Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 27 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel di 23 aug 2011 - 9:20

Goed bezig allemaal!

Zelf ben ik gisteren niet zo goed bezig geweest. Zou weer sporten, maar heb dat niet gedaan. In ruil daarvoor 's avonds drie stroopwafels gegeten..

Vandaag wel gezond gegeten! 'S avonds een lekker stuk gewandeld. Morgen start mijn dag op de crosstrainer. Vandaag bij de fysio geweest en mag nog niet hardlopen of max. 2. minuten en dan weer wandelen bijvoorbeeld. Ik had laatst al 15min. hardgelopen, even gewandeld en weer 20 minuten. Dat is dus nog te veel, liever eerst beginnen met de crosstrainer.

Donderdag en vrijdag heb ik ook tijd om op de crosstrainer te gaan, waardoor ik toch op minstens 3x per week 30min. kom. Ik let nu ook op met aardappelen, ik neem nu minder aardappelen en meer groenten. En even wat meer aardappelen, groente en vlees dan pasta's.
Gisteren heb ik zelf brood gebakken met roggemeel. Goed stevig brood en vult goed. Ik heb ook spullen gekocht om zelf suurdesembrood (duitsbrood) te gaan maken, ben benieuwd of het mij gaat lukken. Het basisingrediënt werkt ongeveer hetzelfde als Herman (dat vriendschapspul).
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 21:04

Hoi Dames,

Leuke foto Lavendel! Fijn dat je het leuk gehad hebt in Barcelona.

Hier hangen eindelijk de gordijnrailsen.. (nouja de gaten zitten in de muur ik moet zelf nog de pluggen en schroeven erin draaien.. Maar boren durf ik echt niet! dus dat heeft de vader van mijn vriend gisteren gedaan). Hij heeft ook gelijk 2 schapjes in de wc opgehangen.. (Was ik weer erg schijterig. Ik was steeds bang dat hij door een waterleiding ofzo ging boren :P ).

Vanmiddag lekker hard sporten en vanavond naar het Sanadome. Heerlijkheid heb ik echt zin in!. Morgen ga ik gezellig naar de dierentuin met mijn vriend, kleine neefje en ouders. Daarna gaan we als het goed is pizza eten (alweer, vorig weekend ook al pizza.. Help! haha). En dat weekend ga ik mezelf helemaal kapot maken in de sportschool.)

Volgende week woensdag begint het leven weer. Werken en naar school.. Gaat mij vies tegenvallen denk ik :P .. Nouja ik wil daar in iedergeval fris aan beginnen en hoop dat ik wat ik mijzelf gesteld heb, dan heb gehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel di 23 aug 2011 - 21:25

Had je vandaag of morgen niet je meting Punk'd? En wanneer is je huis nou eens af, ik wil foto's zien! smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 21:29

Nee, ik had mij vergist, de meting is 28 augustus! Ik moet nog even kijken of ik voor die maandag een afspraak kan maken en anders wordt het dinsdag.

Ja mijn huis gaat zo sloom, als van het weekend de gordijnrailsen hangen dan ga ik wel even wat foto's maken. (We willen dan alleen nog een nieuwe eettafel en kast maar daar zijn we toch nog lang niet uit). Maar het grote kluswerk is dan afgelopen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Nala wo 24 aug 2011 - 5:05

Hoi dames

Ik ben terug begonnen met werken sinds vorige week en dat doet mijn eetpatroon gelukkig goed. Heb er wat meer regelmaat in en ik snack overdag niet. 's Avonds soms een heel klein beetje.. *schaam*. Qua sporten gaat het ook goed, al is de motivatie wat minder om na het werk nog te gaan, maar ik voel me erna altijd wel goed. Ik kijk er gewoon tegenop dat het 1,5 uur duurt, dan nog douchen dus ik ben 2 uur kwijt eraan.
Nu zou je toch denken dat met 3x/week 1,5 u fitness en 2x/week paardrijden + nu sinds een week goed eetpatroon de kilo's eraf vliegen, maar ik blijf gewoon aankomen!! Ik vind het echt vreemd. En ja, spieren wegen meer dan vet, maar kan ik op 5 weken tijd dan al spieren bij hebben gekregen? Mijn kleren zitten overigens ook niet losser. Maar goed, ik blijf dit gewoon volhouden en dan zullen we wel zien :P
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 21:11

Gisteren naar het Sanadome geweest, was echt super lekker! Allerlei badjes gehad en lekker in de sauna geweest. Heb ook gescrubt en modder op mijn gezicht gesmeurd.. (zo lekker zacht nu haha).

En vanmorgen ook nog eens een paar 100 gram kwijt. (okee is vast veel vocht, maar ik ga het wel proberen door te zetten). Vrijdag ga ik even een afspraak maken om de week erop te wegen. Misschien ga ik stiekem wel morgen wegen maar ik weet het nog niet zeker :P

Hoe gaat het daar verder.

Hebben jullie trouwens ook echt doelen voor jezelf gesteld met een datum eraan, of zie je het wel? En zitten er tussendoelen bij. (dat helpt mij heel erg goed namelijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 24 aug 2011 - 21:54

Ik ga gewoon weer door waar ik gestopt ben, maar ga het weekend (dan heb ik wat ruimer tijd) toch proberen 1 van die dingen te maken die jij hier neerzette punk'd.

Ik heb tussendoelen. Of ik het zal halen dat zal blijken. Ik ben nu ook te vinden in de trainingszaal van de fysio. En pik stiekem ook de buik en rugspier apparaten mee. Merk dat ik strakker in mijn vel kom. Nu maar hopen dat die lovehandles dat ook denken en verdwijnen angel

Tussendoel nr 1: Bruiloft van vrienden van ons volgende maand. Very Happy En ik denk dan gewoon weer strak worden na de feestdagen. En zorgen dat ik dan zomer 2012 een goddelijk *ehum* lichaam krijg. Very Happy
Al moet ik wel zeggen, dat ik eindelijk eens op goed weg ben Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 22:18

FryskeFlinter schreef:Ik ga gewoon weer door waar ik gestopt ben, maar ga het weekend (dan heb ik wat ruimer tijd) toch proberen 1 van die dingen te maken die jij hier neerzette punk'd.

Ik heb tussendoelen. Of ik het zal halen dat zal blijken. Ik ben nu ook te vinden in de trainingszaal van de fysio. En pik stiekem ook de buik en rugspier apparaten mee. Merk dat ik strakker in mijn vel kom. Nu maar hopen dat die lovehandles dat ook denken en verdwijnen angel

Tussendoel nr 1: Bruiloft van vrienden van ons volgende maand. Very Happy En ik denk dan gewoon weer strak worden na de feestdagen. En zorgen dat ik dan zomer 2012 een goddelijk *ehum* lichaam krijg. Very Happy
Al moet ik wel zeggen, dat ik eindelijk eens op goed weg ben Very Happy

Goed doel! Ik vind ook dat dit topic echt tussen november en januari up to date moet blijven. Dat is volgens mij een periode dat veel mensen denken.. Ohh ik heb dikke kleding aan, kan alles goed verhullen.. Niet zo'n zin om te sporten, het is koud, het is donker.. Ik ben moe etc. etc.

En dat is juist de periode om door te zetten en in iedergeval proberen om op gewicht te blijven om in januari/februari weer hard er tegen aan te gaan.

GOGOGO Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 24 aug 2011 - 22:25

Punk'd schreef:[
Goed doel! Ik vind ook dat dit topic echt tussen november en januari up to date moet blijven. Dat is volgens mij een periode dat veel mensen denken.. Ohh ik heb dikke kleding aan, kan alles goed verhullen.. Niet zo'n zin om te sporten, het is koud, het is donker.. Ik ben moe etc. etc.
GOGOGO Very Happy

Maar dat is het juist, na de feestdagen is iedereen (sorry niet iedereen) toch opgezet van al het lekkere eten, en dan wordt sporten gewoon zwaarder. Zo heb ik zelf ook gedacht. Maar doordat het juist koud en donker is, is thuissporten ook een goeie optie. Ik las hier op forum ook al de hoelahoep. En ik heb van mijn fysio juist de opdracht gekregen om te touwtje springen. Kijk maar eens hoeveel je daarmee verbrand, je kan er mee afvallen, en coditioneel is het ook nog heel erg goed. Oftewel in de wintermaanden moet je juist wel sporten. smile
Nu ben ik wel benieuwd hoe ik er zelf juist na de feestdagen aan toe ben Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 23:05

haha ik kan mij met de feestdagen behoorlijk goed inhouden eet met kerst ook echt niet meer dan normaal (muv een toetje). Sinterklaas vind ik moeilijker.. Ik hou namelijk echt van die kruiden zoals speculaas!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Marin wo 24 aug 2011 - 23:08

Ik wil even melden dat ik intussen 5 kilo kwijt ben smile

Nog 10 te gaan smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 24 aug 2011 - 23:09

Punk'd schreef:haha ik kan mij met de feestdagen behoorlijk goed inhouden eet met kerst ook echt niet meer dan normaal (muv een toetje). Sinterklaas vind ik moeilijker.. Ik hou namelijk echt van die kruiden zoals speculaas!!

Hehe, dat heb ik ook vooral de pepernoten en de vele chocola kan ik moeilijk weerstaan. Ik ben dan niet zo dat ik straks in sept al weer pepernoten ga halen (als ze al in de winkels liggen) ik wacht wel tot wanneer die man ook maar het land in mag komen, met kopen van pepernoten. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 23:11

Jaa dan moet je echt doorzetten. Vorig jaar heb ik 1 zakje pepernoten gekocht (die lekkere truffelnoten van bolletje). Tijdens pakjesavond heb ik 1 sinterklaas cupcake op (echt met een dikke toef botercreme) en nog wat pepernootjes.

Vorig jaar was dus echt netjes.

Nee ik mag van mijzelf niet zomaar pepernoten kopen, dan is het sinterklaas gevoel er zo snel af Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 23:11

Joy_ schreef:Ik wil even melden dat ik intussen 5 kilo kwijt ben smile

Nog 10 te gaan smile

yeeahhh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 24 aug 2011 - 23:12

Joy_ schreef:Ik wil even melden dat ik intussen 5 kilo kwijt ben smile

Nog 10 te gaan smile

Wat goed! Succes verder!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Marin wo 24 aug 2011 - 23:15

Punk'd schreef:
Joy_ schreef:Ik wil even melden dat ik intussen 5 kilo kwijt ben smile

Nog 10 te gaan smile

yeeahhh!

smile

Ja heb eindelijk motivatie gevonden!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel do 25 aug 2011 - 1:40

Wat goed Joy!

Fijn dat je het weer oppakt FF en dat je al merkt dat je strakker wordt. Mooie doelen heb je voor jezelf ook gesteld.

@naamvergeten; ik heb geen idee hoe dat komt, maar ik denk dat je goed bezig bent! Veel sporten en gezond eten, wellicht dat je lichaam even nodig heeft om om te schakelen?

@Punk'd: Je enthousiasme werkt aanstekelijk! Ik vind ook dat het topic up to date moet blijven. Het werkt motiverend.

Zelf merk ik bij mijzelf echt dat mijn huid slap is geworden met een laagje vet Cry
Veel fruit eten lukt tot nu toe goed, alleen het bewegen soms lastig. Vanaf vorige week donderdag heb ik alleen gisteren en vandaag op de corsstrainer getraind. Dinsdag dan wel gewandeld, maar dat is niet veel.
Vanmorgen na de crosstrainer ben ik twee uur lang met de hand onkruid uit de tuin aan het plukken geweest (door de vakantie stond er érg veel,vooral ook klein grut wat ik eruit wilde hebben voordat het te groot is).
Morgen en zondag weer op de crosstrainer en dat blijven doorzetten! Ik merk wel dat ik het makkelijker vol hou op de crosstrainer dan voor mijn vakantie.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel do 25 aug 2011 - 23:45

Even snel weer een berichtje; ik ben de eerste kilo kwijt!

Ik heb sinds vorige week een weegschaal en heb besloten om elke vrijdagmorgen erop te gaan staan. Vandaag was ik precies 1 kilo kwijt en 0.7% vet. Leuk om te zien! Ik ben nu toch wel blij dat ik een weegschaal gekocht heb, het kan dus ook motiverend werken (dacht altijd dat het demotiverend werkte).

Tip: in de app market zit een app die 'Daily Ab Workout' heet (gratis). Een beetje hetzelfde als alle youtube filmpjes ervan. Je kan kiezen of je een 5, 7.5 of 10 minuten workout wilt. Daarnaast kan je ook kiezen voor een bepaalde oefening.
De eerste keer moet je er alleen op letten dat je niet te veel naar je telefoon kijkt en daardoor je nek forceert (ik voel mij nek na het gisteren gedaan te hebben). Na een paar keer weet je wat de bedoeling is en hoef je alleen te luisteren naar wat ze zegt.
Ik heb het nu twee keer gedaan en het voelt goed! Ik heb al een tijd geen buikspieroefeningen gedaan en daardoor was het nu best zwaar voor mij.

Vandaag heb ik nog niet op de crosstrainer gestaan doordat ik mijn spieren nog voel. Ik wil het niet forceren, ik kijk het vanavond even aan hoe het gaat en anders probeer ik morgen weer te gaan.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 23:47

Joy, Wat supergoed dat je al zoveel kwijt bent!

Ik zou gisteravond gaan sporten maar in plaats daarvan werd ik mee uit eten genomen dus dat was veel leuker! Very Happy
Heb niets geks gegeten, geen toetje genomen.
Wel daarna nog de kroeg in en toen te veel wodka gedronken.
Vanavond ga ik weer sporten (hardlopen en daarna paaldansen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 23:47

@ Dennenappel, rustig sporten bij spierpijn is juist goed tegen stijfheid. Ik zou gewoon even 10 minuten in rustig tempo op de crosstrainer gaan, al is het voor de ontspanning van je spieren.

Ik moet echt naar de sportschool vandaag maar heb helemaal geen zin door die regen.. maar ik moet straks echt gaan. Heb met mijzelf afgesproken dat ik om 4 uur ga dus dan moet ik ook echt gaan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 do 25 aug 2011 - 23:57

heb deze week weer 3x gesport, en redelijk goed op mn eten gelet, en ben de eerst vakantiekilo alweer ruim kwijt:D maja, vakantiekilo's gaan er vaak ook sneller af als 'gewone' kilo's.
@ denneappel; klopt idd wat punk'd zegt. als je spierpijn hebt gewoon rustig sporten, dat helpt tegen de stijfheid
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel vr 26 aug 2011 - 0:13

Bedankt voor de tip, dat wist ik helemaal niet.

Dan ga ik vandaag nog even in een rustig tempo erop. Fijn, dan kan ik toch nog!

Sanne-84; fijn dat de eerste kilo er weer af is!
Punk'd: probeer een droog moment af te wachten. Ik hoop dat je niet al te verzopen daar aan komt. En voor je naar huis gaat, eerst goed afkoelen anders ben je zo verkouden. Succes, meestal ben je blij dat je gegaan bent als je er eenmaal bent.
Princess: Ik hoop voor je dat het droog is vanavond. De lucht is wel goed zuurstofrijk nu, waardoor het hardlopen makkelijker gaat.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 5:07

Ben toch nog gaan sporten en ik had zoo geen zin en zelfs buikpijn maarr ben toch gegaan!!

Heb zelfs nog 15 minuten aan het einde een flinke cardio er tegenaan gegooid.

Mijn weegafspraak die staat ook. Dinsdag om 17:00.. Ben echt zo benieuwd hahaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 vr 26 aug 2011 - 5:40

dat is nog eens discipline punk'd, goedzo! scheelde waarschijnlijk ook dat het niet (zo heel hard) regende?!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 7:15

Heb het gegourmet.. Hopelijk valt de schade mee. Heb vooral veel vlees gegeten en een stuk of 5 stokbroodjes.. Dus redelijk koolhydraat beperkt.

Heb wel een stukkie ijs op maar dat was niet zoveel. Morgen koolhydraatvrij eten en dan dinsdag op de weegschaal.. yeah haha heb er echt zin in.. Ik voel gewoon dat er wat af is. (ik zou echt zo teleurgesteld zijn als het nog hetzelfde is als 8 weken terug).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 27 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum