Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 25 van 37 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 22:14

Leuk lavendel!! En super lekker naar Barcelona.

Ik haal van die mooie glanzende dikkere panties vaak van Falke. Gaan bij mij bijna 1 seizoen mee (draag ze heel veel) en zitten erg lekker. Falke hebben ze bij de V&D en ook bij Snoek in Nijmegen. (die sokken winkel in de ... straat.. ben even de naam kwijt. Zeg maar waar de Moenenstraat en de uitgang van de Molenpoort bij elkaar komen en dan richting Du Commerce (dat cafeetje) lopen :P .

Ik bestel Falke vaak ook via asos omdat ze daar dik afprijzen op panties Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 17 aug 2011 - 0:17

Ik ben op dit moment druk aan het werk in het ziekenhuis voor een paar weken! dus lekker ff geld verdienen :p
Ben wel ff wat minder bezig met lijnen en sporten want loop zoveel de hele dag en ben ook nog ongesteld :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 6:25

Ohhh lavendel zo jaloers. Ik ben echt dol op barcelona!! Ik haal mooie glimmende leggings en matte leggings bij Vila. Ze hebben de glimmende leggings niet altijd, als ze die hebben koop ik er altijd gelijk 2.

Punk'd lekker bezig!! Klinkt alsof je je erg goed voelt bij je sport en eet schema. Ben benieuwd hoe de tapas is bevallen? Lief van je ouders dat ze geen cadeautje willen. Een etentje is ook wel een stuk gezelliger en waardevoller dan een cadeau.

Ik heb net weer hardgelopen en kreeg ineens een enorme steek. Al meteen in t begin. Heb dus veel gelopen. Ben op een punt dat ik het gevoel heb dat t lopen steeds slechter lijkt te gaan dan beter. Beetje jammer! Ipv afvallen kom ik nu steeds een beetje aan. Het is wel een beetje demotiverend!

Ik ontbijt nooit (heel slecht,maar ik krijg echt niks weg). Ik eet op t werk rond 10 uur half 11 een droog crackertje en smiddags 2 boterhammen en een kiwi met yoghurt
's Avonds eet ik gewoon 1 bord eten. Ik probeer geen slechte dingen te eten ( geen sauzen of vet vlees, maar veel groenten en weinig pasta/aardappelen). Maar als ik ga bbq-en in t park of zoals nu een etentje heb op t balkon met mn vriend drink wel lekker een wijntje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 22:15

Maar vind je het niet heel moeilijk om zo lang 's ochtends zonder eten te moeten. Ik ontbeet voorheen ook nooit, maar nu ik dat wel doe voel ik me zoveel fitter. (in het begin zat ik echt kokhalzend te eten, maar ik dwong mezelf gewoon om het te doen).

Ik eet trouwens niet direct als ik wakker ben. Meestal een dik huur of 1.5 uur later.

Kun je er anders niet een keer in het weekend mee beginnen? Dan neem ik aan dat je wat later wakker bent en dan kun je ook echt rustig voor je ontbijtje gaan zitten.


De Mexicaase gerechten waren gisteren erg lekker. Mijn ouders vonden het ook erg gezellig. Dus dat is weer geslaagd Very Happy . Vandaag ga ik een keer extra tenissen met mijn vriend. Morgen ga ik naar een vriendin in Groningen en dan 's avonds bij de italiaan eten. (aahgh mijn angst, zoveel koolhydraten Wink ) en zaterdagavond dan maar even een rustig avondje. Pfff haha.

Gisteren wel een compliment gehad van mijn vriend. Hij vond dat je nu echt duidelijker begon te zien dat ik vet kwijt ben geraakt op mijn benen en armen (yes yes - dat zijn echt mijn probleem zones Wink .. nouja probleem is een groot woord, maar ik persoonlijk vind dat mijn minst mooie plekken haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha do 18 aug 2011 - 4:43

Dat het anderen gaat opvallen is een goed teken Punk'd! Wanneer ga je weer wegen?

Ik heb vandaag weer even lekker gesport, niet te lang want ik was behoorlijk moe (moest vanmorgen om 05.15u op) maar ik voel mij nu weer helemaal fit en wakker! Ik vbind het toch wel ideaal dat na het werk sporten. Normaal dan plof ik thuis op de bank en dan kak ik zo in en dan ben ik de rest vd avond moe.
En ik heb gelijk even gevraagd hoe die weegschaal met vetpercentage werkt dus dat weet ik nu ook. Ik zal met mijn verpercentage op 22.6% en mijn gewicht was 59.1kg. Volgens de fitnessinstructeur is dat erg netjes haha! Vooral als je nagaat dat ik maanden helemaal niks heb gedaan.

Mijn vriend heeft avonddienst dus ik ga zo voor mijzelf een heerlijke maaltijdsalade met zalm maken (vriend lust geen vis) dus ik ben wel weer goed bezig vind ik zelf. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 5:11

@ Shisha, goed joh!! Wij zijn toch ongeveer even lang? (1.72).

Ik ga volgende week waarschijnlijk weer wegen. Even een afspraak maken. Mijn vriend heeft de afgelopen 7 weken ook meegedaan met zijn schema dus die is ook heel benieuwd. (Hij is trouwens echt niet te dik maar wat meer spieren is nooit weg natuurlijk Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 do 18 aug 2011 - 5:16

Ik ga zo weer naar Zumba! En dan morgen nog 1x sporten en dan op vakantie.
Hoop dat ik voor dat we weg gaan op 58 kg uit kan komen. Dan ben ik de eerste 2 kg kwijt.

Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha do 18 aug 2011 - 5:21

Punk'd schreef:@ Shisha, goed joh!! Wij zijn toch ongeveer even lang? (1.72).

Ik ga volgende week waarschijnlijk weer wegen. Even een afspraak maken. Mijn vriend heeft de afgelopen 7 weken ook meegedaan met zijn schema dus die is ook heel benieuwd. (Hij is trouwens echt niet te dik maar wat meer spieren is nooit weg natuurlijk Wink )

Ik ben 1,71m dus dat scheelt niet veel! Spannend dat je weer gaat wegen, ik ben benieuwd!
Ik wil mijn vriend ook aan het sporten krijgen maar hij wil echt niet haha! Hij is best wel mager/iel dus wat meer spieren zouden hem niet verkeerd staan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 5:43

haha nee! Dat zei ik ook tegen mijn vriend en ik zie vooral bij zijn buikspieren echt goede vormen komen (yes yes angel - Ik bedoel het oog wil ook wat he haha).

Mijn doel voor de weegschaal bij de sportschool is toch wel +/- 60 kg en een vetpercentage van rond de 22%. Ben echt heel benieuwd.

Eind oktober: 58 kg en een vetpercentage van 20%
Eind december: 56/57 kg en een vetpercentage van 18/19%

Dan ben ik echt de gelukkigste vrouw ter wereld Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha do 18 aug 2011 - 6:46

Goed streven Punk'd! Ik heb mijn vriend 1x mee gekregen naar de sportschool en dat was alleen omdat ik hem belooft had dat hij mocht kijken bij het oefenen van het paaldansen haha!

@Sunshine: Veel plezier op vakantie!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel do 18 aug 2011 - 21:49

Morning ladies!

Bij mij gaat het nog steeds goeed! Qua eten vind ik het helemaal niet meer lastig, ben helemaal aan mijn eetpatroon nu gewend. Ook denk ik een stuk beter na over extra dingen die worden aangeboden of ik daar wel echt zin in heb, en als dat zo is neem ik een klein stukje en eet ik niet meer zoveel dat ik er bijna misselijk van wordt. laughcry

Sporten gaat ook goed, volgende week nog een beetje extra! Bij mij werkt het juist andersom, mijn vriend sport echt vet veel en die motiveerd mij ook wel om te gaan. Maar goed we wonen niet samen maar als dat wel zo is dan sleept hij me helemaal wel mee als ik lui op de bank zit denk ik Rolling Eyes haha

Mijn vriend kon ook al zien dat er iets af was en mn moeder ook, dat werkt toch ook wel motiverend :-). Volgende week ga ik even een afspraak maken om mijn vetpercentage te laten meten!

Nu ga ik maar eens even mijn koffer inpakken voor Barcelona vanavond. Ik weeeeeet niet wat ik mee moet nemen, ik heb teveel leuke kleren voor zo weinig dagen! En het wordt 32 graden!

Fijne dag!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha do 18 aug 2011 - 22:36

32 graden?! Oh heerlijk Lavendel! Vergeet die kleren en prop mij in de koffer haha!

Ik had gister een klein beetje chips genomen en het smaakte mij gewoon niet dus dat heb ik maar weer weggezet en in plaats daarvan een schaaltje druiven genomen. Ik vind fruit nu echt veel lekkerder! En morgen weer sporten en dan zit ik op 3x deze week. bounce
Alleen volgende week zit ik weer in de nachtdienst en dan komt het er meestal niet van. Dat vind ik soms wel lastig van onregelmatige diensten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame vr 19 aug 2011 - 23:32

Ik heb besloten dat ik het afvallen eventjes een tijdje stilleg. Ik ga wel door met gezond eten en sporten, maar ik heb nu even geen zin meer om heel actief bezig te zijn met het verliezen van gewicht. Blijf natuurlijk wel meelezen en schrijven in dit topic Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:34

Ik ben weer begonnen met 3 keer in de week sporten, eet 1 tussendoortje minder op een dag en heb weer regelmaat dus dat scheelt voor mij wel veel. Nu nog hopen dat het gaan helpen!
En ik heb nu buikgriep dus hopelijk helpt dat ook :p (al is dat maar voor even).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha za 20 aug 2011 - 3:58

Maar jij bent ook al heel erg goed op weg toch AD? Zit je al bijna op je streefgewicht?

En welkom Princess! Leuk dat je mee komt kletsen! smile

Nou ik zou vandaag gaan sporten vanuit het werk maar daar is dus niks van gekomen. De hele dag was het rustig en aan het einde van mijn dienst brak de pleuris uit dus ik ging pas om 16.15u weg ipv om 15.30u en de sportschool sluit om 17.00u dus dat had nog weinig zin. Morgen weer een poging!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel za 20 aug 2011 - 6:12

Strak schema Punk'd! Hoe wil je gaan eten als je je doel bereikt hebt? Hetzelfde of op een andere manier?

Sunshine; heb je je doel nog behaald voor je vakantie? Ik hoop het!

Shisha; lastig dat de sportschool al om 17:00 dicht gaat.

Princess; goed streven! Hopelijk word je snel weer beter!

Atelier Madame; zo lang je gezond door blijft eten, is het denk ik straks minder lastig om het weer op te pakken.

Lavendel; geniet van Barcelona! Het lijkt mij fijn om beide zo gezond bezig te zijn, stimuleert.

Het lukt mij redelijk om gezonder te eten merk ik. Vooral meer fruit en minder ongezonde tussendoortjes. Ook 's avonds eet ik minder en niet meer elke dag een rosé omdat het zomer is Wink
Voor het eerst van mijn leven heb ik een weegschaal gekocht en het gewicht viel mij erg mee eigenlijk. Er zit ook een vetpercentage en vochtpercentage op. Iemand enig idee of deze een beetje betrouwbaar zijn? Er zit namelijk ook een vetpercentage op mijn crosstrainer, deze verschilt ongeveer 6% van de weegschaal. Als ik meerdere keren achter elkaar op de crosstrainer mijn vet meet, verschilt het al zo 0.5% waardoor ik hem niet al te betrouwbaar acht.
Verder gaat het bewegen redelijk. De laatste drie dagen alleen niet zo goed, druk met werken.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha za 20 aug 2011 - 7:59

Dennenappel schreef:

Shisha; lastig dat de sportschool al om 17:00 dicht gaat.

Alleen in het weekend hoor. Doordeweeks zijn ze van 07.00u tot 22.00u open. Maar hopelijk kan ik morgen wel op tijd weg van het werk dus dan ga ik nog wel even!
En ik heb gehoord dat de vet/vochtmeter op een weegschaal redelijk betrouwbaar zijn. Maar het beste blijft natuurlijk met een plooimeter. En het verschilt altijd wel iets. Ik weeg soms zo ineens een kilo meer als ik de weegschaal op een andere plek neerzet. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel za 20 aug 2011 - 8:09

Shisha schreef:
Dennenappel schreef:

Shisha; lastig dat de sportschool al om 17:00 dicht gaat.

Alleen in het weekend hoor. Doordeweeks zijn ze van 07.00u tot 22.00u open. Maar hopelijk kan ik morgen wel op tijd weg van het werk dus dan ga ik nog wel even!
En ik heb gehoord dat de vet/vochtmeter op een weegschaal redelijk betrouwbaar zijn. Maar het beste blijft natuurlijk met een plooimeter. En het verschilt altijd wel iets. Ik weeg soms zo ineens een kilo meer als ik de weegschaal op een andere plek neerzet. :P

Ooh dan zijn het best nette tijden! Ik moest zelf vandaag ook werken, waardoor ik niet zo goed het besef had dat het weekend was.
Ah, goed om te weten. Hoe gaat een plooimeter eigenlijk in zijn werk? Ik heb dat nog nooit gezien.
Deze weegschaal verschilt gelukkig niet per plek, anders vertrouw ik hem voor geen meter. Wel vreemd weeg nog hetzelfde als twee jaar terug ongeveer, zelfs iets lichter denk ik. Ik zie er echter dikker uit! Ik ben niet de enige die het ziet, kreeg het ook van andere te horen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha za 20 aug 2011 - 8:31

Geen idee hoe dat precies werkt. Ik hoor alleen altijd dat het de meest betrouwbare methode is. *Gaat even googlen!*

Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 8:42

@ Dennenappel, het kan ook zijn dat je spier/vet massa veranderd is. Op het moment dat je spieren verminderen en je toch iets meer vet krijgt blijf je op gewicht maar ga je er wel 'dikker' uitzien. Dat is ook dat 'skinny fat' fenomeen.

Dit bedoel ik daarmee. Deze vrouw heeft best slanke lijnen maar een hoog vetpercentage. Als zij veel meer spieren gaat aanzetten en vet gaan verbranden blijft haar gewicht hoogstwaarschijnlijk hetzelfde maar wordt ze wel een stuk slanker en strakker.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Skinny+Fat

Ik blijf trouwens gewoon zo eten als ik nu doe. Ik voel me daar goed bij. Blijf er ook redelijk mee op gewicht. Misschien dat ik als ik op mijn streef gewicht/lijf zit dat ik dan s avonds weer wat koolhydraten aan mijn diner ga toevoegen, maar dat zie ik dan wel weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 22:52

Ik heb me net in bikini gehesen en ik moet zeggen it doesnt look bad!! Ik zie er een stuk strakker uit dan het voorbeeld hierboven. Hoewel ik weinig afval merk ik dat ik wel strakker wordt. Dit weekend is het eten en sporten niet zo goed gegaan. Morgen weer een nieuwe week!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry za 20 aug 2011 - 23:21

bij mij is 't echt m'n buik die me ontzettend stoort... Ik ben een 'appel' zegmaar... Ik heb dunne armpjes en dunne beentjes, maar alles zit op m'n buik...

Wat voor figuur hebben jullie (foto's, foto's, foto's! :P )?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:45

Ik ben een zandloper en eigenlijk is alles wel redelijk in verhouding. Vind alleen dat mijn bovenarmen wel een stuk slanker kunnen. (en mijn kont gewoon strakker, maar goed qua grootte ben ik er wel blij mee haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:52

Thanks, Denneappel en Shisha!
Qua eten gaat het best goed doordeweeks, alleen heb nogal moeite met de weekenden!
Wat betreft het sporten komt het bij mij sowiezo goed, heb 2 vriendinnen met wie ik ga en we motiveren elkaar enorm.
Ik ben van de week weer drie keer geweest en merk wel dat ik wat strakker wordt. smile

Wat betreft m'n figuur, ik heb een zandloperfiguur, brede schouders, smalle taille en brede heupen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel za 20 aug 2011 - 23:53

Punk'd je kan wel eens helemaal gelijk hebben!
De afgelopen zeven maanden ongeveer heb ik weinig kunnen sporten vanwege ziekte en wel blijven door eten.
En inderdaad is mijn huid vooral minder strak geworden en wat meer rondom mijn heupen helaas.
Ik weet nu wat mij te doen staat smile.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 25 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 37 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum