Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one ma 12 sep 2011 - 19:55

Sweety schreef:.
Hij moet in de buurt zijn en stelde van de week voor om dan even langs te komen. Sms is leuk, aan de telefoon is het leuk nu nog kijken in real life. Hij had me uitgenodigd om eens te komen eten bij hem, maar dacht dat dit wel een goed idee zou zijn om een beter beeld te krijgen van elkaar.

En hoe was hij? Ga je nog bij hem eten?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 12 sep 2011 - 20:31

Wat leuk dat hij gister is geweest silly-one! Ik snap wel dat het een ander tempo is dan je normaal gewend ben bij mannen, maar toch zou ik proberen ervan te genieten. De kleine dingen ( vanuit zijn werk komen, kusje geven waar de rest bij is, beetje bij beetje meer vertellen over zichzelf enz ) zijn toch dingen waaruit je kan zien dat hij je echt wel leuk vind, Welk tempo had je zelf graag gewild? Jammer dat er nog geen nieuwe date is gepland omdat jullie het beide erg druk hebben. Misschien kunnen jullie toch eens ergens afspreken om wat te gaan drinken of eten? Of dat jullie een rondje doen op de motor?

silly-one schreef:
Sweety schreef:.
Hij moet in de buurt zijn en stelde van de week voor om dan even langs te komen. Sms is leuk, aan de telefoon is het leuk nu nog kijken in real life. Hij had me uitgenodigd om eens te komen eten bij hem, maar dacht dat dit wel een goed idee zou zijn om een beter beeld te krijgen van elkaar.

En hoe was hij? Ga je nog bij hem eten?

Hij was erg leuk! Zag er precies uit zoals op de foto's. Was eerst wel even zenuwachtig maar dat was snel weer voorbij. Hebben gepraat over van alles en nog wat en nog even een bakkie gedaan bij mij op de zaak. Hij vroeg aan mij of ik een 2e date zag zitten en ik gaf aan van wel, gelukkig hij ook. Very Happy We hebben nu een afspraak staan voor aankomende vrijdag. Dan ga ik bij hem eten, waarschijnlijk gaan we samen koken.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one ma 12 sep 2011 - 20:37

Leuk dat het bij jullie ook zo gezellig was Sweety. Samen koken is echt leuk, hebben we de vorige keren gedaan en het is gewoon leuk ( en handig) om samen bezig te zijn en iets leuks op tafel te zetten.

Normaal gesproken was het wel duidelijk dat er spanning was tussen mij en mijn exen waardoor het vanaf het begin af aan wat duidelijker was dat het wat was. We hadden dan een langere fase vooraf waarbij we elkaar al hadden leren kennen. Maar denk wel dat het tempo nu wel zorgt dat we elkaar beter leren kennen.

Motorrijden staat nog op de planning. Maar ja ook die tijd hebben we niet echt en hij werkt vaak in het weekend en heeft afgelopen weekend ook extra diensten gedraaid. Dus onze agenda past elk bij elkaar NOT haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 12 sep 2011 - 22:35

Hebben jullie gisteravond wel gezoend SO?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one ma 12 sep 2011 - 23:32

Ja en wel meer. Embarassed
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 13 sep 2011 - 1:25

silly-one schreef:Ja en wel meer. Embarassed

Haha! smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one di 13 sep 2011 - 1:43

Tja, je doet er niks aan. Sommige dingen gebeuren gewoon en als het goed voelt voelt het goed. Ondanks de onzekerheid en twijfel en vraag naar bevestiging vooraf.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 13 sep 2011 - 2:10

Maakt toch ook helemaal niet uit. Ik krijg nog steeds niet de indruk dat hij geen interesse in jou heeft.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one di 13 sep 2011 - 2:15

Dat zeggen wel meerder ( ook mensen die hem kennen ) maar ze zeggen ook dat hij niet heel makkelijk te pijlen is en dat hij zich moeilijk open geeft. Daarom ga ik zo nu en dan super twijfelen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 13 sep 2011 - 2:19

Snap ik. Wij vrouwen twijfelen zo snel. Wink Hopelijk kun je er toch ook van blijven genieten!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 13 sep 2011 - 2:19

Snap ik. Wij vrouwen twijfelen zo snel. Wink Hopelijk kun je er toch ook van blijven genieten!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one di 13 sep 2011 - 2:21

Ik heb er gisteren zeker van genoten, gewoon zo lekker op bij hem te zijn. Gewoon tegen hem aan hangen is al super.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin di 13 sep 2011 - 2:28

Leuk om te lezen Silly One! Ik gun het je echt, hoop dat het wat wordt. En goed om te lezen dat ie wat meer los komt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette di 13 sep 2011 - 9:21

Silly-one, wat leuk!! Very Happy Geniet ervan!!

Sweety, wat leuk dat je vrijdag bij hem gaat eten! Laat je weten hoe het gegaan is?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 13 sep 2011 - 21:04

@ Jeanette: Natuurlijk! Hoe is het bij jou in date-land?

@ silly-one: Ik zou me geen zorgen maken dat hij je dan niet leuk vind hoor! Als er meer is gebeurd dan alleen zoenen dan zal het wel goed zitten. Hoop wel dat jullie snel een afspraak kunnen maken met elkaar smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one wo 14 sep 2011 - 3:55

Thanks meiden,

Weet je al wat jullie gaan eten Sweety? koken uit een pakje of zelf aan de gang met kruiden en zo? Het laatste is wel leuker :P.

Een nieuwe afspraak is nog niet gemaakt, maar ja ik ga de komende 4 weken weinig thuis zijn vanwege tijdelijk werk bij mijn ouders in de buurt. Dus het wordt lastig plannen, maar we zullen het we zien. Ga hem van het weekend maar weer een vragen voor een nieuwe date. Aangezien hij nu weer druk is met werken en zijn motors.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette wo 14 sep 2011 - 22:00

Sweety, bij mij is het rustig in date-land haha! Volgens mij woon ik in het verkeerde stuk van NL ofzo, aangezien ik geen leuke gasten meer tegen kom :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 14 sep 2011 - 22:37

@ silly-one: waarschijnlijk gaan we lasagna maken. Very Happy En hoe we dat gaan doen, nog geen flauw idee :P Het gaat hoe dan ook wel gezellig worden. Zitten nu een beetje de dagen af te tellen. Gister smste hij: nog even en dan zien we elkaar. En vandaag stuurde ik: nog 1 dagje! Waarop hij stuurde: ik heb er zin in, jij ook he Very Happy!
Dus dat is wel erg leuk dat hij zo enthousiast is.

@ Jeanette: Haha.. dat is jammer dat het rustig is! En internet daten is dat wat voor je? Of vind je het wel goed zo voor nu?

Hoe doen jullie het eigenlijk met slapen bij iemand? Wachten jullie tot een bepaalde date, of als het goed voelt dan voelt het goed. Mijn date woont namelijk 1 tot 1.5 uur bij mij vandaan en hij zei dat ik kon blijven slapen. Er is nog een logeerbed waar ik op kon liggen dus ik was niet verplicht om naast hem te gaan liggen Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one do 15 sep 2011 - 8:05

Slapen doe ik vrij snel als het goed voelt.
De jongen waar ik nu mee aan het date ben is de eerste nacht blijven slapen ( kwamen om 1 uur van het terras af en hebben nog tot 3 uur of zo bij mij zitten praten). Daarna niet meer, maar dat is meer omdat we één van ons twee vroeg het bed uit zou moeten.
Mijn ex bleef na een maand of zo slapen ook na een feest o.i.d. was het.

Ik zal gewoon de avond afwachten en als het goed voelt naast hem kruipen, er hoeft niks te gebeuren he. De eerste nacht met mijn huidige date is er ook alleen maar gezoend.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert do 15 sep 2011 - 11:55

Blijven slapen zou ik ook absoluut snel kunnen doen.. maar dan bedoel ik echt wel SLAPEN.
Maar als het goed voelt en van het een komt het ander.. tja, waarom zou dat fout zijn. Ik ben persoonlijk liever iets preutser/traditioneler als het gaat om iemand die ik echt zie zitten. Maar dit meer omdat ik dan bang zou zijn dat hij dan al de aandacht zal verliezen. Eigenlijk heb ik een 3maanden regel, maar dat is me ook nog nooit gelukt. Dus als ik er over nadenk, doe ik 'slapen' pas als ik zeker weet dat we een monogame relatie hebben. Of dat dan net 1 minuut aan is of 3 maanden.. dat ligt aan het moment.

Verder blijf ik bijna overal zomaar weleens slapen, dit omdat het dan gewoon makkelijker is of gezelliger. Je kan toch altijd op het logeerbed ploffen. Wink

@jeanette: snap precies wat je bedoelt!

Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 15 sep 2011 - 21:59

Tabbert, woon jij toevallig bij mij in de buurt haha? :P

Sweety, wat betreft het blijven slapen. Zelf nog nooit snel gedaan. Wel aantal keren seks op de eerste date gehad, maar niet met de intentie om te blijven slapen. Dat vind ik meer voor als het serieus gaat worden.

Maar als het echt ver weg is, is het natuurlijk een ander verhaal. Maar het ligt er ook maar net aan hoe ik mij op mijn gemak zou voelen bij die persoon.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 16 sep 2011 - 2:27

Dank jullie wel voor jullie reactie. Afgelopen maandag voelde ik me wel snel op mijn gemak bij hem maar ben benieuwd hoe dat vanavond zal zijn als ik in zijn woning ben. Toch een andere omgeving. We zijn beide ongeveer op hetzelfde tijdstip bij hem thuis dus we gaan samen nog boodschappen halen. smile Heb er heel veel zin in en ben ook wel een beetje zenuwachtig, haha.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 3:17

Dat kan ik me voorstellen Sweety. Veel plezier vanavond! En natuurlijk wel even laten weten hoe het was, maar dat zul je vast wel doen!

Silly one, jouw date klinkt ook erg leuk!!! Hebben jullie al een nieuwe datum geprikt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Niki vr 16 sep 2011 - 8:00

Ik denk dat ik me ook bij deze groep kan toevoegen. Ben sinds iets meer dan een week aan het msnen en smsen met een erg leuke jongen die ik ken van RP. Aanstaande woensdag hebben we een date.. We gaan wat drinken hier aan het strand. Ik vind het onwijs spannend, maar aan één kant hebben we zoveel overeenkomsten dus er zal wel gesprekstof zijn..
Ik heb er zin in.. Very Happy
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one vr 16 sep 2011 - 8:03

Sweety laat je weten hoe het was? en hoe de lasagne smaakte :P/?

Ik heb nog geen nieuwe date gepland. Ik heb afgelopen week in de buurt van mijn ouders (100km verderop) in een klas meegekeken en ik ga daar werken dus op maandag en dinsdag zit ik bij mijn ouders en op donderdag en vrijdag. Wat betekend dat ik op zondag al die kant op ga en dinsdag weer naar mijn eigen hok en woensdagavond weer naar mijn ouders en vrijdagavond weer naar huis. Het is niet handig, maar het is wel werk. Hierdoor heb ik zelf eigenlijk alleen de vrijdagavond ( laat) of zaterdag om iets af te spreken. Dus ik denk dat het de komende 3-4 weken rustig zal zijn bij mij. Heel jammer, maar ja niks aan te doen.

Welkom Niki. Vertel wat meer :P. Ben nieuwsgierig.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum