Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 13 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:25

haha ik vraag me af wat de mensen op het strand dachten toen ze jouw zo zagen staan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 4:27

Punk'd schreef:haha ik vraag me af wat de mensen op het strand dachten toen ze jouw zo zagen staan :P


lol!

Het is dat ik nu zo'n buikpijn heb maar ik krijg spontaan motivatie/zin om te gaan sporten van al die slanke foto's!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 4:27

Nou eerlijk gezegd was het rete koud in oktober*in denemarken* en mijn gastvader (gastmoeder onder in beeld) dacht dat ik me achterover zou laten vallen en nog even zou zwemmen in de zee... Maar toch op het laatste moment niet gedaan Cool Later wel een keer, en dat was echt kkkkkkkoud
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 4:29

Ik krijg het al koud bij de gedachten... Haha! Maar wel stoer dat je het gedaan hebt!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 4:29

Mijn motivatie is nu wel die ene foto van mij geworden, als ik toen zo was, kan ik nu ook wel weer zo worden. Ik trainde voordat ik au-pair werd gemiddeld 3 a 4x in de week. Als ik nu mijn trainingen weer opschroef naar 1 a 2x in de week moet het lukken Rolling Eyes Maar niet meer voor deze zomer helaas....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 13 jul 2011 - 6:14

Mooie figuurtjes allemaal!

@fryske: je lijkt op die foto die je post slanker dan dat ik zou verwachten met 70 kilo op 179!

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 6:18

Dankje wel, ik ben een grote vrouw Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 166342 En denk dat mijn spieren meer gewicht met zich mee hebben... Vroeger zei mijn moeder altijd dat ik zware botten had, maar dat klopte toen ook van geen kant...
Ik wil wel zoeken naar een foto van nu, maar dan bedek ik mijn "rolletjes" daar ben ik bewuster mee bezig Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 827601

*weg*
Vorig jaar vakantie, en ik weet die legging kan echt niet meer Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 394967

*weg*
Ik denk dat ik toen rond de 78kg was Rolling Eyes op beide foto's, vanaf nov vorig jaar ben ik begonnen met afvallen en toen was ik 78kg+


Laatst aangepast door FryskeFlinter op wo 13 jul 2011 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 13 jul 2011 - 20:02

Op die onderste foto zie je er niet uit alsof je 78 kilo bent! Ik zou de jaar eerder 70 kilo geven.

Ik wil ook best wat fotos van mezelf laten zien maar die zet ik liever niet open en bloot op het forum neer :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 20:47

Haha, ik haal ze ook weg Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 561177 Zoals nu.... Kan er niet mee showen, want er valt niet mee te showen.... Cool

Btw, vanmorgen was ik 74.5kg. Dus gaat wat dat betreft wel de goeie kant op Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 827601
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:09

Gisteren heb ik even een Junkdag gehad zodat ik er nu weer 6 weken keihard tegenaan kan Very Happy

Was wel echt even heel lekker.. heb een magnumgold op haha.. Het was echt 5 jaar geleden dat ik een magnum op had. En een halve zak doritos en nog wat chocolade whahaha. Bloeide helemaal op Wink

Ik had 's avonds trouwens een hele lekkere soep voor mezelf gemaakt.

Tomatensoep, verder had ik brocolli laten koken en deze in stukjes gesneden en in de soep gedaan en er 2 handjes garnalen bij gegooid.. Jummie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 13 jul 2011 - 21:41

Klinkt goed punkd, hoewel ik niet van garnalen hou :p

had 2 weken terug courgettesoep gemaakt, echt super lekker met wat roomkaas erin met maiskoekjes erbij. Prima maaltijd Very Happy

Gisteravond een groenteomelet gebakken, altijd lekker en praktisch geen koolhydraten!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver vr 15 jul 2011 - 3:24

Klinkt lekker allemaal! Ik denk dat ik maar gewoon wat creatiever moet worden met eten koken :P
Vandaag hele dag gewerkt en ben kapot, dus straks maar eens even een heelijk snackje in de frituurpan
(die gewoon onder het stof staat, zo vaak gebruiken we hem.... Very Happy ) Vriezer moet wat leger ivm de verjaardag van mijn vriend volgende week, en wil wel lekker hapjes maken/kopen... Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 15 jul 2011 - 4:36

Hooooi!
Even een snelle vraag! (type op mn telefoon, niet zo fijn). Ik heb nu al uit meerdere bronnen opgemaakt dat eieren bijdragen aan gezond afvallen. Maar nu las ik net een artikel over het dieetboek Skinny Bitch en daarin staat dat zij prediken dat je geen eieren moet eten. Er staat niet bij waarom. Iemand het boek of enig idee?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 15 jul 2011 - 6:05

Lavendel: Geen idee. Zo ver ik weet is het verhaal dat eieren ongezond en slecht zijn voor je cholesterol allang achterhaald.

We hadden gister op het werk een feestje en ik heb het echt netjes gedaan. 1 stukje vlees en wat stokbrood met knoflooksaus en verder veel salade. En ik heb geen wijntje genomen. angel

Dit weekend is mijn schoonvader jarig dus er zal ongetwijfeld allemaal lekkers voorbij komen dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Maar ik heb nog steeds wat last van mijn maag dus ik doe het sowieso rustig aan qua eten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:04

In skinnybitch gaan ze uit van een veganistische leeftijstijl en daar horen geen eieren bij. Vandaar dat zij zo tegen eieren zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 15 jul 2011 - 23:35

Ah goed vandaar, dus niet dat zij geloven dat je er moddervet van wordt Wink Ik heel hard eieren eten en produkten met eiwitten zou het zeker alleen maar averechts werken Wink

Vandaag beginnen de zomerfeesten in Nijmegen (za tot vr), de dagen dat ik moet werken betekenen slecht eten en veel drank tijdens de nazit en de avonden dat ik vrij ben betekenen ook veel drank en slecht eten :s. Ik hoop echt dat ik een paar dagen zonder alcohol en met gezond eten voor elkaar krijg!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame di 19 jul 2011 - 4:12

Halooo ladies! Daar ben ik weer.. heb een super leuk weekend gehad op de zwarte cross, lkker niet op het lijnen gelet, was wel iets aangekomen (halve kilo), dus dat valt reuze mee! Nu gewoon weer lekker verder met afvallen, hopen dat ik er nog 2 mee kan pakken voordat ik naar Italie ga!

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sayuri wo 20 jul 2011 - 21:48

Valt dit topic nu een beetje stil? Ik hield het goed in de gaten voor tips, al heb ik zelf maar 1 keer gepost. Ben 3 kilo afgevallen sinds 21 juni, van 58 kg naar 55 kg door suiker volledig te schrappen en (naar aanleiding van Punk'd posts) minder koolhydraten te eten. Verder beweeg ik iets meer (hardlopen), maar nog niet voldoende door het slechte weer de afgelopen weken.

Ik vind het wel steeds moeilijker te bedenken wat ik 's avonds ga eten, ik vind pasta en aardappelen zo ontzettend lekker! Maar omdat ik daar nu minder van mag, moet ik altijd bedenken wat ik erbij zal nemen om het te compenseren...want als ik ergens een hekel aan heb, is met 'n hongergevoel naar bed gaan. En daarbij vind ik aardappelen en pasta zo lekker, dat ik gerust alleen dat als avondeten zou kunnen eten (vooral aardappelpuree) maar niet andersom (alleen een 'n flink stuk vis en veel groenten - dat voelt (nog) niet als een complete maaltijd voor mij). Dus ik vind dat echt geen leuk onderdeel van mijn nieuwe voedingspatroon...

Maar goed, mijn kleding zit al stukken beter, dus ik ga nog even door: 1 of 2 kilo (maximaal) en dan ben ik er wel.

Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one wo 20 jul 2011 - 21:55

Ik moet eerlijk zeggen door de 4daagsefeesten ben ik er toch niet mee bezig. Plus alles wat er thuis is gebeurd de afgelopen maand.
Vanaf volgende week ga ik schoonmaken in het ziekenhuis en vanaf daar wil ik dan 2-3 keer per week door naar de fitness.
Waarschijnlijk dat ik zaterdag ook even de fitness induik voor wat cardio.
De schade valt nog mee, maar ik ga er nu echt aan trekken en hard mijn best doen.
Een voordeel de kosten van een zak chips zijn hoog geworden dus dat is voor mij al een stuk minder interessant om te gaan halen. Plus dat ik afgelopen week bijna een halve zak heb weggegooid omdat het ik het niet lekker meer vond. Lijkt mij een goed teken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 20 jul 2011 - 22:44

het topic valt idd een beetje stil, maar ja dat is logisch in de vakantietijd!
Vanochtend stond de weegschaal nog steeds op 69,5 (dus wel halve kilo er weer af na festival) maar ik hoop na het weekend, dan ben ik 5 weken bezig, toch echt de 69 te bereiken! Als ik diep in mezelf kijk weet ik dat ik niet tevreden ben met de 67 kilo die ik mezelf als doel heb gesteld, maar dat ik eigenlijk weer terug wil naar de 65 kilo die ik het mooiste bij mijn lichaam vind passen. Maar goed alles in stapjes!
Vanochtend wel gezondigd met een gevulde koek (halve), ach moet een keertje kunnen :p

@Sayuri: ik heb hetzelfde, vind het heel lastig om te bedenken wat ik allemaal mag eten als je weinig koolhydraten eet! Ik probeer ongeveer 2/3 keer per week die koolhydraten te vervangen voor iets anders maar het is en blijft lastig!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one wo 20 jul 2011 - 23:39

Eej meiden, aangezien ik het vanaf zaterdag weer goed wil gaan oppakken met 2-3 keer per week fitnessen. Ben ik op zoek naar een trainingsschema. Heeft iemand een leuk schemaatje voor mij. Ik ben al aan het zoeken geweest op internet, maar daar kom ik niet echt de schema's tegen die ik handig vind.

Als gediplomeerd fitness trainer zou ik het zelf moeten kunnen, maar ik heb het vak op het cios gevolgd en er verder niks meer mee gedaan. De boeken zijn laatst weggegooid want daar stond ook niet echt veel in.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sayuri wo 20 jul 2011 - 23:58

Denk dat Punk'd je waarschijnlijk wel zal kunnen helpen! Ik heb zelf een gruwelijke hekel aan fitnessen, dus ik kan je niet helpen...
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame do 21 jul 2011 - 0:00

kan je in de sportschool niet om begeleiding vragen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one do 21 jul 2011 - 0:02

Ga bij het universitaire sportcentrum fitnessen. En dan moet ik bij een ex om een trainingsschema gaan vragen denk het niet haha. Of bij mijn tennistrainer die daar ook begeleiding geeft en daar heb ik niet echt zo heel veel zin in. Het is puur dat ik niet weet wat nu het beste is, veel cardio en weinig 'kracht' hoewel ik die wel op veel herhalingen met weinig gewicht wil hebben vanwege mijn tennissen en dan heb ik veel explosieve kracht nodig.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 0:04

Sayuri, wie was jij voorheen?

Ik heb Just Dance aangeschaft voor de Wii, ik wil dus meer gaan bewegen. De planning is om dit elke avond een halfuurtje te gaan doen, ik was gister helemaal bezweet toen ik klaar was, dus het is wel lekker intensief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 13 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum