Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 12 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 12 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver di 12 jul 2011 - 23:16

Ik doe mee... Ik deed al mee in het afvallen in 2011 topic, maar op de 1 of andere manier willen die laatste 5 kilo's niet eraf... en blijf ik er tegenaan hikken. Ik doe aan racefietsen, drink voldoende water. Maar sinds ik niet meer naar school ga grijp ik helaas teveel weer naar de zoetigheid. En begint mijn andere problematiek verder in het lichaam ook op te spelen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 12 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 1:14

Welkom Fryskeflinter! Very Happy

Ik heb mij vanmorgen even gewogen. Nog steeds 58 kg dus niks er af en gelukkig ook niks er bij.
Ik voelde mij toen ik vanmorgen wakker werd niet helemaal lekker. Een beetje grieperig, last van mijn maag en darmen dus ik doe vandaag maar rustig aan met een kopje thee en beschuitjes. Bleh! Cry
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 2:27

Dankje wel smile
Gaan we ook een wekelijkse weeglijst bijhouden?

Ik heb me gister gewogen en ben nu rond de 74.5 bij een lengte van 1.79 Ik wil graag naar de 70 dat zou gewoon super zijn. Gewoon in het standaard maatje 38/40.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 2:32

@ FryskeFlinter,

Ik klets meer in dit topic mee omdat ik mijn vetpercentage wil laten zakken en gezond moet eten en veel aan het sporten ben. Ik weeg mezelf dus bijna nooit. (1x in de 6 weken op de sportschool om te kijken hoe het met mijn vetpercentage staat).

Mijn doel is echt strak/getoned worden en dat kan alleen als mijn vetpercentage daalt en ik goed aan krachtraining doe (en daarmee verlies je niet altijd gewicht). Hoop dat het een beetje duidelijk is haha.

Voor mijn geen weeklijstje dus.

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 2:36

Hehe ik snap het, en wil dat nu al wat lukken? Ik moet dus eigen 2-5 kg afvallen in gewicht en weer strak in mijn vel komen, (voordat ik stopte met wedstrijdzwemmen zat ik ook nog strak in mijn vel *18jr* dus het moet wel lukken)

hoeveel cardio en gewichten doe je zo ongeveer door de week dan?

*edit* ik heb wii zumba, maar op de 1 of andere manier heb ik daar gewoon vandaag totaal 0,0 zin in Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 12 827601
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 2:54

Ik heb een fitness spel en een dansspel op de kinect maar ik heb vandaag ook echt geen zin. Net ook nog eens ongesteld geworden. Bah.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:01

Strak is gewoon mooi haha Very Happy

Ik heb gisteren mijn eerste 6 weekse meting gehad. Was 1.7 kg kwijt en alles was vet, daar was ik wel heel blij mee. Maar het resultaat kan echt stukken beter als ik beter eet en harder train. Nu krijg ik dus een nieuw schema.

Ik doe 3x per week krachttraining 50 minuten. Dit is mijn nieuwe schema vanaf deze week.

Dag 1:
22 kg bankdrukken (3x16 keer max)
En nog 2 andere oefeningen voor de borst met kabels
o.a. deze http://www.muscleandstrength.com/exercises/cable-crossovers-bent-over.html

3 oefeningen voor mijn schouders met een losse barbell
o.a. deze http://www.muscleandstrength.com/exercises/upright-row.html

3 oefeningen voor de biceps
o.a. deze http://www.muscleandstrength.com/exercises/alternate-incline-dumbbell-curl.html

Dag 2:
3 oefeningen voor mijn benen en kont (o.a. squats 27 kg en lunges 16 kg)
3 oefeningen voor de triceps
3 oefeningen voor m'n rug.

En dan gewoon killing (zoveel gewicht als ik aankan) in sets van 3. (meestal tussen de 8 en 16 herhalingen).

Daarna nog 15 minuten crosstrainer op volle snelheid of hardlopen op 7.5 :P

Ohja en op zondag nog beetje recreatief tennis en 1 dag in de week 30/40 min hardlopen (maar dat laatste weet ik niet of ik dat nog wel trek met dat nieuwe zware trainingsschema.)

Op die website van muscle en strenght kun je trouwens ook bodyweight oefeningen bekijken voor thuis. Voor de mensen die toch wat willen doen maar niet zo'n drang hebben om naar de sportschool te gaan zoals ik ineens heb :P

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 3:10

Shisha schreef:Ik heb een fitness spel en een dansspel op de kinect maar ik heb vandaag ook echt geen zin. Net ook nog eens ongesteld geworden. Bah.

Hmm... oké dan ga ik als excuus gebruiken dat het gewoon aan de dag ligt Cool Misschien vanavond nog even fanatiek doen smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:13

FryskeFlinter schreef:
Shisha schreef:Ik heb een fitness spel en een dansspel op de kinect maar ik heb vandaag ook echt geen zin. Net ook nog eens ongesteld geworden. Bah.

Hmm... oké dan ga ik als excuus gebruiken dat het gewoon aan de dag ligt Cool Misschien vanavond nog even fanatiek doen smile

Af en toe mag dat ook! :P Ik vind het echt zo'n dag (hier is het grauw en regent het) om de hele dag lui op de bank te hangen en een beetje dvd's te kijken en te internetten!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 3:13

Oké punk'd jij doet best veel, in dat opzicht hoef ik niet zoveel *denk ik* Ben ook al bij een diëtiste geweest wat een betere eetstijl betreft (voor mijn darmen) en daar hoort te veel vet onverzadigde vetten e.d. ook totaal niet bij.

Ik las hier ergens iets van pindakaas, maar dat zijn onverzadigde vetten, die zijn ook niet gezond, kan je beter gewoon een handje vol nootjes bijv cashewnoten nemen (zonder zout)
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 3:14

Shisha schreef:
FryskeFlinter schreef:

Hmm... oké dan ga ik als excuus gebruiken dat het gewoon aan de dag ligt Cool Misschien vanavond nog even fanatiek doen Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 12 561177

Af en toe mag dat ook! :P Ik vind het echt zo'n dag (hier is het grauw en regent het) om de hele dag lui op de bank te hangen en een beetje dvd's te kijken en te internetten!

Goh, toevallig doe ik dat ook, zo nu en dan even naar de laptop lopen alles even hernieuwen en filmpje kijken. En hoefde anders vandaag ook niet veel, op 5 uurtjes werken na. Een keer lui zijn moet kunnen... Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 12 166342
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:16

Verzadigde vetten zijn slecht en onverzadigde vetten heb je juist nodig.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 3:17

Euh ik raak nu in de war van mezelf. Laat ik maar geen discussie opwekken....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:20

Haha het kan ook best lastig zijn! Ik heb er vrij veel over gehad op school dus bij mij is het er helemaal ingestampt. nerd
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 3:22

Ik heb het ook veel op school gehad, werdt er mee doodgegooid, en net zoals bij de diëtiste nog een keer. Want sindsdien ben ik erachter gekomen dat ontbijt wel degelijk allemaal "troep" is. En de gezonde vezels er juist niet in zitten. Doordat alles bij elkaar gegooid wordt, komt alles in een fijne zeef, en het blijkt dus dan meer dan 95% van de granen e.d. in de zeef blijft hangen, en van "afval" ontbijtkoek wordt gemaakt.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:27

Het schijnt dat het eten van koolhydraten in de ochtend er voor zorgt dat de concentratie minder is en je niet goed wakker wordt.
Het is beter om eiwitten te eten.

Ooit een keer in een documentaire gezien.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:28

Dit zijn trouwens een beetje mijn doel foto's haha. In november wil ik er ook zo uitzien. Ik vind Doutzen kroes (links) wel echt een heel mooi figuur hebben

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 12 Victoria-secret-super-model-with-no-belly-button-karolina-kurkova

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 3:30

Ik begin de dag met een st. roggebrood op aanraden van mijn diëtiste en een uur later neem ik een st. mueslibrood.
Hehe als ik dat zie op de foto mag ik nog wel even doortrainen, en vooral bijkleuren Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 12 827601

Ik vind dat ik het wel aardig goed gedaan heb, net een stukje krentenbrood met boter gehad, en 1,5 liter kamille thee haha... Dat schenkt wel lekker door onder het genot van de film Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:39

Dit is een foto van mij van ongeveer 2 jaar geleden. Daar wil ik naar terug en eventueel nog net iets strakker.

*weg!*

Niet quoten svp.

Laatst aangepast door Shisha op vr 15 jul 2011 - 6:01; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 3:47

Jij hebt een prachtig figuur Neutral

haha, euhmz... ik pas hier niet in dit topic.. scratch
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:51

Ik had een prachtig figuur haha! Toen sportte ik nog zo'n 3x per week. Nu woon ik samen (dus vaker gezellig op de bank met hapjes en wijn) en we zaten in een verbouwing en hebben een tijd zonder keuken gezeten. (dus veel afhaal en magnetroneten)
Het sporten is toen tot een nulpunt gedaald en nu wil ik dat ritme toch weer oppakken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 3:54

Hmmm... Oké nu moeten we dus motivatie zien te vinden om toch het vetpercentage te verlagen, en gezond te eten, en niet teveel tussendoortjes soldaat te maken. Cool Ik moet zeggen sinds ik samenwoon ben ik juist meer gaan sporten en toch al 6-7 kilo afgevallen. Maar die laatste kilo's wegen het zwaarst......

Wie heeft DE ultime tip? Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 12 166342
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:56

*weg*

Laatst aangepast door Punk'd op wo 13 jul 2011 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:58

Die voorgevel van mij is nu nog groter, vriend blij haha! Very Happy Ik hoop wel dat er daar niet teveel vanaf gaat.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 4:17

Ik heb een foto van nu alweer bijna 6 jr geleden :shock: Wat mijn streef moet worden Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 12 561177
Let niet op de pose, ik kon geen betere vinden waar je het duidelijk ziet..

Laatst aangepast door FryskeFlinter op wo 13 jul 2011 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: