Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 10 van 37 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 23 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:39

Ik ben vandaag begonnen met Sonja Bakker, met het eerste weekmenu. Ik hoop het goed vol te kunnen houden, ik MOET van mezelf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 3 jul 2011 - 23:19

Goed Storm!
ik hoop dat je het volhoudt! Wat staat er vandaag op het menu?

Ik hoor hier zo vaak mensen zeggen dat het een crashmenu is.. Maar het is toch echt 3 maaltijden en 3 tussendoortjes? Dat is toch normaal lijkt me. En de porties zijn geloof ik ook niet zo heel erg klein? Ik heb het nog nooit gedaan hoor maar ik heb die weekmenu's wel eens gelezen en het lijkt me best prima. Als ik soms naar vriendinnen of andere mensen in mijn omgeving kijken, die eten echt niet meer en zijn prima gezond en sporten veel etc.

Anyway, veel succes!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame zo 3 jul 2011 - 23:36

Het gaat vooral om de samenstelling van je voeding denk ik persoonlijk. Een crashdieet is bijv het 40 punten dieet, het 10 dagen dieet etc. Je eet allerlei rare voedingscombinaties waardoor je onvoldoende voedingsstoffen van alles binnenkrijgt.

Als je gewoon een lijstje hebt a la:
o: kwark, 1 fruit, wat vezels
t: fruit/rijstwafel
l: 2 boterham mager beleg
td: fruit/komkommer etc
d: aard, groente, vlees
t: je toetje, extra fruit, gekookt eitje etc
Lijkt het mij dat je gewoon een keurig eetschema hebt. Zeker wanneer je normale porties eet!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 3 jul 2011 - 23:44

Ja dat lijkt mij ook, maar dit lijstje wat jij opnoemt dat zit toch ongeveer in Sonja Bakker dacht ik? Nouja zoiets eet ik zelf ook en ik voel me er prima bij.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:46

Bij Sonja krijg je te weinig calorieën binnen, zeker als je er ook nog bij sport, wat ze aanraad. Het is niets meer en niets minder dan een crash dieet en iedereen die ik ken die SB heeft gedaan, kwam daarna gewoon weer aan.

Je kan best haar recepten gebruiken, maar ik zou nooit haar volledige dieet gaan volgen. Een dieet is nooit blijvend, je moet gezonder leren eten (en meer sporten) en niet minder, dan blijven de kilo's er ook af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame zo 3 jul 2011 - 23:51

Fauve schreef:Bij Sonja krijg je te weinig calorieën binnen, zeker als je er ook nog bij sport, wat ze aanraad. Het is niets meer en niets minder dan een crash dieet en iedereen die ik ken die SB heeft gedaan, kwam daarna gewoon weer aan.

Je kan best haar recepten gebruiken, maar ik zou nooit haar volledige dieet gaan volgen. Een dieet is nooit blijvend, je moet gezonder leren eten (en meer sporten) en niet minder, dan blijven de kilo's er ook af.

Maaar wat nou als je gewoon in een korte periode zoveel mogelijk wil verliezen en daarna je wel meer gaat eten, en gezond, en blijft sporten? Want ik zit nu qua dieet gemiddeld op +- 1300 calorien. Dit wil ik nadat ik mn kilos kwijt ben gaan opvoeren naar ongeveer 1700 per dag tot uiteindelijk 2000. Wel wil ik er gewoon naast blijven sporten. Is het dan niet zo dat je lichaam, als je dit langzaam opbouwt, hier ook gewoon aan gaat wennen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:57

Maar wat is "in een korte periode zoveel mogelijk verliezen"? Dat lijkt me al geen goede insteek. Ik wil dat ook hoor, geloof me. Als ik er in een maand 10 kilo afkrijg zonder iets te doen zou ik staan te juichen, maar gezond is het niet. De indicaties variëren van 1 kilo per 2 weken tot 1 kilo per week geloof ik. Maar goed, je kunt het wel doen hoor, en er zullen vast mensen zijn bij wie dat eraf blijft, maar het zijn er niet veel. De gezondste manier om af te vallen is langzaam, omdat het er dan gewoon eerder afblijft. Jojoën is echt ontzettend ongezond, er zijn onderzoekers die zeggen dat je beter wat dikker kunt zijn dan kunt jojoën. Er is niets mis met afvallen en ik snap ook de gedachte heel goed dat het allemaal snel moet (echt, dat heb ik zelf ook) maar het lukt gewoon heel erg weinig mensen. Als je langzaam afvalt, goed beweegt en "wat" (!) minder eet, dan zal het er niet snel meer aankomen daarna. Je hoeft ook geen jaar te doen over vijf kilo, maar te snel is gewoon niet goed. Oh en trouwens, als je ineens heel weinig gaat eten gaat je lichaam in de spaarmodus en dan val je dus ook op den duur niets meer af (na de eerste kilo's vocht en spiermassa).

Er zijn trouwens wel uitzonderingen waar crashdiëten wel nodig zijn hoor, maar ik denk dat niemand hier 180 kilo weegt en meer dan de helft van haar lichaamsgewicht kwijt moet.

Hm en nu ga ik maar eens "practicen wat ik preach" want ik stuurde vanochtend nog een gefrustreerd smsje naar mijn vriend dat er nog steeds niks af was laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 4 jul 2011 - 0:07

'in korte tijd zoveel mogelijk afvallen'
nja stel je gaat trouwen en je moet nog 5 kilo eraf voor je trouwjurk te passen, je gaat over een paar weken op dieet, je bent wedstrijd roeier en de boot moet zo licht mogelijk zijn. Etc. Dat kunnen wel redenen zijn waarom je écht snel gewicht wil en moet verliezen.

Ik ben me er zeker bewust van dat jo-jo en slecht is. Maar het punt wat ik en ook lavendel (denk ik) maken, is dat 'iets minder' eten soms al snel leidt tot een inname van vrij weinig calorien. Iig als je je houdt aan je groente, fruit, koolhydraten e.d. per dag, zit je gewoon niet zo heel snel op 1500 calorien. En als je daarnaast ook nog is actief gaat sporten val je gewoon best wel snel af.

Je leest overigens verschillende dingen wat goed is om af te vallen per week, doorgaans ongeveer 500 gram tot 1 kilo idd.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 0:11

Atelier Madame schreef:'in korte tijd zoveel mogelijk afvallen'
nja stel je gaat trouwen en je moet nog 5 kilo eraf voor je trouwjurk te passen, je gaat over een paar weken op dieet, je bent wedstrijd roeier en de boot moet zo licht mogelijk zijn. Etc. Dat kunnen wel redenen zijn waarom je écht snel gewicht wil en moet verliezen.

Ik ben me er zeker bewust van dat jo-jo en slecht is. Maar het punt wat ik en ook lavendel (denk ik) maken, is dat 'iets minder' eten soms al snel leidt tot een inname van vrij weinig calorien. Iig als je je houdt aan je groente, fruit, koolhydraten e.d. per dag, zit je gewoon niet zo heel snel op 1500 calorien. En als je daarnaast ook nog is actief gaat sporten val je gewoon best wel snel af.

Je leest overigens verschillende dingen wat goed is om af te vallen per week, doorgaans ongeveer 500 gram tot 1 kilo idd.

Ja maar die dingen die jij noemt zijn wel uitzonderingen, niet "ja er moet eigenlijk wel vijf kilo af maar jaaaa...". Trouwens, of je moet ineens over een maand gaan trouwen, dat kun je normaal ook prima plannen lijkt me.

Oh maar dat punt snap ik wel. Het gaat me meer om de voedingsstoffen en de energie etc. Sonja is bijvoorbeeld fan van de ontbijtkoek en de eierkoek, nou ja daar zit ontzettend veel suiker in en het doet niks voor je energielevel. Zeker als je sport kan je beter een banaan nemen. Ik ben gewoon niet zo'n fan van commerciële diëten van 1 persoon, maar dat heb ik al vaker gezegd hier (ik ben ook niet zo van Amber of Dr. Frank oid). Ik geloof niet dat 1 persoon de waarheid in pacht heeft, dus als ik iets van Sonja zou volgen, zou dat meer ter inspiratie zijn van avondmaaltijden bijvoorbeeld, dan dat ik haar dieet enorm strak ga volgen. Edit: ik eet ook weleens een stukje ontbijtkoek of een eierkoek, het is niet dat ik dat voer van de duivel vind ofzo haha, maar je snapt me vast wel)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel ma 4 jul 2011 - 0:14

Ja het was bij mij meer een oprechte vraag waarom het nou eigenlijk een crashdieet is met 3 maaltijden + 3 tussendoortjes. Zit het hem dan in de grote van de porties? Te weinig avondeten oid? Want idd als je echt gezond eet met fruit, groenten volkorenproducten dan kom je niet heel erg snel aan 2000 calorieeen. En toch, als ik in mijn omgeving kijk, ik heb echt vriendinnen die dat al jaaaaren eten en echt een gewoon normaal gewicht hebben en sporten en absoluut niet met afvallen oid bezig zijn.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, als je alleen gezond eet is 2000 calorieen best heel erg veel. Sommige producten zijn gewoon veel voedsamer en ik geloof niet altijd dat je alleen naar het aantal calorieen moet kijken.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 0:19

Ik geloof er wel in dat je altijd minimaal je BMR moet eten. Dat is de hoeveelheid die je lichaam nodig heeft om zichzelf te redden. (aansturing van organen, hersenen, de energie die je lichaam nodig heeft om zeg maar je lichaam te laten werken). Daar ga ik dus nooit onder zitten want dat vind ik echt ongezond.

Hier staan een aantal goede calculators.
http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php

Verder blijf je op gewicht als je op je onderhoud eet (en als je daar 300 gram onder gaat zitten val je meestal wel af in combinatie met sport). Het is wel belangrijk om daarna weer op je onderhoud te gaan eten anders krijg je lichaam standaart 'te weinig' binnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 0:22

Lavendel schreef:Ja het was bij mij meer een oprechte vraag waarom het nou eigenlijk een crashdieet is met 3 maaltijden + 3 tussendoortjes. Zit het hem dan in de grote van de porties? Te weinig avondeten oid? Want idd als je echt gezond eet met fruit, groenten volkorenproducten dan kom je niet heel erg snel aan 2000 calorieeen. En toch, als ik in mijn omgeving kijk, ik heb echt vriendinnen die dat al jaaaaren eten en echt een gewoon normaal gewicht hebben en sporten en absoluut niet met afvallen oid bezig zijn.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, als je alleen gezond eet is 2000 calorieen best heel erg veel. Sommige producten zijn gewoon veel voedsamer en ik geloof niet altijd dat je alleen naar het aantal calorieen moet kijken.

Ja maar dat kan toch ook gewoon aan hun bouw en metabolisme liggen? Ik heb genoeg vriendinnen die alles wat ze tegenkomen in de koelkast in hun mond stoppen, en geen gram aankomen. Tja, dat zit gewoon in je dan.

Ik lees trouwens op diverse sites dat het SB dieet ervanuit gaat dat je minder dan 1000 calorieën per dag (sommigen hebben het zelfs over 800) moet eten en dat is echt gewoon te weinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel ma 4 jul 2011 - 0:29

Nee dat is idd veel te weinig. Nogmaals ik weet ook niet wat er eigenlijk inzit aan calorieen bij SB maar gezien wat je eet (3 maaltijden/3 (soms slechte) tussendoortjes) ging ik ervan uit dat het veel meer is. Maar goed ik ben eigenlijk totaal niet van de dieeten. Ik weet prima hoe het moet en wat gezond is.


En ik zal mijn BMR even uitrekenen. Edit: ik kom op 1791. Dit is met lichte activiteit 1-3 keer pw sporten. Dit lijkt me voor iemand van mijn lengte (1.58) wel redelijk idd.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 0:59

Lavendel schreef:Nee dat is idd veel te weinig. Nogmaals ik weet ook niet wat er eigenlijk inzit aan calorieen bij SB maar gezien wat je eet (3 maaltijden/3 (soms slechte) tussendoortjes) ging ik ervan uit dat het veel meer is. Maar goed ik ben eigenlijk totaal niet van de dieeten. Ik weet prima hoe het moet en wat gezond is.


En ik zal mijn BMR even uitrekenen. Edit: ik kom op 1791. Dit is met lichte activiteit 1-3 keer pw sporten. Dit lijkt me voor iemand van mijn lengte (1.58) wel redelijk idd.

Het eerste tabelletje is je BMR ik denk dat die lager is dan je nu aangeeft. Die 1791 is waarschijnlijk je onderhoud (omdat je aangeeft dat je daar al je activiteitsniveau hebt moeten aangeven). Als je +/- 300 Kcal onder die 1791 gaat zitten val je verantwoord af. (mits je een goede verdeling eiwitten/koolhydraten/vetten hebt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:04

Mijn BMR is 1409

Mijn onderhoud is 1973 (als ik deze hoeveelheid Kcal blijf eten, blijf ik op gewicht). Als ik hier 300 Kcal onder ga zitten val ik af mits de verhoudingen qua eiwit/kh en vet goed zijn.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 21osebt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel ma 4 jul 2011 - 1:05

Ja mijn BMR was iets van 1200 nogwat. Dus rond de 1500 is het beste om te eten om af te vallen. Ahaaa! Nu nog even uitzoeken hoeveel dat dus precies is.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 4 jul 2011 - 1:09

Punk'd schreef:
Lavendel schreef:Nee dat is idd veel te weinig. Nogmaals ik weet ook niet wat er eigenlijk inzit aan calorieen bij SB maar gezien wat je eet (3 maaltijden/3 (soms slechte) tussendoortjes) ging ik ervan uit dat het veel meer is. Maar goed ik ben eigenlijk totaal niet van de dieeten. Ik weet prima hoe het moet en wat gezond is.


En ik zal mijn BMR even uitrekenen. Edit: ik kom op 1791. Dit is met lichte activiteit 1-3 keer pw sporten. Dit lijkt me voor iemand van mijn lengte (1.58) wel redelijk idd.

Het eerste tabelletje is je BMR ik denk dat die lager is dan je nu aangeeft. Die 1791 is waarschijnlijk je onderhoud (omdat je aangeeft dat je daar al je activiteitsniveau hebt moeten aangeven). Als je +/- 300 Kcal onder die 1791 gaat zitten val je verantwoord af. (mits je een goede verdeling eiwitten/koolhydraten/vetten hebt)

Oke Dus dan kijk ik voor mezelf
-Kom ik uit op ongeveer 2000 calorien per dag (175-71 kilo), maar mijn lichaamsbeweging varieert behoorlijk, de ene week zit ik alleen maar op kantoor, de andere week loop ik bij wijze van 4 keer hard.
-Oftewel dan kom ik vervolgens uit op +- 1600 calorien die ik op een dag moet eten om verantwoord af te vallen.
Dus dan ben ik eigenlijk net te weinig aan het eten :P

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:20

Atelier Madame schreef:
Punk'd schreef:
Lavendel schreef:Nee dat is idd veel te weinig. Nogmaals ik weet ook niet wat er eigenlijk inzit aan calorieen bij SB maar gezien wat je eet (3 maaltijden/3 (soms slechte) tussendoortjes) ging ik ervan uit dat het veel meer is. Maar goed ik ben eigenlijk totaal niet van de dieeten. Ik weet prima hoe het moet en wat gezond is.


En ik zal mijn BMR even uitrekenen. Edit: ik kom op 1791. Dit is met lichte activiteit 1-3 keer pw sporten. Dit lijkt me voor iemand van mijn lengte (1.58) wel redelijk idd.

Het eerste tabelletje is je BMR ik denk dat die lager is dan je nu aangeeft. Die 1791 is waarschijnlijk je onderhoud (omdat je aangeeft dat je daar al je activiteitsniveau hebt moeten aangeven). Als je +/- 300 Kcal onder die 1791 gaat zitten val je verantwoord af. (mits je een goede verdeling eiwitten/koolhydraten/vetten hebt)

Oke Dus dan kijk ik voor mezelf
-Kom ik uit op ongeveer 2000 calorien per dag (175-71 kilo), maar mijn lichaamsbeweging varieert behoorlijk, de ene week zit ik alleen maar op kantoor, de andere week loop ik bij wijze van 4 keer hard.
-Oftewel dan kom ik vervolgens uit op +- 1600 calorien die ik op een dag moet eten om verantwoord af te vallen.
Dus dan ben ik eigenlijk net te weinig aan het eten :P


Ik zou dan gewoon het niveau nemen van 1-3x per week.. Tenmiste ik doe dat ook en ik sport stiekem wel 4/5x per week maar 2x daarvan is tennis en dan heb ik niet echt het gevoel dat ik mezelf sta af te peigeren hahaha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 4 jul 2011 - 2:48

Oh wat ben ik goed bezig, we hadden bosche bollen op het werk, en ik heb maar een halve genomen angel terwijl ze echt suuuuuuuuuper lekker zijn (van de lekkerste baker van d.en Bo.sch!)
en aanvulling ik heb m me natuurlijk lekker laten smaken Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 5:56

Fauve schreef:Bij Sonja krijg je te weinig calorieën binnen, zeker als je er ook nog bij sport, wat ze aanraad. Het is niets meer en niets minder dan een crash dieet en iedereen die ik ken die SB heeft gedaan, kwam daarna gewoon weer aan.

Je kan best haar recepten gebruiken, maar ik zou nooit haar volledige dieet gaan volgen. Een dieet is nooit blijvend, je moet gezonder leren eten (en meer sporten) en niet minder, dan blijven de kilo's er ook af.

Ben ik helemaal met je eens. En het is ook nog eens zo ongezond als wat, wat ze voorschrijft te eten. Lightkaas, eierkoeken, ontbijtkoek, andere lightproducten. Je kunt veel gezondere dingen eten, een eierkoek is geen gezond tussendoortje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame di 5 jul 2011 - 21:49

dames hoe gaat het bij jullie? Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 6 jul 2011 - 21:38

Zo jij bent goed bezig AM!

Hier gaat het redelijk. Mijn vriend had als verrassing gister tompoezen meegenomen omdat we gaan trouwen. Niet zo gezond dus vandaag maar weer flink aan de slag!
Ik ga zo sporten en wil mij daar gaan wegen. Als het goed is geeft die weegschaal ook het verpercentage aan dus ik ben benieuwd.
Verder moet ik deze week 6 dagen werken dus ik heb niet zoveel tijd om te sporten. Maar wel iedere dag op de fiets (50 min fietsen) dus dan krijg ik nog aardig wat beweging.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame do 7 jul 2011 - 1:31

Ik snap er soms echt helemaal niets van he :p. Gisteren was ik sochtends bijna 70 (dus zeg maar 70,3), vanochtend tikte ie bijna de 71 aan. Terwijl ik gisteren heel streng ben geweest, en heel erg veel beweging heb gehad! Andere dagen zondig ik af en toe met een koekje/snoepje/veel koolhydraten en dan is er niets aan de hand :shock:. Maar ja aan de andere kant, in 2,5 week nu wel 3 cm heupomvang kwijt, taille was nog niets vanaf. Gisteravond echt suuuper lekker gesport: fatattack (combi van cardio en kracht, les van een uur). En nu heb ik me toch spierpijn.

Dit weekend wordt overigens een heftige beproeving: vrijdagavond stappen (wijntjes!), zaterdagavond bbq en zondagmiddag verjaardagsfeest van mn vriend. En volgende week nog een festival van 5 dagen. Ik ben zo blij dat ik nog een paar weken heb voordat ik in bikini moet op vakantie :P.

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 1:37

Dat heb ik ook vaak AM, dat schommelen in gewicht, irritant he! Eigenlijk moet je je ook wekelijks wegen maar daar houd ik me nooit aan Embarassed Hier is er 0,9 kilo af sinds zondag (toen ben ik begonnen), maar ik durf nog niet te hopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 1:41

@ AM, op vocht heb je verder geen invloed. Daarom is het echt beter om gewoon 1x per week te wegen :P (straks ga je jezelf nog gek zitten maken joh Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 10 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 37 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 23 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum