Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 19 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver vr 29 jul 2011 - 22:39

Hmmm jammer Jerry, sterkte in ieder geval, en ach dan ga je nu even "met mate" bunkeren en naar deze week er weer volledig tegenaan smile Is dat geen optie?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha za 30 jul 2011 - 0:01

Helaas niet geslaagd bij de blokker en de action. Ik heb ook nog bij de praxis gekeken maar daar hadden ze echt alleen maar ijzeren rolmaten. Van de week dan toch maar even in de stad kijken, daar zit een grotere blokker.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry za 30 jul 2011 - 0:04

FryskeFlinter schreef:Hmmm jammer Jerry, sterkte in ieder geval, en ach dan ga je nu even "met mate" bunkeren en naar deze week er weer volledig tegenaan smile Is dat geen optie?

Dat is ook het plan smile Weet dat ik in m'n stopweek altijd wel wat vocht vasthoud, dus de vakantie-kilo is niet helemaal eerlijk een kilo. Ga nu niet op de weegschaal staan, even een weekje bewust eten en lekker sporten en dan volgend weekend maar weer eens kijken wat er op de weegschaal gebeurt Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver za 30 jul 2011 - 0:58

Shisha schreef:Helaas niet geslaagd bij de blokker en de action. Ik heb ook nog bij de praxis gekeken maar daar hadden ze echt alleen maar ijzeren rolmaten. Van de week dan toch maar even in de stad kijken, daar zit een grotere blokker.

En de Hema dan? Of heb je die niet in de buurt?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver za 30 jul 2011 - 0:58

Jerry schreef:
FryskeFlinter schreef:Hmmm jammer Jerry, sterkte in ieder geval, en ach dan ga je nu even "met mate" bunkeren en naar deze week er weer volledig tegenaan smile Is dat geen optie?

Dat is ook het plan smile Weet dat ik in m'n stopweek altijd wel wat vocht vasthoud, dus de vakantie-kilo is niet helemaal eerlijk een kilo. Ga nu niet op de weegschaal staan, even een weekje bewust eten en lekker sporten en dan volgend weekend maar weer eens kijken wat er op de weegschaal gebeurt Wink

Hehe oké smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha za 30 jul 2011 - 1:01

FryskeFlinter schreef:
Shisha schreef:Helaas niet geslaagd bij de blokker en de action. Ik heb ook nog bij de praxis gekeken maar daar hadden ze echt alleen maar ijzeren rolmaten. Van de week dan toch maar even in de stad kijken, daar zit een grotere blokker.

En de Hema dan? Of heb je die niet in de buurt?

De dichtstbijzijnde zit in de stad maar ik moet van de week toch in de stad zijn dus dan ga ik gelijk even kijken. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel za 30 jul 2011 - 1:34

ik heb net een meetlint gekocht bij de hema!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel za 30 jul 2011 - 2:01

Ik heb ook mijn maten opgemeten, ik ben echt breed! Woo ik heb zo geen taille! Nouja heb ik iniedergeval een goed doel Wink

Taille: 70
Heupen 91
Heupen+ Billen 93
Buik: 78
Bovenbeen: 51

Zo daar zit dus nog genoeg werk Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Nala za 30 jul 2011 - 7:15

Ik heb gisteren mijn maten ook eens opgemeten:

Armen: 28 (mijn armen zijn echt dik geworden tov enkele jaren terug)
Heupen/billen: 93
Bovenbenen: 59 (gemeten op het breedste punt)
Borsten: 91 (hopelijk gaat hier niets vanaf :P )
Taille: 78 (samen met armen heeft hier zich het meeste vet opgestapeld).

Ben al 0,5 kg afgevallen op een paar dagen! Helaas zonet weer een kleine vreetbui gehad, maar dat zullen we maar even door de vingers zien laughcry
Was vanmiddag mijn kamer aan het opruimen en zag een weeglijstje van 2007, toen woog ik 57,3 en vond ik mezelf blijkbaar nog te dik! Nu weeg ik 61,5 dus nu weeg ik 4 kg meer!!
Mijn vriend is trouwens op 4 maanden tijd 13 kg afgevallen (hij was al niet echt dik, maar vet zat op zijn buik, ondertussen heeft hij een echte sixpack gekregen :-) ), puur door te sporten en niet meer te snoepen (soms eens een uitzondering). Avondeten heeft hij gewoon gelaten zoals altijd. Sporten alleen hielp bij hem niet, pas toen hij echt consequent stopte met snacken vlogen de kilo's er als een gek af. Waarom kan ik daar niet consequent in zijn? Sad
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel za 30 jul 2011 - 22:55

Hoooi,

We zijn dus allemaal goed aan het meten dus. Ben benieuwd of we binnenkort veel verschil kunnen melden.
Ik ga NU naar de sportschool, het werd weer eens tijd en ik heb toch geen motivatie en discipline om aan mijn scriptie te gaan dus.. En dan daarna even een kwartiertje onder de zonnebank. Makes me feel goooood smile

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha za 30 jul 2011 - 23:03

Ik heb toch maar even een ijzeren meetlint gepakt zodat ik een beetje een indicatie heb.

Armen: 27 cm.
Borsten: 84 cm.
Taile: 65 cm.
Heupen: 88 cm.
Dijen: 57 cm.
Bovenbenen middenstuk: 50 cm.
Kuiten: 40 cm.
Enkels: 24cm.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Geluk zo 31 jul 2011 - 1:44

Hier gaat het niet fantastisch, ik ben vrijdag uiteten geweest (Thais, het kan volgens mij slechter?) en ik heb geen wijn en dessert genomen, maar spa rood en koffie, maar het was wel erg veel eten en ik had ook al buiten de deur geluncht die dag, met het meest calorierijke broodje ooit.. Neutral Gisteren heb ik op mijn werk warme chocolademelk, een krentenbol én acht paaseitjes gehad in mijn koffiepauze, en dat terwijl ik eigenlijk groene thee met een broodje appelstroop had willen nemen, ai. Verder heb ik voor het slapengaan twee plakken (volkoren) ontbijtkoek met pindakaas gehad - als ik geen chocolade en chips in huis heb brouw ik zelf calorierijke hapjes met wat er wél is, haha, maar best wel slecht natuurlijk.

Vandaag gaat het iets beter, maar ik heb wel erg veel honger en dat terwijl ik niet eens zo veel doe.
Ik ben pas sinds 12.30 uit bed en ik heb al een bakje viergranenmuesli met optimel vanilleyoghurt gehad, een plak ontbijtkoek met pindakaas en drie volkoren crackers met kipfilet - en dat in twee uur en een kwartier he, heb bovendien nog steeds erge honger.

Ik ga zo maar even hardlopen om mijn zinnen te verzetten denk ik.. Rolling Eyes

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 2:29

Ik heb net getennist (of is dat nou met een d?) en het ging eindelijk wat beter haha.. Ik ben gewoon geen tennister maar ik vind het leuk om met mijn vriend gewoon balletjes over te slaan en het op die manier en via youtube filmpjes te leren.

Zometeen ga ik even een cracker met pindakaas eten en vanavond een zelfgemaakte pizza met een speltbodem. (tomaatjes, rundertartaar, beetje mozarella en pesto) jummie Very Happy

Morgen er weer hard tegenaan (een nieuwe week en nieuwe kansen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 31 jul 2011 - 2:33

Ik zit nu ook aan een cracker met pindakaas haha! Heerlijk! :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 31 jul 2011 - 2:38

Ik heb net crackers met avocado en komkommer gehad! Lekkerrrr
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:15

Ik heb vandag 1,5 uur gefietst. Heb mn enkel een beetje bezeerd bij het hardlopen gister. Ik heb vandaag 3 waldkorn beschuitjes met avocado op, 1 bakje magere yoghurt met cornflakes en heel veel water.

Morgen, woensdag en vrijdag heb ik tijd ingeruimd om te hardlopen na werk. Dinsdag en donderdag ga ik uit eten met vriendinnen, dat wordt de ultieme test!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:28

Wat eten jullie zoal als avond eten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 31 jul 2011 - 3:32

Zilvervlies rijst/ Volkoren pasta/ Couscous/ Risotto/ Wraps/ Aardappels met veel Groente en kruiden en vaak noten. Ik eet verder weinig vlees, en als ik vlees eet vaak mager vlees.

Vanavond eet ik waarschijnlijk Couscous met wortel, paprika, ui, verse koriander en chorizo.

Gister heb ik volkoren pasta met ui, cherrytomaat, champignons, aubergine, pijnboompitjes, cashewnootjes en een sausje van tomatenblokjes met knoflook en provencaalse kruiden op.
Verder deze week nog aardappeltjes in schil uit de oven met een vegetarische burger en sperzieboontjes.
En een dag een prutje van allerlei groenten met kip in een volkoren pitabroodje met een beetje chilisaus.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:34

Heel vaak brocolli en verse spinazie.

Verder eet ik vaak zelf gekruide kip en heel veel witvis en 1x per week zalm. Qua vlees veel mager vlees zoals steak tartaar, biefstuk of magere grillburgers. Ik koop zelf nooit varkensvlees.. (eet het alleen als ik bijv. bij kenissen eet o.i.d).

Ik eet echt heel veel groente (meestal 400/450 gram). Ik eet geen aardappelen als ik zoveel groente eet.

Als ik wel koolhydraten bij mij avondeten neem dan is het meestal een volkorenpasta met tonijn en verse tomaat en kruiden. Of een Indian Curry met zilvervliesrijst.. (en kokosmelk). En in deze gerechten varieer ik dan een beetje. Maar ik eet eigenlijk nooit aardappels (kies qua koolhydraten meer voor rijst en pasta omdat ik ergens heb gelezen dat dat nog net een tikkel gezonder is voor je :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:44

Drinken jullie nog wel alcohol of dat ook helemaal niet meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:51

Ik drink echt 1x in het half jaar (en dan meestal 4 glazen wijn of mixdrankjes).

Bij het eten drink ik nooit wijn.. Of het moet een luxediner zijn of kerst o.i.d. :P Maar dan hou ik het bij 1 wijntje anders ben ik al bijna teut omdat ik bijna nooit drink Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 31 jul 2011 - 3:52

Ja hoor! Ik ben ook niet op een dieet, ik probeer gewoon een gezonde lifestyle aan te houden met goed eten en sporten maar daar horen ook echt wel af en toe alcohol en lekkere dingen in hoor.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:53

Lekkere dingen zeker haha..

Ik vind ook wel dat je gewoon af en toe alcohol kan drinken hoor. Maar ik persoonlijk hoef het niet zo nodig dus dan is de keuze makkelijk gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 31 jul 2011 - 3:55

Ik drink ook alleen op feestjes of in de kroeg en af en toe een glaasje rode wijn bij het eten of op het terras. Dus alcohol zorgt zeker niet voor de kilo's bij mij.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 31 jul 2011 - 3:56

Wijn drink ik nog wel maar wel minder. Eerder dronk ik bijna ieder weekend wel een fles leeg en nu misschien 1x per maand.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 19 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum