Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 11 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 11 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame do 7 jul 2011 - 2:03

Punk'd schreef:@ AM, op vocht heb je verder geen invloed. Daarom is het echt beter om gewoon 1x per week te wegen :P (straks ga je jezelf nog gek zitten maken joh Wink )
Hihi ik ben mezelf al gek aan het maken Very Happy Die stomme ticker moet ik eignelijk ook maar verwijdern :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 11 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 8 jul 2011 - 9:09

Hoe gaat het dames?

Ik heb mij vanmorgen weer gewogen en ik zit nu precies op 58kg. In totaal 2kg eraf dus! Very Happy
Ik heb net voor de gein even een spijkerbroek gepakt die ik pas geleden net niet over mijn heupen heen kreeg maar dat lukte nu wel en ik kreeg zelfs de knoop dicht! Very Happy Hij zit nog wel te strak en mijn heupen hanger er overheen maar het is vooruitgang!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Atelier Madame za 9 jul 2011 - 0:02

hallooo! Hier gaat het wel redelijk smile weekend is en blijft altijd lastig. Gisteravond wezen stappen toen wel iets van 5 wijntjes gehad, dus die tikken lekker aan. En vanavond bbq, heb is zitten rekenen met de website van het voedingscentrum. Vooral de stokbroodjes met kruidenboter zijn gevaarlijk zeg, 5 stukjes met kruidenboter is al iets van 350 calorien! Dan neem ik wel een stukje vlees extra :P

Voor de rest paste de broek die ik graag weer wil passen ook bijna! Kreeg m bijna over mn heupen heen en ook dicht maar dan wel nog vet wat erover heen komt dus dat is nog net niet de bedoeling. Dinsdag weer sporten (heb nog steeds spierpijn van die intensieve les van woensdag). Morgenavond nog een rustig rondje hardlopen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 0:51

Hier gaat het ook wel goed volgens mij. Ik heb dinsdagmiddag mijn sportafspraak weer staan.

Dan zijn er 6 weken voorbij! Ben zo benieuwd he hahaha.. hoop niet dat ik het tegen vind vallen. :P

Gast
Gast

Bericht  Lavendel zo 10 jul 2011 - 22:34

Hallooo,

Hoe gaat het bij iedereen? Iedereen het weekend overleefd? Ik merk dat ik zonder moeite echt bewuster aan het leven ben. Als ik honger heb gewoon fruit eten en vaker wat yoghurt of vokoren crackers ipv brood. Ik heb ook echt minder behoefte aan ongezonde dingen.

Ik ben benieuwd Punk'd wat je strakke schema je opgeleverd heeft. Het ging je vooral om het verminderen van het vetpercentage toch? Maar ik neem aan dat je het zelf al wel aan je lichaam merkt?

(Oja trouwens nog even een berichtje dat eieren (eiwitten) echt helpen bij het verminderen van honger gevoel. : http://www.nu.nl/gezondheid/2562130/eieren-helpen-bij-afvallen.html)

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame zo 10 jul 2011 - 22:45

heee!
Hier gaat het op dit moment niet heel erg goed. Nou ja qua eten gaat het prima, heb afgelopen weekend 3 maaltijden gehad waarbij ik wel moest zondigen: een bbq, verjaardag en uitgaan. Maar heb vooral de sausjes weten te beperken en geprobeerd te compenseren door andere maaltijden te minderen.
Nu alleen de weegschaal nog!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one ma 11 jul 2011 - 1:16

Hier ben ik ook weer eens. Afgelopen weekend een echt bierweekend gehad. Heel slecht, maar toch benik 1 kilo afgevallen en sta ik nu weer op 75,5. Tenminste op de weegschaal van me ouders is het 74,5, maar vergeleken met die van mijzelf moet ik er meestal een kilo bij optellen.
Het hele weekend in Luxemburg op de motor gezetten en vrijdagavond was het laat eten met kant en klaar pannenkoeken en zaterdagochtend na een redelijk ontbijtje, een stuk gegrild spek met brood en een flink ijsje plus een 30cm subway broodje had ik wel genoeg gegeten die dag. Zondag wat minder veel gegeten en 's avonds bij mijn zus een bbq gehad met veel salade en weinig vlees.
Deze week ga ik weer een weekje opletten, maar daarna komen de zomerfeesten dus dat wordt lastig. Toch ga ik ook daar netjes letten op mijn eten en drinken.

Succes allemaal ermee. Ik ga een kijken of ik wat vaker hier kan posten. Het is er een beetje bij ingeschoten de afgelopen weken met de vele hectische gebeurtenissen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Lavendel ma 11 jul 2011 - 21:02

Goedemorgen!
Ik begin zo met een bakje kwart met muesli en een kiwi, en daarna ga ik even een uurtje sporten. Punk'd, jij woont ook in N. toch? Heb jij bij het sportcentrum op de uni je vetpercentage laten meten? Zo ja, waar en wanneer kan dat?

Succes vandaag!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame ma 11 jul 2011 - 21:07

Ik stond vanochtend op de weegschaal en eindelijk tikte hij onder de 70 kilo aan Very Happy status, dus al vier kilo afgevallen als ik de weegschaal moet geloven :shock: cheers heb mn doel dus maar eventjes naar beneden bijgesteld en op 67 gezet :p lukt denk ik niet meer voor mn vakantie maar een mooi doel om straks half augustus mee verder te gaan!

Ook zo leuk vanochtend, ik trok een zomerbroek aan, vorige keer dat ik hem heb aangehad, in februari op vakantie, zat ie echt heel erg strak. Inmiddels kan ik er bijna een vuist tussendoen en heb ik een riem nodig om m op te halen :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:19

Jeeeeyy goed zo AM!!! Gaat echt lekker bij jouw!! Very Happy

Ik heb om 16:00 uur mijn fitness afspraak en dan word ik weer gewogen whaa kan niet wachten.. (heb gisterenavond wel een twix ijs op waar ik nu spijt van heb hahaha - nou ja dat zullen geen kilo's zijn hoop ik Embarassed )

Gast
Gast

Bericht  Lavendel ma 11 jul 2011 - 21:25

Supergoed AM! Dat is relaxed als je het echt aan je kleren kunt merken! Voor jou ben ik ook benieuwd Punk'd! Had je mijn vraag hierboven nog gezien?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:27

Ik sport niet bij de uni maar bij m.y H.ealth C.lub.

Ze hebben daar zo'n uitgebreide Tanita weegschaal.

Zo'n ding

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 11 Tanita_weegschaal_klein

Het meest betrouwbare is met een huidplooimeter. Die dingen kosten echt maar 10/20 euro ofzo, maar dan moet je wel iemand hebben die dat goed kan meten.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 11 jul 2011 - 22:15

Het gaat echt geweldig lekker ja Very Happy ben vandaag wel een beetje in een bui dat ik zin heb om te snoepen. maar het vooruitzicht van de zwarte cross houdt met tegen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood ma 11 jul 2011 - 22:23

Punk'd schreef:

Het meest betrouwbare is met een huidplooimeter. Die dingen kosten echt maar 10/20 euro ofzo, maar dan moet je wel iemand hebben die dat goed kan meten.

Ik zou mooi kunnen oefenen op mijn sharpei.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:28

Sogood schreef:
Punk'd schreef:

Ik zou mooi kunnen oefenen op mijn sharpei.

hahaha aahh :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:04

Nou ik ben in 6 weken tijd 1.7 kg kwijt en alles is puur 100% vet! Qua gewicht vond ik het nogal tegenvallen maar dat het puur vet is en geen spier/vocht ben ik wel echt blij mee. M'n vetpercentage is van 26.1% naar 24.7% gegaan. Mijn gewicht van 63.7 naar 62.0 en mijn bmi van 21.5 naar 21.

Het kan nog wel een stuk beter met mijn 'gezonde' lichaam dus vandaag heeft de trainer van de sportschool mijn schema aangepast zodat ik meer spiergroepen train en ook zwaarder kan trainen. (was eigenlijk niet echt dood na de trainingen en ik had het gevoel meer te kunnen). Nu ga ik de ene dag schouders/biceps/borst/buik trainen (1 uur) en twee dagen later de benen/rug/triceps/buik en dan twee dagen later weer het eerste etc.

Mijn gestelde doel voor de aankomende 6 weken (tot 23 augustus) is naar de 21% toe te werken een gewicht van 59 kg en door de zwaardere krachttraining de spieren verder te ontwikkelen.

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 6:14

Goed bezig Punk'd! Very Happy Netjes hoor!

Hier gaat het iets minder. Ik ben zo druk in mijn hoofd met van alles dat ik vanmorgen gewoon ben vergeten te ontbijten. Embarassed We zaten al in de auto op weg naar een trouwlocatie toen ik het mij bedacht. Stom natuurlijk want het is gewoon zo belangrijk om wel regelmatig te blijven eten. En gister zijn we uit eten geweest dus dat is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk voor de lijn. Wel vis genomen maar die saus he.
Ik heb nu trouwens met de boodschappen ook die sport+ crackers meegenomen en die vullen behoorlijk zeg! En ze zijn erg lekker!

Nou ja, morgen weer een dag. Ik heb weer een voorraadje eieren, kwark en fruit/groente ingeslagen dus ik kan er weer even tegenaan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:26

Die zijn lekker he!

In het begin moest ik even wennen dat ze zo hard waren (ik kwam gewoon van brood af zeg maar :P ) maar nu kan ik het echt waarderen met een eitje (yummiee) of een beetje pindakaas.

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 6:38

Oh ja met pindakaas is echt lekker! I love you Dat doe ik wel eens als ik heel erg veel zin heb in wat ongezonds. Dan heb ik toch een beetje het idee te snacken. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:49

Shisha schreef:Oh ja met pindakaas is echt lekker! I love you Dat doe ik wel eens als ik heel erg veel zin heb in wat ongezonds. Dan heb ik toch een beetje het idee te snacken. :P

Pindakaas is een gezonde keuze hoor! Zit vol met onverzadigde vetten (waar we meestal te weinig van binnen krijgen). Je kunt wel beter Pindakaas gewoon of met stukjes noot kiezen ipv extra creamy ofzo :P

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 6:53

Punk'd schreef:
Shisha schreef:Oh ja met pindakaas is echt lekker! I love you Dat doe ik wel eens als ik heel erg veel zin heb in wat ongezonds. Dan heb ik toch een beetje het idee te snacken. :P

Pindakaas is een gezonde keuze hoor! Zit vol met onverzadigde vetten (waar we meestal te weinig van binnen krijgen). Je kunt wel beter Pindakaas gewoon of met stukjes noot kiezen ipv extra creamy ofzo :P

Ja ik weet het maar ik heb het idee dat ik aan het snacken ben omdat het zo lekker is. En zo is mijn zin in chips en koekjes ook weg! Wink
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:59

Shisha schreef:
Punk'd schreef:

Ja ik weet het maar ik heb het idee dat ik aan het snacken ben omdat het zo lekker is. En zo is mijn zin in chips en koekjes ook weg! Wink

Ooh op die manier! Dat is wel slim hee.. haha dat ga ik ook proberen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 7:08

Punk'd schreef:
Shisha schreef:
Punk'd schreef:

Ooh op die manier! Dat is wel slim hee.. haha dat ga ik ook proberen Laughing

Het werkt heel goed tegen de lekkere trek haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Geluk di 12 jul 2011 - 8:16

Mag ik hier ook meeschrijven? Ik wil geen vijf kilo kwijt, ik denk dat drie kilo wel een mooi streven is, maar aangezien jullie al begonnen zijn kunnen we ook net doen of ik er al twee kwijt ben en ik er nu nog maar drie hoef Wink

Ik ben in ieder geval sinds een paar dagen wat gezonder aan het eten en ik trek zometeen nog even mijn hardloopschoenen aan om nog even een rondje te hollen smile

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Atelier Madame di 12 jul 2011 - 9:17

Hihi goed bezig punkd! Mooi weer een doel verder gesteld!

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: