Meeting vragen
+20
Polly
Guus
TGR
Bliss
Toet
Sjaantje
TNMN
Qiara
Rovine
Kabouter
Okidoki
Snoes
Phileine
Caro
Susan
Melis_je
Burn
Spring
Sweety
Antibes
24 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Meeting vragen
Lily schreef:ik niet maar heb jou niet op FB
Haha nee ik had het tegen Punk'd
Gast- Gast
Fauve schreef:Lily schreef:ik niet maar heb jou niet op FB
Haha nee ik had het tegen Punk'd
snapte ik hoor
Gast- Gast
hahaha arm ding, ik heb het je even ge-facebook-d/t
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
NeeFauve schreef:Weet je niet wie ik ben?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Vertel dan!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goochempie schreef:hahaha arm ding, ik heb het je even ge-facebook-d/t
Haha jaa nu weet ik het wel!!
Fauve ik wist het gewoon niet !!!! Maar nu vergeet ik het nooit meer
Gast- Gast
Purple schreef:Nog nooit gemeet maar ik wil wel eens meeten!
Jaaaa, dan weten forummers eindelijk wie je bent!;-)
Gast- Gast
Ik heb nog nooit iemand van het forum gemeet, maar dat moet er toch echt eens van komen! Melis_je zou ik graag willen meeten, evenals Zora, Marin, Fauve en Guattari.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:De Maastricht Meeting?? Wanneer was die dan? Waarom heb ik die gemist?Alex schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja
Hoe vond je dat? Leuk!
Wat was je leukste meeting? Wokken en de Maastricht Meeting
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? Allebei een beetje, ik denk niet dat iemand volledig aan je denkbeeld kan voldoen.
Wie wil je nog meeten? Wie niet In ieder geval Reva, Smikkell, Leaf, Rush, Weetjewel, Susan, Qiara, Merai, June, zegmaar_, Jen, Suuske, Sjaan, Storm, Pippa, Zwoesj. En ik vergeet er vast nog wat.
De Maastricht Meeting was aan het begin van mijn 'Yesmeeting-carrière', in december 2005. Was jij toen al actief?
Gast- Gast
Nee ik ben sinds september 2006 actief, dat verklaart 't!Alex schreef:
De Maastricht Meeting was aan het begin van mijn 'Yesmeeting-carrière', in december 2005. Was jij toen al actief?
Gast- Gast
Purple schreef:Nog nooit gemeet maar ik wil wel eens meeten!
Jaaaa, ik wil met jou meeten!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Antibes schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet?
Yup, zowel in groepje (eenmalig) als individueel een paar meiden.
Hoe vond je dat?
Eigenlijk altijd wel leuk
Wat was je leukste meeting?
Valt niet echt te zeggen, omdat ik dus maar één keer een groepje heb gezien en één op één toch heel anders is.
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden?
Eigenlijk iedere keer precies zoals ik had verwacht.
Wie wil je nog meeten?
Oefff, daar ben ik nooit zo'n held in.. Helemaal nu niet meer nu ik bijna geen forumnamen meer ken.
De meeting met mij was natuurlijk het leukstVooral die Vliegende Hollander
Iets met hoogtevrees?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ben CKC vergeten te noemen bij de mensen die ik nog wel zou willen meeten! Ik de m dat wij elkaar wel zouden liggen
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Smikkell schreef:En de verjaardag van Zusje dan???Bliss schreef:Bazinga schreef:Heb jij wel 's Yes-dames gemeet? Ja
Hoe vond je dat? Leuk!
Wat was je leukste meeting? De enige twee échte meetings waren de Cake Sunday bij Sproet en de high tea meeting in de Den Bosch en die waren allebei gezellig. Verder heb ik ook één op één of met een klein groepje afgesproken en laatst is Lady bij ons in DH geweest
Waren de meeters, zoals je had verwacht of waren de personen way anders dan de forum-persoonlijkheden? De meesten waren wel zoals verwacht. TGR vind ik irl heel anders dan op het forum en Marin ook wel. Marin, Sproet en Zusje zie ik bijna wekelijks.
Ja die ook natuurlijk! Maar dat vond ik niet echt een meeting, maar een verjaardag waar ook forummers kwamen Vond het heel gezellig toen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn allereerste meeting was trouwens bij wolletjes thuis met TGR en nog iemand die daarna volgens mij nooit meer op het forum is geweest (Muisel ofzo?)
Yvaine, wat grappig dat je een relatie over hebt gehouden aan die meeting! Hoe ging dat precies in zijn werk?
Yvaine, wat grappig dat je een relatie over hebt gehouden aan die meeting! Hoe ging dat precies in zijn werk?
Bliss- Lady Post-a-lot
Antibes schreef:Zusje schreef:Maple schreef:Tea-Leaf schreef: Edit: en meer, maar das geheim
Ja daahaag, als je maar niet zomaar bij mij op de stoep staat
Ik heb Maple's adres!
En geloof me, ze staat zo bij je voor de deur... :affraid:
Ja, kijk maar uit!
Gast- Gast
Ja, ik geloof dat twee van de vijf meiden er een reltaie op nahielden.. heel bizar!Bliss schreef:Mijn allereerste meeting was trouwens bij wolletjes thuis met TGR en nog iemand die daarna volgens mij nooit meer op het forum is geweest (Muisel ofzo?)
Het was inderdaad een verjaardag, maar ook wel een soort meeting
Daarna was je iig niet meer unknown.
Gast- Gast
Haha, de meeting heette: spot een date. Ik weet niet hoe het voor de anderen was, maar het was eigenlijk een beetje een grap en voor mij gewoon een gezellig avondje stappen.Bliss schreef:Mijn allereerste meeting was trouwens bij wolletjes thuis met TGR en nog iemand die daarna volgens mij nooit meer op het forum is geweest (Muisel ofzo?)
Maar ja, toen raakte ik dus in de 2e kroeg met een jongen aan de praat (ik twijfelde nog of ik mee zou gaan naar die kroeg of dat ik naar huis zou gaan). Met die jongen heb ik de rest van de avond staan praten/zoenen. Ik heb de meiden het 2e deel van de avond dus ook bijna niet gezien. Sorry nog daarvoor
Na die tijd een paar keer gedate en toen nog zo'n 7 a 8 maanden een relatie gehad.
Gast- Gast
Wat grappig zeg!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» kdv vragen, wie werkt daar en mag ik wat vragen stellen?
» Daar is 'ie dan.... Meeting!!
» Gezelschapsspellen meeting
» Meeting, iemand?
» efteling meeting?
» Daar is 'ie dan.... Meeting!!
» Gezelschapsspellen meeting
» Meeting, iemand?
» efteling meeting?
Pagina 8 van 8
Permissies van dit forum: