Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus en september

+13
Roodkapje
Pien
Lejow
Laced
myloon
kletskousje
Aggi
Parisienne
Happydobby
Funk
Schism
-Ieniemienie-
yes1984
17 plaatsers

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  myloon vr 26 aug 2011 - 5:38

Dank je wel Yes1984:D
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Laced vr 26 aug 2011 - 6:32

Meiden.. Nog steeds alles rustig??

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism vr 26 aug 2011 - 6:55

Mijn vriend werkt bijna 2 uur ver weg. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem liever een keer voor niks naar huis bel, dan dat ik te laat bel. Daar was hij het gelukkig mee eens, tot nu toe is het nog niet nodig geweest smile

Ik krijg wel veel berichtjes, vaak met de vraag of alles nog rustig is. Vaak reageer ik pas na een paar uur, gewoon om die mensen te jennen haha gemeen he.

Ik begin me nu wel een beetje te vervelen hoor. Dat huishouden komt me me strot uit en verder kan ik niet meer zoveel. Te lang staan of lopen gaat me zeer doen, op de fiets kom ik nog wel ergens maar hou het gewoon niet zo lang vol. Laat hem maar gewoon komen nu!

Verder alles nog rustig. Wat meer last van steken beneden en wat krampjes, maar hij heeft geen haast om eruit te komen volgens mij.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 26 aug 2011 - 6:58

Laced schreef:Meiden.. Nog steeds alles rustig??

Yep, helaas.
Bij jou ook?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Laced vr 26 aug 2011 - 6:59

Hee schism, je bent er nog! smile gewoon 40 weken zie ik! Haha ja dat huishouden komt mij ook de neus uit. Ik voel me gewoon zo beperkt in mijn doen en laten. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik me had ingesteld op het feit dat hij in augustus zou komen, maar ik ben bang dat dat er niet in zit. Ben wel wat meer misselijk, maar verder nergens last van. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Dinsdag? gaan ze dan ook inwendig kijken of er al iets gaande is?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 26 aug 2011 - 7:01

Schism schreef:Mijn vriend werkt bijna 2 uur ver weg. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem liever een keer voor niks naar huis bel, dan dat ik te laat bel. Daar was hij het gelukkig mee eens, tot nu toe is het nog niet nodig geweest smile

Ik krijg wel veel berichtjes, vaak met de vraag of alles nog rustig is. Vaak reageer ik pas na een paar uur, gewoon om die mensen te jennen haha gemeen he.

Ik begin me nu wel een beetje te vervelen hoor. Dat huishouden komt me me strot uit en verder kan ik niet meer zoveel. Te lang staan of lopen gaat me zeer doen, op de fiets kom ik nog wel ergens maar hou het gewoon niet zo lang vol. Laat hem maar gewoon komen nu!

Verder alles nog rustig. Wat meer last van steken beneden en wat krampjes, maar hij heeft geen haast om eruit te komen volgens mij.

Ik ben het met je eens. Liever een keer te vroeg bellen, dan dat hij te laat is!
Mijn ichias wordt nu wel echt vervelend. Slapen gaat hierdoor slecht. En lopen is echt pijnlijk. Verder hier ook nog geen concrete voortekenen. Van mij mag het dit weekend wel. Dan is mijn vriend ook lekker thuis!

Gisteren ben ik weer voor controle geweest bij de verloskundige. Het kindje is nu iets verder ingedaald (nu beweeglijk in het bekken). Dus ik hoef niet meer te bellen en te gaan liggen wanneer het vruchtwater breekt. Hier ben ik heel blij mee. En geeft me weer wat meer rust.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism vr 26 aug 2011 - 7:02

Ja misselijk ben ik ook de laatste dagen, bah!

Ja dinsdag mag ik weer terug. Ze laten me niet verder lopen dan 41 weken, dus ik hoop als er dinsdag nog niks is, ze me kunnen strippen of weet ik veel wat ze dan doen Wink
Verder zullen we dan ook waarschijnlijk een afspraak maken om in te leiden.

Ik hoop ook nog steeds dat hij in augustus komt, vind ik gewoon een leukere maand dan september, toch nog een beetje het idee van de zomer ofzo.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 26 aug 2011 - 7:03

Laced schreef:Hee schism, je bent er nog! smile gewoon 40 weken zie ik! Haha ja dat huishouden komt mij ook de neus uit. Ik voel me gewoon zo beperkt in mijn doen en laten. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik me had ingesteld op het feit dat hij in augustus zou komen, maar ik ben bang dat dat er niet in zit. Ben wel wat meer misselijk, maar verder nergens last van. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Dinsdag? gaan ze dan ook inwendig kijken of er al iets gaande is?

Ik herken dat misselijk zijn. Af en toe een vlaag. Zal er ook wel bij horen. Het beperkt voelen heb ik ook. Ik kom er gewoon niet aan toe en kan me moelijk tot dingen zetten. Eigenlijk is in huis ook alles wel af. Puur een beetje bijhouden, maar dat stelt niets meer voor. En verder probeer ik alleen maar leuke dingen te doen haha. angel
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 26 aug 2011 - 7:06

Schism schreef:Ja misselijk ben ik ook de laatste dagen, bah!

Ja dinsdag mag ik weer terug. Ze laten me niet verder lopen dan 41 weken, dus ik hoop als er dinsdag nog niks is, ze me kunnen strippen of weet ik veel wat ze dan doen Wink
Verder zullen we dan ook waarschijnlijk een afspraak maken om in te leiden.

Ik hoop ook nog steeds dat hij in augustus komt, vind ik gewoon een leukere maand dan september, toch nog een beetje het idee van de zomer ofzo.

Spannend dus binnen een week! Houd ons maar op de hoogte.
Ons kindje ligt voor op de groei, daarom hebben ze steeds gezegd dat ze me niet tot 42 zouden laten lopen. Maar hoe lang wel Question Zal dat volgende week toch nog even vragen. Ik hoop dat mijn controle op vrijdag niet meer nodig is. Maar dat ons wonder dan al is geboren.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Lejow vr 26 aug 2011 - 7:09

Schism schreef:Ja misselijk ben ik ook de laatste dagen, bah!

Ja dinsdag mag ik weer terug. Ze laten me niet verder lopen dan 41 weken, dus ik hoop als er dinsdag nog niks is, ze me kunnen strippen of weet ik veel wat ze dan doen Wink
Verder zullen we dan ook waarschijnlijk een afspraak maken om in te leiden.

Ik hoop ook nog steeds dat hij in augustus komt, vind ik gewoon een leukere maand dan september, toch nog een beetje het idee van de zomer ofzo.

Hee! Don't mess met september he!!! vooral de 4e is een prachtige dag smile
Dus dames, kom op, allemaal nog 9 dagen volhouden en dan massaal op 4 september bevallen Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism vr 26 aug 2011 - 7:12

Ja binnen een week is die kleine er! Ben niet zenuwachtig, maar ben wel zo benieuwd naar de bevalling. Hoe en wanneer gaat het beginnen en vooral hoe ga ik het handelen. Haha gelukkig heb ik wel vertrouwen in mezelf en in mijn lichaam, maar zal toch blij zijn als het allemaal voorbij is.

Maar ze vertelden in het ziekenhuis dat ze mensen echt niet verder dan 41 weken laten lopen, en dat ze het daar niet eens zijn met de vk, die 42 weken aanhouden. Schijnt dat kindjes het vaak toch wel benauwd kunnen krijgen na 41 weken.

@ Yes: Fijn dat je niet meer hoeft te gaan liggen. Ik zie dan echt voor me dat je vliezen ergens in een supermarkt breken en je daar spontaan op de grond moet gaan liggen Laughing

@ Lejow: September is ook goed hoor, maar dat zou betekenen dat ik nog zo lang moet wachten. Dus doe mij maar augustus ok? Wink

Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Laced vr 26 aug 2011 - 7:13

Yes, wat houdt ichiasis in? Vervelend dat je ook zo slecht slaapt.. Ik stel voor dat we allemaal dit weekend bevallen! Ik heb een fles bitter lemon opgedronken, wellich helpt het haha Wink

Ik heb overdag geen auto tot mijn beschikking, mijn man heeft deze mee, dus ik kom niet verder dan een paar winkels hier om de hoek. Gelukkig heb ik lieve ouders die me geregeld even komen halen zodat ik wat afleiding hebt.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Laced vr 26 aug 2011 - 7:16

bij mij in het ziekenhuis heb ik de vraag ook voorgelegd en hebben ze idd aangegeven niet langer dan 41 weken door te laten lopen. Ik hoor wel vaker dat gynaecologen eerder daarin actie ondernemen dan de verloskundige. Ik heb woensdag weer een afspraak. Mocht ik dan nog iet bevallen zijn wil ik vragen of ze inwendig kunnen kijken of er al iets gaande is. Zullen ze dat doen? of is dat tegen de richtlijnen?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism vr 26 aug 2011 - 7:20

Ik vroeg het ook de laatste keer, en toen vond ze het niet nodig dus heeft ze het ook niet gedaan.
Maar je kan het altijd vragen, alleen schiet je er niet zoveel mee op om het te weten denk ik. Veel mensen lopen wekenlang met een paar cm ontsluiting. Het hoeft dus niks te betekenen als er al wat is, misschien ga je je dan verheugen op niks Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Laced vr 26 aug 2011 - 7:22

Daar heb je gelijk in.. Maar mocht je al wel wat ontsluiting hebben, dan kunnen ze j proberen te strippen toch? Frustrerend dat afwachten!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 26 aug 2011 - 7:23

Schism schreef:Ja binnen een week is die kleine er! Ben niet zenuwachtig, maar ben wel zo benieuwd naar de bevalling. Hoe en wanneer gaat het beginnen en vooral hoe ga ik het handelen. Haha gelukkig heb ik wel vertrouwen in mezelf en in mijn lichaam, maar zal toch blij zijn als het allemaal voorbij is.

Maar ze vertelden in het ziekenhuis dat ze mensen echt niet verder dan 41 weken laten lopen, en dat ze het daar niet eens zijn met de vk, die 42 weken aanhouden. Schijnt dat kindjes het vaak toch wel benauwd kunnen krijgen na 41 weken.

@ Yes: Fijn dat je niet meer hoeft te gaan liggen. Ik zie dan echt voor me dat je vliezen ergens in een supermarkt breken en je daar spontaan op de grond moet gaan liggen Laughing

@ Lejow: September is ook goed hoor, maar dat zou betekenen dat ik nog zo lang moet wachten. Dus doe mij maar augustus ok? Wink


Ik ben ook niet zenuwachtig. Maar een gezonde spanning. En dan nog meer over de start van de bevalling. Dan over de bevalling en de pijn. Naar mijn idee ben ik daar wel op voorbereid. Daarnaast is de nieuwsgierigheid en het verlangen naar het kindje zo groot dat ik het er voor over heb!

Haha ja zal je gebeuren in de supermarkt. Het heeft met de navelstreng te maken. Die kan dan eerst naar buiten komen, waardoor het kindje kan stikken. Dit is zo'n naar idee! Daarom moet je liggen en de verloskundige bellen. Ik ben blij dat dat nu niet meer nodig is.


Laatst aangepast door yes1984 op vr 26 aug 2011 - 20:58; in totaal 1 keer bewerkt
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 26 aug 2011 - 7:27

Laced schreef:Yes, wat houdt ichiasis in? Vervelend dat je ook zo slecht slaapt.. Ik stel voor dat we allemaal dit weekend bevallen! Ik heb een fles bitter lemon opgedronken, wellich helpt het haha Wink

Ik heb overdag geen auto tot mijn beschikking, mijn man heeft deze mee, dus ik kom niet verder dan een paar winkels hier om de hoek. Gelukkig heb ik lieve ouders die me geregeld even komen halen zodat ik wat afleiding hebt.

Het is eigenlijk een zenuw die in de knel komt. Gelukkig is het bij mij wel zwangerschaps ischias en zal het na de bevalling weer beter gaan. Wanneer ik zit of lig gaat het goed. Maar wanneer ik ga bewegen is het pijnlijk. Een paar maanden was het vervelend, maar nu doet het echt zeer. Wanneer ik dus iets beweeg in mijn slaap, of om wil draaien ben ik wakker. Dat is even lastig. Ik houdt mezelf steeds voor dat dit een goede voorbereiding is op de gebroken nachten die nog gaan komen.

Ik ben een voorstander om allemaal dit weekend te bevallen:!:

Fijn dat je afleiding hebt. Nu is het weer heerlijk weekend. Mijn vriend werkt niet in het weekend, dus ik vind het erg gezellig dat hij weer twee dagen thuis is!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk vr 26 aug 2011 - 20:55

yes1984 schreef:
Laced schreef:Yes, wat houdt ichiasis in? Vervelend dat je ook zo slecht slaapt.. Ik stel voor dat we allemaal dit weekend bevallen! Ik heb een fles bitter lemon opgedronken, wellich helpt het haha Wink

Ik heb overdag geen auto tot mijn beschikking, mijn man heeft deze mee, dus ik kom niet verder dan een paar winkels hier om de hoek. Gelukkig heb ik lieve ouders die me geregeld even komen halen zodat ik wat afleiding hebt.

Het is eigenlijk een zenuw die in de knel komt. Gelukkig is het bij mij wel zwangerschaps ischias en zal het na de bevalling weer beter gaan. Wanneer ik zit of lig gaat het goed. Maar wanneer ik ga bewegen is het pijnlijk. Een paar maanden was het vervelend, maar nu doet het echt zeer. Wanneer ik dus iets beweeg in mijn slaap, of om wil draaien ben ik wakker. Dat is even lastig. Ik houdt mezelf steeds voor dat dit een goede voorbereiding is op de gebroken nachten die nog gaan komen.

Ik ben een voorstander om allemaal dit weekend te bevallen:!:

Fijn dat je afleiding hebt. Nu is het weer heerlijk weekend. Mijn vriend werkt niet in het weekend, dus ik vind het erg gezellig dat hij weer twee dagen thuis is!

JAAAA, ik wil ook dit weekend bevallen.. Weet namelijk echt niet meer wat ik kan gaan doen. Heb ook steeds steekjes beneden zeg maar, ook voelt het alsof de baby heel laag ligt en echt drukt tegen de onderkant. Dat af en toe opeens niet lekker worden herken ik ook erg! Verder nog niet het idee dat er wat begint helaas. Succes nog ff meiden. Hopen op dit weekend smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 26 aug 2011 - 21:01

pippi schreef:
yes1984 schreef:
Laced schreef:Yes, wat houdt ichiasis in? Vervelend dat je ook zo slecht slaapt.. Ik stel voor dat we allemaal dit weekend bevallen! Ik heb een fles bitter lemon opgedronken, wellich helpt het haha Wink

Ik heb overdag geen auto tot mijn beschikking, mijn man heeft deze mee, dus ik kom niet verder dan een paar winkels hier om de hoek. Gelukkig heb ik lieve ouders die me geregeld even komen halen zodat ik wat afleiding hebt.

Het is eigenlijk een zenuw die in de knel komt. Gelukkig is het bij mij wel zwangerschaps ischias en zal het na de bevalling weer beter gaan. Wanneer ik zit of lig gaat het goed. Maar wanneer ik ga bewegen is het pijnlijk. Een paar maanden was het vervelend, maar nu doet het echt zeer. Wanneer ik dus iets beweeg in mijn slaap, of om wil draaien ben ik wakker. Dat is even lastig. Ik houdt mezelf steeds voor dat dit een goede voorbereiding is op de gebroken nachten die nog gaan komen.

Ik ben een voorstander om allemaal dit weekend te bevallen:!:

Fijn dat je afleiding hebt. Nu is het weer heerlijk weekend. Mijn vriend werkt niet in het weekend, dus ik vind het erg gezellig dat hij weer twee dagen thuis is!

JAAAA, ik wil ook dit weekend bevallen.. Weet namelijk echt niet meer wat ik kan gaan doen. Heb ook steeds steekjes beneden zeg maar, ook voelt het alsof de baby heel laag ligt en echt drukt tegen de onderkant. Dat af en toe opeens niet lekker worden herken ik ook erg! Verder nog niet het idee dat er wat begint helaas. Succes nog ff meiden. Hopen op dit weekend smile

Hier ook nog niets loos! Steekjes heb ik ook. Al ligt het kindje bij mij nog niet heel laag. Ik heb ook nog niet het idee dat het gaat beginne. Maar ik hoop het zo Wink (ook voor jullie!).
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism vr 26 aug 2011 - 21:12

He meiden ik mag als eerste hoor!!! Very Happy

Helaas alles nog rustig hier, maar ik ga ook voor dit weekend hoor!
Mijn vriend en ik hadden bedacht dat het dan vannacht gaat beginnen en dat ie morgen komt. Jammer dat je het niet zelf kan beslissen hè Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 26 aug 2011 - 21:22

Schism schreef:He meiden ik mag als eerste hoor!!! Very Happy

Helaas alles nog rustig hier, maar ik ga ook voor dit weekend hoor!
Mijn vriend en ik hadden bedacht dat het dan vannacht gaat beginnen en dat ie morgen komt. Jammer dat je het niet zelf kan beslissen hè Wink

Hetzelfde wordt hier door mijn familie gezegd. Dat het vannacht gaat beginnen en dat ik dan ga bevallen. Echt heel jammer dat we het niet zelf in de hand hebben Very Happy .

Maar uhh voor het geval dat... veel sterkte vannacht Wink
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 za 27 aug 2011 - 22:31

Helaas, hier is nog niets aan de hand Wink Hoe gaat het bij jullie?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism za 27 aug 2011 - 22:34

Hier vannacht een hoop roze slijm verloren.
Hoop dat het een beginnetje is!!!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk za 27 aug 2011 - 22:43

Schism schreef:Hier vannacht een hoop roze slijm verloren.
Hoop dat het een beginnetje is!!!

Oeh wat spannend zeg!! En Laced ook al bevallen..! smile komt nu dichtbij allemaal meiden! Spannend hoor. Hier nog niks aan de hand. Heel af en toe kramp en zeurderig gevoel in mn rug..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 za 27 aug 2011 - 23:03

Schism schreef:Hier vannacht een hoop roze slijm verloren.
Hoop dat het een beginnetje is!!!

Oeh wat spannend. Wanneer dit het beginnetje is zou dat super zijn. Voel je je ook anders?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum