Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hardloop topic ---> SPORT topic

+23
Caramba
Silver
Lien
lyke
Lilypie
NoorA
Chocoholic
Le Chat Noir
Sterre
Gigi_
Japie
Julia
Dikkie Dik
Cow
Jerry
Zeester
Dennenappel
Mysterious
IndianRose
Loes263
Pancake
Suus
_DoI
27 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 21:25

FryskeFlinter schreef:
Jip83 schreef:
Wat voor racefiets heb je gekocht?

Ik heb hem niet gekocht, ik kon hem met een praatje lenen voor 10,- bij een racefietszaak. Omdat ik eerst wil weten hoe het is. En anders zonde zou zijn als ik alles gekocht zou hebben... En het toch niets voor mij is. Maar iedereen die hem nu gezien heeft zegt, aaah das een bekend merk... en mij zegt het helemaal niets :P
Een Koga Miyata. als ik het nu goed typ. Maar nu even domme vraag, kleren heb ik nog niet, begin ik pas aan als het wat is... Wat kan ik nu het beste aandoen? Rolling Eyes Ik wil zometeen te racen, ikd acht een legging met een korte broek erover...

Ohja dat is waar ook, je had m nog niet gekocht. Ik weet alleen niet of je na 1 keer al weet of het iets voor je is....
Heb je een Lidl in de buurt? Haal daar anders nog even voor 10 euro een fietsbroek. Met de blote bips erin. Denk een legging met korte broek dat dat aan alle kanten gaat schuren. Als die fietsbroek niet lukt; alleen de legging, niet ook nog een korte broek aan!
En een helm op...

En Koga Miyata is inderdaad een bekend merk! Heb je een foto? En welke groepen zitten er op? (Kun je lezen op de bladen voor of op de derrailleur)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver vr 8 apr 2011 - 21:30

Niet hier in de buurt, wel in de buurt van mijn school. Dus gewoon een legging aan. Het gaat meer om de houding, het fietsen opzich weet ik wel, ik heb ook een crossfiets, (die was net wat te klein) hehe, jij wil een foto en alles erop weten... juist... :P Ik kijk daar straks even naar. Die fietsbroek redt ik vandaag niet denk ik.... Maar alleen een legging, lijkt dat niet raar? Rolling Eyes

Een helm is verplicht? Want het is puur uittesten.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 21:33

Uh...alle (wielren) fietsers die ik ken dragen strakke fietsbroeken...dus nee is niet raar! Lijkt me ook zeer onprettig fietsen met een korte broek. Schuurplekken op plekken waar je ze niet wil hebben!
Bij crossfietsen dragen ze idd altijd een korte broek eroverheen...

haha is gewoon interesse hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver vr 8 apr 2011 - 21:41

Ik heb even rongevraagd naar de lidl bij ons in de buurt, haha ik kom daar nooit... Maar denk dat ik dan nu eerst maar even zo'n broekje moet halen. domme vraag, anders euh,.... naakt in de legging? :shock: Whaha ik zie het nu niet echt helemaal goed voor me denk ik :P

*edit*
Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Foto-ODGHPYWI
Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Foto-DSXPTGBA
Mijn tijdelijke fiets smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:24

Leuk fietsje! Ik heb je een PM teruggestuurd. Naakt in de legging lijkt me niet echt fijn!

Dit is mijn fiets:
Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 B1209-220

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 9 apr 2011 - 0:44

@ Jip: wat een mooie fiets zeg! Word er helemaal jaloers op, want stiekem wil ik ook gaan fietsen.

Maar ik zal eerst maar eens beginnen met nog meer lopen en af en toe korte stukjes op de mountainbike van mijn vriend fietsen. Ik ga vanmiddag iig lopen met wat dames van de atletiekvereniging, 10 km. En morgen wil ik een langere duurloop gaan doen. Ik heb nu een rondje uitgezet van 17 km, kijken of ik dit volhoud. (Dat doe ik dan op een rustig tempo, om aan de afstand te kunnen wennen).
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 0:49

Dank je wel! Heb er ook hard voor moeten sparen! Het is ook niet mijn 1e fiets, maar mijn 3e. De andere 2 waren gewone racefietsen. Dit is een tijdritfiets en de geometrie is net ff wat anders dan een gewone racefiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 9 apr 2011 - 0:52

Maar doe jij daar wel gewoon jouw traithlonwedstrijden op? Of ga je dan extra hard omdat je op een tijdritfiets fietst?
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 0:55

Ik heb 'maar' 1 fiets en dat is deze. Dus ik doe daar mijn wedstrijden op en trainingen op. Tijdrit is het zelfde als een triathlonfiets. Doordat de geometrie anders is kun je 'dieper' zitten en daardoor is de overgang naar het lopen 'makkelijker' dan met een gewone racefiets. Plus dat je een ligstuur hebt. Die kun je natuurlijk ook op een gewone racefiets zetten, maar daar is hij eigenlijk niet voor bedoelt en fiets je dus minder comfortabel dan wanneer je op een (goed afgestelde) tijdrit/triathlonfiets zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 9 apr 2011 - 0:58

Thanks voor de uitleg smile. Weer wat geleerd vandaag! Wat kost zo'n fiets als ik het vragen mag? Hij ziet er nl. erg duur uit.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 0:59

Ik ga je een PM sturen! Vind dat niet iets om hier te plaatsen.
Maar je kunt het zo gek maken als je wil. Varierend van 1000 tot 4000+euro.

Enneuh...uiteraard ga ik extra hard... lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 9 apr 2011 - 1:02

Tuurlijk ga je extra hard Wink Maar je zult alsnog zelf moeten trappen.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 1:04

Dat zeg ik ook altijd.

Maar het is wel zo dat ik met minder training vorig jaar (ik heb m nu een jaar) een stuk makkelijker en dus harder fietste dan met mijn vorige fiets. Deze is lichter en ook beter afgesteld op mijn lichaam, daardoor kan ik mijn kracht beter overbrengen op de trappers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 9 apr 2011 - 1:07

Ik denk ook wel dat als je de juiste spullen hebt, je al makkelijker fietst/loopt whatever.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 1:08

Ik roep altijd gekscherend: Spullen heb ik wel, nu het talent nog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 9 apr 2011 - 1:09

Muhahahaha lol!
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 1:12

Ik moet m wel nodig weer eens poetsen...Morgen ga ik een rondje doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 9 apr 2011 - 1:15

Succes ermee dan! Hoeveel km fiets je als je een "rondje" gaat doen?
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 1:16

Denk dat ik 2,5-3uur ga, dus 60-80km

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 9 apr 2011 - 1:20

Dan fiets je best hard smile (Harder dan ik iig) Ik ga nu trouwens afsluiten, ik ga zo lopen.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 1:21

Da's niet zo hard toch?

Loop ze!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 1:38

Wauw Jip! Moooooie fiets! :shock: cheers
Duur? Wil ook wel zo'n fiets Very Happy Denk dat ik fietsen dan ook een stuk leuker vind en vaker ga doen Very Happy
Moet wel zeggen dat ik helemaal door jou verhalen gemotiveerd word om ook te gaan fietsen en zwemmen. Alleen heb ik er nu echt de tijd niet voor. Ben zeker wel van plan om het te gaan proberen. Heb je een schema van hoe jij traint?

Ik ga denk ik morgen lopen. Maar ligt een beetje aan de planning verder..
Heb wel veel zin om te gaan. Maar volgens mij geen energie scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 1:43

Dank je! Ja best duur! Ik zou gewoon beginnen met een gewone 2e hands racefiets. Zo ben ik ook begonnen. Kun je uittesten of je het wel leuk vindt! Na de 2e hands een nieuwe racefiets gekocht, toen nog weer een nieuwe racefiets en nu deze. Ik heb deze fiets sinds vorig jaar na veel wikken en wegen, maar ben er erg blij mee! Tijdens een triathlon 'lig' je de hele tijd op je ligstuur (dat is aerodynamischer en ook comfortabeler en beter voor de overgang naar het lopen) en bij een racefiets fiets ligt het toch wat minder lekker.

Ik train nu gewoon wat ik leuk vind om te doen. Maar via www.vrouwentriathlon.nl kun je wel een schema downloaden http://www.vrouwentriathlon.nl/?p=1342.
Ik oefen natuurlijk ook al wat langer en ik ga een langere afstand doen dit jaar, dus ik verwacht dat, als ik in mei op schema's ga trainen, dat ik wel op 10-15uur in de week kom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver za 9 apr 2011 - 2:38

Echt een gafe fiets! Hehe, kom ik aan met mijn mini model.

Ik heb net een klein rondje +/- 5 km gedaan. En nu last van
me kont =( Dus toch maar even kijken waar ik een beetje goedkope fietsbroek met zeemleer kan vinden. Want het fietsen op zich vind ik wel gaaf om te doen, en ik ben wat te snel begonnen, dus aan het einde bekaf :o
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 2:40

Zeemleer bestaat volgens mij niet meer. Het zijn nu allemaal antibacteriele stoffen (het heet wel zeem, maar zo voelt het niet meer). Enneuh....zere billen krijg je toch wel in het begin ;-)

Leuk dat je het leuk vond! Je had trouwens gevraagd om eens samen te fietsen, maar we wonen toch niet echt dicht bij elkaar dacht ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 20 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum