Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 29 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel zo 4 sep 2011 - 7:19

Jerry schreef:serieus...?! Een kilo bestaat uit 1000 gram en jij kunt tot op één achter de komma de grammen bij jezelf wegen? volgens mij ben je al 0,3 gram kwijt als je je nagels knipt Neutral

Zelfs mijn keukenweegschaal weegt grammen niet met één achter de komma...
Of heb je 't nu over de grammen vet die je kwijt bent (dan vind ik 't nog heul precies gemeten)..?
Embarassed 0.3 kilo bedoel ik Embarassed Lekker wakker bezig ben ik Embarassed
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 4 sep 2011 - 8:03

whahahahahaha :P Ik nog een keer navragen, 'nee, 0,3 gram', whahahahahah


zo, uitgelachen Wink

Vanavond lekker 'n soepie gehad met kaas-ui-brood en boter-die-naar-roomboter-smaakt-maar-het-niet-is en nu 'n lekker appeltje smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel zo 4 sep 2011 - 8:49

Lalalala, ja ik was niet echt goed wakker denk ik of high van de verflucht (goede smoes toch?) Wink. Zou wel erg zijn als ik zo ver ging in wegen.

Net nog even lekker een half uur gewandeld. Zo richting bed.

Klinkt lekker Jerry!
Hier gekookte aardappelen (beetje jus), broccoli (beetje kaassaus) en twee mini kipschnitzels.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver zo 4 sep 2011 - 21:15

Ik ben er wel, maar had vanaf woensdag dorpsfeest, dus niet echt tijd om op mijn lijntje te letten, en al helemaal geen tijd om te posten. Ik heb tot vrijdag nogal redelijk gezond gegeten, maar nadat we uit de feesttent kwamen moest ik wel een snackje. Zaterdags een buurt bbq, en bij het verlaten van de tent weer langs de snacktent. Gister weer een bbq. Ik heb voornamelijk salades gehad maar teveel is ook niet gezond, ach het is maar 1 keer in de 2jaar dorpsfeest, en de gezelligste dagen van het jaar zijn dat dan.
Mijn vriend is vanaf vandaag elke week van maandag tot donderdag weg, dus ik kan nu ook eens nieuwe dingen uit gaan proberen. En als het echt wat is, dan kan ik dat als hij vrijdags thuis is, het hem laten proeven. Haha.
Vanavond staat er nog sla op het menu, dat had ik nog over. En laten verrotten is ook niets.

Owja, ik ben dus dankzij die feestdagen 2,0kg aangekomen. Tsja dat krijg je van al die vette happen en snacks. Rolling Eyes Nu er weer fris tegenaan!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 4 sep 2011 - 21:17

Ik heb net ontbeten met een bakje magere yoghurt met muesli en een kiwi en een paar druiven. Vandaag ga ik weer goed bezig smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 ma 5 sep 2011 - 8:07

Lavendel schreef:Ik heb net ontbeten met een bakje magere yoghurt met muesli en een kiwi en een paar druiven. Vandaag ga ik weer goed bezig smile

that's the spirit!!
da neem ik me ook iedere morgen voor!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 8:10

Ik ben net wezen sporten terwijl ik totaal geen zin had. Voel me nu echt een doorzetten dat ik toch ben gegaan. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha ma 5 sep 2011 - 21:28

Hier gaat het even wat minder. Ik heb veel nachtdiensten gehad dus dan is het altijd drama wat betreft eten (geen honger 's nachts) en sporten. (te brak overdag/begin van de avond)
De komende tijd heb ik weinig nachtdiensten dus dan kan ik er weer helemaal tegenaan! Ik moet vandaag even naar het werk voor een gesprek dus dat wou ik gelijk combineren met de sportschool. Morgen paaldansen en dan vrijdag avonddienst dus dan wil ik voor die tijd gaan sporten.

Verder zijn we ook nog steeds druk in huis. We hebben gister de tegels voor de keuken binnen gekregen en daar wil ik vandaag een begin mee maken dus dan ben ik in huis ook lekker actief bezig.

En ik heb vorige week mijn trouwjurk weer even aangehad en hij zat al iets beter! Very Happy

Punk'd, ik ben ook benieuwd naar je foto's!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  PluDan di 6 sep 2011 - 0:58

Ik ben ook van plan om wat af te vallen, maar het lijkt mij wel ontzettend moeilijk.
Vanaf volgende week wil ik graag beginnen, maar hoe kan ik dat nou het beste aanpakken. hoe doen jullie dat?
Ik wil beginnen om de tussendoortjes te laten staan, beginnen met hardlopen en wat meer fruit en water te eten.
Is dit een goed begin?
Wat motiveert jullie?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Nala di 6 sep 2011 - 6:26

Hoi hier gaat het nog steeds goed. Alleen door omstandigheden al 2 weken maar 1x kunnen gaan sporten (daarnaast wel nog gaan paardrijden). Nou wou ik gisteren gaan, maar had erge rugpijn door een lange buitenrit die ik zondag had gemaakt. Maar daarmee heb ik het sporten van maandag eigenlijk wel goedgemaakt smile Hopelijk morgen terug fitnessen, want ik begin ziekjes te worden.
Raar genoeg heb ik al een aantal dagen amper zin in chocolade/koeken of iets dergelijks. Hoe langer ik ervan af blijf, hoe minder zin ik erin heb. Dat is dus erg goed. De weegschaal geeft echter nog evenveel aan, maar mijn vriend vond mijn buik ietsje platter en armen ietsje dunner geworden. Volgens mij beeldt hij het zich in want qua cm is er ook nog niets veranderd. Hoop toch dat ik nu snel eens resultaat begin te zien. Ik ga zaterdag ook eens een 'voor' foto maken en deze in december vergelijken. Punk'd, ik wacht ook op jouw foto's!! Very Happy
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Nala di 6 sep 2011 - 6:30

PluDan schreef:Ik ben ook van plan om wat af te vallen, maar het lijkt mij wel ontzettend moeilijk.
Vanaf volgende week wil ik graag beginnen, maar hoe kan ik dat nou het beste aanpakken. hoe doen jullie dat?
Ik wil beginnen om de tussendoortjes te laten staan, beginnen met hardlopen en wat meer fruit en water te eten.
Is dit een goed begin?
Wat motiveert jullie?

Ik eet op gezette tijden (dus ontbijt - tussendoortje - lunch - tussendoortje - avondeten - soms tussendoortje). Verder probeer ik 1,5 l water te drinken. Tussendoortjes zijn bij mij een yoghurtje of fruit. Snoep eet ik niet meer door de dag, alleen soms 's avonds nog iets. Verder sport ik 3x/week vrij intensief (per keer 3 kwartier cardio en 3 kwartier krachttraining) en daarnaast rij ik min 1x/week paard.
Wat mij motiveert is als ik foto's zie van 2007, daar was ik heel mooi strak en afgelijnd. Ben nu niet dik, maar overal zit er ietsjes meer vet aan, waardoor ik niet meer zo strak lijk.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 6:57

weg


Laatst aangepast door Punk'd op di 6 sep 2011 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  PluDan di 6 sep 2011 - 6:58

Wauw, wat mooi Punk! Je ziet echt wel goed verschil!
Wat heb je het meest veranderd in je levensstijl zeg maar?
Heel knap gedaan! Ga je nog door?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver di 6 sep 2011 - 7:06

Even snel reageren... Netjes Punk'd! Haha jaloerssssss, maar dan moet ik ook wel wat veranderen in mijn levensstijl. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 6 sep 2011 - 7:21

Ziet er goed uit Punk'd! Vooral bij je heupen is het verschil goed te zien!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:22

PluDan schreef:Wauw, wat mooi Punk! Je ziet echt wel goed verschil!
Wat heb je het meest veranderd in je levensstijl zeg maar?
Heel knap gedaan! Ga je nog door?

Sporten, ik deed voorheen niets.

Verder let ik op mijn koolhydraat inname. Wil niet boven de 100 komen op 3 dagen. De andere 3/4 dagen niet boven de 150. In het begin moest ik alles checken en kijken, maar nu weet ik welke producten ik wel kan pakken en welke niet. Het kost dus even tijd, maar als je het weet is het heel makkelijk.

Ja ik ga zeker door! Mijn benen en bovenarmen vind ik nog te vol. Ik vind sowieso dat mijn vetpercentage lager kan. Dit is trouwens maar 3 kg verschil. Maar ik heb gewoon veel vet verloren en spieren aangezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:24

WEG


Laatst aangepast door Punk'd op di 6 sep 2011 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver di 6 sep 2011 - 7:27

Wauw! Ziet er erg goed uit! Jij kan straks wel naast die diva's staan van die foto wat je als voorbeeld ziet Very Happy

Ik ga ook proberen op koolhydraten te letten. Waar ben je mee begonnen? Wat was het meest drastische wat je moest doen?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:31

FryskeFlinter schreef:Wauw! Ziet er erg goed uit! Jij kan straks wel naast die diva's staan van die foto wat je als voorbeeld ziet Very Happy

Ik ga ook proberen op koolhydraten te letten. Waar ben je mee begonnen? Wat was het meest drastische wat je moest doen?


Ik eet maar 2x per week koolhydraten bij mijn avondeten. Dus aardappels/pasta en rijst schrappen viel mij echt het zwaarste. Wat ik ook (nog steeds) heel moeilijk vind is om na mijn avondeten alleen nog 1 bakje yoghurt of kwark te pakken (bijv om half 8/8 uur) en daarna niets meer te eten. Ik moet dus ook echt ontbijten (2 volkorencrackers met ei), lunchen (4 volkorencrackers met op 2 crackers wat pindakaas) en een tussendoortje (appel) pakken. Ik eet wel ontzettend veel groente bij mijn avondeten en soms ook 200 gram vlees (wel altijd mager! rundertartaar, biefstuk, witvis of biologische kip).

Verder eet ik geen brood maar altijd volkorencrackers.

Oh en wat voor mij heel stimulerend werkt is om 1x per week vrij te eten wat ik wil. (Okee niet 100000 kcal eten, maar gewoon chips pakken, snoepjes en lekker ontbijten met 2 bruine broodjes). De dag erna ben ik bijna nooit aangekomen maar ik heb wel het idee dat mijn stofwisseling weer een boost krijgt na een week redelijk laag in koolhydraten te hebben gezeten. Door die dag is het ook goed vol te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry di 6 sep 2011 - 7:36

ziet er goed uit man!

Werkt volgens mij ook heel erg motiverend smile

Ik was van plan te gaan hardlopen vanavond, maar ben op de bank in slaap gevallen en werd 20:15 wakker, toen werd 't al donker (ga over bospaadjes enzo, dat doe ik toch liever als 't licht is...) Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame di 6 sep 2011 - 7:59

Aaah ik heb ze net gemist Sad
wil je ze pmen angel ?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel di 6 sep 2011 - 21:21

Ik heb ze ook gemist! Of zijn dit de foto's die je een paar dagen geleden al in een ander topic geplaatst had?

Ik heb spierpijn! Gister weer wezen fitnessen. Verder heb ik gister gegeten:

O: Bakje magere yoghurt met kiwi en muesli
L: Extra donkere boterham met half plakje kaas en komkommer, extra donkere boterham met ei en gebakken cherrietomaatjes. Opkikker tuinkruiden
T: Appel, Pruim
A: Nasi met zilvervliesrijst, kip en veel groenten. Daarbij een klein beetje satesaus en cassavekroepoek
T: Bakje druiven

Verder heb ik deze dag alleen water en groene thee gedronken.

Net ontbeten met 2 volkoren crackers met kaas en een met hagelslag. Ik ben weer helemaal gemotiveerd! (Oke die hagelslag was niet helemaal de bedoeling maar die had mijn vriend al voor de gesmeerd Wink)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel di 6 sep 2011 - 22:31

@Nala klinkt goed hoe je bezig bent! Ik zou vooral doorblijven gaan, misschien gaat het er dan langzaam vanzelf af?
@Punk'd Weer je foto gemist! Zou je hem nogmaals willen posten of PM-en. Ik ben zo benieuwd om het verschil te zien, juist omdat je 3kg kwijt bent maar toch veel verschil ziet. Wat eet je dan naast je groenten en vlees? Niets?
@Jerry lastig dat je in slaap bent gevallen, hoewel dat soms ook wel lekker is!
@Lavendel je schema ziet er goed uit. Heb je veel last van je spierpijn?

Bij mij gaat het nu ook wat lekkerder. Gisteren en vandaag 40 minuten op de crosstrainer gestaan en vanavond nog een uurtje volleyballen. Ik merk dat het mij op de crosstrainer steeds minder moeite kost, in het begin was 15 minuten al heel vermoeiend. Een goed teken dus!

Mijn eten van gisteren:

Ontbijt; vanille vla met muesli (in verhouding heb ik altijd vrij veel muesli)
Middageten; twee plakken zuurdesembrood met oude kaas (op een ook wat mosterd)
Tussendoor; klein bakje druiven (15-20 stuks) en een plak friese ontbijtkoek. Half glas cola
Avondeten; Franse uiensoep met verse groenten, tomatensoep met verse groenten en twee plakken zuurdesembrood met oude kaas en een met pindakaas.

Verder tussen door thee en water gedronken. Normaal neem ik ook wat fruit tussen het ontbijt en het middageten in. Het lukt mij nu makkelijker om 's avonds niet te snacken en tussendoor meer fruit te nemen. Mijn vriend vroeg eergisteravond toch vier keer toe of ik echt geen loempia wilde (zo een hele grote) en ik bleef nee zeggen smile.

Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 0:05

Ben nu op stage, maar zal ze vanavond nog eens posten.

Hou er niet van om zo half bloot op een forum te staan Wink

of ik pm ze!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 0:29

Ik ben inmiddels 1,5 kilo kwijt.
Maar dat ligt er waarschijnlijk meer aan dat ik de afgelopen 2 dagen op niet meer dan 3 boterhammen heb geleefd.
Is liefdesverdriet toch nog ergens goed voor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 29 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum