Daar is 'ie dan.... Meeting!!
+18
Tania
Raindrop
Fearie
Burn
TGR
Merai
Suus
Lejow
Atelier Madame
Zwerver
Sjaantje
Polly
JD
CaptainSpectacular
Toet
Zininzon
Chocolate Cookie
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Daar is 'ie dan.... Meeting!!
Zoals een aantal van jullie waarschijnlijk hebben meegekregen, hebben wij (Zwoesj, ABE, Jordana en ik) vanavond druk overleg gehad om een meeting op touw te zetten.
Er zijn nog niet enorme spijkers met koppen geslagen, we twijfelen nog een beetje wat we gaan doen, en waar, en willen daarin graag nog even jullie mening horen.
De locatie zal sowieso Utrecht zijn, da's het meest centraal.
Verder twijfelen we momenteel tussen picknick of een high tea, over de locatie zijn we het ok nog niet helemaal eens. En daarom vragen we ook wat input van jullie, als jullie tips hebben, zouden jullie die dan naar één van ons kunnen PM-en?
Over de data zijn we het wel eens. Hieronder een lijstje, kopiëer 'm (let op dat je het lijstje uit de laatste reactie in dit topic kopiëert!!!) en zet je naam erachter als je die dag kunt:
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj
Verder een verzoekje om dit topic puur en alleen voor de antwoorden op bovenstaande vragen te houden, graag geen (offtopic) discussies in dit topic, dat houdt 't wel zo overzichtelijk voor ons
Wij hebben er in elk geval zin in!!
Groetjes, Zwoesj, Angel Blue Eyes, Jordana en Maple.
Er zijn nog niet enorme spijkers met koppen geslagen, we twijfelen nog een beetje wat we gaan doen, en waar, en willen daarin graag nog even jullie mening horen.
De locatie zal sowieso Utrecht zijn, da's het meest centraal.
Verder twijfelen we momenteel tussen picknick of een high tea, over de locatie zijn we het ok nog niet helemaal eens. En daarom vragen we ook wat input van jullie, als jullie tips hebben, zouden jullie die dan naar één van ons kunnen PM-en?
Over de data zijn we het wel eens. Hieronder een lijstje, kopiëer 'm (let op dat je het lijstje uit de laatste reactie in dit topic kopiëert!!!) en zet je naam erachter als je die dag kunt:
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj
Verder een verzoekje om dit topic puur en alleen voor de antwoorden op bovenstaande vragen te houden, graag geen (offtopic) discussies in dit topic, dat houdt 't wel zo overzichtelijk voor ons
Wij hebben er in elk geval zin in!!
Groetjes, Zwoesj, Angel Blue Eyes, Jordana en Maple.
Gast- Gast
Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!
Jammer, dan ben ik denk ik op vakantie....En de 17e en de 18e is het weekend van mijn verjaardag.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Jammer, dan ben ik denk ik op vakantie....En de 17e en de 18e is het weekend van mijn verjaardag.
Dan kunnen we wel allemaal voor je zingen Ook leuk
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik denk dat ik beiden kan. Maar tis nogal ver vooruit dus het kan zomaar veranderen. Wel heb ik dan bijna examens. Dus ik durf geen garantie te geven.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe hebben jullie overleg gehad, via MSN ofzo, of elkaar live ontmoet?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:_Leaf_ schreef:Jammer, dan ben ik denk ik op vakantie....En de 17e en de 18e is het weekend van mijn verjaardag.
Dan kunnen we wel allemaal voor je zingen Ook leuk
Haha
Ik beloof nog niks. Zoals het er nu naar uit ziet denk ik niet dat het een geweldige dag wordt, zo zonder papa. En ik wil jullie meeting niet verpesten....
Gast- Gast
Ik heb echt geen flauw idee hoe mijn leven er dan uitziet, dus ik wacht nog even met ja of nee zeggen!!
Gast- Gast
Zodag de 25e moet het zijn....
Ik ga nadenken of ik het leuk vind om te komen
Ik ga nadenken of ik het leuk vind om te komen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Leuk idee maar waarom zo ver weg? Dit is over 4 maanden zo ver rijkt mijn planning nog niet..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
De keuze voor deze data's is gemaakt omwille van de komende zomervakantie en de mensen die wellicht naar het buitenland vertrekken. We gingen en gaan er vanuit dat het op deze data's nog redelijk weer is en iedereen terug is van vakantie.
Jen - Via MSN inderdaad.
Jen - Via MSN inderdaad.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:De keuze voor deze data's is gemaakt omwille van de komende zomervakantie en de mensen die wellicht naar het buitenland vertrekken. We gingen en gaan er vanuit dat het op deze data's nog redelijk weer is en iedereen terug is van vakantie.
Jen - Via MSN inderdaad.
Mag niet off topic in dit topic, maar het is data ipv data's. Data (of datums) is het meervoud van datum. Dus data's is dubbel
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Angel Blue Eyes schreef:De keuze voor deze data is gemaakt omwille van de komende zomervakantie en de mensen die wellicht naar het buitenland vertrekken. We gingen en gaan er vanuit dat het op deze data's nog redelijk weer is en iedereen terug is van vakantie.
Jen - Via MSN inderdaad.
Mag niet off topic in dit topic, maar het is data ipv data's. Data (of datums) is het meervoud van datum. Dus data's is dubbel
Prima.
Gast- Gast
Hmmm de fout pas ik morgenavond aan, dank je! En ik had er nog zo goed op gelet
't Is idd ver vooruit gepland, maar vooral ook om de reden die ABE aangeeft. Ennnn dan hebben nog niet zoveel mensen wat in hun agenda staan, kunnen jullie de data mooi vrijhouden
't Is idd ver vooruit gepland, maar vooral ook om de reden die ABE aangeeft. Ennnn dan hebben nog niet zoveel mensen wat in hun agenda staan, kunnen jullie de data mooi vrijhouden
Gast- Gast
Zininzon schreef:
Jij moet weer dwars doen, sjongejonge
Ik kan denk ik wel 17 en 18 september. De week erop ben ik hopelijk op vakantie.
Gast- Gast
Mooi zo, hoef ik het niet te doenZininzon schreef:Mag niet off topic in dit topic, maar het is data ipv data's. Data (of datums) is het meervoud van datum. Dus data's is dubbel
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Ik weet het nog niet. Mag ik het tegen die tijd aankijken?
Gast- Gast
Ik weet nog niet 100% zeker of ik meega, ik zit op de 95%, maar ik kan alleen het laatste weekend. De weken ervoor hoop ik ergens in het spaanse of griekse zonnetje te zitten
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Marin schreef:Ik weet het nog niet. Mag ik het tegen die tijd aankijken?
+1
Hebben jullie ook een idee van de kosten per persoon?
Gast- Gast
Ik ben geen bekende forummer dus ik zal ook niet verwacht worden bij een meeting, maar ik wil me bij deze toch afmelden. Leuk idee wel!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Megara schreef:Marin schreef:Ik weet het nog niet. Mag ik het tegen die tijd aankijken?
+1
Hebben jullie ook een idee van de kosten per persoon?
Wij willen het zo lowbudget mogelijk houden. Dit omdat de reis met de trein voor sommige al duur genoeg zal zijn, voor anderen een uitje sowieso duur is etc. Daarom wilden we ook inventariseren wat een ieder zou willen en dan gaan we kijken hoe goedkoop we dat voor elkaar gaan krijgen.
Gast- Gast
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Ik ben héél misschien in september nog een weekje op vakantie maar daar is nu nog niets over bekend. Maar als het enigszins kan wil ik héél graag bij de meeting zijn!
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Ik ben héél misschien in september nog een weekje op vakantie maar daar is nu nog niets over bekend. Maar als het enigszins kan wil ik héél graag bij de meeting zijn!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dat zijn we allemaal nog vergeten te vertellen, Sjaan. Jouw naam is een paar keer gevallen, omdat we zeker naar iets zoeken wat rolstoelvriendelijk is.
Gast- Gast
Nou ik zat er na het plaatsen van mijn post inderdaad aan te denken of ik dat nog even aan zou halen. Maar goed, jij kent me en je weet wat ik ongeveer wel / niet kan en dat ik met wat hulp toch een heel eind kom. En weet je, met zoveel meiden om me heen heb ik bijna geen 'drempels'
Mocht je ergens over twijfelen, of vragen hebben aan mij: stel ze dan gerust! Maar aangezien ik nog niet helemaal 100% zeker ben of ik mee kan, hoef je ook weer niet koste wat kost rekening met me te houden hoor!
Mocht je ergens over twijfelen, of vragen hebben aan mij: stel ze dan gerust! Maar aangezien ik nog niet helemaal 100% zeker ben of ik mee kan, hoef je ook weer niet koste wat kost rekening met me te houden hoor!
Wel lief dat jullie eraan dachten, trouwens!
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Daar zit ik dan..
» Daar is hij dan!
» Je ex, hoe ga je daar mee om?
» Daar is ze dan!
» Is daar iemand?
» Daar is hij dan!