Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 5:57

Dan moet je stoppen met dat soort mannen. Zijn toch niet gelijk alle mannen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 17 jul 2011 - 7:15

TGR schreef:Ik kap gewoon helemaal met mannen.

laughcry

Ik ook..zucht laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR zo 17 jul 2011 - 8:00

Zusje schreef:Dan moet je stoppen met dat soort mannen. Zijn toch niet gelijk alle mannen?

Weet ik, maar wel het soort mannen dat te dichtbij is gekomen en daardoor moeilijk is los te weken.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR zo 17 jul 2011 - 8:00

Jeanette schreef:
TGR schreef:Ik kap gewoon helemaal met mannen.

laughcry

Ik ook..zucht laughcry

Wat doe jij vanavond :P

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 8:19

TGR schreef:
Zusje schreef:Dan moet je stoppen met dat soort mannen. Zijn toch niet gelijk alle mannen?

Weet ik, maar wel het soort mannen dat te dichtbij is gekomen en daardoor moeilijk is los te weken.

Gewoon in 1 keer afkappen. Is mij zelfs met de buurman gelukt :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR zo 17 jul 2011 - 8:48

Zusje schreef:
TGR schreef:
Zusje schreef:Dan moet je stoppen met dat soort mannen. Zijn toch niet gelijk alle mannen?

Weet ik, maar wel het soort mannen dat te dichtbij is gekomen en daardoor moeilijk is los te weken.

Gewoon in 1 keer afkappen. Is mij zelfs met de buurman gelukt :P.

Grr ja. Met 1 is het al wel gelukt. Nu nummer 2 nog :P en dan nummer 2,5... En zorgen dat ik bij nummer 3 de dingen wat beter aanpak.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 17 jul 2011 - 10:28

Lady4 schreef:
Antibes schreef:Nou zeg! nerd Ben ik weer niet leuk genoeg? NIEMAND HOUDT VAN MIJ!! Cry

Ik wel hoor!! Wink

Gelukkig maar!!! cheers
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 17 jul 2011 - 22:19

TGR schreef:
Jeanette schreef:
TGR schreef:Ik kap gewoon helemaal met mannen.

laughcry

Ik ook..zucht laughcry

Wat doe jij vanavond :P

Haha te laat gezien :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 17 jul 2011 - 23:39

Zusje schreef:Is die collega vrienden met hem ofzo? Wat een rare uitspraak...
Nou vrienden is een groot woord maar ze kennen elkaar wel al een tijd. Mijn collega smste over dat de woning er leuk uitzag en toen dat. Gelukkig heeft mijn ex niks erop gestuurd naar mij toe.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error ma 18 jul 2011 - 6:03

Voordat ik kom storen in een soort van groot 'groeps' topic, is dit voor iedereen die aan het daten is of alleen voor bepaalde mensen?:d
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 6:41

Ah ok... Nou ja, ik blijf het apart vinden dat hij zoiets zegt... Maar goed...

@ Plu; Dit topic is naar mijn weet gewoon voor iedereen hoor! Ik las/ postte voorheen nooit in dit topic tot ik vrijgezel werd haha Very Happy. Dus voel je vrij om mee te posten. Ben je aan het daten?

Trouwens, het is een openbaar topic dus naar mijn idee mag je posten waar je wilt :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 18 jul 2011 - 7:19

Iedereen mag posten hoor Plu Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 18 jul 2011 - 7:30

Ik kap ook met mannen *zucht*
het leven met mannen is te ingewikkeld!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 7:31

Hoezo? hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 18 jul 2011 - 7:38

Omdat de 1 zegt je niet te kunnen geven wat je verdient en je dan weken later toch weer gaat versieren.
De ander wilt je alleen het bed in lullen (al is hij daar wel heel duidelijk en eerlijk in)
En de enige waarvan je iets wilt horen en een date had staan, opeens niets meer van zich laat horen sinds vrijdag Mad
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 18 jul 2011 - 7:51

Zo, ik was gisteren op de Zwarte Cross en heb daar, hoe toepasselijk, eens ff ouderwets brommers staan kiek'n Very Happy (http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommers_kieken). Haha, van tevoren dacht ik nog: als ik érgens geen vent scoor, is t wel op de ZC. Maar goed, toevallig raakten mn vriendinnen ergens in gesprek onderweg naar de 'discotent'. Ze waren met zn tweeën, waarvan er één leuker was dan de andere, maar die leukere was steeds weg en liep achter allerlei vrouwen aan en die heb ik verder ook niet gesproken. Met die andere had ik heel ff gepraat en toen liepen we met zn allen naar die tent en eenmaal daar binnen begon hij helemaal met me te dansen enzo. Hij wilde me zoenen, maar ik moest ff nadenken of ik daar wel zin in had met hem, maar toen dacht ik: what the hell, ik heb alweer zo lang niet gezoend, ik ben op de Zwarte Cross, het is gezellig, gewoon doen dus Wink Hij was wel drie jaar jonger én een Tukker :P en hij kon eigenlijk ook niet heel goed zoenen. Maar ja, ik had al vanaf 12 uur 's middags biertjes staan drinken (inmiddels was t tegen tienen 's avonds), dus ik was wat minder kieskeurig haha. Hij trok me steeds mee naar de zijkant van de tent en was behoorlijk hitsig haha, hij blééf vragen of ik mee naar buiten ging, maar ik had daar dus absoluut geen behoefte aan. Ik wilde gewoon weer ff een keer zoenen en klaar smile Hij vroeg t wel tien keer geloof ik en ik bleef maar nee zeggen, vroeg ie ook nog of ik nog maagd was. ??? Maar goed, het was verder wel vermakelijk en t paste goed bij de sfeer van het festival smile Heb nu alleen wel nóg meer zin om met een écht leuke vent te zoenen, maar die dient zich vooralsnog niet aan en met dat internetdaten ben ik ook wel ff klaar. Oh well, eerst maar eens op vakantie volgende week.

Plu, vertel, heb je ook brommers staan kiek'n? Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 18 jul 2011 - 9:13

Goed bezig Bliss! En Zusje, hoe is het met jouw date?

Ik heb verschrikkelijk de balen. Kreeg vanmiddag ineens een priveberichtje van mijn ex-date van vorig jaar op FB. De ex-date die ik helaas nog steeds niet helemaal uit mijn systeem heb kunnen bannen, maar die inmiddels al een tijdje een relatie heeft. Anyway, ik had het hart in mijn keel zitten, had echt geen idee wat hij me had gestuurd. Bleek het een of andere mail te zijn die hij naar al zijn FB contacten heeft gestuurd over het winnen van een LL-kaartje, waarvoor we moesten stemmen.

Kreeg ik vanavond ineens een What's app van hem. Opnieuw het hart in mijn keel.. Hij begon heel enthousiast met mijn 'koosnaam', uitroepteken, uitroepteken. Of ik wel even wilde stemmen voor hem. GVD! Heb teruggestuurd dat ik dat al gedaan had, waarop hij me een hartje terug stuurde.
Dat moet hij dus gewoon echt niet doen! Ik ben gelijk weer van slag door dat contact, heb er zo de balen van dat het me maar niet lukt om om over hem heen te komen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 9:24

Tabbert schreef:Omdat de 1 zegt je niet te kunnen geven wat je verdient en je dan weken later toch weer gaat versieren.
De ander wilt je alleen het bed in lullen (al is hij daar wel heel duidelijk en eerlijk in)
En de enige waarvan je iets wilt horen en een date had staan, opeens niets meer van zich laat horen sinds vrijdag Mad

Ah dit klinkt toch wel ook herkenbaar van de tijd voor mijn ex. Ik heb op een gegeven moment een duidelijke scheiding gemaakt. Alles wat me niet beviel dumpte ik gelijk keihard. Zo van, afkappen, nummers wissen etc. Hup, weg ermee. Alleen op die manier hou je het helder voor jezelf ook al is het dan soms balen dat je net niks hoort van degene die je dan weer wel leuk vond... Had je al met hem afgesproken of wat?

Bliss: Klinkt als een gezellige dag haha! Ik moest ook zo lachen om je smsjes Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 18 jul 2011 - 9:24

Oh ik snap dat je daarvan baalt!! Hij moet geen contact zoeken en zéker niet als t helemaal niet aan jou persoonlijk is, maar eigenlijk gewoon eigenbelang. Probeer je er overheen te zetten en doe alsof dit niet gebeurd is. Je was juist zo goed bezig en lekker aan t genieten van het leven, je hebt hem niet nodig! hug

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 9:27

@ Lady: Wat een sukkel, kan me je reactie wel voorstellen... Maar als het dan toch zo iemand is die je liever vergeet, waarom staat hij dan nog steeds in je FB?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 9:28

Van mij mag de dinsdag snel voorbij gaan!


Laatst aangepast door Zusje op wo 20 jul 2011 - 20:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 18 jul 2011 - 9:30

Zusje schreef:
Tabbert schreef:Omdat de 1 zegt je niet te kunnen geven wat je verdient en je dan weken later toch weer gaat versieren.
De ander wilt je alleen het bed in lullen (al is hij daar wel heel duidelijk en eerlijk in)
En de enige waarvan je iets wilt horen en een date had staan, opeens niets meer van zich laat horen sinds vrijdag Mad

Ah dit klinkt toch wel ook herkenbaar van de tijd voor mijn ex. Ik heb op een gegeven moment een duidelijke scheiding gemaakt. Alles wat me niet beviel dumpte ik gelijk keihard. Zo van, afkappen, nummers wissen etc. Hup, weg ermee. Alleen op die manier hou je het helder voor jezelf ook al is het dan soms balen dat je net niks hoort van degene die je dan weer wel leuk vond... Had je al met hem afgesproken of wat?

Bliss: Klinkt als een gezellige dag haha! Ik moest ook zo lachen om je smsjes Very Happy.

Het enige probleem is dat ik de eerste twee bijna elke dag tegenkom. Maar ik heb de eerste gozer zaterdag al straalgenegeert en aan zijn huisgenoot doorgegeven dat ik het echt niet meer zien zitten met hem. Hopelijk krijgt hij de boodschap.

En nee, ik heb behalve een dag, geen tijd of wat dan ook afgesproken. Word er erg chago van!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 9:33

Dan zo kort en minimaal mogelijk houden, of zo normaal mogelijk zeg maar. Ook al zou je andere dingen willen doen of zeggen haha!

Wat heb je als laatste gesmst en welke dag hadden jullie afgesproken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 9:34

Oh en ik zou gewoon ook duidelijk zijn "Zit je nou met me te flirten? Je kon me toch niet geven wat ik wilde? Misschien moet je dan ook maar niet met me flirten... "

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 18 jul 2011 - 9:37

Omdat ik hem stiekem helemaal niet uit mijn leven wil bannen. Ik hoop, tegen beter weten in, nog steeds een klein beetje.. En Bliss je hebt gelijk, ik moet het maar snel weer vergeten.

Leuk dat je weer een date hebt staan Zusje! Nog even en je mag niet meer mee naar een eventuele date-meeting Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum