Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hardloop topic ---> SPORT topic

+23
Caramba
Silver
Lien
lyke
Lilypie
NoorA
Chocoholic
Le Chat Noir
Sterre
Gigi_
Japie
Julia
Dikkie Dik
Cow
Jerry
Zeester
Dennenappel
Mysterious
IndianRose
Loes263
Pancake
Suus
_DoI
27 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver za 9 apr 2011 - 2:48

Hehe, nee er zit een verschil in de noordoost polder en de flevopolder, qua afstand zit ik niet ver van marknesse/ de kuinre/ emmeloord die hoek zeg maar.... Dus dat word hem niet... Wink

Maar mijn vriend zei gister ook zomaar ineens.... als het jou echt wat lijkt dan schaf ik ook zelf 1 aan.. gezellig Very Happy

Hmm... zere billen krijg je in het begin dus wel :o oef... ik had een stukje klinkers en hoe verder ik ging hoe zeerder ut deed (ben ut ook niet gewend)
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 2:51

Hahaha, heel herkenbaar! Bij mij is het de ene keer ook erger dan de andere keer; ligt er aan welke broek ik aan heb. Ben ook op zoek naar een goed zadel. Heb nu weer een nieuwe aangeschaft. Deze komt volgende week binnen, hopelijk zit die beter dan degene waar ik nu mee fiets. Gelukkig mag ik m uittesten en als het niet bevalt, terugsturen.

Nee, als ik bij Marknesse ben, kan ik weer terug...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver za 9 apr 2011 - 20:43

Zow, het is heerlijk weer... lekker vroeg en ik ga me zo klaar maken voor een 10km rondje op de racefiets, ik merk nu wel dat ik nog degelijk last heb van zadelpijn, dus probeer toch even zeemleer ertussen te doen, hopelijk helpt het smile
En morgen of dinsdag maar toch even kijken bij een fietszaak voor een echt broekje. Want dit is wel wat ik wil gaan doen. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 9 apr 2011 - 22:03

Ik wilde vanmorgen gaan lopen, maar ben na 2 km omgedraaid omdat ik last had van mijn scheenbeen. Erg vervelend, maar wil het niet erger maken dan dat het is, dus besloot ik maar te stoppen en naar huis te wandelen. Thuis aangekomen heb ik nog wel even de mountainbike gepakt en heb een klein rondje van ongeveer 5 km gefietst. Om te kijken of ik het leuk vond en om aan de houding te wennen en ook om het rustig op te bouwen. Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond. Ik durfde nog niet echt goed door te trappen in de bochten, maar dat ga ik nu wel oefenen. (Anders verlies je een hoop vaart denk ik). Dus het fietsen ga ik er nu wat vaker bij doen om ook andere spieren te trainen.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver za 9 apr 2011 - 22:09

Ik ben na 3 km weer terug gegaan.... Sad heb teveel last van pijn door het zadel... Helaas.
Ik denk eerst maar een goeie fietsbroek kopen en hopelijk is het dan minder.

Wat jammer van je schenen loes, maar mooi dat je een andere optie kon doen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:01

Een goede fietsbroek in combinatie met een zadel wat bij je past doet 'wonderen'.

Ik heb 3 uur gefietst en 79km. Ging lekker. Straks nog zwemmen en morgen weer hardlopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:43

Jip83 schreef:Een goede fietsbroek in combinatie met een zadel wat bij je past doet 'wonderen'.

Ik heb 3 uur gefietst en 79km. Ging lekker. Straks nog zwemmen en morgen weer hardlopen!

Super hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  KOL zo 10 apr 2011 - 2:03

Ah ik zie dat hier een paar dames zitten die aan wielrennen doen. Leuk! Ik heb eerder regelmatig op de weg gefietst, maar wegens werk en studie is dat er niet echt meer van gekomen. Ben sinds dit jaar gaan spinnen, om conditie op te bouwen en ga nu ook weer buiten fietsen.
Ben ook nog een tijdje op zoek geweest naar een goede damesbroek (want voor mij zijn die zemen in de herenbroeken echt te breed!) en die heb ik laatst gevonden bij Itek voor 20 euro. Gewoon zwart met een bloemetje :P

Nu nog fijne schoenen die ik voor spinning en het fietsen buiten kan gebruiken, maar de meeste damesschoenen zijn wit en ik wil graag zwarte met weinig frutsels/kleuren erop.
Wie heeft tips waar ik die kan kopen? (Liefst in het zuiden van het land) En waar ik dan op moet letten? Wil er eigenlijk ook geen kapitalen aan uitgeven als het kan, maar ik heb een vrij smalle voet, dus dat zal wel niet mogelijk zijn Sad
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 2:06

Queenie81 schreef:Ah ik zie dat hier een paar dames zitten die aan wielrennen doen. Leuk! Ik heb eerder regelmatig op de weg gefietst, maar wegens werk en studie is dat er niet echt meer van gekomen. Ben sinds dit jaar gaan spinnen, om conditie op te bouwen en ga nu ook weer buiten fietsen.
Ben ook nog een tijdje op zoek geweest naar een goede damesbroek (want voor mij zijn die zemen in de herenbroeken echt te breed!) en die heb ik laatst gevonden bij Itek voor 20 euro. Gewoon zwart met een bloemetje :P

Nu nog fijne schoenen die ik voor spinning en het fietsen buiten kan gebruiken, maar de meeste damesschoenen zijn wit en ik wil graag zwarte met weinig frutsels/kleuren erop.
Wie heeft tips waar ik die kan kopen? (Liefst in het zuiden van het land) En waar ik dan op moet letten? Wil er eigenlijk ook geen kapitalen aan uitgeven als het kan, maar ik heb een vrij smalle voet, dus dat zal wel niet mogelijk zijn Sad

Math Salden zit in het zuiden van het land. Ik heb ook erg smalle voeten en SIDI is geschikt voor smalle voeten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 11 apr 2011 - 7:23

Whoei! net even weer hetzelfde rondje gefietst als vorige keer, dit keer met fietsbroek en shirt (even geleend). Veel beter, het is nog wel hard onder me bips, maar een racefiets gelzadel heb ik hier ook wel liggen. Dat nog even veranderen en volgens mij weet ik dan ook wel zeker dat het racefietsen wel wat voor mij is Very Happy Dan kan ik as zaterdag de fietskleren kopen. Zaterdag hebben ze dat spul namelijk bij de aldi, incl. van die handschoenen.

Thnx voor de tips in ieder geval
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:03

Je moet ook wennen aan het zadel. Moet ik ook steeds. Kan ook zijn dat er nu een mannenzadel op zit. Ik vind een vrouwenzadel toch wel meer comfortabel. En ik vind zelf een harder zadel ook weer lekkerder dan een gelzadel. Maar dat is echt persoonlijk! Ik krijg vrijdag mijn testzadel.
Ik vergeet heel vaak handschoentjes aan te doen. Erg stom, want toen ik gevallen was lagen o.a. mijn handen open. Was lastig met werken.
Als ze hebben bij de ALDI, zou ik een broek zonder hengsels doen, makkelijker met plassen onderweg...


Ik heb lekker 45min gelopen. Ging nog best lekker ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 11 apr 2011 - 8:27

Hehe oké dan, ja maar het doet nu minder pijn. En dat ik moet wennen snap ik helemaal. Maar ik moet ook wennen aan de houding. Ik heb echt het gevoel alsof ik niet goed op de fiets zit. En toch heb ik na de tijd geen nek/rug klachten. Als het morgenochtend wat mooier weer is, probeer ik een wat groter rondje. 10 km. Heb de hele dag vrij, dus zodra ik wakker word en de zon schijnt er maar op uit. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver di 12 apr 2011 - 2:54

Als het niet zo hard waaide had ik vandaag wel even willen fietsen, maar in een kort broekie is dat wel koud.... grrrr scratch
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 di 12 apr 2011 - 6:25

Op de fiets zal het idd wel koud zijn! Zeker in een korte broek. Het scheelt echt veel of je loopt of fietst hoor qua warmte. Als ik loop heb ik echt snel warm, met fietsen niet zo.

Ik sla mijn training vandaag trouwens over. Ik heb nog best veel last van mijn scheenbeen, dus ik doe het even wat rustiger aan.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:57

Inmiddels loop ik ook met Evy. Heerlijk! Alleen loop ik soms te weinig in de week. Maar in het begin kan je nog makkelijk een les overslaan.
Donderdag ga ik me weer opgeven voor de 4mijl van Groningen, dan hebben we een stok achter de deur. Ik wil op 11 oktober 2011 6,4km in max. 45 minuten lopen! Vorig jaar heb ik hem gelopen in 54 min. Toen had ik nog nooit de afstand gelopen en was ik eigenlijk ongetraind (Wel 4km gelopen etc).
Ik ben benieuwd of ik het ga redden! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:10

FryskeFlinter schreef:Als het niet zo hard waaide had ik vandaag wel even willen fietsen, maar in een kort broekie is dat wel koud.... grrrr scratch

Heb je geen legging die je erover kunt doen?

Ik heb voor deze fiets een fietsmeting gedaan. Je krijgt dan plakkers op je schouders, knieen, ellebogen en enkels en dan wordt bekeken in welke voor jou comfortabele (!) houding je de meeste wattage kunt wegtrappen met zoveel mogelijk omwentelingen. Grappig bij mij was dat met 3 mm zakken van het stuur de wattage omhoog ging en de omwentelingen ook, met nog een extra mm ging het weer omlaag. Bijzonder hoe dat zo nauwkeurig op de mm kan zijn...

Welk maat frame heb je nu en hoe lang ben je?

Ik heb 17km met mijn vriend meegefietst die aan het hardlopen was. Dus niet echt sportief vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver di 12 apr 2011 - 20:17

Ik wist niet dat er een legging over de fietsbroek kon. (i.v.m. de naden) Want dat adviseerde je me eerst af.... Rolling Eyes Ach ik heb een keer een rustdaggie gehad. Vandaag ga ik eens een groter blokje proberen. Het is schitterend weer. Straks rond 11u even het blokje om.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 20:29

Neeee, ik raadde je af om ZONDER fietsbroek een legging aan te doen ivm de naden en het zadel. Met een fietsbroek en daarOVER een legging kan prima. Dan beschermt de fietsbroek je kruis tegen schuren van de naden.

Fiets ze! Het is fris...

Ik ga vanavond 'oefenen' voor een tijdrit.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver di 12 apr 2011 - 20:35

Haha oké sorry, verkeerd begrepen...... Embarassed Dus dan kan ik nu ook maar beter een legging erover heen doen Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 561177 Thnx voor de tip, wat voor tijdsrit training ga je doen dan?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:11

Stukjes heel hard fietsen in het wiel van mijn vriend; soort interval training.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver di 12 apr 2011 - 21:23

Aha oké
Ik heb net over je vraag heen gelezen, maar ik ben 1.79 en heb framemaat 58. En als ik hem echt daadwerkelijk over wil kopen, dan wil ik eerst ook een soort "kleine" meting of ik nu wel juist op mijn fiets zit. Dat scheelt soms ook al heel wat.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:28

Yep, denk dat je ook een kleinere framemaat mag hebben. Ik ben namelijk 1.83 en had van racefiets altijd 56. Terwijl volgens mij 54 ook nog zou kunnen, maar net iets te klein werd voor mij.
Van mijn tijdritfiets heb ik nu wel 54.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Suus di 12 apr 2011 - 22:42

Heb al ruim een week niet gelopen, echt slecht! Veel te druk met vanalles. Vandaag gaat het ook weer niet lukken, dus morgen moet ik er maar weer aan geloven Wink Met pasen doe ik mee aan een loopje van 4,5 km en morgen ga ik me ook inschrijven voor de 4 Mijl smile Hoop hem dit jaar eens pijnloos te kunnen lopen, dus dat wordt veel trainen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver di 12 apr 2011 - 23:53

Jip83 schreef:Yep, denk dat je ook een kleinere framemaat mag hebben. Ik ben namelijk 1.83 en had van racefiets altijd 56. Terwijl volgens mij 54 ook nog zou kunnen, maar net iets te klein werd voor mij.
Van mijn tijdritfiets heb ik nu wel 54.

Oké daar zit ook wel een verschil in dan. En ik heb langere benen dan rug. Ik heb niet een standaard bouw. Normaal zijn rug en benen gelijk qua lengte. Maar nu voor het uitproberen kon het prima... Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 561177
Ik heb nog niet gefietst, moest eerst even wat van school afmaken. Nu is dat klaar, even snel lunchen. En dan er even tegenaan. rondje van 10 km Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver wo 13 apr 2011 - 1:34

suus, succes met trainen... ben je dan niet wat laat begonnen? Omdat het al bijna pasen is.

Ik ben weer terug van een blok om fietsen, dit keer was het 13.3 km in een halfuur. Dat vond ik best wel goed gaan, had het wel even moeilijk tegen de wind in. En geen rekening mee gehouden dat al die schooljeugd ook nu op de weg zou zijn, (woensdagmiddag) En kreeg in het begin steken bij me longen.. Hoop dat dat te maken heeft met het rekken van de adem Rolling Eyes

En het zadel went al steeds meer. Alleen op die kleine klinker weggetjes merk ik hoe hard het zadel is. Cool
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 21 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum