vond ik er nog weinig aan. Het heeft een wisselwerking. En eerlijk is eerlijk, het is jaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrreeeeeeeeennnnnnn geleden en dingen veranderen door de jaren heen. Al is dat hier soms iets moeilijk, want het is makkelijk om in het verleden te blijven hangen. Dat blijkt maar weer. Wink
Trek 't je niet aan joh. Ik vind het sowieso behoorlijk kansloos om hier open en bloot te verkondigen dat je een stoorzender was, alsof je zelf niet mee leest. Wat heeft dat nou voor meerwaarde. Het kan toch gewoon dat het op dat moment niet klikte?
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Phileine wo 6 jul 2011 - 19:34

Ostara schreef:
Storm schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Snap niet waarom dit nu weer op het forum besproken moet worden. Er waren op dat moment vijf mensen. De mensen die mij mee wilden hebben, waren enkel met elkaar bezig. Fijn dat ze zo'n klik hadden, maar daardoor vond ik er nog weinig aan. Het heeft een wisselwerking. En eerlijk is eerlijk, het is jaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrreeeeeeeeennnnnnn geleden en dingen veranderen door de jaren heen. Al is dat hier soms iets moeilijk, want het is makkelijk om in het verleden te blijven hangen. Dat blijkt maar weer. Wink
Trek 't je niet aan joh. Ik vind het sowieso behoorlijk kansloos om hier open en bloot te verkondigen dat je een stoorzender was, alsof je zelf niet mee leest. Wat heeft dat nou voor meerwaarde. Het kan toch gewoon dat het op dat moment niet klikte?
+1

Ik vind het ook flauw dat het hier op deze manier besproken wordt. Het kan best zijn dat je het met iemand tijdens een meeting minder goed kan vinden, maar dan is het toch niet noodzakelijk om dat zo expliciet hier te benoemen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 19:40

Theedoosje schreef:TNMN> wwaar woon je dan als ik vragen mag?

Ik heb er nog over nagedacht om TNMN even te meeten de zomer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 20:00


Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja.
Hoe vond je dat? Gezellig!
Wat was je leukste meeting? Ehm dat zijn er meerdere, maar waar ik de meeste herinneringen aan heb is de 'spot een date' meeting, daar heb ik een relatie aan over gehouden (ondertussen weer vrijgezel, dus misschien wordt het tijd voor een nieuwe Wink )
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Bij de grotere meetingen kende ik niet iedereen, verder kwamen de meeste wel redelijk hetzelfde over als op het forum
Wie wil je nog meeten? Dat zijn er heel veel. Ik ben altijd erg benieuwd wie degene achter de forummer is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 20:31

Snoes schreef:
Okidoki schreef:
Nobucta schreef:Had ik al gezegd dat wij tientallen flessen met restjes drank staan hebben? Die mogen allemaal op zaterdag. angel

Haha, wat jammer nou dat ik zaterdag met de auto kom! Wink
Ja, ik kom ook met de auto. Anders was ik even enthousiast geweest als Storm Wink

Je kan wel een stuk met mij meerijden smile En ik wil ook mee met de stapmeeting!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 20:48

Phileine schreef:
Ostara schreef:
Storm schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Snap niet waarom dit nu weer op het forum besproken moet worden. Er waren op dat moment vijf mensen. De mensen die mij mee wilden hebben, waren enkel met elkaar bezig. Fijn dat ze zo'n klik hadden, maar daardoor vond ik er nog weinig aan. Het heeft een wisselwerking. En eerlijk is eerlijk, het is jaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrreeeeeeeeennnnnnn geleden en dingen veranderen door de jaren heen. Al is dat hier soms iets moeilijk, want het is makkelijk om in het verleden te blijven hangen. Dat blijkt maar weer. Wink
Trek 't je niet aan joh. Ik vind het sowieso behoorlijk kansloos om hier open en bloot te verkondigen dat je een stoorzender was, alsof je zelf niet mee leest. Wat heeft dat nou voor meerwaarde. Het kan toch gewoon dat het op dat moment niet klikte?
+1

Ik vind het ook flauw dat het hier op deze manier besproken wordt. Het kan best zijn dat je het met iemand tijdens een meeting minder goed kan vinden, maar dan is het toch niet noodzakelijk om dat zo expliciet hier te benoemen.

Het kwam nu toevallig ter sprake toen aangegeven werd dat die meeting niet bepaald een succes was. En eerlijk is eerlijk (ja, want dat is pas eerlijk), ABE is daar zélf jaren over doorgegaan. En ik zie niet in waarom zij er 2/3 jaar later nog over mag zeuren en ik 4 jaar later niet. Dat is een beetje een pot/ketel verhaal. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Phileine wo 6 jul 2011 - 20:55

Antibes schreef:Het kwam nu toevallig ter sprake toen aangegeven werd dat die meeting niet bepaald een succes was. En eerlijk is eerlijk (ja, want dat is pas eerlijk), ABE is daar zélf jaren over doorgegaan. En ik zie niet in waarom zij er 2/3 jaar later nog over mag zeuren en ik 4 jaar later niet. Dat is een beetje een pot/ketel verhaal. smile

Daar heb je wel een punt, maar ik wist niet dat zij het er ook nog steeds over had. Ik dacht dat het puur een reactie out of the blue was en dat vind ik niet zo vriendelijk. Maar als het van beide kanten komt, is het een ander verhaal en snap ik jouw punt mbt het pot/ketelverhaal.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 20:58

Phileine schreef:
Antibes schreef:Het kwam nu toevallig ter sprake toen aangegeven werd dat die meeting niet bepaald een succes was. En eerlijk is eerlijk (ja, want dat is pas eerlijk), ABE is daar zélf jaren over doorgegaan. En ik zie niet in waarom zij er 2/3 jaar later nog over mag zeuren en ik 4 jaar later niet. Dat is een beetje een pot/ketel verhaal. smile

Daar heb je wel een punt, maar ik wist niet dat zij het er ook nog steeds over had. Ik dacht dat het puur een reactie out of the blue was en dat vind ik niet zo vriendelijk. Maar als het van beide kanten komt, is het een ander verhaal en snap ik jouw punt mbt het pot/ketelverhaal.

Ik ben hier anderhalf jaar niet geweest, dus ja, dan zal het niet ter sprake gekomen zijn.. Maar tot op het moment dat ik weg ging heeft ABE haar woordje meer dan gedaan hoor. Wink

En nu kwam het toevallig dus ter sprake en er is voor mij dus niet echt een reden om dat stil te houden. Bovendien zijn de dingen die ik zeg niet aardig, maar ook niet vals. Eerder hard dan gemeen. En ik geef eerlijk aan dat het mijn ervaringen zijn. Wat dat betreft was ik dus al een stuk genuanceerder dan ABE altijd is geweest.

Maja, mijn punt is duidelijk: pot/ketel verhaal. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:09

Storm schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Snap niet waarom dit nu weer op het forum besproken moet worden. Er waren op dat moment vijf mensen. De mensen die mij mee wilden hebben, waren enkel met elkaar bezig. Fijn dat ze zo'n klik hadden, maar daardoor vond ik er nog weinig aan. Het heeft een wisselwerking. En eerlijk is eerlijk, het is jaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrreeeeeeeeennnnnnn geleden en dingen veranderen door de jaren heen. Al is dat hier soms iets moeilijk, want het is makkelijk om in het verleden te blijven hangen. Dat blijkt maar weer. Wink
Trek 't je niet aan joh. Ik vind het sowieso behoorlijk kansloos om hier open en bloot te verkondigen dat je een stoorzender was, alsof je zelf niet mee leest. Wat heeft dat nou voor meerwaarde. Het kan toch gewoon dat het op dat moment niet klikte?

Nou inderdaad, lekker tactisch...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  TGR wo 6 jul 2011 - 21:14

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja
Hoe vond je dat? Wel geinig
Wat was je leukste meeting? Ik vind one-on-one meetings het leukst. Ik vond het heel leuk om Zusje te ontmoeten een paar jaar geleden.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Ja, ik heb ingetjuh ooit eens gemeet, wat een saaie stille tuttebel was dat en daarna op het forum weer een grote bek. Susan is in het echt een heel leuke vrouw en veel minder sociaal wenselijk dan hier Wink.
Wie wil je nog meeten?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 5 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum