Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 28 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Feline zo 28 aug 2011 - 7:45

Mag ik even inbreken en om advies vragen? Volgens mij zitten hier al hele slanke dames die gewoon even wat kilo's kwijt willen dus ik ben benieuwd wat jullie dan eten op een dag. Aangezien ik makkelijk 10 kilo kwijt kan maar gewoon niet afval. Volgens een vriendin eet ik te weinig maar ik vind 't gewoon normaal, mag ik jullie mening?

07.00: 2 volkorenboterhammen met gekookt eitje
10.00: 250 gram magere kwark met 1 lepel magere framboosjam en 2 eetlepels Allbran vezelrijke cornflakes
13.00: 3 bakkerscrackers (bolletje) meerzaden met bijv. boursin met plakjes komkommer
14.30: appel
16.00: 1 bakkerscracker met pindakaas
18.00: 400 gram groente met vlees of vis

Ik fiets elke dag 20 minuten en heb 2 x in de week fysiotherapie, 1 x per week zwemoefeningen en 1 x per week een rolstoelsport.

Wat doe ik verkeerd? Sad
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Bet Weter zo 28 aug 2011 - 8:32

Feline, voor mij ziet jouw eetlijstje er al heel goed uit hoor! Je zou misschien alleen soms eens een cracker kunnen vervangen door een kleine salade, of wat rauwe groenten (worteltjes ofzo, komkommer) en je zou ook eens ongezouten noten als tussendoortje kunnen proberen? Maar verder vind ik het eigenlijk al heel goed, boursin is natuurlijk niet de meest verstandige keuze, maar ok dat hoeft helemaal geen ramp te zijn.

Zit je in een rolstoel?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Bet Weter zo 28 aug 2011 - 8:44

Ik heb vandaag dit gegeten:

ontbijt: 2 boterhammen met filet americain en ossenworst
tussendoor: stukje notencake met slagroom
lunch: 2 boterhammen met eiersalade en filet american
diner: lasagne met een halve komkommer

Geen fruit of andere tussendoortjes, best slecht, maar toch nog wel een ok dagje want heb 8 uur lang met dozen gesleurd, dus veel lichaamsbeweging gehad!

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Feline zo 28 aug 2011 - 8:58

Bet Weter schreef:Feline, voor mij ziet jouw eetlijstje er al heel goed uit hoor! Je zou misschien alleen soms eens een cracker kunnen vervangen door een kleine salade, of wat rauwe groenten (worteltjes ofzo, komkommer) en je zou ook eens ongezouten noten als tussendoortje kunnen proberen? Maar verder vind ik het eigenlijk al heel goed, boursin is natuurlijk niet de meest verstandige keuze, maar ok dat hoeft helemaal geen ramp te zijn.

Zit je in een rolstoel?

Ojah, dat vergat ik nog.. ik eet tussendoor de hele dag komkommer/worteltjes en snoeptomaatjes..En heb toevallig vandaan een zak gemixte noten bij m'n ouders meegenomen (alleen zijn die wel licht gezouten)
Broodbeleg wil ik graag lekker houden, en ik word niet blij van magere kipfilet ofzo.. ik doe er ook maar heel weinig op! 1 plak kaas verdeel ik over 3 crackers!

Ik zit gedeeltelijk in een rolstoel! En ga nu beginnen met rolstoelbasketbal zodat ik toch in beweging blijf.. Mis 't sporten nogal!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Bet Weter zo 28 aug 2011 - 9:30

Feline schreef:
Bet Weter schreef:Feline, voor mij ziet jouw eetlijstje er al heel goed uit hoor! Je zou misschien alleen soms eens een cracker kunnen vervangen door een kleine salade, of wat rauwe groenten (worteltjes ofzo, komkommer) en je zou ook eens ongezouten noten als tussendoortje kunnen proberen? Maar verder vind ik het eigenlijk al heel goed, boursin is natuurlijk niet de meest verstandige keuze, maar ok dat hoeft helemaal geen ramp te zijn.

Zit je in een rolstoel?

Ojah, dat vergat ik nog.. ik eet tussendoor de hele dag komkommer/worteltjes en snoeptomaatjes..En heb toevallig vandaan een zak gemixte noten bij m'n ouders meegenomen (alleen zijn die wel licht gezouten)
Broodbeleg wil ik graag lekker houden, en ik word niet blij van magere kipfilet ofzo.. ik doe er ook maar heel weinig op! 1 plak kaas verdeel ik over 3 crackers!

Ik zit gedeeltelijk in een rolstoel! En ga nu beginnen met rolstoelbasketbal zodat ik toch in beweging blijf.. Mis 't sporten nogal!

Nou dan vind ik jou eetpatroon gewoon helemaal goed eigenlijk. Ik denk dat als je dit zo blijft aanhouden dat je vanzelf moet gaan afvallen. En inderdaad lekker in beweging blijven lijkt me als je in een rolstoel zit nóg belangrijker, of is het niet zo dat je in een rolstoel sneller inactief bent, omdat je toch de hele dag zit? Je beweegt natuurlijk wel je armen veel, wat ook erg zwaar is (weet ik uit ervaring), maar heb wel eens gehoord dat zitten zoveel minder kcal verbrand dan met staan.

Maar ok, ik denk echt dat je goed bezig bent en dat je dit moet zien als een normale manier van eten en niet als dieet ofzo. Dus gewoon zo verder gaan en niet alleen een paar weken deze eetstijl hanteren en daarna ineens weer iets anders gaan doen.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel ma 29 aug 2011 - 0:25

Voor zover ik het kan zien (heb er eerlijk gezegd weinig verstand van) eet je ook vrij goed. Misschien iets meer fruit, maar je eet ook al tomaat en komkommer.
Wellicht als je nu een trek gevoel hebt je crackers tussen de middag verruilen voor brood?
Lastig lijkt het mij dat je nu deels in een rolstoel zit, wel goed dat je direct een rolstoelsport heb gekozen! Ik denk dat blijven bewegen belangrijk is, ook juist om je lekker te voelen.

Vrijdags ging ik 's avonds onverwacht weg dus niet meer gesport. Zaterdag vond ik dat 70 emmers (12l) water tillen en op diverse plekken legen ook sport was. Daarnaast juist veel gegeten die dag, ging dus niet zo goed.
Zondag daar en tegen weer goed mijn best gedaan, 34min op de crosstrainer geweest en buikspieroefeningen gedaan. Daarnaast gewerkt, dus wat blij dat ik daar nog energie voor had.
Vandaag weer 30min op de crosstrainer geweest, ik had absoluut geen zin en de tijd ging heel traag, maar toch volgehouden gelukkig. Daarna 110 emmers met water vertilt en geleegd. Wanneer het vanmiddag droog blijft volgen er nog een paar.

Ik hoop dat ik dit zo vol blijf houden. Eigenlijk moet ik een tv ophangen bij de crosstrainer, zodat ik ga crossen en tegelijk een serie kijk ofzo!

Succes vandaag Punk'd, ik ben benieuwd wat het schermpje morgen voor mooie getallen toont!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 ma 29 aug 2011 - 6:41

pff dit is nu de reden waarom ik af en toe wel zo chagarijnig wordt van het lijnen.. vrijdag nog gewogen, helemaal happy, vanmorgen gewogen helemaal down. schold ruim 1,5 kilo!!! en heb wel wat gezondigd het weekend, maar niet te dacht ik zo. (vrijdagavond paar stokbroodjes met salade, zaterdag 2 plakjes chocoladecake en paar m&m's, en zondag 1 bastognekoek, 2 sneeen met wat pasta teveel, en 'savonds paar steeltjes friet en een kipkorn, en een muffin. ok, niet heel goed, maar heel slecht toch ook niet?!
en door zo'n weegmoment heb ik er schijt aan, en vreet teveel, of wil ik juist zo weinig mogelijk eten. maar in beide gevallen voel ik me k*t!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 7:52

Ik heb dat ook altijd. Ik ben op woensdag altijd het lichtste van de week :P ..

Maandag en woensdag kan bij mij zo 1.5 kg schelen.

Maar wat je noemt vind ik wel allemaal ongezond .. het is misschien niet veel, maar wel bakken met koolhydraten.

Maar kop op joh!! over 2 dagen is het er vast weer af.. Je kunt niet als je om de dag weeg elke keer een dalend getal zien. Soms houd je wat meer vocht vast of moet je gewoon nog poepen ofzo haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 ma 29 aug 2011 - 9:45

tuurlijk weet ik dat schommelen normaal is, maar vond 1,5 kilo erg veel. ga morgen weer gewoon op de weegschaal staan..!
en idd, zijn wel wat koolhydraten. ik wil proberen om niet alle koolhydraten te vermijden, omdat ik het gevoel heb dat als ik wel weer eens een keer iets meer koolhydraten eet dit er ook dubbel zo hard aankomt. en wil bijv op het werk gewoon mee kunnen eten. en ik lijk weinig koolhydraten niet goed vol te houden, wordt dan sneller gammel.

maar volgens mn vriend is het ook niet zo gek dat ik schommel als je niet iedere dag hoeft te poepen angel
heb het vandaag wel netjes gedaan;
8.30 pap
11.00 kiwi
13.00 cup a soup, 2 crakers
16.00 appel
18.00 witlof met ham en kaas (niet zoveel hoor!) en rundertartaartje met ui
21.00 nectarine en rijstwafel met filet american
en over de dag 2 chocotoff scratch

veel succes morgen met wegen!

sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver ma 29 aug 2011 - 20:37

En daar was ik ook weer eens, het weekend is meestal forum vrij angel
Maar, wij hebben het hier denk nu 2 maanden geleden gehad over het meten van bepaalde delen van je lichaam met een meetlint. Ik heb dat net ook maar eens gedaan. Gister uit een broek gescheurd en nu vond ik pas dat ik daar ook iets aan moest doen. scratch
Maar hoe hebben jullie dat opgemeten? Ik bedoel, op de borst, onder borst, buik, heupen, bovenbenen apart, armen apart? Of vergeet nu een deel?
Hier gaat het wel zo zo.. Moet me aanleren pas op de afgesproken dag op de weegschaal te gaan staan. Wat ik op 1 of andere manier niet kan volhouden en dan heel erg nieuwsgierig en zenuwachtig ben, dus veel eerder sta. No

Mijn eetlijstje van gister:
O 2 glazen lauw water, sinasappel - 15 min later 2 bekers karnemelk en st roggebrood met kaas.
T 2 koppen thee
L: 2 st meergranen brood met ham en kaas, cup a soup, st komkommer en 1 dl Water
T 1 stroopwafel (lagen er nog) 3 koppen thee
D 1 kop met champignons gevulde champignonsoep (was nog over van zondag) magere hamlap, 2 aardappeltjes, 1 kleine schep groente. uur later: Yoghurt met fruit.
T 4 glazen water.

Over de dag verdeeld heb ik vaak een fles water naast me staan, of een glas water in de buurt. Anders drink ik veel te weinig.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:03

- Ik meet altijd mijn taille op het dunste gedeelte.
- Boven benen op het dikste gedeeldte. Dat is altijd even goed opletten anders scheelt het zo een paar cm :P
- Mijn heupen op het hoge stuk (dus waar je broek ergens dicht gaat)
- Mijn heupen op het lage stuk (het allerbreedste stuk bij mij omdat ik helemaal rond mijn kont ga)
- Mijn kuiten op het dikste stuk. (ook weer even goed opletten, net als bij de bovenbenen)
- Mijn armen bij het dikste stuk. (zelfde als hierboven).

Borsten die meet ik verder niet. Alleen als ik er zin in heb. Ik onthou altijd hoeveel dat was, en dan als ik weer een bh ofzo ga kopen meet ik het even op en meestal is het dan hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 31 aug 2011 - 3:37

Zo. Ik leef ook nog.. Ik heb wel meegelezen maar niet zoveel onthouden dus geven jullie maar een nieuwe update Wink
Bij mij was de echte motivatie er de afgelopen 2 weken even vanaf. Ik was te weinig thuis en teveel op het werk en bij mijn ouders en dat werkt niet echt. Maar de motivatie is weer terug en ik heb op de weegschaal gestaan deze morgen en er was bijna niks bij ook, dus dat is prima!

Vanochtend een klein rondje hardgelopen en mijn fruitschaal ligt weer vol met fruit en in de koelkast ligt weer genoeg groenten om de komende dagen een vitamineoverkill te krijgen dus dat dit weer goed.

Vanavond ga ik uit eten met mijn vriend omdat ik mijn scriptie heb gehaald woehoeee smile Maar we eten vrijwel nooit een voorgerecht of toetje omdat we dan al wel vol zitten dus dat zal wel meevallen.

Punk'd gister heb je je meting gehad toch? En?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 4:36

Ik ben 3.2 kg kwijt. Dus dat is leuk meegenomen.

30 mei begonnen op 63.7 en nu woog ik 60.5.

De vetmeting geloofde die trainer niet haha. Ik was volgens die vetmeting namelijk aangekomen in vet (100 gram) en afgevallen in spiermassa. En dat schijnt echt onmogelijk te zijn bij de hoeveelheid krachttraining die ik doe. Ik moet er van hem nu over een paar dagen weer op en dan kan het zo weer gezakt zijn. (Moest het maar met een korrel zout nemen en goed naar mijn lichaam kijken.)

Ik ga dus gewoon lekker verder, en ga vanaf nu ook thuis wegen. Ik moest mezelf ook niet zo focussen op vetpercentage omdat de enige betrouwbare meting blijkbaar een onderwatermeting is.. (dat moet in het ziekenhuis, allemaal heel duur etc. haha).

Ik blijf vanaf nu dus mijn gewicht zelf bijhouden en elke 8 weken de centimeters. Een kg per maand vond die trainer netjes dus ik hoop dat door te zetten. Over 8 weken ga ik dus voor de 58.5. Mijn doel is trouwens qua cm taille 60/62 cm (-2/3 te gaan) , breedste stuk heup/bil 90 (-6 te gaan), bovenbeen 50/51. (-3 te gaan) en bovenarm 26 cm. (-2 te gaan).. Ben benieuwd of dit doel te realiseren is in 6 maanden.

Hard aan de bak dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 wo 31 aug 2011 - 6:51

ik heb ook gehoord dat het vetpercentage ook erg afhankelijk is van de periode van de maand, en stresgevoeligheid. tenminste dat zeiden ze tegen mij.. was ik een keer afgevallen, maar was dit helemaal niet te zien in het vetpercentage.

ik zit nu weer op mn gewicht van vorige week, gelukkig.. stom he, dat je je daar zo ongelukkig over kan voelen?!
op de sportschool hebben ze nu een aanbieding van de slimmbelly, scheelt 30 euro. morgen toch eens navraag doen, wil dat toch wel eens gaan proberen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 6:57

Ik zal morgenavond eens een fototje posten. Ik heb 30 mei toen ik begon een foto gemaakt en gisterenavond ook 1.

Ze zijn nog een beetje donker dus moet ze even iets oplichten maar ik zie zelf duidelijk verschil.

Ik haal ze wel morgenavond weer snel weg, want ik heb alleen een topje en broekje aan.. vind ik zo bloot op internet haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 20:48

Zit ik hier nog in mijn eetje ofzo :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry za 3 sep 2011 - 21:04

al een poosje niet gereageerd, omdat 't niet zo goed ging Embarassed

Zie alle meiden zo actief gezond eten en veel bewegen, en ik deed daar niet aan mee Cry Maarrrrr, ik geef mezelf weer even een boost! Ook omdat 't nu weer iets beter gaat! Merk dat als 't minder goed gaat, het een vicieuze cirkel is, maar als 't goed gaat, is het voor mij gemakkelijker om vol te houden, het motiveert me echt als ik merk dat ik afval!

Sinds vorige week ben ik weer begonnen met hardlopen, ook omdat m'n rug het weer wat meer toelaat smile

Ben afgelopen week 0,7 kilo afgevallen (nu 64,2). Wil graag voor de vakantie in oktober op 62 zitten op een gezonde manier!

Morgen lekker zwemmen
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 21:25

Goed zo Jerry!

Ik ben deze week weer begonnen met stage/school en merk dat ik 's avonds echt ontzettende honger heb.. Of nouja, lekkere trek.

Gisteren mocht ik van mijzelf helemaal loos gaan. (Heerlijk, ik heb chips op en winegums en een stuk taart!!) en woog precies hetzelfde als de dag ervoor whahaha.. Misschien had mijn lichaam even een stofwisselings/vreet boost nodig.

Maar goed, ik ben nu helemaal blij en nu heb ik ook het gevoel er weer lekker hard tegen aan te kunnen. Heb ook weer een leuk nieuw sportschema voor 1 dag in de week. Een circuittraining met veel losse balans oefeningen met dumbells en veel oefeningen moeten op zo'n bal. Ook moet ik 3 oefeningen achter elkaar doen en mag ik daarna pas even rusten. Volgens mij trainer is dat erg goed voor body'toning' Wink dus ik ga er lekker mee beginnen, en die andere 2 dagen dat ik sport blijf ik bij mijn oude schema.

Veel succes verder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry za 3 sep 2011 - 22:00

klinkt goed Punk'd! Doe je voornamelijk kracht of ook cardio-oefeningen?

Ik heb altijd gefitnessd (ook omdat ik wat los in m'n banden zit), maar merkte nooit zo echt dat ik nou zo 'strak' was. Alleen nu ik het niet meer doe, merk ik wel dat ik me gewoon fysiek wat slapper voel, puur op spierkracht zegmaar.
Ben verhuisd en in m'n nieuwe woonplaats geen fitness-abo genomen, maar doe nu aan acrobatiek! Ook erg leuk. Daarnaast wil ik het hardlopen weer wat serieuzer gaan doen (anders liggen al die mooie hardloopkleren ook maar voor niks in m'n kast...) en wil blijven zwemmen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame zo 4 sep 2011 - 0:18

Ik kom hier ook bijna niet meer Hihi. Heb destijds die vijf kilo eraf gekregen en die zijn er nog steeds af. Denk dat Ik ergens dit najaar nog wel een keer vijf kilo wil afvallen maar op dit moment wil Ik gewoon ff lekker genieten van eten. Mn eetgedrag is iig wel een stuk beter dan voorheen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel zo 4 sep 2011 - 4:22

Ik ben erg benieuwd naar je foto's Punk'd. Werkt ook goed motiverend om de foto's te zien denk ik.

Zelf heb ik weinig gepost, doordat ik het erg druk heb gehad. Vrijdag gewogen en helaas was er weer 0.3 gram en % vet aan. Dit klopt ook wel vergeleken de week ervoor. Ik at de eerste week veel gezonder en bewoog veel. De tweede week ongeveer evenveel bewogen, maar had veel meer last van ongezonde lekkere trek. Tevens had ik wat te veel gedaan, waardoor ik het kalmer aan moest doen.

Deze week probeer ik weer goed aan de slag te gaan, gisteravond afgesloten met patat. Ik heb flink wat druiven en kiwi's in huis gehaald, hopelijk werkt dat. Daarnaast rijstwafels (knabbel eten) en friese kruidkoek (veel vezels, weinig vet). Deze week ga ik ook weer meer aardappel, groente en vlees gerechten eten i.p.v. pasta's en rijst.
Morgen moet ik werken en daarna een muur verven, waardoor ik denk ik geen tijd en energie heb om op de crosstrainer te gaan.

Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 4 sep 2011 - 4:39

0,3 GRAM? of kilo?

Merken jullie ook dat je rond je menstruatie zwaarder bent? Hoeveel scheelt dat bij jullie? Ik ben dan altijd heel blij 'jeej, een halve kilo minder dan vorige week', maar dat is dan meestal alleen maar vocht dat ik voor/in m'n stopweek vasthou Neutral
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel zo 4 sep 2011 - 4:46

0.3 kilo maar gelukkig en 0.2% vet (net even nagekeken). Ik had alleen liever gehad dat ik toch iets was afgevallen. Tot nu toe dus pas 0.7 kilo kwijt.

Ik slik de pil altijd door en heb eigenlijk geen idee of dit bij mij verschild. Ik heb hiervoor nooit een weegschaal gehad.


Laatst aangepast door Dennenappel op zo 4 sep 2011 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 4 sep 2011 - 5:07

serieus...?! Een kilo bestaat uit 1000 gram en jij kunt tot op één achter de komma de grammen bij jezelf wegen? volgens mij ben je al 0,3 gram kwijt als je je nagels knipt Neutral

Zelfs mijn keukenweegschaal weegt grammen niet met één achter de komma...
Of heb je 't nu over de grammen vet die je kwijt bent (dan vind ik 't nog heul precies gemeten)..?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 4 sep 2011 - 6:18

Ik ben er ook nog hoor!

Gister een vrijgezellenfeestje gehad, pfff veeeel te veel gegeten en gedronken. Maar het was zeker leuk en lag om half 6 in bed.. Het feestje was in Utrecht en de laatste uren hebben we doorgebracht in volgens mij een van de slechtste tenten daar. 80% mannen en die 80% mannen waren er allemaal op uit om iemand mee naar huis te nemen. Ik heb in iedergeval enorm gelachen om die types.

Ik ga vanaf nu weer even ontzettend streng doen want zo schiet het gewoon echt niet op. Vandaag 2 boterhammen met omelet op een een klein beetje magere vruchtenyoghurt en net meegranenwraps met rucola, avocado, komkommer, cherrietomaatjes en gerookte kip. Lekker! Vanavond eet ik als ik trek heb nog een kiwi of appel en verder helemaal niks meer.

Vanavond lekker op de bank en morgenvroeg weer sporten!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 28 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum