Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 7 van 37 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  luenca vr 24 jun 2011 - 19:47

Jen_ schreef:
shygirl87 schreef:
Jen_ schreef:
Storm schreef:Mijn eetlijstje van vandaag:


O: bruine boterham met jonge kaas
L: magere yoghurt met aardbeien, glas halfvolle melk
T: crackers met nutella
A: Broodje subway (wel gezond!)
T: Plakjes komkommer met een glas halvolle melk

Mag ik wat zeggen? Kaas is heel vet. De melk kun je beter ook weglaten. Melk is voor kafljes, niet voor mensen. Melk heeft de eigenschap om te laten groeien. Aangezien wij allang uitgegroeid zijn, groei je in de breedte. De crackers zou ik ook vervangen door iets anders. Bijvoorbeeld crackers op basis van roggetarwe. En iets anders erop. Een gekookt eitje, of hummus.

En je mag best wat meer eten hoor! Het moet wel leuk blijven, en vol te houden zijn!

jen, ik wil niet vervelend zijn, vind je heel aardig. maar melk voor kalfjes? ik weet waar je het vandaan haalt maar heb t nagevraagd bij huisarts en dietiste en het is echt onzin. ik drink 2 glazen melk per dag bij mijn gezonde levensstyl en ik val nog steeds af. zolang je niet teveel melk drinkt en het is gewoon magere of halfvolle is dat helemaal niet verkeerd. melk is ook goed voor je botten, mits je teveel van drinkt krijg je botontkalking maar daarom max 1 of 2 glazen per dag. en je hebt gelijk kaas is erg vet, 30 plus kaas is een goeie vervanging! en brood vervangen voor crackers is ook goed. zitten ook minder koolhydraten in.

Ik vind je niet vervelend, en fijn dat je me aardig vindt.
Ja melk is voor kalfjes. Dat de dokter 't zegt, of de diëtiste, zegt voor mij niks. Kijk maar eens naar het 'ik kies bewust' logo wat de overheid op etenswaren plakt. Slaat nergens op, vaak zijn het ongezonde dingen ook! Wij zijn een van de weinigen in Nederland, die na de 'zoogtijd' hardnekkig melk blijven drinken. Kalk kun je ook uit andere dingen halen. Echt, het is niet voor volwassenen bedoelt, niet zoals wij het consumeren in Nederland.

en waarom zou een dietiste geen gelijk hebben en zon schrijfster uit een boek wel? tis maar net waar je in gelooft...nee de ik kies bewust logo's in de sm kloppen niet, maar dat betekent niet dat melk slecht is ;-) ik kies bewust is ook meer bedoeld als vervanging zoals iemand zei hier. net als dat je bij de ah kunt kiezen uit bewuste keuze en gezonde keuze. dan is gezonde keuze wel weer beter dan de bewuste...
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon vr 24 jun 2011 - 20:01

ik heb een super site gevonden om mijn koolhydraten te berekenen... zo kan ik tussendoor toch wat eten wat ik lekker vind zoals beschuit met muisjes haha en zien dat dat reuze meevalt.... als ik maar niet teveel koolhydraten binnenkrijg

http://www.cz.nl/diabetes-koolhydratenteller

je kunt er veel eten vinden maar ook bij elkaar op tellen zodat je weet wat je kan gaan eten die dag Very Happy

oik vandaag ga ik dus goed aan de gang en tellen :S ik ben begonnen met een glas water voor het eten, schijnt erg goed te zijn en heb er nu ook een bij m'n ontbijt.. plus mijn grote kop groene thee met honing jammm...en twee volkeren beschuitjes met muisjes.. dum niet een hele dikke laag erover... en alles samen bereked is dat 33gr. koolhydraten in mijn ochtendontbijtje... na netjes toch dacht ik zo... beter dan een kom cruesli of mijn 4 sneeen brood haha... en dadelijk gaan we aan een flinke wandeling.. met poging tot misschien een klein beetje joggen met mijn kleine mannetje de beagle... van min een 30 min...


go for it girls...

en alvast super bedankt voor alle goede raad... de melkproducten gaan ook minderen na 1 glas of 1 kommetje op een dag... toppie Laughing
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 24 jun 2011 - 21:42

Morning! Iedereen een goede avond gehad gister? Bij mij ging het goed, niet meer wezen stappen maar lekker voor de tv blijven hangen met mn vriendinnen. De rose'tjes die ze aan het drinken waren heb ik overgeslagen. Verder hebben we een gezonde couscous maaltijd gegeten (echt een lekker recept trouwens; couscous met wortel, paprika, bosui, verse koriander en chorizo) en heb ik me met de snacks beperkt tot 2 blokjes pure chocolade en 2 handjes chips.

Nu zit ik aan 2 volkorenboterhammen met een miniplakje oude kaas (die moest nog op) en een kop groene thee. Vanmiddag een bakje kwark met muesli en een kiwi. Vanmiddag waarschijnlijk hardlopen. Ik heb me nieuwe schoenen aan laten meten mij de run2day en ik heb een nieuwe sportoutfit dus nu moet ik wel Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon vr 24 jun 2011 - 22:26

ik las ergens (weet niet meer van wie) over de dat diegene rond de 100 a 120 koolhydraten per dag eet... een vrouw heeft rond de 5 a 7 gram nodig per kio, dus dit lijkt me niet gezond... ik dacht whaa ik eet nog te veel.. maar als je zo weinig binnen wilt krijgen kun je nauwelijks eten lijkt me...???

ma ben lekker wezen joggen en wandelen (moet het echt opbouwen) 10 min gejogd... en 15 gelopen... straks denk ik nog een zumba lesje... vanavond ofzo... Very Happy
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame vr 24 jun 2011 - 22:52

gisteren had ik savonds met een vriendin afgesproken, en had niet doorgegeven dat ik aan de lijn doe. Duss ik heb wel een beetje gezondigd: eerst couscoussalade met makreel. Nou is dat natuurlijk wel gezond die vette vis en roebakgroenten, alleen de couscous zit relatief veel in, maar ach dat maakte niet zoveel uit. Het toetje daarentgen: filodeeg icm slagroom, suiker, druiven, sinaasappeldresing e.d. was iets vetter, en daar heb ik er nog 2 van op ook angel. Maar het leukste; vanochtend toen ik op de weegschaal stond, was ik alsnog niet aangekomen maar zelfs een ons afgevallen Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:00

@ Papilon,

De eiwitten en het onverzadigde vet is belangrijker.

Eet 2 gram eiwitten per dag per kg lichaamsgewicht
Eet (tussen de 1 en 1.5) gram onverzadigd vet per dag per kg lichaamsgewicht. Ik zet het op 1.2
Vul de rest aan met Koolhydraten.

Mijn behoefte per dag (1970 Kcal) als je wilt afvallen kun je daar het beste 300 Kcal onder gaan zitten. (1670)

Ik weeg ongeveer 60 kg

2x60=120 gram eiwitten per dag levert 480 Kcal
1.2x60=72 gram vetten per dag levert 684 Kcal

De rest uit koolhydraten halen, bij mijn lichaamsgewicht komt dat neer op 125 gram (125x4=500 Kcal)

Totaal Kcal 1628.

Als ik tussen de 5 en 7 gram koolhydraten zou eten zou mij dat tussen de 1200 en 1680 Kcal aan energie leveren.. 1680 is het totaal wat ik per dag moet eten! Dus dat zou ik dan alleen al door mij koolhydraatinname binnen krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon vr 24 jun 2011 - 23:14

Punk'd schreef:@ Papilon,

De eiwitten en het onverzadigde vet is belangrijker.

Eet 2 gram eiwitten per dag per kg lichaamsgewicht
Eet (tussen de 1 en 1.5) gram onverzadigd vet per dag per kg lichaamsgewicht. Ik zet het op 1.2
Vul de rest aan met Koolhydraten.

Mijn behoefte per dag (1970 Kcal) als je wilt afvallen kun je daar het beste 300 Kcal onder gaan zitten. (1670)

Ik weeg ongeveer 60 kg

2x60=120 gram eiwitten per dag levert 480 Kcal
1.2x60=72 gram vetten per dag levert 684 Kcal

De rest uit koolhydraten halen, bij mijn lichaamsgewicht komt dat neer op 125 gram (125x4=500 Kcal)

Totaal Kcal 1628.

Als ik tussen de 5 en 7 gram koolhydraten zou eten zou mij dat tussen de 1200 en 1680 Kcal aan energie leveren.. 1680 is het totaal wat ik per dag moet eten! Dus dat zou ik dan alleen al door mij koolhydraatinname binnen krijgen.

sjonge da word me allemaal te ingewikkeld hoor hahahaha dan ben je alles aan het tellen... en wegen en meten.. das toch niet meer te doen... ik ga gewoon minderen met eten.. op de koolhydraten letten.. en uiteraard alleen gezonde vetten.. dus geen friet ,fast food en chips etc. nou eet ik da ook bijna nooit... ik denk als ik minder koolhydraten eet.. meer beweeg en vooral wat minder grote porties eet al heel wat kwijt kan raken.. hoop ik ten minste.. want wat jij allemaal doet da houd ik zoiezo niet vol.. de hele dag rekenen en na alles omkijken..

nu moet ik zeggen.. ben ook echt niet goed in rekenen hahaha
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:20

Haha dat kan ik begrijpen hoor.

Ik ben er 1 dag goed voor gaan zitten en heb een weekschema in elkaar gedraait waarbij ik alles heb uitgerekend. Die hangt op mijn koelkast (met onder aan eventuele vervangers omdat ik niet iedere week precies hetzelfde wil eten).

Ik wil echt heel erg graag mijn vetpercentage verlagen en sport daarom ook zoveel (3x per week kracht en 2x per week cardio/tennis/hardlopen). Nu wil ik dus echt niets laten liggen, ook niet qua eten.. Zoveel mogelijk resultaat boeken in een half jaar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon za 25 jun 2011 - 0:43

Punk'd schreef:Haha dat kan ik begrijpen hoor.

Ik ben er 1 dag goed voor gaan zitten en heb een weekschema in elkaar gedraait waarbij ik alles heb uitgerekend. Die hangt op mijn koelkast (met onder aan eventuele vervangers omdat ik niet iedere week precies hetzelfde wil eten).

Ik wil echt heel erg graag mijn vetpercentage verlagen en sport daarom ook zoveel (3x per week kracht en 2x per week cardio/tennis/hardlopen). Nu wil ik dus echt niets laten liggen, ook niet qua eten.. Zoveel mogelijk resultaat boeken in een half jaar :P

vind het wel echt knap van je... maar merk nu ook wel nu ik aan het rekenen ben met de koolhydraten dat ik ook niet veel meer eet dan 120 hahaha.. best grappig dacht dat ik daar wel bovenuit zou komen... Very Happy wil oo echt resultaat.. dus hoop dat ik het dit keer echt voor elkaar krijg.. gelukkig goede motivatie door er hier ook over te kunnen praten Laughing
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:31

En hoe gaat het met jullie dames? Punk'd en Bobbie, hoe is het bij jullie?

Hier gaat het best goed. Ik ontbijt 's ochtends nog steeds met een bruine boterham met kaas maar ik heb niet het idee dat het ongezond is. Tussendoor neem ik fruit, magere yoghurt of een handje noten. Gister heb ik gebakken aardappels gemaakt met een heerlijke makreelsalade, makreel is ook gezond toch? De gebakken aardappels minder natuurlijk maar we lusten allebei geen gekookte aardappels.
Gisteravond wel een beetje gezondigd, ik heb stokbrood gegeten met paturain.

Ook doe ik buikspieroefeningen elke avond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon za 25 jun 2011 - 22:43

Storm schreef:En hoe gaat het met jullie dames? Punk'd en Bobbie, hoe is het bij jullie?

Hier gaat het best goed. Ik ontbijt 's ochtends nog steeds met een bruine boterham met kaas maar ik heb niet het idee dat het ongezond is. Tussendoor neem ik fruit, magere yoghurt of een handje noten. Gister heb ik gebakken aardappels gemaakt met een heerlijke makreelsalade, makreel is ook gezond toch? De gebakken aardappels minder natuurlijk maar we lusten allebei geen gekookte aardappels.
Gisteravond wel een beetje gezondigd, ik heb stokbrood gegeten met paturain.

Ook doe ik buikspieroefeningen elke avond.

volgens mij is alle vis gezond toch... de een heeft mischien iets meer calorien en koolhydraten dan de ander... ma na mijn idee zit er vaak niet veel in... ach en een keertje een beetje zondige.. de ene dag krijg je meer binnen dan de andere dag dus als je een dag je heel weinig hebt kun je best een keer zondige door een stokbroodje of aardappeltjes te eten toch...

hier gaat het goed maja eigenlijk pas dag 2 da ik zo streng aan het kijken ben na wat ik eet... ik heb vanmorgen schaaltje yoghurt met aardbeien op.. nou daar zit echt bijna niks in.. drink veel water en groene thee.. en ben al lekker een uurtje met de hond wezen fietsen Very Happy net een manderijntje op en denk dat ik straks lekker een sneetje brood doe roosteren mmmm... vanavond word het een helder kippensoepje wat erbij weet ik nog niet.. maar kwam er wel op uit dat ik als ik het zo doe nog geen 100 koolhydraten binnen krijg.. dus mag nog wel wat extra Very Happy lekker iets erbij zoeken hihihi... voelt goed als je er onder zit en je dus nog wat meer mag..

fijne dag vandaag en good luck
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 1:12

@ Papilon, dat vind ik ook.

Gisterenavond heb ik op een verjaardag een stukje appelkruimeltaart op en wat chippies.. Echt heerlijk haha. Had wel de rest van mijn dag erop aangepast.

Zat wel iets hoger (140) maar dat is te verwaarlozen vind ik voor een dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame zo 26 jun 2011 - 5:31

Ik heb vandaag 70 km gefietst met vriendlief, net dus eventjew s wat chips op en vanaaf eten we lekker chickenwongs met gebakken aardappelen, moet kunnen na al die beweging :d
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 26 jun 2011 - 5:40

AD: 70km gefietst!? Goed bezig hoor! En af en toe een beetje lekker eten mag natuurlijk ook wel.

Bij mij gaat het eigenlijk wel goed ondanks de nachtdiensten. We hebben nu op het werk wat gewichten liggen (ik denk voor de bewoners, fysio) dus ik heb vannacht op een rustig moment wat arm oefeningen gedaan. Very Happy En het was redelijk druk dus ik heb veel gelopen.
Qua eten gister:

O: Magere kwark met aardbeien.
L: Ik noem het altijd prutje. Tomaten, tomatenpuree, ui, knoflook, paprika, broccoli, bloemkool en een beetje ketjap en kruiden in de wokpan en dan met wat rijst. Heerlijk!
T: Een volkoren eierkoek.
En in de nachtdienst heb ik nog 2 bruine boterhammen met philadelphia, een handje kersen en een mandarijn gegeten.

Qua drinken heb ik 2 kopjes koffie op en verder iets van 6 koppen (groene) thee. En 2 glazen water.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame zo 26 jun 2011 - 6:56

haha ja, 70 kilometer! We hadden zin in een tochtje, en gingen richting familie voor een kopje thee, maar goed toen moesten we nog terug, helaas paar keer verkeerd gereden dus denk dat we de 70 wel hebben aangetikt.

En mijn eetlijstje voor vandaag:

o: gebakkeneitje met kaas en kwark met cruesli
l: 2 pistoletjes met kaas en smeerkaas, later nog 1 tosti
t: half pistoletje, biertje en een banaan
d: chickenwings, gebakkenaardappeltjes en brocoli met kaas
t: half bakje chips en klein stukje chocola

Wel wat meer gegeten dat normaal qua calorieen, maar goed zet daar 4 uur fietsen tegenover dan valt het wel weer mee Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one zo 26 jun 2011 - 18:34

Nou gisteren was voor mij een slechte dag, maar op zich niks aangekomen.
O: bak havermout
t: mars
L: toen stond ik te tennissen vandaar de mars
T: bier, bier, bier en bier
A: Turkse pizza ( om half 10).

Het was een lange dag met veel hangen op het tennispark. Ik moest zelf tennissen, maar ik was binnen een uurtje klaar. Dus qua beweging niet veel gehad. Vandaag ga ik weer meer opletten, maar ik weet nu ook dat afvallen niet mijn eerste prioriteit is. Dus super goed zal het niet gaan.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 26 jun 2011 - 18:58

Silly: Ik heb ook wel eens een slechte dag hoor. Gewoon de volgende dag weer goed verder gaan en dan maakt het ook niet zoveel uit!

Ik ga mij vandaag als ik wakker ben weer eens wegen. Ik ben benieuwd! smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  CCC zo 26 jun 2011 - 22:31

Heey meiden,

Mag ik hier meeschrijven? Ik heb een tijdje meegeschreven in de weightwatchers topic, maar die loopt niet meer zo goed... Ik heb nog 10 weken en dan ga ik op vakantie, mijn doel is in die 10 weken zoveel mogelijk lichaamsbeweging te doen en gezond te eten zodat ik strakker word. Wel eet ik zo nu en dan nog weleens iets lekkers, anders houd ik het gewoon niet vol...


CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame zo 26 jun 2011 - 22:47

Natuurlijk mag je meeschrijven Very Happy Iedereen is welkom!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon ma 27 jun 2011 - 1:52

chococupcake schreef:Heey meiden,

Mag ik hier meeschrijven? Ik heb een tijdje meegeschreven in de weightwatchers topic, maar die loopt niet meer zo goed... Ik heb nog 10 weken en dan ga ik op vakantie, mijn doel is in die 10 weken zoveel mogelijk lichaamsbeweging te doen en gezond te eten zodat ik strakker word. Wel eet ik zo nu en dan nog weleens iets lekkers, anders houd ik het gewoon niet vol...


sure.. go for it girl....


nou meiden.. hier gaat het nog goed Very Happy ben al een kilo kwijt.. zal wel vocht zijn maar toch.. voelt goed... vanmorgen lekker wezen harlopen.. nadat mijn nageltjes weer mooigemaakt werden (moet ook gebeuren)... en bevalt me goed kleinere proties te eten.. al is het soms slopend dan kan ik alleen maar denken mmmm wat zullen we dadelijk eens pakken hihihihi... ma vanmorgen 2 beschuitjes met aardbeien... jammm en een mandarijntje tussendoor.. vanmiddag 2 gekookte eitjes en een kippen boulionetje op... dadelijk weer een tussendoortje en vanavond word het vis met brocolli en rouwkost... gaat goed hiero.. zit steeds onder de 120 koolhydraten en beweeg goed dus toppie...

good luck meiden deze zonnige dag...
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 27 jun 2011 - 1:55

Haha goed bezig papilon Very Happy Ik ga vanavond bbqen met mn vriend, ga zelf spiesjes maken van kipfilet (lekker mager) en eet 1 hamburger, aardappels poffen en een paar stukjes stokbrood. Zal allemaal wel meevallen uiteindelijk met de calorien :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 4:22

Goed bezig weer allemaal!! Wink

Ik ben vanmorgen op mijn eigen weegschaal gaan staan (eigenlijk wil ik alleen die van de sportschool aanhouden maar daar mag ik maar 1x per 6 weken op haha.. dus thuis doe ik het ook af en toe).. En ik ben 400 gram kwijt afgelopen week.

Ben echt zo benieuwd als ik 11 juli bij fitness op de weegschaal 'mag' of mijn vetpercentage dan gedaald is na 6 weken ontzettend hard bikkelen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon ma 27 jun 2011 - 22:20

oehhh spannend punk'd .... goed bezig...


na ik ga ook goed.. gister een bbq gehad hahaha geen stokbrood op alleen sla en een karbonade met een klein drupje knoflooksaus voor de smaak en roerbakgroente van de bbq hihihihi... en een klein ribje van de spare rib whaaaaa trots op mezelf... gaat dus echt goed hier..

daarbij ben ik vanmorgen alweer lekker wezen hardlopen.. heb bakke met energie ma kan het niet kwijt.. :S nu zou ik vanavond werken in etten-leur maar aangezien ik in uden woon en dat een dik uur is rijden en niet weet hoe het met dit weer af gaat lopen ga ik het risico maar niet lopen dat ik vanavond niet meer terug kan... Cry baal er echt enorm van... want had nou juist zin om ff lekker te werken.. maja tis niet anders.nu maar hopen dat het niet voor niets is geweest dat ik heb afgezegd...

vanavond als troost maar eens een heeeeerlijk visje bakken :P

papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one ma 27 jun 2011 - 22:28

Jammer van het werk Papilon.

Ik ben vanaf vandaag de draad weer ene beetje aan het oppakken. Ga straks lekker soep eten uit eigen keuken en vanavond denk ik een salade of brood. Ik heb niet echt zin om te koken en ik zit ook te wachten op een telefoontje wat je niet wilt hebben.
Gisteren lekker aan de barbecue gezetten en daarbij gezorgd voor een lekkere salade erbij. Sausjes doe ik niet bij een barbecue. Dat vind ik niet eens lekker haha.
Ga wel zorgen dat ik vandaag voldoende ga drinken, maar daar moet ik toch eens mee gaan beginnen denk ik.


silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 27 jun 2011 - 22:31

Ik ga vanavond aan de makreel Cool lekker met couscous erbij!

Gisteren hield ik volgens mij echt heel erg veel vocht vast, want de weegschaal gaf niet heel erg mee. Wel gebbqt maar gecompenseerd door hard te lopen en niet teveel te eten.

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 7 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 37 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum