Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 23 van 37 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Geluk zo 7 aug 2011 - 21:11

Hier is het de laatste tijd weer slecht gegaan: veel chocoladekoekjes, chocoladeijs, pindarotsjes, etc en weinig beweging. Ik heb gisteren wel een sigaret en een wijntje afgeslagen gelukkig.

Ik ga deze week even heel bewust leven: veel bewegen, gezond eten en goed voor mijn lijf zorgen, want zaterdag heb ik een heel leuk feestje en dan wil ik er stralend uitzien smile

Ik heb vanochtend twee biologische boterhammen met appelstroop en twee grote bekers groene thee op. Als tussendoortje neem ik zometeen een of twee appels (waarschijnlijk twee, ik heb de laatste tijd een enórm hongergevoel en ik wil sugarcravings voorkomen) en dan als lunch twee broodjes met een gekookt eitje denk ik. Tussendoor een bakje vanilleyoghurt van Optimel (niet supergezond, I know, maar ik heb het nog liggen en als het pak op is koop ik wel franse kwark of magere yoghurt)
Ik ga vanmiddag heel hard aan de slag met het huishouden (= goede afleiding voor lekkere trek én calorieverbranding) en daarna zou ik eigenlijk biertjes drinken met een vriendinnetje, maar ik denk dat ik maar voor de Spa Rood ga oid.

Avondeten van vanavond: witlofsalade met augurken, zilveruitjes, een groene appel en een sinaasappel (geen saus) en als avondactiviteit ga ik hardlopen.

Ben benieuwd of ik het vol ga houden!

O en qua vocht probeer ik even een weekje alleen groene thee en water te drinken - vooral géén koffie en alcohol. Wish me luck Neutral

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 6:27

Na de liters wijn van afgelopen weekend ben ik braaf gaan hardlopen vandaag. Verder alleen een salade gegeten op werk en nu een quesadilla.
Mn gewicht schommelt echt enorm! Vrijdag woog ik 60,4 en vandaag 61,4 (wel na het werk pas gewogen). Ga morgenochtend nog maar even op de weegschaal staan. Dat scheelt vast weer een beetje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 ma 8 aug 2011 - 6:52

Ik heb vanochtend crackers gekocht en slankie smeerkaas + rookvlees.
Helaas vandaag niet kunnen sporten, want heb erg last van hoofdpijn sinds gisteravond. Denk een griepje door het weer.

Was vanochtend toch een paar gram kwijt :-)

Wat eten jullie als tussendoortjes? Vooral fruit?
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 7:53

Ik eet tussendoor soms noten (vooral paranoten vind ik echt heel erg lekker.. Of ongezoute ongebranden pinda's).. Verder eet ik ook wel eens rauwe worteltjes. Of een stukje pure extra bittere chocolade (hier kan ik echt heel erg van genieten!). En fruit voornamelijk 's ochtends op mijn tussendoor momentjes. (het liefste een Granny Smith appel)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel ma 8 aug 2011 - 9:05

Hoooi!

De laatste dagen eet ik eigenlijk alleen fruit als tussendoortje. Ik heb appels, necaterines, druiven en kiwi's.
Ik ben echt een paar dagen goed bezig en elke dag een paar gram kwijt. Ben benieuwd naar morgen smile

Normaal lees ik hier trouwens vaak dat mensen meer gaan snaaien als ze stress hebben, nu heb ik niet echt stress maar ben ik wel druk bezig voor mijn sriptiedeadline en ik merk dat ik die discipline en regelemaat die ik nodig heb voor mijn scriptie heel makkelijk doorzet in goed eten! smile
Alleen sporten schiet er even bij in maar daar begin ik vanaf het weekend heel hard mee!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry ma 8 aug 2011 - 9:55

Lavendel schreef:
Ik ben echt een paar dagen goed bezig en elke dag een paar gram kwijt. Ben benieuwd naar morgen smile


Hoe wéég je dat? Ik heb wel zo'n nauwkeurige weegschaal, maar als ik op de weegschaal ga staan, naar de wc ga en er weer op ga staan, ben ik ook een paar gram kwijt. Is het niet 'slecht' om iedere dag te wegen? Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 ma 8 aug 2011 - 10:13

Jerry schreef:
Lavendel schreef:
Ik ben echt een paar dagen goed bezig en elke dag een paar gram kwijt. Ben benieuwd naar morgen smile


Hoe wéég je dat? Ik heb wel zo'n nauwkeurige weegschaal, maar als ik op de weegschaal ga staan, naar de wc ga en er weer op ga staan, ben ik ook een paar gram kwijt. Is het niet 'slecht' om iedere dag te wegen? Rolling Eyes

Hoezo is het slecht om elke dag te wegen dan?
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 19:44

Elke dag wegen vind ik ook niet prettig.. Het kan zo je vochthuishouding zijn waardoor je een paar 100 gram schommelt. 1x per week vind ik prima en dan nog neem ik het niet altijd zo nauw. Ik kijk liever naar een langere periode.

Dat wil trouwens niet zeggen dat ik niet blij ben als er juist een paar 100 gram af is. Dat geeft mij toch altijd die motivatieboost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry di 9 aug 2011 - 0:36

Sunshine24 schreef:
Jerry schreef:
Lavendel schreef:
Ik ben echt een paar dagen goed bezig en elke dag een paar gram kwijt. Ben benieuwd naar morgen smile


Hoe wéég je dat? Ik heb wel zo'n nauwkeurige weegschaal, maar als ik op de weegschaal ga staan, naar de wc ga en er weer op ga staan, ben ik ook een paar gram kwijt. Is het niet 'slecht' om iedere dag te wegen? Rolling Eyes

Hoezo is het slecht om elke dag te wegen dan?

Nouja, slecht... Je krijgt er volgens mij geen duidelijk beeld mee van hoeveel je bent afgevallen. Eén keer poepen en je bent een halve kilo (nouja, iets minder misschien :P ) kwijt...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 di 9 aug 2011 - 0:44

Jerry schreef:
Sunshine24 schreef:
Jerry schreef:
Lavendel schreef:
Ik ben echt een paar dagen goed bezig en elke dag een paar gram kwijt. Ben benieuwd naar morgen smile


Hoe wéég je dat? Ik heb wel zo'n nauwkeurige weegschaal, maar als ik op de weegschaal ga staan, naar de wc ga en er weer op ga staan, ben ik ook een paar gram kwijt. Is het niet 'slecht' om iedere dag te wegen? Rolling Eyes

Hoezo is het slecht om elke dag te wegen dan?

Nouja, slecht... Je krijgt er volgens mij geen duidelijk beeld mee van hoeveel je bent afgevallen. Eén keer poepen en je bent een halve kilo (nouja, iets minder misschien :P ) kwijt...


Hahahaha Laughing ....daar zit wel wat in. Maar goed of je nu elke dag kijkt hoe zwaar je bent, of 1x in de week. Het aantal gram/kilo's dat je afvalt verandert volgens mij niks?

Ik heb vandaag ook even fruit gekocht als tussendoortje en ga vanavond weer naar Zumba.
Morgenavond gaan we uiteten, dus vandaag en morgen overdag maar even streng zijn voor mezelf!!
Doen jullie trouwens thuis ook bepaalde buikspieroefeningen? Of alleen in de sportschool?



Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Geluk di 9 aug 2011 - 3:12

Hier gaat het nog steeds niet zo goed, haha, komt vooral door het weer denk ik.. Ik heb steeds zin in iets warms, iets lekkers en iets makkelijks. Ik heb gisteravond een pizza mozzerella gegeten en vanmiddag heb ik cappuccino met een flinke schep suiker en een plak ontbijtkoek met pindakaas gehad, sleeecht! Verder heb ik ook geen zin om vanavond wél gezond te gaan koken, maar ik hijs mezelf zometeen weer in de benen om aardappelen, broccoli en mager vlees te kopen en tegen een uurtje of tien ga ik even drie kwartier hardlopen :-)

Sunshine: ik ben niet lid van de sportschool, op het moment loop ik alleen hard, maar ik heb vorige week de 200 sit ups app gedownload haha. Wel pas 1x gedaan en dan ook nog in bed (moet eigenlijk op de grond), maar mijn kamer is zo'n bende dat ik er niet eens op de grond kan liggen voor wat oefeningen Embarassed Zodra mijn kamer netjes is begin ik weer met buikspieroefeningen.

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Bet Weter di 9 aug 2011 - 10:36

Geluk schreef:Hier gaat het nog steeds niet zo goed, haha, komt vooral door het weer denk ik.. Ik heb steeds zin in iets warms, iets lekkers en iets makkelijks. Ik heb gisteravond een pizza mozzerella gegeten en vanmiddag heb ik cappuccino met een flinke schep suiker en een plak ontbijtkoek met pindakaas gehad, sleeecht! Verder heb ik ook geen zin om vanavond wél gezond te gaan koken, maar ik hijs mezelf zometeen weer in de benen om aardappelen, broccoli en mager vlees te kopen en tegen een uurtje of tien ga ik even drie kwartier hardlopen :-)

Sunshine: ik ben niet lid van de sportschool, op het moment loop ik alleen hard, maar ik heb vorige week de 200 sit ups app gedownload haha. Wel pas 1x gedaan en dan ook nog in bed (moet eigenlijk op de grond), maar mijn kamer is zo'n bende dat ik er niet eens op de grond kan liggen voor wat oefeningen Embarassed Zodra mijn kamer netjes is begin ik weer met buikspieroefeningen.

Je kan best een keer een pizza mozzarella eten toch?! Gooi er anders gewoon wat extra verse tomaatjes op, wat paprika en basilicum, of kies voor een pizza met spinazie en verse kruiden en eet de helft i.p.v de hele pizza op. Dan is het echt prima voor een keer! Helemaal goed wordt het als je zelf pizza maakt, dan kun je helemaal zelf bepalen hoeveel kaas je erover heen gooit en van welk meel je de bodem bakt etc.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Bet Weter di 9 aug 2011 - 10:49

Mijn dag zag er zo uit:
Ontbijt: 2 crackers met (biologische) paté
Lunch: 2 zuurdesem boterhammen met zelfgemaakte champignon ragout
Tussendoor: een mango en een handje cashewnoten
Avond: kip madras, maar dan zelf samengesteld met een currypasta van de natuurwinkel, yoghurt, vers fruit, cashewnoten en zonder kip

(die champignon ragout is trouwens echt makkelijk zelf te maken! En zoooooooveel lekkerder dan uit blik:

75 gram champignons
75 gram kastanjechampignons
1 glas droge witte wijn
50 gram boter
50 gram bloem
250 ml groentenbouillon

Doe de boter in de pan en doe de helft van de gesneden champignons (beide soorten) erbij. Bak dit kort en bestrooi het met de bloem om een roux te maken. Roer goed en bak zachtjes zodat de roux vrij blank blijft. Voeg daarna de wijn toe en zorg met roeren dat het opgenomen wordt. Voeg de bouillon beetje bij beetje toe en zorg dat ook dit opgenomen wordt. Tenslotte kunnen de overige gesneden champignons toegevoegd worden. Serveer de ragout met wat brood of in bijvoorbeeld zelfgemaakte bakjes van roomboterbladerdeeg.

Voor de groentebouillon gebruikte ik deze, anders zit je alsnog vol met zout en bewerkte stoffen!!

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 220

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  VeryCherry di 9 aug 2011 - 21:30

Zo, ik meld me hier ook maar een keer. Ik wil ook 5 kilo kwijt, vind mezelf te dik sinds de vakantie.
Ga mezelf niet uithongeren hoor, maar gewoon niet meer snoepen en wat meer bewegen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 di 9 aug 2011 - 22:13

Geluk schreef:Hier gaat het nog steeds niet zo goed, haha, komt vooral door het weer denk ik.. Ik heb steeds zin in iets warms, iets lekkers en iets makkelijks. Ik heb gisteravond een pizza mozzerella gegeten en vanmiddag heb ik cappuccino met een flinke schep suiker en een plak ontbijtkoek met pindakaas gehad, sleeecht! Verder heb ik ook geen zin om vanavond wél gezond te gaan koken, maar ik hijs mezelf zometeen weer in de benen om aardappelen, broccoli en mager vlees te kopen en tegen een uurtje of tien ga ik even drie kwartier hardlopen :-)

Sunshine: ik ben niet lid van de sportschool, op het moment loop ik alleen hard, maar ik heb vorige week de 200 sit ups app gedownload haha. Wel pas 1x gedaan en dan ook nog in bed (moet eigenlijk op de grond), maar mijn kamer is zo'n bende dat ik er niet eens op de grond kan liggen voor wat oefeningen Embarassed Zodra mijn kamer netjes is begin ik weer met buikspieroefeningen.

Ohhww zo'n app kan ook op de ipod? Ik ben daar nog niet zo in thuis. Mijn vriend heeft wel een ipod, kan wel eens vragen. Bij de Zumba les doen we ook altijd buikspieroefeningen, die zou ik opzich ook wel thuis kunnen doen.

Gisteren zat er niet genoeg tijd tussen het sporten en mijn avondeten. Ik werd dus tijdens de zumba les misselijk,haha :s. Morgenavond ga ik dus maar weer en ga ik iets eerder eten :P.

Ben nu wel eindelijk onder de 59 kg :-), dus gaat al weer iets te goede kant op. Ben nu 1,4 kg kwijt

Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 10 aug 2011 - 5:44

Hooi!

Ik bedoelde een par honderd gram obviously Wink En niet dat het zo nauwkeurig is of dat ik er zo veel waarde aan hecht maar het is toch grappig om te zien dat het elke dag iets minder is als ik gezond eet en niet snaai.
Hoe is het bij jullie gegaan vdg? Bij mij weer goed, ik heb echt de hele week bijna niks lekkers gehad! Vanaf dit weekend ga ik ook weer hard sporten. Ik ben helemaal gemotiveerd smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 6:08

VeryCherry schreef:Zo, ik meld me hier ook maar een keer. Ik wil ook 5 kilo kwijt, vind mezelf te dik sinds de vakantie.
Ga mezelf niet uithongeren hoor, maar gewoon niet meer snoepen en wat meer bewegen.
Schei uit, jij en te dik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 6:09

Oh en hier gaat het slecht trouwens, ik denk dat er zelfs 2 kilo aanzit Sad ik voel me echt heel dik en plofferig, ik zie het zelf ook in de spiegel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 10 aug 2011 - 6:09

Ja, ik ben ook benieuwd! Maar goed zelf merk je het natuurlijk het beste als je een bepaald gewicht gewend bent en je komt iets aan. Hoe gaat het bij jou Storm? Mm heb het al gelezen. Balen :S
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 10 aug 2011 - 7:38

Goedenavond allemaal, ik ben weer terug van mijn vakantie! Morgen zal ik even secuur wegen, vanmiddag wel stiekem toen ik thuis kwam even op de weegschaal gestaan, maar dat moet ik nu niet helemaal serieus nemen. Morgen zal ik even fanatiek regearen, hopelijk gaat het met jullie allemaal goed?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 19:04

Ik ga zo even hardlopen, douchen, eten en naar Ikea. Very Happy

Was het lekker op vakantie? Waar was je heen? De zon nog gezien? (vast wel Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 10 aug 2011 - 20:03

Goedemorgen!

En valt het mee Fryskeflinter?

Ik zit lekker aan 2 volkoren crackers met biologische cervelaat, kopje thee en een kiwi. Straks ga ik mijn scriptie printen!! whoehoeee en daarna ga ik gelijk even sporten want vanaf nu kan ik fanatiek!
Punk'd wil je een keer vertellen wat voor een 'schema' jij doet in de sportschool? Welke aparaten en hoe lang enzo. Want ik doe altijd maar wat eigenlijk. Wat ga je halen bij de Ikea?

Fijne dag allemaal!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 20:31

Ik doe een 2 schema

Dag 1: Borst/schouders/biceps
Dag 2: Rug/Benen/buik/triceps
Dag 3: Borst/schouders/biceps
Dag 4: Rug/Benen/buik/triceps.. etc. etc.

Dag 1:
Borst:
3x10 bankdrukken
3x10 chest press
3x10 cable cross over of dumbbell flys

Schouders:
3x10 barbell upright row (die staat bij de 'traps' maar is ook voor schouders)
3x10 dubbell lateral raise

Biceps:
3x10 (one arm) standing dumbbell curl (ik doe het gewoon met 2 armen tegerlijk, bespaart weer tijd haha)
3x10 cable curl

Dag 2:
Rug:
3x10 lat pull down
3x10 seated cable row
3x10 one arm dumbbell row

Benen:
3x12 squats (barbbell)
3x12 dumbbel lunges
3x12 legpress

Triceps:
3x12 bench dips (is echt killing voor slappe armpjes Laughing )
3x12 lying triceps extensions

Buik:
3x50 sit ups (met een 10 kg schijf op m'n borst)
3x20 lying floor leg raise


Het lijkt heel veel om op te zoeken, maar op deze website staan precies filmpjes hoe je de oefening uitvoert. Je kunt bij die man op zijn spieren klikken en dan krijg je alle oefeningen te zien. De meeste oefeningen die ik hierboven genoemd hebt staan tussen de dumbbell en cable oefeningen.

http://www.muscleandstrength.com/exercises/main.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  VeryCherry wo 10 aug 2011 - 20:32

Storm schreef:
VeryCherry schreef:Zo, ik meld me hier ook maar een keer. Ik wil ook 5 kilo kwijt, vind mezelf te dik sinds de vakantie.
Ga mezelf niet uithongeren hoor, maar gewoon niet meer snoepen en wat meer bewegen.
Schei uit, jij en te dik?

Ja, iets, na de vakantie smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 20:38

Ik meld me ook weer...heb me toch een pens van hier tot Tokyo en in bikini op vakantie kon ik me al helemáál niet vertonen...bah. Moeten 5 kg af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 23 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 37 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum