Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 20 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:57

Ik wil dit ritme namelijk wel een tijdje volhouden and i love wine. Dus dat drink ik gewoon (anders staat mn hele sociale en werk leven ook stil haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame zo 31 jul 2011 - 8:44

Ik mag van mezelf een keer in de week 2 glaasjes wijn (liefst rood want daar zit het minste in qua calorien).. en eens in de maand een avondje doorhalen :P

Hier is alles goed! Net weekendje weg geweest, lekker gezondigd qua eten maar ook 90 kilometer gefietst dus dat compenseert het aardig!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 31 jul 2011 - 21:49

Ik heb gister nog even fanatiek gekinect en ik heb nu wel een beetje spierpijn. Vooral in mijn kont haha!
Voor de rest gaat het gezond eten wel redelijk hier. Het avondeten was niet super gister maar ik heb ook nog een vriend om rekening mee te houden dus zo af en toe mag het wel wat ongezonder.
We hebben gister ijsbergsla met komkommerdressing, een visburger en aardappelkroketjes uit de oven gegeten. En van de aardappelkroketjes heb ik er heel netjes maar 1 genomen. angel
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:54

Vind ik gewoon netjes hoor Shisa.. Ik eet ook echt niet elke dag 100% super gezond. Soms zitten er ook wel eens visticks tussen of heeeeeel af en toe een frietje uit de oven :P

Heb net 30 minuten hardgelopen. Heb weer een blaar op mijn voet.. zo vervelend, krijg dat alleen met hardlopen. Had mijn voet nog wel ingetaped maar net op de verkeerde plek angel (handigg) haha.

Ga zo even douchen en dan naar de markt. Ben bezig met een hoofdbord voor achter het bed en ga even van dat foam halen Very Happy

Zeg maar zoiets smile
Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 4730697983_9ed3509f52_b

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 31 jul 2011 - 22:06

Mooi Punk'd! Very Happy

En ja, af en toe zondigen mag ook wel want anders is het ook niet vol te houden natuurlijk. Ik zit nog te bedenken wat we vanavond kunnen eten....? We willen vandaag weer flink wat in huis doen dus het zal wel iets worden wat makkelijk en snel klaar is.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 31 jul 2011 - 23:22

Ik baal... Cry

Vorige week was niet zo'n beste week, vandaar dat ik gister besloot weer een 'doorstart' te maken. Qua eten gaat 't tot nu toe goed (zou slecht zijn als 't niet zo was :P ), maar sporten wordt 'm nu niet: liep gister met wasmand de trap af en ineens deed m'n onderrug zeer. De spieren in m'n rug spannen zo hard aan en ik kan ze niet ontspannen. Loop nu helemaal krom.
In mn werk ben ik veel actief bezig met revalidanten, dus vanochtend ook m'n werk maar ziek afgebeld. Vanmiddag naar de fysiotherapeut. Ben benieuwd wat die ervan zegt... Neutral
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 31 jul 2011 - 23:31

Wat vervelend Jerry! hug

Ik hoop dat het meevalt bij de fysio!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver ma 1 aug 2011 - 5:01

Vervelend Jerry.... Beterschap met je rug.. hug

Hier gaat ook niet zo goed, ik zit helemaal in de stress van de vakantie, hoor relaxt naar de vakantie toe te leven, maar allemaal instanties zitten me sinds vorige week op de nek, en hierdoor kan ik mijn "vreet"eetbuien niet meer inhouden. Sad Vandaag ook 2 van die mega koeken opgegeten normaal 1. En gister zelfs 2,5...
Vroeger at ik soms een pak op, dus vergeleken toen valt het nog mee laughcry
Maar balen is het wel, en vooral behoorlijk frustrerend........
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Suus ma 1 aug 2011 - 6:46

Vervelend Jerry en Fryskeflinter hug

Ik ben wel weer trots op mezelf, heb net heerlijk gesport na mijn werk Very Happy Ik moet gewoon gelijk door gaan, als ik na mijn werk eerst naar huis ga, kan ik mezelf gewoon niet meer motiveren...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 7:53

Ik ben enorm braaf geweest. Netjes 2 bruine boterhammen gegeten en een kiwi. Verder alleen water en thee gedronken. Zelfs nog 5km hard gelopen. Daarna wel lekker in de zon op een terras gaan eten. Tapas, gegrilde groenten, maiskolf en gamba's. Best netjes vond ik zo!

Nu thuis nog een fruit toetje (aardbeien en bramen).

Toch best moeilijk met dat mooie weer....!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Bet Weter ma 1 aug 2011 - 8:35

Vrijdag en zaterdag wat gesnoept, maar ook 5 uur naar de sauna geweest (verbrand je ook wat geloof ik?). Vandaag een balans dagje:

9 uur: yoghurt met muesli (biologische variant met vruchtjes, zonder suiker)
half 11: banaan
half 1: twee bruine boterhammen met filet american
half 4: een bruine boterham met filet american
half 7: sesam crackers met gestoomde makreel, doperwtjes en bloemkool met beetje roomboter en nootmuskaat erover (verder geen sausje) --> Dat is trouwens érg lekker, heel eenvoudig maar echt mjammie!

Qua drinken: Water, thee en zwarte koffie zonder suiker!

8 uur: 6 km hardgelopen

Voel me nu wel weer op de goede weg. Die halve bak Ben en Jerry's (alleen de cookies eruit vissen met een beetje ijs) heb ik er alweer bijna afgetraind Embarassed

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha ma 1 aug 2011 - 20:41

Suus schreef:Vervelend Jerry en Fryskeflinter hug

Ik ben wel weer trots op mezelf, heb net heerlijk gesport na mijn werk Very Happy Ik moet gewoon gelijk door gaan, als ik na mijn werk eerst naar huis ga, kan ik mezelf gewoon niet meer motiveren...

Dat heb ik ook ja. Als ik eenmaal thuis op de bank zit ben ik soms erg moeilijk te motiveren om nog te gaan haha! Komt misschien ook wel omdat ik nu een stuk verder van de sportschool woon. Het is nu zo'n 25 min fietsen terwijl het eerder iets van 5 min was. En de sportschool zit vlak bij mijn werk dus het is ook wel praktischer om gelijk na het werk te gaan. Of voor het werk wanneer ik avonddienst heb.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry ma 1 aug 2011 - 21:19

shisha, gewoon na je werk gaan. Dan kom je niet in de buurt van je bank :P

FF, probeer toch een beetje van je vakantie te genieten..!

Ik ben gister bij de fysio geweest.
Er was iets met m'n SI-gewricht, waardoor de spieren er omheen helemaal strak gaan staan (= zere onderrug en stijve spieren in mn héle rug.) Moet nu een week rust houden (heb 'n actieve baan, dus ook niet werken denk ik... En ik wil wel dat 't goed herstelt). Hij kon er verder niet zoveel mee, omdat 't nog maar zo kort geleden gebeurt is (zondagmiddag gebeurt, gistermiddag al bij de fysio), het is nu nog ontstoken...
Heb rekoefeningen meegekregen (gelukkig wel fijne oefeningen, dus zal 't wel vol kunnen houden Wink ).
Alleen gaat 't nog niet beter (Hoopte dat 't langzaam iedere dag wat beter zou gaan), maar zit nu weer met pijnscheuten achter de pc... Dus zo maar weer even liggen..

(leuk nieuws --> vanmiddag kitten halen! Very Happy Kan die me wat bezighouden smile )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 21:22

Boeeh ik heb gisterenavond een snickers ijsje op en wat chippies.

Was 's middags zo ontzettend aan het haasten dat de lunch erbij ingeschoten was (en dat is echt helemaal niets voor mij!).. En ja hoor ik had zo'n ontzettende honger 'S avonds.. Heb ook een grote avondmaaltijd op.. Bleugh vol me nu gewoon nog vol van gisterenavond haha.

Ga zo maar 2 eitjes eten en wat fruit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha ma 1 aug 2011 - 22:01

Punk'd schreef:Boeeh ik heb gisterenavond een snickers ijsje op en wat chippies.

Was 's middags zo ontzettend aan het haasten dat de lunch erbij ingeschoten was (en dat is echt helemaal niets voor mij!).. En ja hoor ik had zo'n ontzettende honger 'S avonds.. Heb ook een grote avondmaaltijd op.. Bleugh vol me nu gewoon nog vol van gisterenavond haha.

Ga zo maar 2 eitjes eten en wat fruit.

Dat had ik gister ook Punk'd. We waren zo druk met de keuken bezig dat ik helemaal niet door had dat het al 18.00u was. En de keuken was nog echt een teringzooi dus is mijn vriend maar friet gaan halen. Dus geen lunch en friet als avondeten. Neutral
En vandaag gaan we lunchen in de stad dus ik ga proberen wat gezonds te nemen haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 1 aug 2011 - 22:29

succes de komende twee weken! Ik ga lekker op vakantie!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 22:33

Atelier Madame schreef:succes de komende twee weken! Ik ga lekker op vakantie!

Veel plezier op vakantie!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha ma 1 aug 2011 - 22:33

Veel plezier AM! Geniet er van! Cool
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 1 aug 2011 - 22:36

thanks Ik heb er zin in! Ben benieuwd wat de schade straks is :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel ma 1 aug 2011 - 23:44

Fijne vakantie!! En er is geen schade want je gaat gewoon heerlijke salades eten en lekker fruit en veel zwemmen!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver di 2 aug 2011 - 3:26

Ook vanuit hier succes voor jullie de komende week! Ik ga vanacht op het vliegtuig. cheers En dat de schade groter zal worden is wel duidelijk want nu houd ik het al niet goed vol Sad Tot over een week! Very Happy

AM jij ook een fijne vakantie!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Suus di 2 aug 2011 - 3:44

AM en Fryskeflinter, fijne vakantie! Very Happy

Ik ben net terug van een flinke skatetocht met mijn vriend, we hebben ongeveer 20 km geskate, was heerlijk Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry di 2 aug 2011 - 4:47

good job suus!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 9:11

Fijne vakantie AM, waar ga je heen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel do 4 aug 2011 - 23:28

Hooi!

Iedereen op vakantie? Hoe gaat het met iedereen? Ik ben een week bij mijn vriend geweest om daar aan mijn scriptie te werken. Ik heb de hele week niet gesnoept en heel erg veel fruit gegeten. Ben soms toch wel blij met een vriend die ook graag gezond eet. Wel heb ik elke dag iets meer boterhammen op dan normaal. Maar volgens mij niks erbij of eraf.

Gister zijn we samen nog wezen squashen en heel even fitnessen. Mijn vriend is redelijk gespierd (slank en gespierd dan he, geen bodybuilderstype Wink) en die bedacht de oefeningen en hoe vaak ik ze moest doen. Normaal als ik alleen sport denk ik altijd dat ik heel goed ben en alle oefeningen lang kan volhouden. Haha illusie! Ik kon hem echt totaaaaal niet volgen :P

Net heb ik alvast voor 3 dagen boodschappen gedaan en hier het resultaat:

4 kiwi's
4 nectarines
4 appels
Bakje rode druiven
Avocado
Rucola
Komkommer
3 Paprika's
Courgette
Spinazie
Bakje Champignons
Bakje Cherrie tomaatjes
Biologische kip
Ambachtelijk volkorenbrood
Biologische volkorencrackers

En de enige 'slechte' dingen die ik gekocht heb: meergranenwraps, geitenkaas en een zak chips omdat ik dat al heeeel lang niet meer op heb.

Best netjes toch? Daar kan ik het hele weekend rijst/pasta/couscous/salades what ever recepten van maken.

Goed, heel verhaal dus. En nu jullie weer smile


Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 20 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum