Meeting, iemand?
+5
Caresses
Suus
Cheesegirl
Ugly Betty
TGR
9 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Meeting, iemand?
Ik kom overal heen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Meeting, iemand?
Last van verveling? Of behoefte om met iemand te praten?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Lijkt me leuk, maar wel met een concrete datum vandaag gaat niet lukken
Gast- Gast
Niet per se vandaag. Maar aangezien ik nu geen werk heb en alleen nog maar mijn scriptie hoef te schrijven heb ik een vrije indeling van mijn week
TGR- Kletskop
Ik wil zo wel even naar Randstad, zag gister iets hangen in de etalage. Maar ik twijfel of ik niet beter kan bellen. Wat denk jij? Verder heb ik niet zo veel te doen eigenlijk. Al moet ik wel eerst hier nog een wasje doen enzo. Maar vanmiddag iets afspreken kan dus wel. Tenzij ik naar Randstad ga... *Twijfel* LOL .
Gast- Gast
TGR schreef:Niet per se vandaag. Maar aangezien ik nu geen werk heb en alleen nog maar mijn scriptie hoef te schrijven heb ik een vrije indeling van mijn week
Kom gezellig op mn verjaardag
Volgende week ook nog tijd?
Gast- Gast
Volgende week zou ik ook wel kunnen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Zusje van Bert schreef:Ik wil zo wel even naar Randstad, zag gister iets hangen in de etalage. Maar ik twijfel of ik niet beter kan bellen. Wat denk jij? Verder heb ik niet zo veel te doen eigenlijk. Al moet ik wel eerst hier nog een wasje doen enzo. Maar vanmiddag iets afspreken kan dus wel. Tenzij ik naar Randstad ga... *Twijfel* LOL .
Ik heb tijd vanmiddag. Ik zit nu bij Thomas thuis te wachten op iemand die tussen 8.00 - 13.00 langs kan komen. Lijkt me leuk en fijn om weer ff af te spreken er is echt veel gebeurd de laatste tijd en ik ben benieuwd hoe t met jou is ook. Laat maar weten wat je doet.
TGR- Kletskop
Is goed, lijkt me leuk je weer eens te zien. Dan ga ik nu snel wat doen hier... Heb ik vanmiddag vrij van huishouden .
Gast- Gast
Helaas, deze week kan ik niet afspreken, maar het lijkt me leuk om TGR een keer te zien. Een Cake Sunday bij iemand?
Gast- Gast
Storm schreef:Helaas, deze week kan ik niet afspreken, maar het lijkt me leuk om TGR een keer te zien. Een Cake Sunday bij iemand?
Ik plan wel een datum. Plek voor een meeting bij me thuis heb ik niet in mn nieuwe sanctuary. Maar als iemand een flinke keuken heeft, dan hang ik daar wel Nigella Lawson uit.
TGR- Kletskop
Ik heb geen flinke keuken maar daar is vorige keer ook de taart der taarten uitgekomen. Mijn huis is dus evt beschikbaar als je het in DH zou willen doen.
Gast- Gast
Zag in een ander topic dat je 10 minuten van mij af woontDolores schreef:Jullie zijn ver weg....
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind Den Haag geen leuke stad, mag ik nu niet komen?
Ik woon niet 'in de stad' . Maar je bent vrij om je eigen huis aan te bieden natuurlijk .
Gast- Gast
Ja leuk! Ik heb jou al eens ontmoet TGR. Lijkt me leuk om je weer te ontmoeten, want ik ben benieuwd hoe het met je gaat.
Maar ik heb deze week geen tijd. Een later moment zou beter zijn voor me. Ik moet nog een hoop doen.
Maar ik heb deze week geen tijd. Een later moment zou beter zijn voor me. Ik moet nog een hoop doen.
Gast- Gast
Storm schreef:Zag in een ander topic dat je 10 minuten van mij af woontDolores schreef:Jullie zijn ver weg....
Wonen jullie in brabant?
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: