Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 31 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame vr 16 sep 2011 - 4:30

we kunnen bijna beter een nieuw clubje oprichten :P ik ga vanavond weeer is eventjes lekker fitnessen! Twijfel alleen of ik nu snel nog eventjes wat zal eten of dat ik na het sporten een hapje eet..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver vr 16 sep 2011 - 5:34

Ja, iedereen loopt over Sad

Ik mag hardlopen, wandelen, fietsen etc, maar niets wat mijn schouder belast. Dus de trainingen gaan weer door.
Mijn aardappels laat ik stukje bij beetje meer staan, en eet dan wel meer groenten. Minder brood eten vind ik echt heel erg moeilijk. Krijg dan ook heel erg snel vreetbuien, of in ieder geval honger/trek.
Hoe lossen jullie die honger/trek op? Dan idd wat eten? Of negeren? Want ik negeerde het vanmiddag en toen ging ik bijna van mijn stokje..... :shock:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 vr 16 sep 2011 - 6:10

ik baalde ook al dat ik stil stond, maar ik zag dat meer als dat het gewoon niet lukte..
dat ik in 2 weken nog geen gram ben afgevallen kan dus normaal zijn.
weet ook wel dat als je al een redelijk gezond gewicht hebt het moeilijker is om af te vallen, maar wil dat niet altijd zien;) en wil het eigenlijk ook alleen maar vooral van mn buik afhebben..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver vr 16 sep 2011 - 6:13

sanne-84 schreef: en wil het eigenlijk ook alleen maar vooral van mn buik afhebben..
+1

En mijn dijen, billen mogen wel wat minder. Dus hoe gaan we dat doen? Ask punk'd angel
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 vr 16 sep 2011 - 6:15

FryskeFlinter schreef:
sanne-84 schreef: en wil het eigenlijk ook alleen maar vooral van mn buik afhebben..
+1

En mijn dijen, billen mogen wel wat minder. Dus hoe gaan we dat doen? Ask punk'd angel

ik ben op de sportschool begonnen met de slim bellly, maar mocht ook nog niet echt baten (vind ik)
maar heb wel een redelijke taille waardoor die band waarschijnlijk sneller omhoog schiet, terwijl mn buikvet toch echt wat lager zit

we zullen punk'd's reactie afwachten;)
(hoewel ik bang ben dat er weinig aan te doen is..)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver vr 16 sep 2011 - 7:46

Hehe, maar zij traint dan ook alles, en als je het verschil ziet op foto qua voor en na, heeft ze nu ook al verbetering, ja punk'd ben jaloers op je Embarassed Maar je doet er ook wat voor Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 8:15

Ik heb net weer anderhalf uur aan Pole fitness gedaan, heerlijk!
Heb deze week nu 3 keer gesport.
Heb ook besloten dat als ik me klote voel, ik naar de sportschool gaan, is het toch nog ergens goed voor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 16 sep 2011 - 8:35

Leuk princess, ik doe/deed ook aan pole fitness! Ben nu al een tijdje niet geweest maar ik wil het wel weer gaan oppakken. Op welk niveau zit jij?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 8:39

Beginners :P
Heb vandaag de 4e les pas gehad! Ik merk wel dat de draaien die we de eerste lessen hebben gehad al veel beter gaan dus dat motiveert lekker!
En ik vind het heel gaaf om te doen, leuk dat jij het ook hebt gedaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 16 sep 2011 - 8:43

Al blauwe plekken? :P Dat had ik in het begin echt heel erg! Ik vond het altijd erg leuk om te doen en ik wil ook al heel lang een paal voor thuis dus ik moet gauw meer weer eens gaan!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 8:47

Ja, zeker doen! Een paal voor thuis lijkt me ook wel wat!
De blauwe plekker vallen nu gelukkig mee, de eerste 2 lessen wel heel erg. Maar nu let ik veel meer op de techniek en hou ik m'n armen meer van de paal af :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 16 sep 2011 - 8:54

Het wordt steeds minder inderdaad. Ook de pijn wanneer je op de kop hangt en met je lies moet klemmen. De eerste paar keren ga je echt door de grond van de pijn en is het helemaal rood maar na een tijdje voel je er niks meer van. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry vr 16 sep 2011 - 18:12

ik mag een week niet sporten van mn fysiotherapeut, omdat m'n rugklachten nog niet over zijn en ik geen maat kan houden volgens hem :P Maar das wel klote...

Gisteravond een feestje gehad op m'n werk met heel veel ongezonde dingen... Ik heb me bewust 'lekker laten gaan'. Niet overdreven veel gegeten, maar wel veel slechte dingen. Dat mocht een keertje van mezelf, nu weer erbij met de aandacht!
Nog 4 weken om 1,5 kilo kwijt te raken... Dan ga ik op vakantie! Mooie streefdatum dacht ik zo smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 22:26

FryskeFlinter schreef:Hehe, maar zij traint dan ook alles, en als je het verschil ziet op foto qua voor en na, heeft ze nu ook al verbetering, ja punk'd ben jaloers op je Embarassed Maar je doet er ook wat voor Very Happy

haha nou bedankt Very Happy .. Het enige wat ik er voor doe is 3x per week sporten (50 minuten kracht en 15 minuten cardio) en op mijn eten letten. (muv van 1 dag per week, dat is mijn junk dag :P .. dan mag ik 1 zak chips - meestal nibbit ofzo haha en dan smikkel ik tussendoor stiekem ook wel wat lekkers).. Maar dat is strikt 1x per week.

Verder dan nog voor de lol 45 minuten tenissen.. maar dat doet het hem vast niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha do 22 sep 2011 - 7:52

Hoe gaat het hier dames?

Ik heb gister echt een behoorlijk sportief dagje gehad. Een half uur fietsen naar het werk en weer terug. Vervolgens een half uur fietsen naar de sportschool en daar een uur zumba en een uur pole fitness gedaan en daarna weer een half uur naar huis fietsen. Maar ik heb wel spierpijn nu hahaha!
Qua eten gaat het ook wel goed. Ik wil mij zondag weer gaan wegen op de sportschool dus ik ben benieuwd! smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 2:21

Ik had een tijdje niet zo goed gesport, ik had pijn aan mijn knieen en bovenbeen, beetje overbelast met hardlopen. Afgelopen week weer flink gesport en naar mijn idee heel behoorlijk gegeten. Resultaat: 0,5 kg erbij :shock:
Pfff ik word er moedeloos van! Nou ja we gaan gewoon vrolijk door met veel sporten (vooral ook omdat ik me daar gewoon lekker bij voel) en fatsoenlijk eten en heeeel hard hopen dat dat buikje dan toch echt een keer gaat krimpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 23 sep 2011 - 4:40

Dat is echt balen Bobbie! Ik kan mij voorstellen dat je er moedeloos van wordt. hug

Ik had vandaag qua gevoel even een bleh dag. Ik had online een leuke jas gezien bij de H&M en ik was vandaag in de stad dus even passen. Nou heb ik altijd het idee dat ik in die spiegels van de H&M 10kg meer lijk te wegen. Dus ik zag in de spiegel echt een opgezet en bolle meid en die jas deed ook niet veel goeds. Terwijl het volgens mij wel mee valt in het echt. In de spiegel thuis zie ik er toch echt anders uit haha! Maar dan kan ik wel even balen van mijn spiegelbeeld.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry vr 23 sep 2011 - 5:46

Bobbie schreef:Ik had een tijdje niet zo goed gesport, ik had pijn aan mijn knieen en bovenbeen, beetje overbelast met hardlopen. Afgelopen week weer flink gesport en naar mijn idee heel behoorlijk gegeten. Resultaat: 0,5 kg erbij :shock:
Pfff ik word er moedeloos van! Nou ja we gaan gewoon vrolijk door met veel sporten (vooral ook omdat ik me daar gewoon lekker bij voel) en fatsoenlijk eten en heeeel hard hopen dat dat buikje dan toch echt een keer gaat krimpen.

Had je spierpijn? Dan houd je namelijk vocht vast in de spieren (om te herstellen, afvalstoffen af te voeren) en ben je zo een halve kilo zwaarder.

Bij mij blijft 't nu redelijk constant, 63,5 (waar ik eerder constant 65 woog, dus das een vooruitgang), maar deze week 63,9. Das puur omdat ik vocht vast houd (ongesteld) dus begin volgende week zal ik wel weer op 63,5 zitten.

Als ik 62 weeg, mag ik van mezelf lekkere Rituals douchegel en bodylotion kopen angel Jullie ook 'beloningen' voor jezelf bij streefgewichten?

Nu lekker weekend, wel met 2 verjaardagen, waarbij ik altijd ongemerkt van de hapjes blijf snaaien... Tips anyone? Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver vr 23 sep 2011 - 6:17

Hier gaat het opzich wel goed, ik minder al steeds meer met aardappels, ik doe het liever langzaam dan in 1 keer abrupt. En zie het ook wel aan de weegschaal, ondanks dat ik afgelopen week ongesteld was, niet echt vreetbuien "gelukkig" gehad.
Alleen door die schouderblessure ben ik niet echt fanatiek aan het sporten, wel gewoon blokje van 45min snelwandelen en vandaag 20 km gefietst. Ik wil niet hele dag stil thuis zitten, dat moet ik ook niet doen. smile
Ik ben overgestapt van Fanta naar Rivella, veel gezonder, minder suiker etc. En op sommige momenten zelf lekkerder. Vanavond gaan we filmpje thuis doen, of water of rivella en ik zie nog wel wat ik erbij doe. Misschien ook wel niets, morgenavond gaan we weer naar een boerententfeest met andere drank en snacks. Embarassed Dus dan moet ik zondag wel weer balancen laughcry Ach zo blijf ik wel bezig.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 vr 23 sep 2011 - 21:41

Jerry schreef:Nu lekker weekend, wel met 2 verjaardagen, waarbij ik altijd ongemerkt van de hapjes blijf snaaien... Tips anyone? Rolling Eyes

als ik een kauwgom in mn mond heb kan ik er iets beter vanafblijven
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 2:22

Tandenpoetsen helpt ook om niet te gaan snaaien, ik doe het vaak 's avonds als ik nog even tv ga kijken. Dan ga ik eerst lekker douchen en tandenpoetsen en dan in mn badjas op de bank met een glas water of thee (Dat is toch ook niet slecht voor je tanden toch?).

Mijn beloning wordt een Diesel spijkerbroek. Ik wil graag een stoere spijkerbroek, vandaag heb ik er een gepast, maar daar voelde ik me toch nog te zwaar in. Ik ga hem dan toch niet aantrekken (wil er dan sneakers bij en zonder hakken ben ik zo propperig). Dus dat wordt mijn beloning, maar dan wel alleen als ik van die broek in maatje 26 pas. Nog 1 maat weg zien te werken, dus zo'n 5 kg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 3:59

Bobbie schreef:Tandenpoetsen helpt ook om niet te gaan snaaien, ik doe het vaak 's avonds als ik nog even tv ga kijken. Dan ga ik eerst lekker douchen en tandenpoetsen en dan in mn badjas op de bank met een glas water of thee (Dat is toch ook niet slecht voor je tanden toch?).

Mijn beloning wordt een Diesel spijkerbroek. Ik wil graag een stoere spijkerbroek, vandaag heb ik er een gepast, maar daar voelde ik me toch nog te zwaar in. Ik ga hem dan toch niet aantrekken (wil er dan sneakers bij en zonder hakken ben ik zo propperig). Dus dat wordt mijn beloning, maar dan wel alleen als ik van die broek in maatje 26 pas. Nog 1 maat weg zien te werken, dus zo'n 5 kg.

Maat 26 Diesel is echt tiny!! haha.

Ik ben al mega blij dat ik maat 27 van replay heb Laughing (28 in diesel).

Mijn 'grootste' maat ooit was 30 (dat is zeker wel een jaar of 4/5 geleden, en toen was ik maar 3 kg zwaarder.. moet je nagaan wat sporten doet).. Dus voel me nu wel super. Alles in 27 zie ik als ideaal. (Alles in verhouding in maat 36/S)



Hier gaat het lekker.. Ben nog op hetzelfde gewicht als 4 weken geleden en daar ben ik tevreden over aangezien ik weer 's avonds teveel heb gesnackt. Sporten ging de afgelopen 3 weken ook maar 2x per week dus ben blij dat er geen kg's aanzitten.

Nog 1 kilo te gaan en ik zit weer onder de 60 op mijn eigen weegschaal.


Ik ben zo trots op mijzelf als ik 58 weeg en dat op een gezonde sportieve manier gedaan heb. (ik heb eerder eens 57 gewogen na een ontzettend crash dieet en toen voelde ik me sloom, en slap en ik had nog steeds vet :P ).. Maar nu ga ik echt voor een sixpakkie onder een strak velletje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 4:58

Ik ben maar een ukkie, dus dan valt 26 wel mee. En ik moet toegeven dat die Diesel best ruim viel hoor, ik kon de 27 met gemak aan. Ik draag meestal broeken van 7 for all mankind, die vallen ook heel groot (daarin heb ik 25 of 26), maar van Replay moet ik me ook in een 27 proppen.
Ik voel me met mijn 58 kg echt te zwaar, ben sneller moe en voel me zo log. toen ik 53 kg woog, voelde ik me veel fitter. Gek dat die paar kg zoveel verschil kunnnen maken. Mijn bmi is nu 20,4 dus op zich wel prima, maar wil me weer net zo fit voelen als toen. En ik ga ook voor de sixpack!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame za 24 sep 2011 - 6:18

Huh maat 26 van spijkerbroek :/ Ik heb 30 en mijn bmi is 21.2 ofzo. wel iets meer naar scheelt dat zoveel :o

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 7:50

Zo zie je maar weer dat gewicht en bmi vrij weinig zegt over de lichaamsbouw van een persoon. BMI houd helemaal geen rekening met lichaamsvet en spieren. Maar puur met gewicht.

Ik ben nu wel benieuwd hoe lang je bent bobbie :P

Maar goed ik heb zo ook mijn doel dat ik in alle broeken 27 pas en in alle 36 broeken. (bij zara zit 36 eigenlijk net nog te strak, en 38 te los na een uurtje dragen.. Erg vervelend!). Nou moet ik eigenlijk niet zeuren want ik kan bijna alle kledingmerken en soorten aan maar goed.. er blijven altijd verbeterpuntjes (of punten Wink )

Qua bovenlichaam heb ik trouwens een 36 en dat zit altijd goed. Daar hoeft van mij ook niets te veranderen eigenlijk :P .. Het zijn altijd weer die verdomde bovenbenen die net een tikkel slanker kunnen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 31 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum