Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 8 van 37 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 22 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 23:19

Mijn doel is om deze week 6 dagen te bewegen.

Maandag: Krachttraining (1 uur) daarna 10 min hardlopen
Dinsdag: Tennis indoor (1 uur)
Woensdag: Bodypump (1 uur)
Donderdag: Rust
Vrijdag: Krachttraining (1 uur) daarna 10 min hardlopen
Zaterdag: Hardlopen (45 minuten)
Zondag: Tennis indoor (1 uur)


Whoopp haha ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 28 jun 2011 - 3:15

Zoo Punk'd! Fanatiekeling! Very Happy

Mijn dag was gister echt dramatisch! Ik had totaal geen honger door het warme weer...

O: 2 volkoren crackers met kaas.
L: Kwark/yoghurt met een banaan.
A: 2 bruine boterhammen met philadelphia.
T: plakje ontbijtkoek.
En ik had van de week een bakje kersen meegenomen voor in de nachtdienst maar die waren nu dus al beschimmeld.

Wel veel gedronken. Paar koppen thee, paar glazen water en een half glas cola.
En de weegschaal gaf gister 58.4kg aan dus toch iets meer dan een halve kilo eraf.

Qua beweging heb ik niet zoveel gedaan. We zijn wel druk in de tuin geweest en hebben zware dingen naar de parkeerplaats gesleept voor het grofvuil. En ik heb in de nachtdienst nog even wat armoefeningen gedaan met de gewichtjes.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon di 28 jun 2011 - 6:58

ooohhh hellllluuupppp ik snak naar iets lekkers Sad....
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Tiana di 28 jun 2011 - 6:59

papilon schreef:ooohhh hellllluuupppp ik snak naar iets lekkers Sad....
Kop thee zetten? Helpt bij mij vaak. Anders een stuk fruit eten of een bakje yoghurt/kwark?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 28 jun 2011 - 6:59

Gezonde dingen kunnen ook heel erg lekker zijn! Ik zit nu aan de pruimen! angel Heerlijk!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon di 28 jun 2011 - 7:49

thanks lady's het is een gekookt eitje geworden...al is het gevoel niet 100% over... IK GEEF ER NIET AAN TOE :affraid:
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 28 jun 2011 - 8:00

Heel goed! Ik wou eigenlijk nog even kinecten voordat ik naar het werk ga maar ik ben een beetje lui... silent
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  CCC di 28 jun 2011 - 8:04

Mooi dat ik mee kan schrijven!

Ik houd de weightwatchers een beetje aan als richtlijn. Ik ben 6 jaar geleden hier 30 kilo mee afgevallen, en nu is er door een blessure vorig jaar 7 kilo aangekomen.. Ik wil die het liefst eraf krijgen door gezond te eten en te sporten...

Ik heb vandaag redelijk gezond gegeten, op een paar blokjes chocolade na, maar heb wel een half uur gefietst en een uur gezwommen vandaag... Zwemmen was echt lekker, dus dat ga ik weer helemaal oppakken!

Ow en ik reken meer qua centimeters, op de Ă©Ă©n of andere manier kom ik altijd mega veel aan in het begin en daarna val ik pas af qua kilo's. Dit heeft natuurlijk te maken met spiermassa wat zwaarder is dan vet...Maar soms best frustrerend..

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame di 28 jun 2011 - 8:15

pff Ik baal, de laatste dagen wil de weegschaal maar niet naar beneden, denk dat Ik vocht vasthou met de warmte ofzo.. bah
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon di 28 jun 2011 - 20:45

das indd frustrerend madame...

bij mij gaat het goed... gister lekker van het warme weer genoten bij het water met de hondjes en er ook lekker ingedoken hahaha.... dus toch wat beweging extra gehad... vandaag even gewogen en jippiiiiieee weer meer dan een halve kilo kwijt... nog ff en er zijn er al 2 vanaf.. gaat best snel toch.. even kijken of ik vandaag nog ergens een plekje kan vinden om een beetje te sporten... maar zo eerst een belangrijk gesprek voor een klusje van 3 maanden.. dus nu lekker aan mijn beschuitjes en mijn glaasje water en thee... Very Happy

succes weer vandaag dames...
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 29 jun 2011 - 5:46

Hoe gaat het bij jullie vandaag?

Madame: Balen zeg! Maar gewoon volhouden! Ooit moet die wijzer omlaag gaan!
Chococupcake: Welkom! Gezellig dat je mee komt schrijven!
Paplilon: Jeej een halve kilo eraf! cheers Mooi zo!

Ik heb net ook weer een extra motivatie gevonden. Ik ben hier in huis aan het opruimen en dozen aan het uitpakken en ik kwam de vakantiefoto's van 2 jaar geleden tegen. Daar was ik nog zo'n 5 kilo lichter dan nu en toen was ik toch wel erg tevreden.
Verder kwam ik nog een koffer tegen met (spijker)broeken van 2-3 jaar geleden. Even aan geprobeerd maar bij de heupen kreeg ik ze niet verder omhoog. Dus het doel is om daar weer in te passen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 29 jun 2011 - 6:28

@shisha: hier ook precies dezelfde motivatie Very Happy Ik wil ook weer graag een broek passen van een paar jaar geleden. Ik kreeg m ook niet over mn heupen heen, dus met die 5 kilo eraf moet dat wel lukken!

Vanochtend stond de weegschaal weer netjes op 73.3, die ik vorige week vrijdag ook woog, nu dus precies een kilo afgevallen in een week. Vandaag ook nog eens lekker weinig koolhydraten gegeten (leve gebakken eieren) dus hopen dat volgende week de weegschaal op 72 staat!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 29 jun 2011 - 6:39

Trouwens voor de koolhydraten/calorien tellers onder ons: eetmeter.voedingscentrum.nl
hele handige site om je eetdagboek op bij te houden!! Dan zie je ook meteen hoeveel je van elke voedingsstof binnen krijgt, en geven ze je advies op welke manier je dit nog beter binnen kunt krijgen.

@Punkd: ik vroeg me af he over dat koolhydraat eten, ik probeer nu mn ontbijt koolhydraatvrij eten (dus of eieren bakken of yoghurt/kwark) en eet dan smiddags wat brood en savonds aardappelen pasta of rijst (in beperkte mate), is dat ongeveer de bedoeling van jouw dieet?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 29 jun 2011 - 6:43

Ik zit nu aan een gebakken eitje en een rauwkostsalade! Very Happy

Ik kwam trouwens nog een handige site tegen van het voegingscentrum. De eetmeter.
Deze is een stuk uitgebreider dan de caloriechecker en laat ook zien uit hoeveel % alles bestaat wat je die dag eet. (eiwitten, vetten, koolhydraten) maar ook of je te veel/weinig zout, calcium, vitamines etc binnen krijgt!

http://eetmeter.voedingscentrum.nl/aanmelden/stap-1
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 29 jun 2011 - 6:58

Hello,

Ben ik ook weer eens. Ik ben nog steeds gezond aan het eten en bewuste keuzes aan het maken (nee, niet de AH bewuste keuzes, maar echte Wink). Net ook nog een uur gefitnesst. Qua gewicht veranderd er alleen nog niet veel, maar ik ga gewoon door!

Punk'd zou je een voorbeeldje kunnen plaatsen van een gemiddelde dag qua eten?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 29 jun 2011 - 7:21

Atelier Madame schreef:Trouwens voor de koolhydraten/calorien tellers onder ons: eetmeter.voedingscentrum.nl
hele handige site om je eetdagboek op bij te houden!! Dan zie je ook meteen hoeveel je van elke voedingsstof binnen krijgt, en geven ze je advies op welke manier je dit nog beter binnen kunt krijgen.

Haha dat zeiden we dus bijna tegelijkertijd! Very Happy Maar echt een ideale site!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 8:52

Lavendel schreef:Hello,

Ben ik ook weer eens. Ik ben nog steeds gezond aan het eten en bewuste keuzes aan het maken (nee, niet de AH bewuste keuzes, maar echte Wink). Net ook nog een uur gefitnesst. Qua gewicht veranderd er alleen nog niet veel, maar ik ga gewoon door!

Punk'd zou je een voorbeeldje kunnen plaatsen van een gemiddelde dag qua eten?

Zal hem morgen posten. Mijn vriend wil nu graag computeren (ik heb er al de hele dag achter gezeten haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 29 jun 2011 - 9:43

oehh net zo lekker hardgelopen, eerst een kwartier achter elkaar gerend en daarna nog 2x 5 minuten. Al beloning mezelf net lekker knackerbrod met smeerkaas en een bakje kersen gegeven Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 29 jun 2011 - 10:37

Ik heb net ook even lekker gesport op de kinect! Ik barst nu van de energie hahaha!

Ook wel goed gegeten vandaag. Ik moet alleen nog zorgen voor iets meer eiwitten.

O: 2 krentenbollen met halvarine. Kopje koffie.
T: 2 Kopjes groene thee en een half glaasje cola.
L: Bruine boterham met 2 gebakken eieren. Rauwkostsalade met een klein beetje yoghurtdressing.
T: 2 kopjes groene thee. Eierkoek.
Nu net: Een stuk meloen en een glaasje wijn.
En ik neem straks nog een schaaltje kwark met aardbeien.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 29 jun 2011 - 18:54

Geen avondeten shisha?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 29 jun 2011 - 19:57

Ja dat vroeg ik me gisteren ook al af, eet je geen avondeten idd?

Ik schrok trouwens wel van mijn calorieinname op een dag, ik eet grofweg ongeveer 1200 calorien op een dag, volgens mij is dit best wel weinig of niet? :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one wo 29 jun 2011 - 20:09

Even op internet gegoogled en daar adviseren ze 2000 per dag ( voor een vrouw) en als je wilt afvallen of 250 meer verbranden ( door sport) of 250 minder in te nemen

Ik heb vanmorgen de weegschaal weer eens begroet. Helaas was ik er al bang voor. Er is weer wat aan. Maar ik weet ook hoe het komt. Vorige week heel triets nieuws gehoord over mijn zus en hun ongeboren kind. Waardoor ik even totaal niet bezig ben geweest met afvallen. Vandaag wil ik de draad weer een beetje oppakken. Ik ga er nog niet vol voor, want ik weet niet hoe ik me ga voelen met alles wat er aan het gebeuren is.

Als ontbijt heb ik in elk geval twee sneetjes brood op met kaas en pindakaas
Als tussendoor eet ik wat kwark met mango en honing, dat heb ik ook als lunch. Ik had geen zin om iets te maken vanmorgen.
Als ik thuiskom pak ik weer een boterhammetje en vanavond de chinees van gisteren die ik ga opwarmen.
Plus even een uurtje tennissen vandaag en dan is de dag weer voorbij.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 29 jun 2011 - 20:26

Maar 250 calorien minder, dan val je echt heel erg langzaam af zeg. Het klinkt mss stom, maar op dit moment wil ik gewoon snel resultaat zien! Ik ben het afgelopen jaar een kilo of 8 aangekomen, hiervan wil ik er nu dus 5 afhebben in ongeveer 6 weken. 800 gram afvallen per week is heel goed mogelijk als ik alle afslanksites moet geloven :P. Ik ben gewoon eventjes idealistisch Very Happy. Ben ontzettend actief aan het sporten en heb mn eetgedrag ook goed aangepast smile.

Als ik deze site mag geloven:
http://www.lekker-in-je-vel.nl/artikelen/calorieen_tellen_bijhouden.html

Moet ik met mijn lengte, leeftijd en gewicht ongeveer 1567 calorien minimaal per dag eten, tel daarbij nog 30% bovenop vanwege mijn beweging, dan kom je ongeveer op 2000 calorien inderdaad. Per kilo die je af wilt vallen, moet je 9000 calorien minder innemen heb ik wel eens gehoord. Dus gemiddeld 1000 calorien per dag moet ik dan minder innemen wil ik afvallen. Dus daarvan eet ik er ongeveer 750 op een dag minder, en ik sport ongeveer 1,5 uur per week waarbij ik ook nog eens 1000 calorien verbrand.

Nou op papier klinkt het allemaal heel aannemelijk Very Happy Maar goed als ik die 70 kilo maar bereik voor mn vakantie, dan ben ik al heeel erg blij!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 29 jun 2011 - 20:31

Wat naar Sillyone! Was ze al ver?

Over de calorieen. Er is hier geloof ik al wel eens eerder een discussie over geweest. Er waren toen meerdere meiden, en ik geloof daar wel in, die argumenteerden dat 2000 niet per se voor iedereen nodig is. Je kunt veel minder calorieen eten, maar met gezond voedsel, omdat het veel meer voedingswaarden bevat is het alsnog voldoende.

Als ik naar mezelf zou kijken, ik eet bijna nooit 2000 calorieen maar wat ik eet zit wel vol met goede vezels en vitaminen. Ik eet best natuurlijk, en veel groenten, fruit, goede vetten en geen suiker ed. Hier zit ik veel sneller vol van dan dat ik bv 1500 calorieen zou eten aan slecht voedsel. Ik bedoel, kijk maar hoe veel calorieen een zak chips bevatten? En heb je daar genoeg aan voor de hele dag?

Ik geloof er dus totaal niet in dat je echt 2000 calorieen moet eten. Ik ben dus meer van mening dat je niet altijd naar calorieen moet kijken maar dat het veel belangrijker is welke producten je eet.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one wo 29 jun 2011 - 20:39

@ Lavendel, 21 weken en het kind is zeer gehandicapt of niet eens levensvatbaar, dus ze breken de zwangerschap af.

@ AM: het beste is eigenlijk om 500 gram per week af te vallen. Meer is de kans op een jojo-effect.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 8 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 37 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 22 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum