Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:33

Ah, ik kijk geen tv maar dat staat wel tussen zijn favoriete tv programma's lol!.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  GreenGrass di 18 okt 2011 - 6:44

Inderdaad bij de Xenos smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette di 18 okt 2011 - 7:12

Ja, ik bedoelde uit Boer Zoekt Vrouw haha! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 18 okt 2011 - 7:47

Maar Zusje, is hij echt boer van beroep?? Haha wat moet jij daar nou weer mee? :P Oh en volgend weekend is ook Halloween hè, don't miss it!
Ik heb niks meer van ex-date gehoord laughcry Zat gisteren steeds te kijken op WA of ie online was, werd er alweer gek van. Dus ik ga hem weer proberen te vergeten.

Zucht. Ik wil ook een leuke date!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 18 okt 2011 - 8:48

Hier even een update van mijn kant!

Met mijn date van laatst heb ik veel contact gehouden. Vorige week was ik op vakantie en deze week zit hij in NY, dus het is nu even rustig. Maar we hebben afgesproken daarna weer af te spreken, dus ik ben benieuwd. Ben er wel voor in, in ieder geval. smile

Verder komt ex-date van vorig jaar morgen bij me eten, maar dat is puur vriendschappelijk. Zelfs van mijn kant nu, haha.

Ik ben omtrent jullie allemaal de draad een beetje kwijt geraakt na mijn vakantie.. Kort maar krachtige update?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 18 okt 2011 - 8:51

Bliss.. ik hoop ook echt dat je binnenkort weer es een leuke date hebt! En ik herken dat kijken op WA.. dat deed ik voorheen ook maar gelukkig is dat bij mij helemaal over. Das echt vermoeiend smile

Ik kreeg trouwens vanochtend een berichtje van iemand die ik 3 keer tijdens stappen kort heb gezien 2 maanden geleden. 'Gewoon even een kus omdat ik je maar niet uit m'n hoofd krijg'
Dus heb net maar even een date voorgesteld. Zal volgende week wel ergens zijn.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:58

Feline schreef:Ik kreeg trouwens vanochtend een berichtje van iemand die ik 3 keer tijdens stappen kort heb gezien 2 maanden geleden. 'Gewoon even een kus omdat ik je maar niet uit m'n hoofd krijg'
Dus heb net maar even een date voorgesteld. Zal volgende week wel ergens zijn.

Das toch leuk, zo uit het niets Very Happy.

Bliss schreef:Maar Zusje, is hij echt boer van beroep?? Haha wat moet jij daar nou weer mee? :P Oh en volgend weekend is ook Halloween hè, don't miss it!
Ik heb niks meer van ex-date gehoord laughcry Zat gisteren steeds te kijken op WA of ie online was, werd er alweer gek van. Dus ik ga hem weer proberen te vergeten.

Zucht. Ik wil ook een leuke date!

Eh ja dat issie inderdaad... Is toch niet zo heel erg? Kon wel leuk met hem kletsen, waren wat sparkles zeg maar Very Happy. Nu al best aardig wat contact gehad via FB en we zitten wel op 1 lijn over veel dingen. Ben nieuwsgierig naar hem en zie het wel. Je weet nu toch wel dat ik altijd wel zie? Wink Ik ben er inmiddels ook wel klaar mee mannen te laten lopen omdat ze niet in Den Haag wonen... En al helemaal omdat ik hier alleen idioten leer kennen...

Ik vergeet Halloween niet hoor, hoezo zou ik dat doen? Ik heb die dag en avond (vroeg) een feestje van mijn zwager en nichtje en dan gaat mijn zusje me daarna schminken Very Happy. Ben voor 2 soort expatfeestjes uitgenodigd, daar gaat iedereen wel verkleed dus als jullie dat leuk vinden? Ik weet niet of ze iets in de F. doen, ook vast wel!

Lady4 schreef:Hier even een update van mijn kant!

Met mijn date van laatst heb ik veel contact gehouden. Vorige week was ik op vakantie en deze week zit hij in NY, dus het is nu even rustig. Maar we hebben afgesproken daarna weer af te spreken, dus ik ben benieuwd. Ben er wel voor in, in ieder geval. smile

Verder komt ex-date van vorig jaar morgen bij me eten, maar dat is puur vriendschappelijk. Zelfs van mijn kant nu, haha.

Ik ben omtrent jullie allemaal de draad een beetje kwijt geraakt na mijn vakantie.. Kort maar krachtige update?

Leuk dat jullie nog steeds contact hebben en dat je er voor in bent Very Happy. Ik kan kort zijn; ik ga binnenkort op date met een boer :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 18 okt 2011 - 10:21

Hahaha echt Boer zoekt vrouw dus :P Ben benieuwd!
We kunnen misschien wel ff wat combineren met Halloween, eerst naar een feestje en dan de kroeg in ofzo. Ik ben erg benieuwd naar de schmink Wink

Lady, ik heb ex-date zaterdagavond gewhatsappt, was weer op de reünie waar t vorig jaar begon tussen ons en ik was dronken. Hij stuurde zondagavond wat terug, ik daarna ook weer en vervolgens NIKS. Sad Tot zover mijn update.
Leuk dat jij weer gaat daten binnenkort en ik ben ook benieuwd hoe het morgenavond gaat met jouw ex-date!

Edit: heb gisteren en vandaag een aantal PM's ontvangen van één of andere kerel die hier kennelijk al even rondhangt en van alles over mij heeft gelezen. Hij heeft interesse en wil wel een keer op MSN afspreken laughcry Heb even gecheckt en hij heeft al eerder een oproep gedaan om met meiden in contact te komen hier op t forum. Daaaaaaag, daarvoor zit ik hier niet. Waarschijnlijk leest ie dit ook, maar ja, jammer dan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 18:26

Haha zoiets ja. Ik ben ook benieuwd, weet nog niet of ik precies hetzelfde wil namelijk, moet er nog even naar kijken wat ik precies ga doen/ wat ik wil. Misschien moet je je voor jezelf alvast bedenken wat je gaat doen als hij vandaag of morgen ineens wel antwoord. Want wil je hier echt weer in verstrikt raken? En is het niet ergens logisch dat hij nu geen antwoord stuurt? Je hebt hem zelf gevraagd je nooit meer iets te sturen... Dan moet je nu niet verdrietig zijn daarover, hij probeert gewoon te doen wat jij hem hebt gevraagd... Met een goede reden. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 19 okt 2011 - 0:45

Er is weer een hoop gebeurd bij jullie!

Leuk dat je gaat daten Zusje! En het is inderdaad wel verstandig om ook buiten je woonplaats te gaan kijken Wink Mijn ex woonde 40 min bij mij vandaan, toch een relatie gehad van 4.5 jaar. Dan mijn laatste date, die woonde 100 km bij me vandaan toch ook weer 2 dates mee gehad :P Haha.

Vervelend voor je dat je weer een beetje in dezelfde cirkel gaat zitten met je ex date Bliss. Ik hoop dat je het snel los kan laten. Lijkt mij ook het beste voor jou. hug

Heel veel plezier vanavond Lady. Ben benieuwd hoe je date met je nieuwe date zal verlopen als hij terug is van vakantie.

Wat leuk dat hij je een smsje stuurt Feline. Denkt hij toch aan je! Is er al een datum geprikt?

Jammer dat hij alleen maar vrienden wil zijn Princess! Gaat het nog wel door samen wat drinken?

Bij mij is er niks aan de hand eigenlijk. Ik probeer mijn account te verwijderen van Lexa maar ik krijg toch nog steeds mailtjes. Die van RP wil ik ook nog verwijderen. Ik zou eigenlijk afgelopen zaterdag wat sturen naar mijn (ex) date maar ik heb toch maar niks gestuurd. Ik bedacht me waarom ik eigenlijk de eerste moet zijn om wat te sturen, laat hem maar wat sturen. Eigenlijk vind ik het gewoon schofterig dat hij niks meer laat horen. Het is toch een kleine moeite om te sturen: Sweety, ik zie je niet op die manier zitten. Toch twijfel ik ergens om nog wat te sturen naar hem, aangezien mijn woning bijna klaar is, maar weet me tot nu toe nog goed in te houden. Verder zijn er eigenlijk geen mannen in mijn omgeving.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 19 okt 2011 - 7:53

Thanks girls!

Sweety, ik zou niks meer van je laten horen. Blijkbaar is het: he's just not that into you. Inderdaad schofterig dat hij niet de moeite neemt je dit gewoon te laten weten, maar zo schijnen meer mannen te zijn.. :S

Bliss, lastig blijf het met die ex-dates. Ik denk dat je er heel snel overheen bent wanneer je een ander leuk iemand ontmoet. Misschien is dit wel gewoon een beetje opvulling. Nu maar hopen dat er snel iemand anders voorbij komt die je leuk gaat vinden. Lekker makkelijk gezegd.. Wink

Van Feline ben ik helemaal up to date, we spreken elkaar bijna dagelijks op FB. smile

ZvB, wat leuk, een date met een boer, haha! Hoe heb je hem leren kennen?

Mijn ex-date is een uurtje geleden weggegaan. Het was erg leuk en gezellig. Ik heb voor het eerst dat ik echt merk geen gevoelens meer te hebben, behalve vriendschap. Ik heb hem vanavond letterlijk en figuurlijk met andere ogen bekeken. Ik vond het superleuk hem weer te zien, en dat was wederzijds, maar wij blijven gewoon vrienden en ik vind het helemaal prima.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 19 okt 2011 - 7:56

Dat denk ik ook hoor Lady, maar het duurt zo lang voor er weer eens een leuk iemand voorbij komt Cry
Wat goed dat jij hem nu gewoon als vriend kunt zien!! Komt dat door die nieuwe jongen waar je binnenkort weer mee gaat daten?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 19 okt 2011 - 8:25

Bliss schreef:Dat denk ik ook hoor Lady, maar het duurt zo lang voor er weer eens een leuk iemand voorbij komt Cry
Wat goed dat jij hem nu gewoon als vriend kunt zien!! Komt dat door die nieuwe jongen waar je binnenkort weer mee gaat daten?

Ik denk dat het er wel mee te maken heeft. Maar toen hij hier vanavond was, voelde ik ook niet iets speciaals. Ik had ook geen behoefte om hem te zoenen ofzo. Best wel fijn, na al die tijd, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 0:56

Wat knap Lady, ik vind dat wel moeilijk van meer dan een vriendschap naar een vriendschap...

Ik zit nu met de boer te kletsen haha, hoop dat onze date doorgaat! Ik heb hem leren kennen in de kroeg toen ik bij een forummer van hier was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 20 okt 2011 - 4:33

Oh Zusje, ik ben daar juist altijd heel goed in.. maar moet eerlijk zeggen dat ik dan niet smoorverliefd op diegene ben geweest. Maar over het algemeen heb ik nog steeds best goed contact met ex'scharrels'. Juist omdat die spanning er dan niet is.. We hebben uitgevogeld of 't werkt tussen ons, dat bleek van niet dus nu kunnen we gewoon vrienden zijn..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 20 okt 2011 - 21:26

@ Lady: je heb gelijk, ik heb tot nu toe niks meer laten horen van mijzelf en eerlijk gezegd ben ik dat ook wel zat. Ga niet meer op hem zitten wachten of hopen dat hij wat stuurt.

@ Zusje: leuk dat je met boer aan het kletsen was! Hoe verliep het gesprek?

Ik heb besloten dat ik me van de datingsites afhaal. RP heb ik net gedaan, alleen lexa lukt niet. Ik kan het wel opschorten maar als ik definitief wil verwijderen dan moet ik mijn gegevens invullen. Dan doe ik dat en zegt hij dat alles niet klopt :shock:
Voor nu ga ik me richten op mijn woning en wie weet wat er op mijn pad komt smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 22:36

Het is me nu ook in het vliegtuig gelukt lol!

Sweety, is het een idee om te kijken bij ´Help´ op Lexa? Meestal kun je ook nog wel een mail sturen als het niet lukt. Maar wel een goed idee, ik sta ook bij een paar ingeschreven en doe er niks meer mee. Tijd om mezelf weer weg te halen inderdaad. Gesprekken met de boer lopen gewoon gezellig. Ik hoop dat het volgende week doorgaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay vr 21 okt 2011 - 1:43

[quote="Zusje"]Het is me nu ook in het vliegtuig gelukt lol!

quote]

Een date vinden?? Very Happy
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 21 okt 2011 - 2:39

Ik heb bij "help" gekeken en zag precies staan wat ik moest doen. Heb geprobeerd een mailtje te sturen maar om een of andere reden lukt dat ook niet. Alsof ik me niet mag uitschrijven :shock: Laughing
Het is op zich ook niet zo'n ramp als ik nog ingeschreven sta op die site, maar was zo lekker bezig. Ik ben echt benieuwd hoe jullie date zal verlopen!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 2:41

Haha sort of. Ik zat naast een leuke vent en we hebben de hele weg gekletst. Vlucht ging echt snel zo! Toen droeg hij ook nog eens mijn koffer op plekken waar je hem niet kon rollen en bleven we de hele tijd samen tot het laatste moment. Toen vroeg hij of hij nog eens in contact met mij kon komen als hij in NL moest werken dus ik heb hem mijn e-mail gegeven. Lijkt me verder niet handig om nu weer een Engelsman te gaan daten Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 21 okt 2011 - 2:42

Haha.. Zusje vindt ze ook overal! Moet maar eens gaan stappen met jou denk ik Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 2:44

Sweety, haal dan in ieder geval je foto's weg en vervang evt tekst met dat je daar niet meer zit maar je je niet uitgeschreven krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 21 okt 2011 - 3:00

Dat is een goede. Dank je wel!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander vr 21 okt 2011 - 3:31

Ok, ik heb aankomende een week een date, weet alleen nog niet welke dag. We spreken af in het winkelcentrum hier en dan gaan we ergens wat drinken smile

Zeg zusje, kun jij überhaupt wel ergens heen zonder een leuke man tegen te komen Wink
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 8:54

Leuk Salander! En ik klets gewoon tegen veel mensen geloof ik haha ik heb zojuist de Zumbalerares uitgenodigd een keer naar NL te komen bv (ik zit in het buitenland). En Sweety, je bent welkom hoor maar dit soort dingen gebeuren natuurlijk nooit gepland of op comando haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum