Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 30 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 33 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 wo 7 sep 2011 - 0:50

@ princess; dat is niet zo mooi.. minder eten is ook niet altijd goed (te weinig), en de reden is helemaal niet leuk:( sterkte!
@punk'd; ik heb pas wel eens een foto gezien van je hier op het forum, en vond toen al dat je het al niet nodig had. ben dan ook wel benieuwd naar de voor en na foto's, want ik zag het verschil bij me niet.
@ de rest; fijn om te lezen dat het weer goed gaat bij iedereen! go for it!

hier gaat het nu ook wel redelijk, merk het alleen nog niet echt aan de weegschaal.. heb nu ook 2x de slimbelly gedaan, dus ook ff afwachten of dat iets doet.
had nog wel een vraagje; maakt het uit wat je door de yoghurt doet; muesli of cruesli? ik doe er wel eens cruesli met appel en rozijnen erdoor, maar vraag me af of ik op zoek moet naar iets anders.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 7 sep 2011 - 2:28

Je kunt beter muesli eten, cruesli zit vol suiker.

Klote princess, wat is er gebeurd? (of staat het verhaal al ergens?)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:29

Princess schreef:Ik ben inmiddels 1,5 kilo kwijt.
Maar dat ligt er waarschijnlijk meer aan dat ik de afgelopen 2 dagen op niet meer dan 3 boterhammen heb geleefd.
Is liefdesverdriet toch nog ergens goed voor..
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:53

Thanks ladies!

Lavendel, het verhaal staat (nog) nergens.
Ik ga zo een topic openen bij persoonlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 7 sep 2011 - 22:30

Hier toch weer 2 mindere dagen. We zijn bezig geweest met de keuken te tegelen dus het sporten is er bij ingeschoten. En doordat de keuken een grote puinzooi was de afgelopen 2 dagen hebben we gemakkelijk gegeten. 1x pizza en gister een omelet op brood. Niet echt geweldig dus haha!
Maar ik heb vandaag avonddienst en ik ga voor die tijd nog even sporten dus dan heb ik nog wel iets gedaan deze week. angel
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry wo 7 sep 2011 - 23:31

ik heb net lekker baantjes getrokken in 't zwembad (moest wel tussen de verticaal zwemmende oma's door, tsjah, dat krijg je op de donerdagochtend :P ), zo'n 50 minuten cheers
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jeanette do 8 sep 2011 - 0:01

Princess schreef:Ik ben inmiddels 1,5 kilo kwijt.
Maar dat ligt er waarschijnlijk meer aan dat ik de afgelopen 2 dagen op niet meer dan 3 boterhammen heb geleefd.
Is liefdesverdriet toch nog ergens goed voor..

hug

Toen het uit ging met mijn ex viel ik ongeveer 6 kilo af. Alleen op de verkeerde plekken haha, ik kreeg echt zo'n ingevallen gezicht.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver do 8 sep 2011 - 3:20

Het staat nu "alweer" op een laag pitje, dat komt omdat ik bij mijn schoonouders eet. Vind zo raar om de aardappels te laten staan. Sad En dit zal gedurende 10 weken wel zijn, dat ik in ieder geval 2x pw bij mijn schoonouders eet.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel do 8 sep 2011 - 22:31

@Fryskeflinter; kan je anders niet een heel klein beetje aardappelen eten? Zo eet je niet compleet koolhydraten vrij, maar wel zo min mogelijk. De overige dagen thuis dan koken zoals jij het wilt en extra goed opletten? Succes!
@Jerry; klinkt heerlijk! Hier hebben we helaas een heel klein zwembad, waardoor je na een paar slagen aan de overkant bent. Hierdoor zwem ik helaas amper meer Sad.
@Shisha; lastig als je aan het klussen bent in de keuken. Het ziet er wel al mooi uit (foto in ander topic gezien)! Wellicht kan je ook een avond een maaltijdsalade nemen? Is het sporten nog gelukt?
@Princess; Wat naar voor je zeg! Lukt het je inmiddels wel al om iets meer te eten?

Gisteren had ik echt geen zin om te trainen, ik was moe, niet lekker, niet gemotiveerd, etc. Ik heb mijzelf toch op de crosstrainer gesleept en besloot toen na 15 minuten te stoppen, toen na 20, toen na 22, tenslotte heb ik toch mooi 42 minuten op de crosstrainer gestaan!
'S avonds een enorme drang tot snacken, patat e.d. Toen ben ik sperziebonen gaan doppen en aardappels gaan schillen, gelukkig verdween de trek tijdens het koken.

Vandaag heb ik een rustdag. Merk dat mijn lichaam dat even nodig heeft, volgende week ook een drukke week voor de boeg. Vanmorgen heb ik mij gewogen en er was gelukkig weer wat vanaf! Ik ben nu drie weken bezig, 1.5 kilo kwijt en 1.1% vet. Er mag nog iets kilo vanaf en voornamelijk meer vet (bij mijn heupen).
Van het weekend moet ik werken, maar wil toch proberen te sporten (in het weekend vind ik dit lastiger, gezien mijn vriend dan ook thuis is).

Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 5:01

Dennenappel schreef:@Fryskeflinter; kan je anders niet een heel klein beetje aardappelen eten? Zo eet je niet compleet koolhydraten vrij, maar wel zo min mogelijk. De overige dagen thuis dan koken zoals jij het wilt en extra goed opletten? Succes!
@Jerry; klinkt heerlijk! Hier hebben we helaas een heel klein zwembad, waardoor je na een paar slagen aan de overkant bent. Hierdoor zwem ik helaas amper meer Sad.
@Shisha; lastig als je aan het klussen bent in de keuken. Het ziet er wel al mooi uit (foto in ander topic gezien)! Wellicht kan je ook een avond een maaltijdsalade nemen? Is het sporten nog gelukt?
@Princess; Wat naar voor je zeg! Lukt het je inmiddels wel al om iets meer te eten?


Wat lief dat je ernaar vraagt!
Hoewel ik me al wat happier voel heb ik nog steeds een steen in m'n maag, wordt ook al misselijk bij de gedachte aan eten eigenlijk..!
Ben vanmiddag wel uit lunchen geweest, heb een broodje op maar heb voorlopig nog geen trek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 6:20

Knuffel voor jou Princess!
Goed bezig iedereen! Bij mij schiet t niet echt op... Ik woog vanochtend 57,5 dus ben eigenlijk nog niks afgevallen Cry (hoewel ik altijd blij ben als het onder de 58 komt). Dus ik ga maar gewoon verder met sporten en op mijn eten letten, en dan maar hopen dat er over een tijdje wel iets gebeurt! Als ik er 2,5 tot 5,5 kg af krijg ben ik tevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 7:56

@ Bobbie, spieren wegen meer dan vet he. Helemaal rond een bmi van 19-21 is het echt moeilijk om EN af te vallen EN strakker te worden. Volgens mij is het alleen maar beter als dat proces 'sloom' gaat. Dan ga je ook veel minder snel jojo-en naar mijn idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel ma 12 sep 2011 - 8:31

Inderdaad het kan beter langzaam gaan, ik heb ook het idee dat het dan ook eerder wegblijft dan dat je snel afvalt.

Bij mij gaat het slecht, ik heb echt vier dagen lang slecht gegeten.. Ik baalde er nogal van dat het qua gezondheid steeds niet goed gaat en ik dus toch te veel doe qua beweging. Ik heb dan een paar dagen veel pijn en kan ik weinig doen.
Ik ga nu proberen om het om de dag te doen i.p.v. elke dag (en dan na 3 dagen moet ik weer paar dagen rust doordat ik te veel doe) en te kijken of ik het toch korter moet gaan doen.
Vanavond ben ik wel 30 minuten baantjes gaan trekken. Overdag mij volgegeten met roze koeken, drop e.d. Slecht, slecht, slecht.
Ik hoop dat de knop snel weer om gaat!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 9:14

Punk'd schreef:@ Bobbie, spieren wegen meer dan vet he. Helemaal rond een bmi van 19-21 is het echt moeilijk om EN af te vallen EN strakker te worden. Volgens mij is het alleen maar beter als dat proces 'sloom' gaat. Dan ga je ook veel minder snel jojo-en naar mijn idee.

Ik weet t, daarom weeg ik waarschijnlijk nu een halve kilo minder, heb de laatste tijd weinig kunnen trainen (overbelaste knie en bovenbeen). Maar ik heb dus 20 uur per week getraind en toen was ik én strakker, én lichter. Daar zou ik graag weer naartoe willen, hoewel niet meer zo als toen, want 20 uur in de week dat haal ik echt nooit meer. Dus gewoon dat buikje weg en die "blubberbenen" (ik heb van die extra bulten aan de zijkant net onder mijn billen zeg maar, en dat vind ik zo lelijk!).

Maar het mag van mij best een beetje langzaam gaan, maar als er in 5 maanden nog niks is gebeurd dan vind ik dat wel een beetje erg langzaam ;-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 9:19

Ik heb ook het idee dat er bij mij qua gewicht niet veel afgaat als ik veel train, maar m'n broeken zitten duidelijk ruimer.
En ook mensen in mijn omgeving zien verandering, alleen ik zelf niet.
Ga vanaf nu weer 3 á 4 keer in de week de sportschool in, ben net alweer begonnen, heerlijk verstand op 0 en gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry ma 12 sep 2011 - 20:15

klinkt goed!

Ik was aan het twijfelen of ik me weer bij een sportschool aan zou melden. Ik vind 't heel lekker om allemaal cardio te doen, maar krachtoefeningen vind ik zó saai... Dus ben er nog niet helemaal uit..

Stond net op de weegschaal, was 63,5 Very Happy
Terwijl ik een slecht weekend heb gehad met een verjaardag op zaterdag en eentje op zondag: taart en vooral de hapjes waar ik niet vanaf kan blijven en maar door blíjf eten. En als er nou nog wat gezonds tussen zou staan... Maar vooral chocopinda's, borrelnootjes, dropjes, chips... Ik kan er gewoon echt niet vanaf blijven en als ik dat probeer zit ik er telkens naar te kijken en als ik er dan niet aan denk, verdwijnt m'n hand automatisch in de chipsbak Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 12 sep 2011 - 20:35

Ik heb me gisteravond aangemeld bij de sportschool, gelijk een jaarabonnement afgesloten dus kan er flink tegenaan. Weeg nog steeds keurig 68 kilo terwijl ik echt heel erg veel snoep en chips eet enzo. Maar wat wel meespeelt, ik doe het met mate + mijn lunch is echt veel kleiner. Oh en ik heb sinds een paar weken een bijbaantje waar ik heel erg veel loop dus dat zal ook wel schelen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 13 sep 2011 - 3:26

Bobbie schreef: (ik heb van die extra bulten aan de zijkant net onder mijn billen zeg maar, en dat vind ik zo lelijk!).

Die heb ik ook ja, zo erg! En alles lijkt nu wat dunner te worden behalve dat gebied... Mad

Ik heb echt een waardeloos weekend qua eten achter de rug. Zaterdag waren we bij mijn schoonzus en we bleven ook eten ---> friet.
Zondag hadden we familedag in kernwasser wunderland. Onbeperkt friet, ijs en taart. Op zich heb ik mij nog aardig ingehouden en van alles 1x genomen maar 's avonds bleven we dus met z'n allen bij mijn oom eten en wat kregen we... ---> Friet!

Maar ondanks dat ben ik qua gewicht toch weer iets kwijt. Zit nu op de 57.7kg dus het gaat de goede kant op!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 5:54

Goed bezig allemaal.

Ik heb afgelopen week maar 1x getenisst whaa haha kan niet natuurlijk.. Ik met mijn fanatieke sportbeleid.

Vrijdag had ik hoofdpijn, en gisteren was ik onverwachts naar antwerpen dus kon ik ook niet gaan. Nu ga ik vanaf morgen weer gewoon lekker woensdag, vrijdag, zondag, maandag, woensdag, vrijdag etc. Want wil het niet laten versloffen.

Gewicht nog netjes, zit eigenlijk nog op precies hetzelfde als 2 weken geleden terwijl ik qua eten echt SLECHT heb gegeten.. Teveel koolhydraten naar mijn idee.

Ik loop nu 3 dagen per week stage en ga 2 volle dagen naar school dus het is even zoeken met eten hoe ik het indeel. Vooral als ik 's avonds thuis kom heb ik echt trek als een paard/beer weet ik veel hoe dat gezegde gaat haha.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Nala di 13 sep 2011 - 6:34

Bobbie schreef:Knuffel voor jou Princess!
Goed bezig iedereen! Bij mij schiet t niet echt op... Ik woog vanochtend 57,5 dus ben eigenlijk nog niks afgevallen Cry (hoewel ik altijd blij ben als het onder de 58 komt). Dus ik ga maar gewoon verder met sporten en op mijn eten letten, en dan maar hopen dat er over een tijdje wel iets gebeurt! Als ik er 2,5 tot 5,5 kg af krijg ben ik tevreden.

Ik heb precies hetzelfde. Eerst deed ik amper sport, nu 3x/week heel fanatiek. Kwam eerst nog niet aan de liter water, nu minstens 1 liter per dag. Snoepen deed ik de hele dag, nu soms 's avonds. Dan zou je toch denken dat de kilo's eraf vliegen maar nee hoor. Mijn vriend vindt wel dat ik iets 'strakker' aan het worden ben, maar volgens mij kijkt hij toch niet goed, want mijn broeken zitten nog altijd even strak. Ik blijf verder doen, want vind het tegenwoordig leuk om 45 min met muziek op te crosstrainen, maar na een maand weeg ik nog precies even veel.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 di 13 sep 2011 - 7:11

wat fijn dat het bij jullie goed gaat!
hier gaat het qua eten nu wel redelijk, alleen merk het totaal niet aan de weegschaal (en ook niet aan mn broeken trouwens..)
baal zo, was zo goed afgevalle vorig jaar naar 63 kilo, maar wilde nog minder. helaas is dat mislukt, en doordat ik te weinig at kreeg ik vreetbuien en zit nu op 65 kilo, maar krijg het er gewoon niet af:(
had mn doel gelegd op 63, en daarna nog verder, maar ben nu zo blij als ik weer 63 ga wegen en daar gewoon op blijf..!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver di 13 sep 2011 - 20:31

Ik geef het op dat er nog meer kilo's af moeten. Ik blijf elke keer op hetzelfde constante gewicht hangen. Ik heb nu meerdere keren groentensalade's als lunch geprobeerd maar had toch na de tijd nog zin in een boterham. En net als met avondeten, ik blijf die trek houden, dus afgewogen met de aardappels en toch wel die eten, en toen had ik meer het gevoel dat er wat in zit.... Sad
Nu helpt de stress momenteel ook niet echt mee. Daardoor blijf ik trek in eten hebben. Sad
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 14 sep 2011 - 11:16

FryskeFlinter, balen dat je nu blijft hangen qua gewicht! Het lijkt mij ook niet erg motiverend als je zo je best doet maar geen resultaat ziet. hug

Nou die weegschaal van de sportschool klopt ook voor geen ene meter. Ik ging er vandaag weer even opstaan en ik heb ineens een vetpercentage van 17.6%. Dus dan zou ik er ongeveer 5% af hebben in 2 weken tijd. Best knap. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame do 15 sep 2011 - 1:38

Zo ik heb gisteren een lesje bodypump gevolgd, met gewichten een uur lang alle spiergroepen aanpakken. Ik bleef maar denken aan punkd haar uitspraken 'jaaaa krachtraining is bijna beter voor je lichaam dan cardio omdat je dan grotere spieren kweekt en dan meer vet verbrand, zelfs in rust'. Het was zwaar maaaar heb vandaag bijna geen spierpijn. Volgende week ga ik er weer heen Very Happy.

Moet nog eventjes een ritme vinden in 3 dagen per week werken, paar dagen achter de PC aan de scriptie en sporten en sociaal leven. Wil ongeveer 2/3 keer per week naar de sportschool, liefste lessen volgen want die zijn het leukste.

Denk dat ik hier ook weer mee kom schrijven, wil toch wel erg graag terug naar de 65 kilo (ben nu 68). Dus nog 3 kilo te gaan dan! Het is in ieder geval gelukt om de afgelopen 1,5 maand op de 68 kilo te blivjen dus ik ben al heel erg tevreden Very Happy.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 5:28

Gezellig AM!

Ik ben ook 'maar' 2.5/3 kg kwijt sinds 1 juni hoor.

Het gaat bij mij gewoon super langzaam helemaal omdat ik al gewoon een gezond gewicht heb. Ik heb gewoon het doel gesteld 58 kg eind november en hoop dat ik dat haal.

Dan heb ik in feite 5 kg over 6 maanden verspreid. Ontzettend sloom, er zijn genoeg mensen die sneller en meer afvallen in die periode, maar voor mij werkt het prima, helemaal omdat ik tussendoor goed op gewicht blijf en niet ineens weer zwaarder ben.

Dit topic kunnen we misschien beter een andere titel geven.. Mensen die een strak lijf en misschien wat kilootjes kwijt willen topic :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 30 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 33 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum