Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 5 sep 2011 - 22:17

Sweety schreef:

En nu Tabbert? Kon hij een beetje zoenen? Wink Oh dus had wel een beetje gelijk met het voorover vallen :P

Haha, je had zeker wel een beetje gelijk.. en ja hij kon zeker wel zoenen Laughing
Maar nu niets, vind zelf de leeftijd echt wel een issue en verder houden we het ook voor ons. Willen geen roddels op het werk silent
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 6 sep 2011 - 0:02

Groot gelijk, lijkt me toch altijd wel moeilijk een romance op het werk. Als het niks wordt dan werk je nog wel samen. Tenzij je er beide achter staat, dan is het een ander verhaal. Ik heb dat nu ook met die jongen hoor, praten ging gezellig hier in de winkel tot ik hoorde dat hij nog 20 is. Ik denk al aan kinderen, hij houdt dan wel niet van stappen ( heeft hij al gehad zegt hij ) maar nog niet aan kinderen. Ja, merk je toch wel met een leeftijdsverschil.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 6 sep 2011 - 4:49

Ooh ik had vandaag ook wat hoor. Ik sta dus voor de klas en een meisje uit mn groep zei dat ze een halfbroer van 33 heeft. Waarop ik vroeg of hij ook kinderen had waar ze dan mee kon spelen, maar nee, hij is vrijgezel en staat volgens haar op een datingsite. Toen vatte ze het plan op om ons te koppelen haha, ik ging er ook wel een beetje in mee, want je weet immers maar nooit Wink Maar die kids draafden echt door joh, hadden t al over een bruiloft en dan kon zij mooi bruidsmeisje zijn en weet ik veel wat allemaal. Haha, heb wel gelachen, maar ik keek net ff op FB en Hyves en ik vind t toch niet echt wat Very Happy Dus dat zal ik haar morgen maar eens even vertellen, anders gaat dit t hele jaar zo door!

Ondertussen zit mn ex-date nog steeds in mn hoofd sinds ik hem dit weekend weer ben tegengekomen... Cry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 4:50

Hahahaha wel leuk, Bliss! Als 't wel wat was geweest, was het een super verhaal geweest.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 6 sep 2011 - 22:52

Bliss schreef:

Ondertussen zit mn ex-date nog steeds in mn hoofd sinds ik hem dit weekend weer ben tegengekomen... Cry

Vervelend! Hoe kunnen mannen toch altijd zo in ons hoofd kruipen..
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 23:18

Tabbert schreef:
Bliss schreef:

Ondertussen zit mn ex-date nog steeds in mn hoofd sinds ik hem dit weekend weer ben tegengekomen... Cry

Vervelend! Hoe kunnen mannen toch altijd zo in ons hoofd kruipen..
Vervelend is dat he Bliss! Ik hoop dat het toch een beetje lukt om hem te vergeten.

Sweety, leeftijd hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, al kan er natuurlijk wel een groot verschil zijn qua levensfase, maar daar kom je vanzelf ook wel achter. Wel een leuke actie van hem en ook goed voor je zelfvertrouwen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 7 sep 2011 - 1:48

Heb je nog wat van hem gehoord na het weekend Bliss? Wel vervelend voor je dat hij toch steeds weer in je gedachten blijft zitten als je hem heb gezien of gehoord.

Daar heb je ook gelijk in Yvaine. Hij zei dat hij het stappen heeft gehad ( hij wordt in oktober 21 ) en hij vond het fijn om te horen dat ik dat ook niet heb. Dat ik elk weekend moet stappen. Maar ja ik ben toe aan kinderen, hij daarentegen weer niet. Maar het is zeker wel goed voor mijn zelfvertrouwen :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ladycat wo 7 sep 2011 - 13:20

Zojuist afgesproken om met iemand te daten op appelpop.. Ik ben benieuwd of ik hem überhaupt weet te vinden laughcry
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 7 sep 2011 - 23:36

Wat leuk ladycat! Wanneer is dat?

Ik merk aan mezelf dat ik best desperate kan zijn zonder dat ik zo wil overkomen :shock:
Gister heb ik even met A ( jongen van RP en waar ik mee op msn zit ) gesproken op msn. Was kort want hij ging afsluiten van zijn werk. Geen probleem, hij zei spreek je snel xxx en ik stuurde nog succes met je fysio xxx.
Hij stuurde nog dank je wel xx.
Tot zover geen problemen, maar ik kwam gisteravond online op msn en na een paar minuten was hij offline, terwijl hij nog wel online was op RP. Had wat berichten gehad dus die ging ik even lezen. Vanochtend ging ik online op msn en ik zag hem daarna weer online op RP maar niet op msn. We hebben een paar keer een opmerking gemaakt tegen elkaar over nieuwe foto's plaatsen op RP dus ik zag hem en stuurde hem: nog steeds geen nieuwe foto's? :P
Hij heeft het bericht wel gelezen maar niks op gestuurd. Geef hem ook geen ongelijk, loop nu wel erg achter hem voor mijn gevoel. Maar het kletsen ging zo leuk, wil hem echt wel beter leren kennen. Beetje jammer van mezelf dat ik dan te hard van stapel aan het lopen ben waardoor ik hem dus als het ware afschrik... Of ik maak weer een heel iets ervan terwijl dat niet zo is, daar ben ik ook goed in.

Hebben jullie ook weleens het gevoel dat je te snel gaat en hem daardoor afstoot?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert do 8 sep 2011 - 0:11

Ik zou dat gevoel alleen hebben als ik gelijk begin dat ik toe ben aan trouwen en kindjes krijgen... Ik bedoel enkel te zeggen, je kan ook eerst kijken of je dat wel met die jongen zou willen en of hij dat met jou zou willen. Ik neem tenminste aan dat je binnen een jaar van je relatie nog niet daaraan begint. (Sorry, sweety, ik vind dus niet dat dat een afknapper moet zijn als iemand wel kinderen wilt, maar er niet direct aan wil beginnen..)

Maar dit terzijde,

Hard to get werkt voor een reden, maar ik loop sowieso niet te hard van stapel (misschien met mn ex, maar ik verwachtte toch wel een aanzoek na 2.5 jaar), maar daar heb ik van geleerd. :-)
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 8 sep 2011 - 5:34

Sorry dat ik het zeg Sweety, maar ik vind je inderdaad vaak nogal desperate overkomen. Dit bedoel ik niet lullig, maar je wilt té graag volgens mij! Give the guys a break en stel je idd iets terughoudender op! Denk dat dat beter werkt dan ze te 'stalken' met berichtjes op RP/MSN/waar dan ook. Nogmaals, ik bedoel het niet vervelend, maar dit valt me gewoon op.

Ik heb niks van ex-date gehoord trouwens hoor, maar dat heb ik hem ook uitdrukkelijk verzocht een paar maanden geleden. Ik heb me gisteren trouwens ook maar eens aangemeld op RP, ben daar al een keer lid geweest, maar vond het toen niks. Ben benieuwd of het nu beter bevalt.

Edit: wow, RP is wel goed voor je ego: 23 nieuwe berichten! Maar ik ben geen full member, dus ik kan er zo weinig mee! Hoe kom je überhaupt met iemand in contact als je niet betaalt???

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Oasis do 8 sep 2011 - 5:47

ladycat schreef:Zojuist afgesproken om met iemand te daten op appelpop.. Ik ben benieuwd of ik hem überhaupt weet te vinden laughcry

Leuk! Ik ga trouwens ook naar Appelpop, vooral voor Delain.
Jij?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ladycat za 10 sep 2011 - 11:02

@ Sweety: Vandaag.. Maar hij was er niet.. Hij was ziek. scratch

@ Oasis: Ja, ik kwam ook voor Delain.. en voor de date wat jammergenoeg dus niet is doorgegaan..
Ach, kennelijk heerst het. Had al van meerdere mensen om me heen geconstateerd dat ze ziek waren geweest of zijn geworden..
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error zo 11 sep 2011 - 1:58

Jammer Ladycat!



Nog even een update van mij, gister tegengekomen met uitgaan, hele gezellige avond gehad met hem, zijn vrienden, mijn vriendinnen enzo klikte heel goed. Hij is met me mee naar huis gegaan en heb hem net naar huis gebracht. En denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik hem echt heel leuk vind I love you
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Oasis zo 11 sep 2011 - 2:00

ladycat schreef:
@ Oasis: Ja, ik kwam ook voor Delain.. en voor de date wat jammergenoeg dus niet is doorgegaan..
Ach, kennelijk heerst het. Had al van meerdere mensen om me heen geconstateerd dat ze ziek waren geweest of zijn geworden..

Leuk! Hoe vond je het?
Jammer dat je date zich ziek had gemeld.. al een vervolgafspraak met 'm gemaakt of laat je 'm even uitzieken?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 2:04

Ik was ook op appelpop!

Wat jammer ladycat. Is er al een nieuwe afspraak gemaakt?

Wat leuk voor je paraplu!!!! Wanneer zie je hem weer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 11 sep 2011 - 5:34

Paraplu, wat leuk!
Sweety, eigenlijk wel eens met Bliss..

Hier niet zo heel veel nieuws. Wel een soort van date in de planning staan, al heb ik het idee dat het van mijn kant meer fysieke spanning is. We'll see!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 11 sep 2011 - 6:22

Aha Lady, tell us more!!

Paraplu, wat leuk joh! Zo te horen gaat dit wel wat worden smile

Het is weer zover hoor: ik krijg ex-date weer niet uit mn hoofd Sad Heb er weer veel over nagedacht de afgelopen week en terug gedacht aan hoe het toen was en ik kwam opnieuw tot de conclusie dat ik me zó op mn gemak voelde bij hem en dat we écht goed bij elkaar passen. Ik denk er nu weer over om hem dat een keer te laten weten nog, maar dat komt ook weer zo wanhopig over natuurlijk. Volgende maand heb ik een reünie waar hij heel misschien ook is (vorig jaar begon t tussen ons op die reünie), dus ik wacht eerst even af of ik hem daar nog zie.
Het stomme is dat hij ook echt wel wat irritante trekjes had waar ik me aan ergerde, maar als ik aan hem terugdenk, herinner ik me toch voornamelijk de leuke dingen. Nou ja, binnenkort zal het gevoel wel weer wat afzwakken...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 11 sep 2011 - 7:59

Ik kom even heel asociaal m'n gal spuwen.. Over 't algemeen ben ik best vrolijk maar het klapt nu weer even binnen. Kom net thuis en m'n huisgenootje die als enige vrijgezel is samen met mij heeft haar ex bij zich en die zitten nou knus te doen boven m'n hoofd. Dus nu hebben straks al m'n 7 huisgenoten een vriendje.. en dat vind ik soms even niet leuk.. Ben thuis ook altijd de enige vrijgezel en nu hier ook al.. zelfs in m'n hele familie..

Maar waarschijnlijk gaat 't morgen weer prima en geniet ik weer smile Heb soms even van die irritante heimwee-achtige momenten..

Bliss, wat vervelend dat die jongen zo in je hoofd blijft spoken. Ik herken 't wel.. en dan kan ik nog niets leuks opnoemen ook aan hem. Moet je nagaan.. Laat 'm maar met rust. Anders weet hij misschien ook niet meer wat ie moet doen aangezien jij geen contact meer wil.

Lady, is dat de date met Jeweetwel? smile

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one zo 11 sep 2011 - 9:00

Ik ga na lang twijfelen toch maar een meeschrijven en misschien hebben jullie wat tips voor mij.

Een korte inleiding. In januari ben ik lid geworden van een motorclub. Ik rij al een tijdje motor, maar had nooit iemand om mee te rijden dus dacht een ideale stap. Bij mijn eerste activiteit ( geen motorrijden) gingen we karten en heb ik N voor het eerst gezien. leuke jongen, maar totaal niet mijn type plus dat hij de avond er voor was wezen stappen en behoorlijk brak was met zijn twee beste vrienden ( die ook mee waren). Dus op dat momtent geen interesse vanuit mij kant en volgens mij ook niet vanuit zijn kant. Op de borrels die volgende weinige gesproken met elkaar en bij de batavierenrace ( motorploeg) vond hij mijn nieuwe motor er wel goed uit zien ( had ik toen net 2 weken).

Bij de laatste borrel van het seizoen in juli heeft hij een opmerking gemaakt waar ik een beetje cynische op reageerde. Vanuit deze opmerking zijn we gaan smssen ( hij kreeg mijn nummer van een clubgenootje). Twee weken lang veel gesmst, mede omdat hij het ene moment in Zwitserland zat, ik daarna in Luxemburg en hij vervolgens weer in Duitsland. Na zijn trip in Duitsland heeft hij mij gelijk gebeld en zijn we nog om half 12 's avonds spontaan op het terras gaan zitten. Het was super gezellig en ook koud dus bij de laatste ronde zijn we naar mijn kamer gegaan ( wel 150 meter lopen vanaf het terras). Daar nog een halve nacht zitten praten en vervolgens toch gezoend. Hij is toen blijven slapen, maar er is niet veel gebeurd omdat ik het tegenhield.

De volgende dag ging hij weer een week weg op vakantie en toen ook wel contact gehouden, maar het was wel minder. Na zijn vakantie weer afgesproken en dat was weer super gezellig ( samen gekookt en film 'gekeken'). Daarna nog 2 keer afgesproken ergens snel tussendoor omdat we beide een agenda hebben die totaal niet op elkaar is afgestemd. Tussen onze dates zit ook iedere keer minimaal een week ( nu al weer 3 weken).
Afgelopen dinsdag heb ik hem gezien op de borrel van de vereniging en daarbij heb ik hem vooral lekker laten praten met de andere mensen die er waren ( die weten ook niet wat er tussen ons speelt). Bij het afscheid kreeg ik wel een kus op mijn mond. Wat je in mijn ogen niet snel doet in het openbaar waar andere bij zijn die niet weten hoe of wat er allemaal speelt. Vervolgens heb ik voorgesteld om nog een keer wat te doen en morgenavond komt hij eten. Nu ga ik voor hem koken omdat hij tot vrij laat moet werken dus ik heb hem beloofd wat pittigs op tafel te zetten ( Indische).

Nu weet ik alleen nog steeds niet wat ik van hem moet vinden. Ik merk steeds meer dat hij een gesloten persoon is en ik kan wel een beetje gissen waarom dat zo is. Maar ik word erg onzeker van het lage tempo waar het in gaat, terwijl ik aan de andere kant dat ook wel fijn vind om zo niks te forceren. Ik merk ook dat ik mij nog niet durf over te geven omdat mijn ex mij dusdanig heeft beschadigd dat ik niet snel meer mijn diepe gevoels zo maar laat zien.

Ik weet niet precies wat ik er mee wil, maar misschien dat jullie tips kunnen geven of mij gerust kunnen stellen dat het wel goed zit tussen ons. Want het meeste rare vind ik eigenlijk nog steeds dat we ondanks de periodes die er tussen zitten wel super leuke dates hebben en dat voelt vanuit mij super goed. Ook toen ik 5 dagen met de motor weg was, kreeg ik een smsje dat hij het fijn vond dat ik weer heel terug was. Dus in dat soort kleine dingen zoek ik hoop/bevestiging, maar is dat wel reëel?

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error zo 11 sep 2011 - 9:25

Heb even bijgelezen :P



@Silly-One

Ik denk dat jij nu vragen hebt waar hij je alleen maar antwoord op kan geven. Misschien kun je dit zo eens tegenover hem bespreekbaar maken? Of hier voorzichtig naar toe werken? Ik denk dat je dan veel gelukkiger kunt zijn als jij weet waar je aan toe bent, wat wederzijdse verwachtingen zijn etc.



@Feline

Oh die momenten ken ik wel, ik was vorig jaar de enigste vrijgezel in mijn vriendinnengroep. De andere 7 namen met verjaardagen ook altijd gezellig vriendlief mee, best wel confronterend. Wat ik vaak deed was toch maar afleiding zoeken, activiteiten met vriendinnen zonder vriend etc. Maar wat me echt heeft geholpen was gewoon tegenover mijn vriendinnen zeggen dat ik me er kut bij voelde, dat heeft nog wel het meest geholpen. Wanneer ze weten dat jij hier moeite mee hebt kunnen ze zich misschien ook wat aanpassen?



@Lady

Ben ook benieuwd naar wat meer informatie Wink



@Bliss

Wat vervelend dat je steeds zo met je ex-date in je hoofd blijft zitten! Ik ken je hele verleden met hem niet hoor.. maar soms is het ook lastig he, om een beslissing te nemen (door geen contact te zoeken) terwijl je hart je iets heel anders zegt!



Ik ga deze week weer even 'daten' Ben druk met klussen ed (dinsdag krijg ik de sleutel van me appartement) dus mag ie me daar mooi komen helpen Wink
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 12 sep 2011 - 1:13

@ Bliss: Ja dat klopt dat ik heel graag iemand wil. Ik weet ook wel dat je er niet naar op zoek moet maar ik heb het gevoel dat ik zo laat ben met dingen. Iedereen is daar natuurlijk anders in, maar ik ben nu 26, woon nu pas op mijzelf, geen vriend, geen kinderen ( en dat terwijl mijn eierstokken al heel lang rammelen ). Denk dat ik daardoor ook desperate over komt. Nogmaals er zullen mensen zijn die dit niet hebben en die zeggen het komt vanzelf wel maar je moet niet wanhopig op zoek gaan. Maar als ik niet op zoek ga dan komt er niks en dan kan ik nu alvast de geraniums gaan kopen :P En ik vat het niet verkeerd op hoor Wink Merkte het al aan mezelf maar hou van bevestiging dus dit kan ik weer meenemen voor mezelf. Oh en als je geen betaald lid ben van RP kan je niet met iemand in contact komen. Je kan alleen een interesse bericht sturen. Als die ander een betaald lid is dan kan hij zijn email adres sturen maar zelf kan je dat niet doen.

@ Lady : Leuk dat je een date in de planning heb staan.

@ silly-one: ik snap dat je bevestiging daarin zoekt, heb ik ook ( gehad ) met kleine dingen. Ik persoonlijk zou er als ik jou was proberen ervan te genieten dat het rustig gaat. Zo zie je dat het ook op een andere manier kan gaan. Dan kan jij je op een rustige manier je overgeven aan hem. ( als je dat natuurlijk wil ) Het is leuk als het in een snel tempo gaat, maar elkaar leren kennen en weten wat je aan elkaar heb is eigenlijk beter. Wat heb je eraan als het in zo'n snel tempo gaat dat je het eigenlijk helemaal niet meer leuk vind?

@ Paraplu: dat is wel een goed idee voor een date! smile Kan hij ook een beetje klussen?

Vorige week kreeg zat ik heen en weer te berichten met een jongen op RP en ik kreeg heb zijn nummer donderdag gekregen. Die dag hebben we een beetje gesmst met elkaar en vrijdag de hele dag. We waren allebei wel benieuwd naar elkaars stem dus hij stuurde me een gesproken bericht. Hij klonk erg leuk, hij komt uit Brabant dus dat kan je wek horen. Maar ja, je kan bij mij ook horen dat ik uit R.dam komt. In de avond hebben we gebeld met elkaar en ik denk dat we ongeveer 1.5 uur met elkaar aan de telefoon hebben gezeten. Zaterdag hebben we ook gesmst, maar ik had in de avond een vrijgezellenfeest dus toen niet veel. Gister nog veel gesmst en vandaag komt hij even langs bij mij op de zaak. Hij moet in de buurt zijn en stelde van de week voor om dan even langs te komen. Sms is leuk, aan de telefoon is het leuk nu nog kijken in real life. Hij had me uitgenodigd om eens te komen eten bij hem, maar dacht dat dit wel een goed idee zou zijn om een beter beeld te krijgen van elkaar.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ladycat ma 12 sep 2011 - 3:34

@ Oasis en Bliss: ik laat hem maar even uitzieken. Hij is goed ziek. Naar het schijnt heeft het iets te maken met zijn zenuwstelsel of zo.. Vrijdag hebben we weer afgesproken aangezien hij dan een uitvoering heeft met een band.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 12 sep 2011 - 9:53

Feline, ik snap je zo goed. Maar misschien wordt het wel helemaal niks tussen je huisgenootje en haar ex. En anders kom je maar een weekend hierheen! Samen met Bliss, Sproet, Joy en Sproet. smile

Silly-one, ik maak uit jouw verhaal nou niet gelijk op dat hij geen interesse heeft. Integendeel eigenlijk.. Maar je geeft zelf al aan dat jullie het allebei erg druk hebben en afspreken daardoor lastig is. Probeer er gewoon van te genieten en lukt je dit echt niet, maak het dan bespreekbaar.

Van mijn kant valt er niet zoveel extra te vertellen hoor. Hij is iemand met wie ik al eens gezoend heb, toen bleek hij vreemd te gaan. Daardoor vind ik hem een beetje fout. Het is van mijn kant ook meer fysiek heb ik het idee, hij lijkt mij wel echt leuk te vinden. Of het is zijn strategie om mij in bed te krijgen, haha!

Het is niet Jeweetwel Feline! Wink Daar ga ik binnenkort overigens wel mee eten. Ik hem daar gisteravond over gemaild en kreeg vanochtend een leuk en enthousiast mailtje terug. Hij stelde ook voor om binnenkort eens te gaan lunchen. Vooralsnog interpreteer ik het allemaal als vriendschappelijk, ik probeer nergens meer op te hopen en ga ook niet nogmaals zo mijn best doen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one ma 12 sep 2011 - 19:53

Bedankt voor de tips dames. Ik vind het gewoon lastig dat het zo rustig aan gaat omdat normaal het tempo vanaf de heren bij mij erg hoog was in het begin.

Gisteren was heel gezellig, hij was pas kom kwart over 8 bij mij vanwege zijn werk. Was gelijk gekomen en hij vond het wel lekker dat het eten klaar was. Wat ik al een uur klaar had staan ( toch wel handig iets maken wat hoe langer het staat hoe lekkerder het wordt). Hij vond het ook lekker gelukkig, want anders had ik voor niks staan koken haha.
In het begin was hij niet echt spraakzaam, maar hij was ook echt moe. Veel op zijn werk gedaan en dat was duidelijk te merken, pas later kwam het wat meer los en hebben we het weer heerlijk over motoren en motorrijden gehad ( tja gemeenschappelijke passie). Plus hij heeft wat meer verteld over zijn onzekerheden qua werk etc ( wat ik ook heb). Hij laat er niet veel over los dus het is in mijn ogen wel fijn dat hij zo steeds beetje bij beetje meer los laat. Uiteindelijk is hij om kwart over 12 naar huis gegaan ( moest er vandaag om 7 uur weer uit).

Maar we hebben nog niks nieuws afgesproken en de vraag is ook wanneer dat kan plaats vinden, want ik ga nu de komende 3 weken 4 dagen in de week werken in de buurt van mijn ouders. Dus dan zit ik 2x2 dagen daar ( ga tussendoor wel naar mijn eigen kamer voor de rust). Zaterdag een bbq van de vereniging, maar daar is hij niet bij aanwezig had al afspraken staan met vrienden elders in het land. Op zich wel jammer, maar ja niks aan te doen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum