Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 22:53

Is wel een beetje een lang verhaal hoor smile
Ik was op reis in Nicaragua en kwam aan bij een stadje en liep bij een hostel binnen. Meestal als het hostel me bevalt blijf ik daar een paar dagen maar dit hostel was zo vaag :s Sochtends om half 5 ging de eigenaar heel hard zingen uren lang:S:S Volgende dag dus op zoek naar een ander hostel en er was een hostel(erg toeristisch, zal ik normaal niet snel kiezen)maar ze hadden een leuke aanbieding icm een tour, dat ik daar een paar nachten wilde overnachten. Ik legde mn spullen neer op een bed maar later de dag lagen mn spullen op de grond, moest naar een andere kamer. Nou ja, toen paar dagen later, ik wilde de volgende ochtend vroeg vertrekken maar ik werd heel erg ziek. Continu overgeven, dus moest wel blijven want zo reizen is gewoon niet te doen. Toen kwam er een jongen binnen, we raakten aan de praat en wat bleek: in NL bleek hij maar 5 km van mij vandaan te wonen.Als ik dus niet ziek was geweest hadden we elkaar niet ontmoet.. We hebben die avond nog samen wat gegeten, hij voegde me nog toe op fb. Ik dacht: aardige jongen maar geen relatiemateriaal. We spraken elkaar daarna ook nog wel eens via fb. Hij was op reis ook, en op de dag dat hij weer naar NL kwam vertrok ik naar Frankrijk. Ik kwam terug van Frankrijk, mn fiets stond nog op station en ging er dus met de bus heen. Toen zag ik hem opeens fietsen, en het was opeens: boem! De rest van de dag was ik ook van slag haha. We zijn in de loop van die week nog wat gaan drinken en het klikte echt enorm, nog een paar keer wat afgesproken en ja toen kwamen de kriebels, we vinden elkaar heel erg leuk. Het is ook alsof we elkaar al maanden kenden, heel gek. Het is bijna eng allemaal alles bij elkaar :P
Ook Nicaragua, als het nou Thailand bijv was waar erg veel Nederlanders komen.. Maar hij was ook echt de enige Nederlander die ik tegenkwam in Nicaragua, ik vond het totaal niet toeristisch daar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 19 aug 2011 - 22:56

Wat leuk dat jullie elkaar zo hebben ontmoet! Dus je bent al bijna single-af?! Geniet er lekker van! Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 22:59

Wat een leuk verhaal Yasmin!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:08

We hebben elkaar dus een week gezien in nl en nu is hij 3 weken op reis door Europa, dan een maand thuis en dan gaat hij voor minimaal 2 maanden naar Colombia(vrijwilligerswerk, maar aansluitend ook nog reizen ws). Als ik nu terugkijk is het wel echt heel erg snel gegaan en echt bizar wat er allemaal gebeurd is, maar het voelt echt heel erg goed. Vorig jaar november heeft hij het uitgemaakt met zn vriendin waar hij 3 jaar mee had omdat hij wilde reizen en vrij zijn(zij woont overigens in het buitenland, hij heeft daar ook gewoond) en nu zegt hij ook tegen mij van: ik wil niet op reis naar Colombia als ik een relatie heb, ik heb het destijds uitgemaakt omdat ik vrij wilde zijn en zou dan met jou een relatie gaan beginnen, dat is toch raar. Ik geef hem wel gelijk hoor, ik snap het ook heel goed van zijn kant maarja ik denk wel als hij terugkomt van zn reis en hij is met een aantal meiden naar bed geweest dat ik dan denk van: van mij hoeft het eigenlijk niet meer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 21 aug 2011 - 23:19

Yasmin schreef: maarja ik denk wel als hij terugkomt van zn reis en hij is met een aantal meiden naar bed geweest dat ik dan denk van: van mij hoeft het eigenlijk niet meer

Dat zou ik ook hebben. En twee maanden is echt niet zo lang. Ben benieuwd wat hij precies onder VRIJ ZIJN verstaat.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 23:52

Hij komt half februari terug ws. Voor mij komt het aan de ene kant wel goed uit, nu heb ik alle tijd om school af te maken. Hij zegt over dat vrij zijn dat hij geen verplichtingen en regels heeft, dat hij met een open agenda kan reizen, geen verplichte dag terug naar huis etc. Over die meiden zegt hij: "ik snap niet dat je zo de nadruk daarop legt, alsof ik alleen maar wil reizen om zoveel mogelijk meiden te scoren. Als ik jou was had ik gezegd: doe maar lekker en als ik terug kom beginnen we met een schone lei. Ik zou het niet eens willen weten hoeveel meiden er geweest zijn.Het is niet dat ik echt op zoek ben naar meiden, maar als het gebeurt dan gebeurt het".

Hmm ik weet het niet, misschien wil ik het tegen die tijd ook niet eens weten of er meisjes geweest zijn.. Maar aan de andere kant, een relatie nu beginnen voordat hij vertrekt heeft ook geen zin en is geen goede basis in mijn ogen, omdat zeker in het begin ik vind dat je elkaar zoveel mogelijk moet zien, en niet via skype of mail. Het is toch anders

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error do 1 sep 2011 - 2:45

Topic was weer even stukje gezakt, hoe staat het er bij jullie voor meiden?



Ik ben sinds vorige week weer wat actiever met mijn date, aantal keren afgesproken en was ook iedere keer echt heel leuk. Zie hem ws. morgen of zaterdag weer en dan ga ik eens vragen hoe hij over ons denkt.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 1 sep 2011 - 3:36

Wat leuk Paraplu! Very Happy

Nee, hier alles rustig. Wel veel gozers ontmoet op vakantie, maar dat vond het allemaal maar niks hahahaha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 1 sep 2011 - 4:44

Ik heb ook absoluut niks te melden laughcry

Edit: maar leuk voor jou, Paraplu!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ do 1 sep 2011 - 4:46

Bliss schreef:Ik heb ook absoluut niks te melden laughcry

Edit: maar leuk voor jou, Paraplu!
Ik ook niet.

Wel enigzins actief op E-Matching, maar daar zijn nog geen date's uit voortgekomen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 4 sep 2011 - 4:24

Dan zitten wij (bijna) allemaal in hetzelfde schuitje; Toos Dateloos! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 4 sep 2011 - 5:15

Ben momenteel in mn hometown en het is hier feest: altijd goed om oude bekenden tegen te komen... Zo ook gisteren. Eerst zag ik 's middags op een festivalletje een oude scharrel (waar ik mijn grootste zwak ooit voor heb) met zn vriendin. Ik stond net even met een oud-collega te praten, toen ik hem aan zag komen lopen. Ze gingen ergens in t gras zitten (was op een festivalletje) en even later trekt ie ook nog zn shirt uit... Damn! Even later was ie weg en dat was maar goed ook, haha.
's Nachts waren we op het plein en toen zegt mn vriendin ineens: "HĂ©, is dat niet jouw neef?", dus ik keek, was het mijn ex-date van afgelopen winter (waar ik hier veel over verteld heb)! Schrok me dood joh, dat ik hem ineens zag! Mijn vriendin wist dus dat hij iets met mij te maken had, maar kon de link even niet goed leggen. Maar hij liep weg en ik keek later nog of ik hem nog zag, maar nee. Weer later zag ik ineens tegelijk eerder genoemde ex-scharrel weer aan komen Ă©n ex-date stond iets verderop! Ex-scharrel liep langs me en ik tikte hem nog aan, maar hij was DRONKEN! Jezus, hij stommelde echt voorbij met vriendin en merkte niet eens dat ik hem aantikte. Later kwam ie weer voorbij en t was gewoon bijna genant.
Ex-date had ik dus ook nog in t vizier en mijn vriendin en ik wilden net haar vriend gaan opzoeken, die ook daar ergens stond. Ik liep dus die kant op en deed net of ik hem niet zag, maar toen ik langsliep, sprak hij mij aan (en ik deed verbaasd haha)! Nog een poosje mee staan praten, maar ik merk gewoon elke keer dat ik er nog steeds niet helemaal overheen ben. Op zich ging het prima, maar op t eind kwam er een meisje aan, dat een aansteker uit zijn broekzak graaide. Ik kon niet echt peilen of er iets was tussen ze en durfde het ook niet te vragen, maar nu knaagt het gewoon aan me dat ie dus misschien een vriendin heeft. Daarna gingen ze ook weg, hij zei "ik spreek jou weer" en gaf me drie zoenen.
Maar ik kan t dus niet uitstaan dat dat meisje misschien zijn vriendin is Ă©n ik kan het al helemaal niet uitstaan dat ik me daar nu druk over aan t maken ben. Over een paar dagen ebt dit wel weer weg, maar t is gewoon elke keer zo als ik hem tegenkom.
Verder zag ik nĂłg twee andere jongens waar ik vroeger verliefd op ben geweest, dus het was weer een dolle boel Wink Uiteraard helemaal niks gebeurd verder en nog even dateloos als altijd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 5:18

He bah, ja dat zijn van die ontmoetingen die je gewoon liever niet hebt. Dat rakelt het allemaal direct weer zo boven, al die gevoelens. Denk dat het inderdaad met een paar dagen wel weer afzwakt, maar het is zo stom dat je dan toch weer zo'n shock krijgt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 2:07

Bij mij gebeurt er nu ook niet veel. Ik had me weer aangemeld op RP en ik had gereageerd op een jongen die mij een interesse bericht had gestuurd. Heb een maand abbo genomen dus dacht ik stuur een leuk bericht. Maar hij is toen ook een betaald lid geworden en heeft schijnbaar nog meer foto's gezien van me want hij heeft niks meer gestuurd op mijn berichtje. Sad Wel van een aantal mannen een berichtje gehad maar die spraken me niet aan. Er was nog wel een leuke jongen die was geen betaald lid en die heb ik een berichtje gestuurd. Heb erin gezet dat als hij geen interesse had hij een geen interesse bericht kon sturen. Maar kreeg een interesse bericht terug Very Happy Dus heb mijn email adres gegeven en hebben elkaar toegevoegd op msn. Dus we zijn aan het kletsen op msn met elkaar, heb wel het idee dat de eerste paar keer het meer van mijn kant afkwam dan van hem. Ik stelde de vragen en hij stelde maar weinig vragen aan mij, plus ik sprak hem als eerste aan ipv hij mij. Nu ik dit typ zitten we ook op msn te praten met elkaar en hij stelt al wat meer vragen. Misschien binnenkort voorstellen om af te spreken met elkaar. smile Hij is ook weer betaald lid geworden en heeft mijn foto's bekeken en hij vond ze erg leuk zei hij. Ik kijk nog wel een beetje rond op RP staar me niet blind op deze jongen, maar mocht hij echt leuk zijn dan is het na een maandje toch weer afgelopen. ( mijn abbo )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 3:37

Vertel ik net over mijn msn jongen, komt er net een jongen bij mij in de winkel. Aardig, leuk gezichtje, kletst lekker... Stapt op me af en beginnen te praten over een film en vraagt aan me of ik die met hem samen kom kijken bij hem thuis. Geeft hij me zijn telefoonnummer, email en kletst hij verder met me. Was wel leuk maar was zo verbaasd dat iemand dat deed! Hahah... ik werd gewoon versierd :P Uiteindelijk vroeg ik naar zijn leeftijd, is hij 20! Bijna 21 en ik ben 26! Dat was wel een domper eigenlijk... Hij wil graag met me afspreken en ook helpen met klussen in mijn huisje zei hij.. Ik werd ergens gewoon verlegen ervan haha. Wel erg leuk dat hij dit deed. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error ma 5 sep 2011 - 3:42

Aaah leuk Sweety, wat spontaan! Hoe heb je erop gereageerd dan? Wel jammer dan van zijn leeftijd haha!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin ma 5 sep 2011 - 3:45

Da's een leuke actie Sweety! Sowieso een compliment!

Er zat in de trein laatst een jongen die maar naar me bleef kijken! Ik vroeg me af of hij nog iets zou doen (maar ik heb toch een vriend, dus dat had ik 'm dan gezegd), maar hij deed helaas niets :P Had ik wel stoer gevonden!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 3:55

Ja zeker spontaan! Very Happy Nou eerlijk gezegd dacht ik ook, waarom niet? Kletsen is leuk, hij laat me lachen dus ja ik kan weleens een film gaan kijken met hem. Had ook gevraagd wat hij leuk vond en punten ervoor gegeven en hij bij mij. Gewoon een grappig iets was ook niet serieus bedoeld. Maar toen ik hoorde dat hij bijna 21 is was dat echt een domper Embarassed Terwijl het daarvoor gewoon leuk was. Daarna ook hoor maar ja..... Toen hij wegging zei hij nog iets over een knuffel geven, maar ik was zo aan het blozen en verlegen worden dat ik zei nee, waarop hij moest lachen dat ik zo bloosde.. En het is zeker een compliment, Joy! Dus die heb ik alvast in de pocket :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 5 sep 2011 - 11:54

HAha, leuk Sweety, dat maak je inderdaad niet zo snel mee.
Alleen zeer jammer van die leeftijd, maar nu we daar toch over hebben...
ik heb (per ongeluk) dit weekend gezoend met mijn 20jarige collega :shock:
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 20:40

Tabbert schreef:HAha, leuk Sweety, dat maak je inderdaad niet zo snel mee.
Alleen zeer jammer van die leeftijd, maar nu we daar toch over hebben...
ik heb (per ongeluk) dit weekend gezoend met mijn 20jarige collega :shock:
Hoe zoen je per ongeluk met iemand? Je viel voorover tegen zijn lippen aan :P
Haha... nee hoor... vertel hoe kwam dit??
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin ma 5 sep 2011 - 20:50

Oeh tabbert vertel! En is 20 zo jong voor jou?

Gisteren flirte er weer een jongen met me in de trein. Hij gaf me zelfs een koekje, heel lief en was echt eeen leukerd. Echt volgens mij straal ik iets uit sinds ik een vriend heb, werd gisteren op straat ook al aangesproken en nagefloten maar nou heb ik er niets meer aan natuurlijk. Wel goed voor mn ego. Zal ik ze allemaal naar het yescafe sturen zodat ze jullie kunnen ontmoeten haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 5 sep 2011 - 21:02

per ongeluk, omdat het totaal niet mijn bedoeling was of wat dan ook..

Tja, mijn stapavond begon al vroeg en ik had al heel wat drankjes tot me genomen. En ergens aan het einde van mijn "leuk dat jullie hier ook zijn in de kroeg"-rondje zat mijn collega. Dus ik hoi zeggen en toen heel serieus een gesprek met hem hebben over vanalles, maar vooral dat ik blijkbaar te flirterig overkom en heb hem toen gezegd dat dat gewoon mijn maniertje van doen is en dat ik er echt werkelijk niets mee bedoel en er op zou letten. Hij blij, en ik ging gezellig verder met mijn feestgedrag.
En later kwam ik hem weer tegen en toen maakte hij opeens zijn move en zoende me..
Dat noem ik "per ongeluk"

O en ben ook wel voorover gevallen hoor, en achterover, op de grond haha. Was wel een grappige avond.

En ja, 20 is voor mij jong, bijna 5 jaar jonger..
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette ma 5 sep 2011 - 21:11

Wat leuk Sweety! Wel jammer van de leeftijd, maar toch! :P

Wel wat grappigs van de week mee gemaakt;

Tijdens het stappen kwam er een leuk nummer voorbij en ik was nogal uitbundig aan het dansen. Toen stond er een jongen achter ons en die riep toen snoeihard; kom jij maar met mij mee naar huis! (en toen gebaarde ie met zijn jas). Kwam onzettend grappig over. Jammer dat het een kakker was haha.

En later op de avond zat ik wat lipgloss op mijn mond te smeren en toen kwam er een jongen bij mij staan zei dat ik dat helemaal niet nodig had en dat ik heel mooi was. Hem gevraagd of hij ook een beetje wilde en toen heb ik zijn lippen lopen glossen hahahaha.

Maar goed, geen date materiaal ofzo, want het waren totaal niet mijn types haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 21:20

Ja doen Joy!! Wow wat leuk dat mannen aan het flirten zijn met je, het kan trouwens wel hoor dat je iets uitstraalt nu je niet meer vrijgezel ben. Gewoon opvatten als een compliment en toch beetje van genieten Wink

Ik heb de jongen waar ik mee op msn zit gister gevraagd wanneer hij meestal met iemand afspreekt maar ik kreeg geen reactie. Uiteindelijk gezegd dat ik ging slapen maar nog steeds geen reactie gehad. Vanochtend sprak hij mij uit zichzelf aan en nu zijn we weer aan het chatten. Heb de vraag nog een keer gesteld maar hij spreekt niet snel met iemand af en ik kreeg er een Embarassed achter... Misschien dat ik dit maar moet zien als gezelligheid en tijdverdrijf maar niet meer denk ik. Of nog even wachten? Gister sprak een andere jongen mij ook aan op RP. Hij had gezegd dat hij me al een paar keer had gezien in zijn bezoekers profiel en dat ik nu toch maar eens wat moest sturen naar hem. Waarop ik stuurde: ik zat te denken hoe ik jou aandacht kan krijgen, misschien heb jij nog tips voor me? naast vaak op je profiel kijken Wink Dus we hebben wat berichten gister heen en weer gestuurd. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 21:41

Haha wat leuk Jeanette!

En nu Tabbert? Kon hij een beetje zoenen? Wink Oh dus had wel een beetje gelijk met het voorover vallen :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum