Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 16 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry di 26 jul 2011 - 0:16

Heb dat weleens op m'n studentenkamer gedaan. Waren de onderburen niet blij mee geloof ik :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:49

Jerry schreef:Heb dat weleens op m'n studentenkamer gedaan. Waren de onderburen niet blij mee geloof ik :P

haha dat geloof ik wel ja! ik dacht net ook dat ik het wel kon proberen in mijn lange gang.. (mijn onderbuurman is toch nooit thuis :P ) maar vind het zo lullig als hij er wel is angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sayuri di 26 jul 2011 - 9:06

Hier gaat het maar zozo, ben in ieder geval niet meer afgevallen. Sport wel meer en ben ook wel tevreden als ik in de spiegel kijk, alleen die 53 kg is een beetje een magisch getal geworden die ik graag eens op de weegschaal zou willen zien. Zoals ik dit nu typ, klinkt het wel onzinnig trouwens. Misschien is mijn lichaam OK zoals het is, is 55.5kg mijn natuurlijk gewicht en moet ik er niet meer op focussen.

Ben blij dat het bij zoveel meiden zo goed gaat!
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 21:35

De laatste paar kilo's zijn altijd het moeilijkste! Helemaal als je al op een ontzettend gezond bmi zit.. Gewoon gezond dooreten en wie weet is die laatste kg er over een maand ineens af!

Ik heb gisteren weer krachttraining gedaan en meeehnn.. mijn bovenbenen en kont zijn serieus echt dood :P .. Flinke (gezonde) dosis spierpijn. Wilde vandaag eigenlijk hardlopen maar dat gaan mijn benen niet trekken. Verschuif het wel even naar morgen.

Heb echt het idee dat het deze week lekker gaat.. (had die tegenslag volgens mij even nodig om er weer fris tegenaan te gaan)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 0:32

Het wil hier niet meer.... Ben bijna elke avond fanatiek aan het zumba'en met na de tijd oko behoorlijke spierpijn, en met name op plaatsen waar ik niet wist dat die spieren bestonden. Maar de kilo's blijven hetzelfde :shock:
Wel zitten mijn broeken losser om mijn heupen, en ben ik verplicht een riem te dragen, anders zakken ze zo af. Misschien moet ik maar accepteren dat er in gewicht niets meer af gaat. Gezond eten deed ik altijd al. Ik heb dat ook geprobeerd om geen koolhydraten te eten. Maar ik werdt zo duf en slap tegelijk waardoor ik wel weer aan de koolhydraten moest. Hoe doen jullie dat?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 27 jul 2011 - 1:26

Het bekende riedeltje weer FF maar spieren wegen meer dan vet. Dus je bent gewoon spieren aan het kweken! Zolang je kleren losser gaan zitten is het goed toch? Gewoon doorblijven gaan met sporten, want hoe meer spiermassa je hebt hoe meer je zult blijven verbranden. Uiteindelijk gaan er echt wel een paar kilotjes af!

En helemaal geen koolydraten eten is echt nergens voor nodig. Gewoon beperken maar een paar volkoren krackers en volkoren boterhammen per dag is echt prima. En ik zou fruit ook zeker niet laten staan want dat is echt ook een ideaal natuurlijk tussendoortje. Vooral van appels zit ik altijd snel vol. En als je duf en slap wordt helpt een kopje bouillon ook wel. (Opkikker tuinkruiden is lekker!)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 2:51

Oké, nou ik ben benieuwd! Nu gaan we volgende week op vakantie, dus zal ik wel even wat minder sporten en gewoon gezellig eten. En wat eten betreft doe ik het de laatste tijd wel netjes, al zeg ik het zelf. Gewicht blijft in ieder geval hetzelfde... haha... Ondanks dat ik afgelopen zaterdag gewoon stomdronken was van de wijn Embarassed Moet eens in de zoveel tijd kunnen angel

Doen jullie allemaal cardio oefeningen e.d. erbij? Ik doe gewoon bijna iedere avond zumba, en zodra mijn schouders het weer toelaten om te fietsen stap ik weer op de racefiets, dat is dan ook mijn cardio. En met mooi weer fanatiek baantje trekken.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 2:55

Ik loop hard als ik zin heb en doe meestal 10/20 minuten cardio naar de krachttraining.

Als ik hardloop is het meestal 30/35 minuten in de ochtend op nuchtere maag.


Zumba vind ik vreselijk dus daar waag ik me niet aan haha.. (1x geprobeerd maar dat gespring en gehuppel is niets voor mij :P )

Ik deed trouwens ook bodypump maar dat vond ik te zwaar worden naast mijn eigen krachttrainingsschema.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 3:01

Haha, en heb je ook gevoel dat je nu ook spieren "spierballen" krijgt? Of valt het mee? Toen ik nog fanatiek aan wedstrijdzwemmen deed kreeg ik van die lelijke bovenarmspieren, kon niet een normaal hempje aandoen of ik leek heel erg breed (ala Inge de Bruin) Ik vond het vreselijk. En aangezien ik daar aanleg voor heb, durf ik niet teveel krachttrainingen te doen, alhoewel ik denk dat dat straks wel moet om mijn schouder er weer bovenop te laten komen. Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:18

Met zwemmen train je natuurlijk echt je rug en schouders volluit een uur lang. Bij krachttraining is dat veel gedoseerder (en geen uur :P ).. Je traint ook andere spiergroepen (even zwaar) waardoor je lichaam - in mijn ogen - meer in balans blijft.

Ik heb nog geen spierballen maar je zie al wel vorming.
(Deze foto is van 22 juni, toen was ik 4 weken bezig..) Dat is wel rechts haha, links heb ik er express afgeknipt want dat is echt een soeparm :P .. Ben wel benieuwd naar het resultaat.. 22 augustus maak ik weer foto's.

*


Laatst aangepast door Punk'd op wo 27 jul 2011 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 3:24

Hmm... Ik ga toch mijn mening zeggen, dit vind ik niet mooi... want als jij nou met je handen in de zij zou gaan staan, hoe komt het er dan uit te zien... je staat gewoon en toch lijkt het dan al agressief.... Een beetje is mooi, maar TE tsjah ieder zijn eigen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:29

Dat is hem aangespannen he :P .. Als ik hem ontspan dan is het 1 grote flubber haha

Zo ben ik 'gewoon'.. Dat kan echt nog zoveel strakker/dunner en mindervet in mijn ogen.

**


Laatst aangepast door Punk'd op wo 27 jul 2011 - 4:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 3:31

Jaa oké nou ik had in "losse" toestand die bundel al, en daarom mijn reactie.
maar die foto's heb je nu een toen en nu foto dan? Want ik zie zowieso lichtelijk verschil.
Eerste wat euhm, hoe zeg je dat mooi? "flubberig" en tweede meer strakker. Ik hoop niet dat ik nu te eerlijk ben. En gelijk een jaloerse reactie erop, ik wou dat ik dat had! :shock:

*edit* wat een leuk topje/bh wat je aan hebt smile


Laatst aangepast door FryskeFlinter op wo 27 jul 2011 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:33

Die eerste was 30 mei, die 2e was 22 juni.. Zal voor de lol zo eens een foto maken.. Want heb het idee dat het voor geen donder opschiet.. Ben in iedergeval blij dat jij wel verschil ziet haha.. Als ik die 2 foto's bekijk zie ik precies hetzelfde :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 3:34

Ik kan soms pietluttig zijn in mijn kijk op dingen, de kleine details vallen mij dan op. Soms wordt dat niet even goed gewaardeerd Wink

Maar merk jij het niet in je kleding? Dat het op een bepaalde manier toch losser / slapper gaat zitten?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:44

whooo me rug is breeeedd geworden ik zweer het hahaha.. ik ga m'n rug niet meer trainen denk ik.. HUH echt heel raar op de foto lijkt het heel breed maar in real life zie ik dat echt niet zo.. Ik pas ook gewoon nog in maat 36/S :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 3:45

haha, het lijkt dus niet breder, althans niet op die 2e foto. Waar basseer je het nu op dan? Heb je net nieuwe foto's gemaakt? Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:55

Ik heb net een nieuwe foto gemaakt maar die ga ik hier niet plaatsen :P Die heeft echt een vertekent beeld want zo breed ben ik volgens mij echt niet haha..

Ik ga straks aan mijn vriend vragen of ik er zo uit zie van de achterkant.. (en of die foto representatief is).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 4:06

Haha oké hoe krijg jij zo'n foto van je achterkant dan? Ik wil dat ook wel proberen. smile Maar dan wordt het ook eenmalig Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 4:13

Met de zelfontspanner Laughing

(progressie foto's moet je wel altijd op dezelfde manier maken met het liefste een 'rustige' achtergrond.. Een muur o.i.d.). Niet midden in de kamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 27 jul 2011 - 20:28

wow eventjes veel gepost gisteren :shock: Very Happy

Vanochtend was ik ineens weer iets aangekomen Sad maar denk dat dat wel eens vocht kan zijn, was afgelopen weekend naar de sauna geweest en dan zweet je toch ontzettend veel uit!

Gisteravond weer heel erg lekker gesport, heb zowaar een keertje met de gewichten van 3 kilo getraind in plaats van die van 1.5!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Nala wo 27 jul 2011 - 20:51

Verdorie! Gisterenmiddag 45 min cardio gedaan na een maand, ging heel goed, kon nog wel effe doorgaan. Maar na het avondeten weer helemaal misgelopen. Had zooooo'n honger na die cardiotraining en zelfs nog na het avondeten bleef ik gigantische honger hebben. Heb eerst een appel genomen maar daar kreeg ik NOG meer honger van. Toen een klein zakje chips genomen, een kinder bueno en een kinder suprise Cry
Normaal ging ik zometeen enkel krachttraining doen, maar als straf gooi ik er nog een cardiosessie bovenop :P Vanavond paardrijden dus nog wat beweging en geen kans om te gaan snacken.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 20:52

Ja, dat kan, maar ben je nu weer extreem veel zwaarder? Of maar een beetje? Aah lekker, en dat sporten ging ook lekker? Of toch ook weer een beetje zwaar?
Ik ga nu ook maar even wegen, ik vergeet het de laatste tijd. En zal wss nu ook wel zwaarder zijn, zit nu ook in de feestweek Sad
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:07

Ik moet hardlopen maar heb geen zin door het weer.. maar ga zometeen wel.. ik moett haha.. (beetje streng zijn voor mezelf anders haal ik mijn doel nooit)

Kom op iedereen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:10

Aaah, PunkD nou heb ik je foto's gemist... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 16 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum