Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 22 van 37 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:26

Punk'd hoe lang doe je dit al? Als ik zo strikt zou zijn als jij met het vele sporten erbij zou ik na 2 weken echt 5kg kwijt zijn volgens mij.

Ik tel geen calorieen etc. Ik probeer gewoon zo gezond mogelijk te eten en 3x per week hard te lopen. Als ik zo door ga zal ik over 1 a 2 weken op mn streef gewicht zitten. Dan nog op gewicht blijven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:39

Sinds 1 juni.. Het eten iets later, maar dat gaat nog niet altijd even goed. En in het begin liep ik nog niet zoveel hard. Doordat ik redelijk zware krachttraining doe verlies ik bijna geen gewicht omdat spieren meer wegen dan vet.. Mijn vetpercentage daalt wel redelijk gestaag dus daar ben ik heel blij mee.

Heb eerder 57 kg gewogen maar toen had ik nog steeds dat beetje 'skinny fat' achtige idee.. Slankfiguurtje met een laag vet.. Daar wil ik nu echt vanaf, dus ik focus mij niet op gewicht maar op vetpercentage.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 4:27

Hoe lang ben jij? Ik wil uiteindelijk 59kg wegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 5:33

Odilia schreef:Hoe lang ben jij? Ik wil uiteindelijk 59kg wegen.

Ik ben 172 en ik wil uiteindelijk naar een vetpercentage van 18/19% en een gewicht van +/- 56/57 kg. Ik hoop dat ik dat rond november ga halen.

Hoe lang ben jij? Ben ook wel benieuwd naar de rest.. Zijn we wel rieeel bezig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 zo 7 aug 2011 - 5:39

Punk'd schreef:
Odilia schreef:Hoe lang ben jij? Ik wil uiteindelijk 59kg wegen.

Ik ben 172 en ik wil uiteindelijk naar een vetpercentage van 18/19% en een gewicht van +/- 56/57 kg. Ik hoop dat ik dat rond november ga halen.

Hoe lang ben jij? Ben ook wel benieuwd naar de rest.. Zijn we wel rieeel bezig :P

Ik ben 1.62 lang en mijn doel is weer 56 kg. Ik ben dus vrij klein.
Als je 1.72 bent en je weegt straks 56/57 kg dan ben je ook super slank :-) goed bezig
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 7 aug 2011 - 5:42

Ik ben 1.58 en weeg nu 54 en wil uiteindelijk naar de 50.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 5:46

ik ben 1m78 en wil 59 wegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 zo 7 aug 2011 - 5:51

Maar jullie hongeren jullie zelf dan uit ofzo?
Ik vind het erg lastig om af te vallen. Ik ben nu gezonder/minder gaan eten en sporten, maar er gaat geen kg af. Vrij frustrerend. Kan iemand mij eens zeggen wat je per dag eet en hoelang je beweegt? Heb het idee dat ik het verkeerd doe namelijk haha.
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 7 aug 2011 - 5:54

Nee ik honger mezelf helemaal niet uit en bij mij gaat het ook echt verschrikkelijk langzaam. Ik denk omdat ik eigenlijk altijd al gezond at en sportte. Dus blijkbaar moet ik toch echt minder gaan eten en de tussendoortjes helemaal laten staan en nog meer sporten. Na deze week ga ik echt heel veel en fanatiek sporten, dus ik ben benieuwd!

Dit eet ik de laatste tijd trouwens op een gemiddelde dag:

O: 2 Volkorencrackers met avocado/komkommer of met kaas/komkommer (oid)
Kiwi
T: Nectarine
L: 2 Volkorenboterhammen met kaas of mager vleeswaren. (De afgelopen 2 dagen een salade gehad)
T: Appel
A: Gevarieerd veel groenten, weinig vlees en iets van zilvervlies rijst/volkorenpasta/aardappels etc
T: Bakje druiven





Laatst aangepast door Lavendel op zo 7 aug 2011 - 6:01; in totaal 2 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 5:56

Het kan zijn dat je de afgelopen jaren te weinig heb gegeten en dat je lichaam daar aan gewend is geraakt en dus niet meer kan afvallen. Dan moet je dus steeds minder gaan eten om resultaten te boeken.

Het beste kun je dan tijdelijk (bijv 4/5 weken) terug gaan naar je 'onderhoud' gemiddeld is dat voor vrouwen 2000 Kcal en daarna weer 4/5 weken rond de 1600 gaan zitten, en dan weer een paar weken terug naar onderhoud en dan weer naar 1600.. Op die manier stimuleer je je stofwisseling.

Bij mij gaat het ook ontzettend sloom hoor. Ik weet van mijzelf dat als ik 'weinig' eet ik zo op de 57 kg zit maar als ik dan weer normaal ga eten zit het er zo weer aan :P .. Nu gaat het echt onwijs langzaam, maar ik hoop wel dat het er langer afblijft.. (aangezien ik redelijk veel eet).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 5:59

Maar goed mijn doel is nu ook gewoon echt knetter strak worden haha.. Mijn vorige doelen waren afvallen en dan woog ik 57 en was ik eigenlijk nog niet geheel tevreden :P .. Vandaar dat ik niet echt een streef heb maar gewoon strak wil worden.. Dus ik moet gewoon sporten, anders word ik niet strak nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 7 aug 2011 - 6:00

Nouja op deze manier eten en sporten doet trouwens wel iets. Want ik was een paar maanden geleden (November :S) toch 2.5 kilo zwaarder. Dus we gaan heeeeeel langzaam naar beneden.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 zo 7 aug 2011 - 6:01

Punk'd schreef:Het kan zijn dat je de afgelopen jaren te weinig heb gegeten en dat je lichaam daar aan gewend is geraakt en dus niet meer kan afvallen. Dan moet je dus steeds minder gaan eten om resultaten te boeken.

Het beste kun je dan tijdelijk (bijv 4/5 weken) terug gaan naar je 'onderhoud' gemiddeld is dat voor vrouwen 2000 Kcal en daarna weer 4/5 weken rond de 1600 gaan zitten, en dan weer een paar weken terug naar onderhoud en dan weer naar 1600.. Op die manier stimuleer je je stofwisseling.

Bij mij gaat het ook ontzettend sloom hoor. Ik weet van mijzelf dat als ik 'weinig' eet ik zo op de 57 kg zit maar als ik dan weer normaal ga eten zit het er zo weer aan :P .. Nu gaat het echt onwijs langzaam, maar ik hoop wel dat het er langer afblijft.. (aangezien ik redelijk veel eet).

Als je inderdaad snel afvalt, heb je het er ook zo weer bij. Ik denk dat ik morgen maar weer even de kcal ga optellen, lijkt wel een goede methode van jou!
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 zo 7 aug 2011 - 6:02

Punk'd schreef:Maar goed mijn doel is nu ook gewoon echt knetter strak worden haha.. Mijn vorige doelen waren afvallen en dan woog ik 57 en was ik eigenlijk nog niet geheel tevreden :P .. Vandaar dat ik niet echt een streef heb maar gewoon strak wil worden.. Dus ik moet gewoon sporten, anders word ik niet strak nerd

Doe jij ook fitness of?
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 zo 7 aug 2011 - 6:03

Lavendel schreef:Nee ik honger mezelf helemaal niet uit en bij mij gaat het ook echt verschrikkelijk langzaam. Ik denk omdat ik eigenlijk altijd al gezond at en sportte. Dus blijkbaar moet ik toch echt minder gaan eten en de tussendoortjes helemaal laten staan en nog meer sporten. Na deze week ga ik echt heel veel en fanatiek sporten, dus ik ben benieuwd!

Dit eet ik de laatste tijd trouwens op een gemiddelde dag:

O: 2 Volkorencrackers met avocado/komkommer of met kaas/komkommer (oid)
Kiwi
T: Nectarine
L: 2 Volkorenboterhammen met kaas of mager vleeswaren. (De afgelopen 2 dagen een salade gehad)
T: Appel
A: Gevarieerd veel groenten, weinig vlees en iets van zilvervlies rijst/volkorenpasta/aardappels etc
T: Bakje druiven




Eet je inderdaad vrij gezond, verder drink je water en groene thee?
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 7 aug 2011 - 6:04

Sunshine24 schreef:

Eet je inderdaad vrij gezond, verder drink je water en groene thee?

Jep
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 6:21

Sunshine24 schreef:Maar jullie hongeren jullie zelf dan uit ofzo?
Ik vind het erg lastig om af te vallen. Ik ben nu gezonder/minder gaan eten en sporten, maar er gaat geen kg af. Vrij frustrerend. Kan iemand mij eens zeggen wat je per dag eet en hoelang je beweegt? Heb het idee dat ik het verkeerd doe namelijk haha.

Ik loop 3x per week hard en eet ongeveer dit:
Ontbijt: geen (heel slecht maar krijg er niks in sochtends)
Tussendoor: 2 crackers met komkommer
Lunch: 2 volkoren boterhammen met mager vlees/kaas, 1 kiwi, 1 gekookt ei
Tussendoor: 1 stuk fruit (vaak appel of bosbessen)
Avondeten: normaal (eet altijd vrij gezond) dus veel groenten, klein stukje vlees, klein beetje pasta. Ik sla sauzen etc nu even over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 7 aug 2011 - 6:36

Bij mij gaat het ook behoorlijk langzaam maar dat komt denk ik inderdaad doordat mijn stofwisseling aardig plat ligt. Ik heb echt periodes gehad dat ik heel slecht at (als in weinig) en ik heb er nog steeds moeite mee.
Ik vergeet ook vaak te eten, heb ook eigenlijk bijna nooit honger en ik zit snel vol. Maar afvallen deed ik dan ook niet, ik bleef wel altijd op gewicht. Ik heb van mijn 15e tot mijn 25e rond de 55 kg gewogen maar nadat ik ben gaan samenwonen, huis verbouwen en een snoepverslaafde vriend heb en dus veel meer junkfood at en gezellige avonden op de bank met wijn en chips (en daardoor ook minder sporten) ben ik nu het laatste jaar zo'n 6kg aangekomen.
Dus als ik het nu goed begrijp van Punk'd moet ik nu dus eten op mijn onderhoud voor een maand en dan weer afbouwen. Maar moet ik dan gelijk weer op +/- 2000ckal gaan zitten?
Maar ik moet ook zeggen dat ik de laatste weken ook een stuk meer eet. Wel natuurlijk zoveel mogelijk gezonde dingen. Plus dat ik nu ontbijt, dat deed ik eerder echt nooit en ik merk wel dat het veel scheelt en ik daardoor ook meer trek heb overdag.

Bij mij ziet een gemiddelde dag er zo uit:

O: 2 sport+ crackers met kaas/philadelphia ligt/kipfilet en dan vaak met plakjes komkommer.
T: Fruit.
L: Als ik moet werken eet ik meestal 2 volkorenboterhammen of 3 crackers met mager beleg. Als ik vrij ben wil ik nog wel eens een omeletje maken of ik neem kwark met fruit.
T: Fruit.
A: Veel groente, klein beetje aardappels/rijst/pasta en een stukje vlees/vis.
T: Meestal iets van een cracker met pindakaas omdat ik dan lekkere trek heb.
T2: Voordat ik naar bed ga nog een schaaltje kwark.

En verder drink ik in de ochtend 2 a 3 kopjes koffie en verder thee en water. Heel soms een klein glaasje fris en af en toe een wijntje.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 zo 7 aug 2011 - 6:42

Shisha schreef:Bij mij gaat het ook behoorlijk langzaam maar dat komt denk ik inderdaad doordat mijn stofwisseling aardig plat ligt. Ik heb echt periodes gehad dat ik heel slecht at (als in weinig) en ik heb er nog steeds moeite mee.
Ik vergeet ook vaak te eten, heb ook eigenlijk bijna nooit honger en ik zit snel vol. Maar afvallen deed ik dan ook niet, ik bleef wel altijd op gewicht. Ik heb van mijn 15e tot mijn 25e rond de 55 kg gewogen maar nadat ik ben gaan samenwonen, huis verbouwen en een snoepverslaafde vriend heb en dus veel meer junkfood at en gezellige avonden op de bank met wijn en chips (en daardoor ook minder sporten) ben ik nu het laatste jaar zo'n 6kg aangekomen.
Dus als ik het nu goed begrijp van Punk'd moet ik nu dus eten op mijn onderhoud voor een maand en dan weer afbouwen. Maar moet ik dan gelijk weer op +/- 2000ckal gaan zitten?
Maar ik moet ook zeggen dat ik de laatste weken ook een stuk meer eet. Wel natuurlijk zoveel mogelijk gezonde dingen. Plus dat ik nu ontbijt, dat deed ik eerder echt nooit en ik merk wel dat het veel scheelt en ik daardoor ook meer trek heb overdag.

Bij mij ziet een gemiddelde dag er zo uit:

O: 2 sport+ crackers met kaas/philadelphia ligt/kipfilet en dan vaak met plakjes komkommer.
T: Fruit.
L: Als ik moet werken eet ik meestal 2 volkorenboterhammen of 3 crackers met mager beleg. Als ik vrij ben wil ik nog wel eens een omeletje maken of ik neem kwark met fruit.
T: Fruit.
A: Veel groente, klein beetje aardappels/rijst/pasta en een stukje vlees/vis.
T: Meestal iets van een cracker met pindakaas omdat ik dan lekkere trek heb.
T2: Voordat ik naar bed ga nog een schaaltje kwark.

En verder drink ik in de ochtend 2 a 3 kopjes koffie en verder thee en water. Heel soms een klein glaasje fris en af en toe een wijntje.

Ik ben ook gegroeid van het samenwonen, 4 kg :S
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 7 aug 2011 - 6:45

Haha ja echt erg is dat he! Ik had nooit dingen als chips in huis en als ik er echt zin in had moest ik dus speciaal daarvoor naar de winkel. En 9 van de 10x zal ik dan al gedoucht in mijn huispakje op de bank dus dan overwin mijn luiheid het van de lekkere trek haha!
Maan mijn vriend is echt een snoepkont en komt er ook geen gram van aan dus hij neemt van alles mee met de boodschappen. Dat is nu gelukkig wel een stuk minder.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Zwerver zo 7 aug 2011 - 6:51

Heeft iemand van jullie ook ervaring met Pro Points/Weightwatchers
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 7 aug 2011 - 6:55

Nee, daar was wel een ander topic over laatst nog.. Die heeft ook best lang gelopen, moet je anders even zoeken.
Maar ik denk niet dat dat zo goed is voor je lichaam (Cliche maar ik moet het toch even gezegd hebben Wink)
Ohnee wacht weightwatchers is niet zo verkeerd is dacht aan die vieze shakes ed.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 zo 7 aug 2011 - 6:56

Shisha schreef:Haha ja echt erg is dat he! Ik had nooit dingen als chips in huis en als ik er echt zin in had moest ik dus speciaal daarvoor naar de winkel. En 9 van de 10x zal ik dan al gedoucht in mijn huispakje op de bank dus dan overwin mijn luiheid het van de lekkere trek haha!
Maan mijn vriend is echt een snoepkont en komt er ook geen gram van aan dus hij neemt van alles mee met de boodschappen. Dat is nu gelukkig wel een stuk minder.

Hier precies hetzelfde, haha, Mannen ;-)
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Nala zo 7 aug 2011 - 7:51

Hoi, heb nog niet bijgelezen, hoop dat jullie allemaal goed op weg zijn! Bij mij gaat het qua sporten super. Hou me goed aan mijn 3x kracht-cardiosessies, soms meer. Als ik door omstandigheden een dagje oversla, haal ik het in, terwijl ik het vroeger gelaten zou hebben. Alleen het eten wil niet lukken! Ik blijf ook aankomen. Ik zal dus echt net zo gemotiveerd moeten worden in het laten van snoep/koeken, als dat ik nu ben met het sporten.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 20:36

Ik heb dat ook Nala, het eten speelt een nog net iets grotere rol dan de sport. Als ik het samen gewoon optimaal doe gaat het helemaal goed.. maar vooral in de zomer(vakantie) vind ik het een stuk moeilijker. Even gezellig terrasje, lunchen, broodje hier.. niet goed gegeten 's avond even wat chips..

Zaterdag uit eten geweest. Was echt heel erg lekker. Vooraf wat brood met tappenade (whoo wat is brood ineens lekker hahaha, had echt al zolang geen brood meer op). Als voorgerecht carpaccio met wittesaus en pesto. (ook nog kaas en pijnboompitten maar daar houd ik neit van). Als hoofdgerecht had ik eendenborstfilet met courgette en roofruitsaus. (echt super lekker).. En na had ik een aftereight toetje met ijs en chocolade.. (heb alle chocolade laten liggen, zat zo vol en vond het ijs een stuk lekkerder)... En TADA ik ben gewoon 500 gram kwijt deze week (op mijn eigen weegschaal).. Was zo bang dat ik kilooos bij was gekomen door het uit eten :P

Kan ook niet wachten tot 24 augustus.. Weging bij de sportschool.. Krijg nu echt ineens weer die harde motivatie om de laatste kleine 3 weken hard mijn best te doen zodat ik de weging niet vind tegenvallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 22 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 37 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum