Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 17 van 37 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 17 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 27 jul 2011 - 21:11

Welk weer Punk'd :P Het is hardstikke lekker buiten! Nouja geen zon maar wel flink warm. Bummer, ik zit de hele dag weer binnen :S. Ik woog vanochtend 54.4 dus ik ga heel langzaam weer naar beneden smile

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 17 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 27 jul 2011 - 21:14

FryskeFlinter schreef:Ja, dat kan, maar ben je nu weer extreem veel zwaarder? Of maar een beetje? Aah lekker, en dat sporten ging ook lekker? Of toch ook weer een beetje zwaar?
Ik ga nu ook maar even wegen, ik vergeet het de laatste tijd. En zal wss nu ook wel zwaarder zijn, zit nu ook in de feestweek Sad

Ongeveer een halve kilo dus eigenlijk is het bijna niets :P het was niet dat ik mn broeken niet meer dicht kon doen ofzo, maar de weegschaal stond gewoon eventjes net de verkeerde kant op
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 21:14

Good luck met hardlopen!Very Happy

En hier schijnt het zonnetje volop Cool

Ik woog vanmorgen 73,7, dus eindelijk van die 75 af.
Voordat iedereen gaat schrikken ik ben een lange dame 1.79 en op die manier is 70 mijn streef Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:17

hmz haha hier is het mistigachtig en er zitten druppels/condense op de raam..

Ik ga even mijn lenzen inzetten dan word ik altijd al wakkerder :P

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 27 jul 2011 - 21:17

Het is hier heerlijk weer nu! Als ik vrij was zou ik gaan hardlopen :P Ben na mijn vakantie al wel weer aan het sporten, maar heb nog niet hardgelopen, wil ik na het weekend weer mee gaan beginnen Very Happy Weeg nu 74,3 (gisteravond) en wil ook heel graag weer naar de 70 (of liefst iets daaronder). Ben ook 1.79m trouwens.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame wo 27 jul 2011 - 21:17

Punk'd schreef:hmz haha hier is het mistigachtig en er zitten druppels/condense op de raam..

Ik ga even mijn lenzen inzetten dan word ik altijd al wakkerder :P
ook in Brabant? nerd
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Geluk wo 27 jul 2011 - 21:19

Ik heb me al eens eerder gemeld in dit topic, maar toen belandde ik ineens in een zeer drukke periode, dus had ik even geen tijd om heel erg bij mijn eetpatroon stil te staan, maar ik moet zeggen: de schade is beperkt gebleven, op af en toe een stressreepje chocolade na dan Wink

Ik heb gisteravond hardgelopen en ik ga nu ontbijten met yoghurt, muesli en een kiwi - vind ik helemaal niet zo lekker, maar het moet, de weegschaal gaf vanochtend alweer +0,5 kilo aan :-(

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Lavendel wo 27 jul 2011 - 21:20

Nou ik weet niet waar jij je bevind in Nijmegen maar hier is het warm! Mar idd nog geen zon Sad
Ik ben trouwens maar 1.58 dus vandaar dat ik 50 wil wegen. Niet dat jullie dus denken dat ik dus al extreem dun ben smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Geluk wo 27 jul 2011 - 21:21

Hier is het trouwens ook prachtig weer, heb heel erg veel zin om hard te lopen, maar ik moet helaas nog heel veel doen, deadline om 13u. Jammer, want voel me heel energiek, ik had anders echt een flink rondje kunnen rennen denk ik!

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:23

Lavendel schreef:Nou ik weet niet waar jij je bevind in Nijmegen maar hier is het warm! Mar idd nog geen zon Sad
Ik ben trouwens maar 1.58 dus vandaar dat ik 50 wil wegen. Niet dat jullie dus denken dat ik dus al extreem dun ben smile

haha ik bevind mijzelf naast het goffertstadion richting Jonkerbosch :P

Gast
Gast

Bericht  Geluk wo 27 jul 2011 - 21:23

Lavendel schreef:Nou ik weet niet waar jij je bevind in Nijmegen maar hier is het warm! Mar idd nog geen zon Sad

Hoeveel weeg je nu, Lavendel? Ik wil ook vijftig kilo wegen en ik ben bijna net zo groot als jij. Het liefst weeg ik 48 kilo, maar die droom laat ik maar varen denk ik, het is gewoon niet realistisch om hetzelfde lichaam als op mijn 15e te willen hebben laughcry

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:24

Geluk schreef:Hier is het trouwens ook prachtig weer, heb heel erg veel zin om hard te lopen, maar ik moet helaas nog heel veel doen, deadline om 13u. Jammer, want voel me heel energiek, ik had anders echt een flink rondje kunnen rennen denk ik!

Ga je toch strakjes! of vanavond even..

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 27 jul 2011 - 21:26

Ik weeg nu 54.4. En ik zou misschien ook wel lichter willen zijn maar ik zit al zo lang op dit gewicht dat ik kan niet echt inschatten hoe 50 kilo (of minder) er uitziet. Dus misschien ben ik met 52 al wel tevreden of met 48 pas; geen idee dus. Hoe zwaar ben jij?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame wo 27 jul 2011 - 21:27

vandaag mn enalaatste dag op mn stage dus heb getrakteerd op chocolademuffins, zooo lekker angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame wo 27 jul 2011 - 21:28

Overigens weeg ik nu dus rond de 68.5, op 178.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 21:29

En wat is jou streef gewicht AM? Ik ben jaloerssssss Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame wo 27 jul 2011 - 21:32

Mijn eerste streefgewicht is nu 67 kilo en uiteindleijk wil ik naar de 65 kilo toe. Maar vooral meer spieren kweken ipv zo slap zijn :p.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one wo 27 jul 2011 - 21:35

Hier gaat het weer redelijk. De hele week goed gegeten en geen rare dingen gedaan. GIsteren avond geen zin om te koken maar ben voor een healty fastfood gegaan. Bzzy in Nijmegen en daar heb ik aardappeltjes met bloemkool en gehaktballetjes gehaald. Plus een hoop paprika en wat er super lekker bij is zijn de cashewnoten.
Vandaag heb ik een eetdate met iemand die ik leuk vind, dus als er wijn op tafel komt doe ik gewoon mee. Wilde eigenlijk alleen in het weekend iets van alcohol drinken, maar dat doe ik dan nu vanavond maar. Ben toch teveel een levensgenieter.
Sporten heb ik niet meer gedaan sinds zaterdag, tenminste de fitness heb ik niet meer opgezocht. Wilde dinsdag gaan, maar ik had te weinig gegeten om na het werk te gaan fitnessen. Gisteren wel een wedstrijd gespeeld ( tennis) maar dat is toch lang niet zo intensief. Waarschijnlijk ga ik volgende week weer een keer richting de fitness. Beetje afhankelijk van mijn tennisschema volgende week ( ook een toernooi).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:44

Inderdaad am, strak zijn vind ik ook belangrijk.. Die laag vet moet er gewoon af.

foto is huge!
http://us.123rf.com/400wm/400/400/masta4650/masta46500908/masta4650090800013/5443094-athletic-woman-working-out-on-track.jpg

Deze vrouw zit gewoon echt strak in haar vel.

Ik zal nooit petite worden want ik heb nou eenmaal brede schouders.. maar wil er wel zo weinig mogelijk vet overheen hebben :P

M'n uiteindelijke steef is trouwens 56/57 kg en 18% vet

M'n eerstvolgende streef is 59kg en 22% vet.

Dit blijf ik fantastisch vinden (die 18%) alles eronder BRRRR lelijk!! haha

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 17 Female-body-fat-percentage-pictures

Sorry voor mijn fotospam hoor, maar ik moet altijd een duidelijk beeld voor ogen hebben waar ik naar toe kan streven :P

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 27 jul 2011 - 21:47

Hehe, en aan je foto van gister te zien en je opmerking erbij, dacht ik dus dat je naar dat onderste deel wou werken nerd Maar die bovenste is mooi, moet ook niet TE worden. Hopelijk lukt het mij ook ooit... Rolling Eyes

Maar zou jij niet hardlopen? *geeft schop onder de kont* Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel wo 27 jul 2011 - 21:48

Oeh 18% is nice!
Nog 2 weken scriptie en dan ben ik toch afgestudeerd en op zoek naar een baan, dus dan heb ik tijd zat en kan ik heel veel sporten en aan zo'n body werken. Never gonna happen natuurlijk maar een beetje strakker is ook leuk :-)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:53

haha lavendel dat moet je niet zeggen!! Gewoon zeggen ik ga mijn best doen en zie wel waar het schip strand :P

Nu ben ik weg hardlopen!!! tot zo haha

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 27 jul 2011 - 22:08

hoe lang ben je punkd?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 22:29

zo ik ben dood..

26 minuutjes hardgelopen.. Kon gewoon niet meer haha.

Laatste stuk nog wel even gesprint :P (voor zover je het dat nog kon noemen haha).

Ik ben 1.72 trouwens.

En nu eten!! (heb helemaal geen honger meer Suspect ) Maar ga toch maar eitjes koken haha.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 27 jul 2011 - 22:32

ik heb nog wel een lekkere chocolademuffin voor je over (met stukjes witte en pure chocola erdoorheen angel )
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 37 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: