Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting vragen

+20
Polly
Guus
TGR
Bliss
Toet
Sjaantje
TNMN
Qiara
Rovine
Kabouter
Okidoki
Snoes
Phileine
Caro
Susan
Melis_je
Burn
Spring
Sweety
Antibes
24 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Meeting vragen - Pagina 2 Empty Re: Meeting vragen

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 4:51

Bazinga schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja, héél veel laughcry Nu meet ik vooral vaak één op één of in kleine groepjes met forummers waar ik een klik mee heb.

Hoe vond je dat? Bijna altijd wel leuk. Eèn meeting die minder leuk was en maar 1 keer iemand ontmoet waar ik echt totaal niets mee had!

Wat was je leukste meeting? Ik vond alle nachten bij weetjewel echt leuk. Ik heb toch ook wel veel plezier gehad aan het kookclubje.
Het uitgaan in Utrecht en Den Haag, de dagen/nachten bij Zusje zijn altijd gezellig, bakkerswinkel, NEMO, strand.. ow, en de picknick. Ik kan echt wel uren doorgaan! het waren er echt veel Embarassed

Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Bijna altijd nog veel leuker dan ik dacht. Er zitten hier echt heel leuke meiden en veel minder suf dat ik dacht en er gedacht wordt. Veel mensen ook nog een 2e keer gezien en een aantal mensen nog heel veel vaker.

Wie wil je nog meeten? PM, Reva, Lex... (wordt nog aangevuld)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 4:54

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? ja elke maand meet ik een aantal dames smile
Hoe vond je dat? erg leuk en gezellig
Wat was je leukste meeting? Die bij mij thuis
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Ik vorm niet echt een beeld bij de dames hier op het forum
Wie wil je nog meeten? nog zoveel, degene die me zo te binnen schieten zijn de dames uit het dagcafe

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 4:55

Smikkell schreef:Dat vond ik echt de stomste meeting ooit.. Ik vond het groepje niet heel erg klikken of iig vond ik dat niemand echt zijn best deed om het leuk te maken, terwijl het individueel allemaal best wel leuke mensen zijn/leken. De keer dat ik met jou ben gaan lunchen vond ik je al heel anders. Ik denk dat Leaf leuker is dan dat ik op die dag heb gezien. Purk heb ik heel veel meer keer gezien dan toen, en dat was ook anders. ABE, ja, zelfs zij is denk ik leuker dan ze deed op die dag!!!

Het groepje paste gewoon niet echt bij elkaar ofzo, maar toch heb ik een enorm leuke dag gehad, mede doordat het zo super klikte tussen Leaf en mij denk ik. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt en ik denk dat Leaf en ik ook wel erg naar elkaar toe trokken. En als ik heel eerlijk ben, was ABE een beetje een stoorzender, met jou en Purk vond ik het ook hartstikke gezellig en lunch destijds ook inderdaad!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:01

Antibes schreef:
Smikkell schreef:Dat vond ik echt de stomste meeting ooit.. Ik vond het groepje niet heel erg klikken of iig vond ik dat niemand echt zijn best deed om het leuk te maken, terwijl het individueel allemaal best wel leuke mensen zijn/leken. De keer dat ik met jou ben gaan lunchen vond ik je al heel anders. Ik denk dat Leaf leuker is dan dat ik op die dag heb gezien. Purk heb ik heel veel meer keer gezien dan toen, en dat was ook anders. ABE, ja, zelfs zij is denk ik leuker dan ze deed op die dag!!!

Het groepje paste gewoon niet echt bij elkaar ofzo, maar toch heb ik een enorm leuke dag gehad, mede doordat het zo super klikte tussen Leaf en mij denk ik. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt en ik denk dat Leaf en ik ook wel erg naar elkaar toe trokken. En als ik heel eerlijk ben, was ABE een beetje een stoorzender, met jou en Purk vond ik het ook hartstikke gezellig en lunch destijds ook inderdaad!
Ik denk dat je hier precies verwoordt hoe ik het ook zie.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:05

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja, een keer met een groepje meiden uit regio Zwolle (oude forum) en een groep meiden regio Eindhoven.

Hoe vond je dat? Erg gezellig, leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

Wat was je leukste meeting? Ik vond het picknicken in Zwolle erg leuk, maar Eindhoven wat ook gezellig. Toch was eigenlijk nog wel het spannendste om Marin in de trein te treffen!

Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? De interactie is totaal anders, daarbij ga ik er niet met al te veel verwachtingen heen!

Wie wil je nog meeten? Rush, Sjaantje, Burn, Suus (woont bijna op de hoek)

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 5:06

Smikkell schreef:
Antibes schreef:

Voor mij was het ook de meeting waar ik Leaf leerde kennen en we zijn nu nog altijd bevriend. Dus voor mij was dat een geslaagde meeting natuurlijk, maar verder herken ik wel hetzelfde als jij hoor.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Caro wo 6 jul 2011 - 5:32

Melis_je schreef:[b]Caro bijvoorbeeld vond ik op het forum saai overkomen, maar ik vind haar heel erg leuk, druk en grappig in het echt. Nu lees ik haar reacties ook anders.
.

Ahhh dat vind ik lief! Ik ben liever grappig en leuk in het echt dan op het forum hahaha!

Ik had van jou juist niet echt een beeld, ja van iemand die heel veel wist en wijs overkwam, maar ik had geen idee dat je ook gewoon écht leuk, grappig en mooi was. Ja, ik weet het, mooi is oppervlakkig maar ik had dat beeld van jou helemaal niet..

Waarom hebben wij niet vaker gemeet eigenlijk? Volgens mij was dat toch altijd wel de bedoeling (althans, dat dacht ik), maar het is er nooit van gekomen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro wo 6 jul 2011 - 5:35

Bazinga schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja
Hoe vond je dat? Meestal heel erg leuk
Wat was je leukste meeting? De picknickmeeting met de groep in Utrecht was een leuke middag. Maar ik denk dat ik de mini-meetings met Jen, Gloria en Marjolaine het leukst vond en nog steeds vind.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Van Melis en Ocarina destijds had ik niet echt een beeld, maar beiden waren én zijn echt hele leuke meiden waarmee ik een klik had.
Wie wil je nog meeten? Momenteel even niemand denk ik. Of Melis voor de 2e keer, maar heb momenteel niet echt zoiets van JAAAA die wil ik nog meeten.

Mijn stomste meeting was trouwens de meeting járen geleden bij Jen thuis. Daar kon Jen niks aan doen, maar dat was echt een saaie meeting. Er werd nauwelijks gesproken, niemand had echt een mening en het was gewoon beetje doods.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:47

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet?
Yes! Een keer een groepsmeeting, de hightea die Jadore had georganiseerd en een paar forummers los, weetjewel, Fauve, pompidom, Leaf en Antibes.
Hoe vond je dat?
Leuk! De hightea meeting was best wel zwaar, want ik had geen stem, ik kon alleen maar fluisteren en dat is zoo vermoeiend. Ik vond het ook wel jammer dat het zo'n grote groep was, want ik had iedereen wel willen spreken, maar heb uiteindelijk maar de helft gesproken denk ik. Zonde. En alle andere meetings vond ik gezellig smile. Fauve is inmiddels echt een vriendin en dat vind ik ook echt leuk.
Wat was je leukste meeting?
Ik vond ze allemaal leuk.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden?
Ehmmm ik vond freakie echt heel anders dan ik verwacht had, heel lief en sociaal. Niet dat ik dacht dat je niet lief en sociaal was.. maar ik weet niet, ze verraste me wel. En dat terwijl ik niet eens heul veel met haar gesproken heb, want ik kon weinig zeggen laughcry oh en ik vond sproet heel leuk toen we hen tegen kwamen in de trein:D en verder vond ik iedereen niet heel anders dan hun forumpersonality
Wie wil je nog meeten?
Goochem, Pippa, Merai, Storm, youandi, Punk'd. Oke ik had er niet aan moeten beginnen, want nog wel meer en die vergeet ik nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:01

Ik heb nog nooit gemeet, maar daar komt volgende week verandering in :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:07

afro

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:13

Powerbabe schreef:Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Ehmmm ik vond freakie echt heel anders dan ik verwacht had, heel lief en sociaal. Niet dat ik dacht dat je niet lief en sociaal was.. maar ik weet niet, ze verraste me wel. En dat terwijl ik niet eens heul veel met haar gesproken heb, want ik kon weinig zeggen laughcry
Haha, weer 's wat anders. Heb tot nu toe vooral gehoord dat ik wat groffer en minder bedeesd ben dan dat ze op basis van het forum hadden verwacht. Ben ik gelukkig toch ook lief.:angel

Oh ik weet toch nog iemand die een beetje anders was, Gloria was in het echt veel minder 'christelijk' dan ik had verwacht.:P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:17

Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja heel veel
Hoe vond je dat? Super leuk
Wat was je leukste meeting? oow zoveel.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Sommige waren anders/leuker dan verwacht Very Happy Maar de meeste wel zoals verwacht
Wie wil je nog meeten? Ik sta open voor velen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:29

Caro schreef:
Hoe vond je dat? Meestal heel erg leuk
Wat was je leukste meeting? De picknickmeeting met de groep in Utrecht was een leuke middag. Maar ik denk dat ik de mini-meetings met Jen, Gloria en Marjolaine het leukst vond en nog steeds vind.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Van Melis en Ocarina destijds had ik niet echt een beeld, maar beiden waren én zijn echt hele leuke meiden waarmee ik een klik had.
Wie wil je nog meeten? Momenteel even niemand denk ik. Of Melis voor de 2e keer, maar heb momenteel niet echt zoiets van JAAAA die wil ik nog meeten.

Mijn stomste meeting was trouwens de meeting járen geleden bij Jen thuis. Daar kon Jen niks aan doen, maar dat was echt een saaie meeting. Er werd nauwelijks gesproken, niemand had echt een mening en het was gewoon beetje doods.

Ohh die was vre-se-lijk! Dat was de indoor picknick meeting! Bijna niemand zei iets, en op een gegeven moment was ik er wel klaar mee, maar sommige mensen maar zitten. Dat was echt mijn saaiste meeting evah. En jij maar lullen hahaha

Edit: die 'meetings' met Marjolaine enzo, zijn natuurlijk ook geen meetings meer te noemen gekkerd. Dat is een diepe, diepe vriendschap. Ha!

Laatst aangepast door Jen_ op wo 6 jul 2011 - 6:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:30

Smikkell schreef:
Antibes schreef:

Waarom was ABE een stoorzender dan? Ze lijkt mij in het echt een vrij rustig meisje?

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 6:31

Jen_ schreef:
Waarom was ABE een stoorzender dan? Ze lijkt mij in het echt een vrij rustig meisje?

Ze was niet echt makkelijk om mee om te gaan, een beetje onberekenbaar. Ik wist niet wat ik wel of niet mocht zeggen of wat wel of niet een grapje was. En ze was een beetje negatief.

Het voelde gewoon heel ongemakkelijk, waardoor je als groep ook minder gelijkwaardig met elkaar omgaat.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:34

Antibes schreef:
Jen_ schreef:

Ze was niet echt makkelijk om mee om te gaan, een beetje onberekenbaar. Ik wist niet wat ik wel of niet mocht zeggen of wat wel of niet een grapje was. En ze was een beetje negatief.

Het voelde gewoon heel ongemakkelijk, waardoor je als groep ook minder gelijkwaardig met elkaar omgaat.

Wow echt? Oh dat had ik niet van haar verwacht. Waren er dingen die niet met haar besproken mochten worden dan? Ik zit hier lekker over haar te praten maar dat is misschien ook niet zo leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:43

Hoe vond je dat? Gezellig!
Wat was je leukste meeting? Die met James en die met Zusje
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Nee, kwam redelijk overeen met de meesten.
Wie wil je nog meeten? Genoeg lieve en leuke meiden van hier, maar het is niet persé nodig. Ik ga sowieso Marin begin sept zien Very Happy Edit: en meer, maar das geheim :O

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 6:47

Jen_ schreef:
Antibes schreef:
Jen_ schreef:

Wow echt? Oh dat had ik niet van haar verwacht. Waren er dingen die niet met haar besproken mochten worden dan? Ik zit hier lekker over haar te praten maar dat is misschien ook niet zo leuk smile

Zo heb ik het in ieder geval wel ervaren en ik vermoed de andere meiden ook wel.

Eigenlijk verbaasde het me later ook niet echt meer, toen er wat vaker relletjes op het forum waren rond ABE. Ze heeft een gebruiksaanwijzing gok ik (net als zovelen hier trouwens, haha).

En er werd me later veel meer duidelijk toen ze bij alles wat ik zei er bovenop ging zitten op een gegeven moment en leugens over me verspreidde (ok, meer lachwekkende stellingen, maar toch) hier. Ik denk dat het meerderen niet onbekend voorkomt dat ze onberekenbaar zou zijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:49

Tea-Leaf schreef: Edit: en meer, maar das geheim :O

Ja daahaag, als je maar niet zomaar bij mij op de stoep staat No

Laatst aangepast door Maple op wo 6 jul 2011 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:50

Ik heb trouwens binnenkort een meeting met o.a. ABE en ik zou het fijn vinden als ik er blanco in kon gaan. Vind t eigenlijk niet netjes dat zulke dingen in het openbaar besproken worden hier.

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 6:51

Ik vertel m.i. niets nieuws buiten wat er ooit al (zelfs meer dan eens) op het forum gestaan heeft hoor Maple.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:51

Tea-Leaf schreef: Ik ga sowieso Marin begin sept zien en meer, maar das geheim :O
Die opmerking is heel dubbel op te vatten Tea!

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:53

ProudMama schreef:
Tea-Leaf schreef: Ik ga sowieso Marin begin sept zien en meer, maar das geheim :O
Die opmerking is heel dubbel op te vatten Tea!

lol!

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:56

Maple schreef:Ik heb trouwens binnenkort een meeting met o.a. ABE en ik zou het fijn vinden als ik er blanco in kon gaan. Vind t eigenlijk niet netjes dat zulke dingen in het openbaar besproken worden hier.

Het eerste deel vind ik onzin. Dat zou betekenen dat jij je laat beinvloeden door wat een ander zegt en dat is natuurlijk niet nodig.
Dan kun je beter niet op een forum komen als dat zo makkelijk gaat.

Het laatste deel ben ik dan wel met je eens.

Volgens mij is ABE de laatste tijd best redelijk en reeël en zijn er geen grote, negatieve dingen aan de hand geweest.
Volgens mij doet ze ook serieus haar best om in de groep te vallen, al heb ik haar nooit als een stoorzender gezien.
Maar ik ken haar natuurlijk niet in real life.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: