Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hardloop topic ---> SPORT topic

+23
Caramba
Silver
Lien
lyke
Lilypie
NoorA
Chocoholic
Le Chat Noir
Sterre
Gigi_
Japie
Julia
Dikkie Dik
Cow
Jerry
Zeester
Dennenappel
Mysterious
IndianRose
Loes263
Pancake
Suus
_DoI
27 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Suus do 10 maa 2011 - 1:46

Ik vind het op de loopband altijd veel zwaarder dan gewoon lekker buiten!
Ik heb gisteren een klein rondje gelopen, laatste training voor zondag smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 1:47

Suus schreef:Ik vind het op de loopband altijd veel zwaarder dan gewoon lekker buiten!
Ik heb gisteren een klein rondje gelopen, laatste training voor zondag smile

als t lekker weer is, willen we dat ook een keer gaan doen smile
maar nu zo in de sportschool is t net zo makkelijk 's avonds en met slecht weer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 vr 11 maa 2011 - 23:54

@ Suus: welke afstand ga je doen? In ieder geval veel succes smile

Ik ga vanmiddag met de atletiekvereniging een duurloopje doen van 10 km. Aangezien het lekker weer is, denk ik er aan om een korte broek en een shirtje met korte mouwen aan te doen. Of is dat te overdreven?
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 0:13

Loes263 schreef:@ Suus: welke afstand ga je doen? In ieder geval veel succes smile

Ik ga vanmiddag met de atletiekvereniging een duurloopje doen van 10 km. Aangezien het lekker weer is, denk ik er aan om een korte broek en een shirtje met korte mouwen aan te doen. Of is dat te overdreven?

Da's wel een beetje overdreven ;-) Ik zou 3/4e of dunne lange tight, dun shirt lange mouwen aan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 12 maa 2011 - 1:01

Haha vond ik zelf ook wel een beetje overdreven. Ik denk dat ik mijn 3/4 broek aan trek en een shirt met lange mouwen.

Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Suus za 12 maa 2011 - 3:46

Ik ga morgen 5 km lopen, verder kan ik echt nog niet :P
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 3:55

Suus schreef:Ik ga morgen 5 km lopen, verder kan ik echt nog niet :P
Geeft ook niet Very Happy Als je maar lekker loopt! Meer km-ers gaan lopen terwijl dit eerst voldoende is, werkt alleen maar demotiverend.

Hier een blije ik. Voel me helemaal happy. Heb net heerlijk in Haren hard gelopen. Was '' de halve van haren'' Maar ik heb de 12,19 gelopen. En voel me echt fantastisch. Kwam helemaal zwevend over de finisch. Wat een kick geeft dat om te finischen. Heerlijk. Het weer, de omgeving, mijn fitheid, alles zat gewoon mee Very Happy Voel me dan écht gelukkig erna hahaha.. laughcry Ik liep hem trouwens op hartslag. Dat werkt beter dan dat ik de tijd zie staan op het beeldscherm pirat

Loes, een 3/4 broek wil prima en shirt met lange mouwen wil wel. Ik heb vandaag ook gelopen en had het best wel warm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 12 maa 2011 - 6:33

Wat goed Dolcis! Kan me voorstellen dat je je heerlijk voelde smile

Ik heb uiteindelijk toch een 3/4 broek en een shirtje met korte mouwen aangehad en dat was echt niet overdreven hoor. Het was zo'n 15 graden en de zon scheen, dus het was lekker loopweer. Heb het totaal niet koud gehad.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 12 maa 2011 - 6:35

Suus schreef:Ik ga morgen 5 km lopen, verder kan ik echt nog niet :P

5 km is al best een mooie afstand hoor. Is al goed dat je dat vol kan houden hoor smile En zo begint iedereen met lopen hoor. In ieder geval heel veel succes!!
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 23:37

Loes263 schreef:Wat goed Dolcis! Kan me voorstellen dat je je heerlijk voelde smile

Ik heb uiteindelijk toch een 3/4 broek en een shirtje met korte mouwen aangehad en dat was echt niet overdreven hoor. Het was zo'n 15 graden en de zon scheen, dus het was lekker loopweer. Heb het totaal niet koud gehad.

Dat bedacht ik me later ook... Toen ik ging fietsen was het nog maar 6 graden, dus vandaar mijn reactie.

Ben aan het twijfelen over iets. Ik heb hele mooie wielen gezien voor mijn fiets. Nu kan ik redelijk goed fietsen, maar uiteindelijk finish ik toch ergens in de middenmoot. Zelf vind ik mensen die alleen supersonisch op/aan hun fiets hebben en dan niet kunnen fietsen een beetje 'stom'. Nu moet iedereen het zelf weten natuurlijk. Aan de ene kant denk ik: Als je iets mooi vindt, dan moet je het gewoon kopen en gebruiken. En aan de andere kant: tja...materiaal heb ik dan wel, maar het talent...
Ik ben dus zelf nu in die positie...haha. Wel doen en lak hebben wat anderen van mij denken? Ik vind het mooi...
Of niet doen omdat ik het gevoel heb 'voor paal' te fietsen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Le Chat Noir za 12 maa 2011 - 23:47

Ik ben inmiddels helemaal enthousiast over het hardlopen.
Heb nu week 1 er op zitten van de lessen van Renate Wennemars. Gisterochtend les 3 gehad, 3 keer 3 minuten hardlopen angel goed he. Ging prima, ik kan het sowieso qua conditie allemaal nog wel makkelijk aan. Ben deze keer naar de trimbaan gedaan hier in de stad (met de auto Embarassed ), dat loopt veel zachter over houtsnippers, dit was wel beter/zachter voor mijn knieen merkte ik. Het loopt wel wat zwaarder, maar ik vond het toch prettiger. Ik loop er in het donker alleen niet zo graag alleen...waar lopen jullie s avonds in het donker?

Omdat ik nog niet zo lang achter elkaar loop en een koukleum ben, had ik een lange tight aan, thermoshirt met lange mouwen, een skipully (zal wel helemaal fout zijn door het katoen?? maar wel lekker warm) en een heel dun hardloopjackje.
Ik ga maandag weer lekker verder met les 4. Toch een een gek idee dat ik over 5 weken in principe al een half uur kan hardlopen als ik dit trouw blijf volgen.

Even een vraagje voor de fanatieke hardlopers onder ons:
Merken jullie aan je lichaam ook dat je hardloopt? Ik bedoel dus of bepaalde delen van je lichaam duidelijk strakker zijn geworden?
Ik probeer zelf goed rechtop te lopen, dus ook buikspieren aanspannen, heb t idee dat het dus ook goed is om een strakkere buik te krijgen.

Oh en @Jip: Tja ik zou gewoon voor de supersonische fiets gaan, wat boeit jou het nou wat andere mensen er van denken? Als ze er uberhaupt bij stil staan. Soort van vergelijking: heb t zelf ook wel even gedacht toen ik in mijn hardlooppakje ging lopen, als je zo'n runnerstight aan hebt en alles lijkt het al heel professioneel (in mijn ogen) en vervolgens kan ik nog maar 3 keer 3 min hardlopen!! Maarja, ik loop er wel beter in en het voelt lekkerder/fijner...zoiets zal jij dan ook hebben met die fiets/wielen toch?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 23:51

Le Chat Noir schreef:Even een vraagje voor de fanatieke hardlopers onder ons:
Merken jullie aan je lichaam ook dat je hardloopt? Ik bedoel dus of bepaalde delen van je lichaam duidelijk strakker zijn geworden?
Ik probeer zelf goed rechtop te lopen, dus ook buikspieren aanspannen, heb t idee dat het dus ook goed is om een strakkere buik te krijgen.

Oh en @Jip: Tja ik zou gewoon voor de supersonische fiets gaan, wat boeit jou het nou wat andere mensen er van denken? Als ze er uberhaupt bij stil staan. Soort van vergelijking: heb t zelf ook wel even gedacht toen ik in mijn hardlooppakje ging lopen, als je zo'n runnerstight aan hebt en alles lijkt het al heel professioneel (in mijn ogen) en vervolgens kan ik nog maar 3 keer 3 min hardlopen!! Maarja, ik loop er wel beter in en het voelt lekkerder/fijner...zoiets zal jij dan ook hebben met die fiets/wielen toch?

Goed van je!

Ik loop inmiddels een jaar of 10 hard...en nee ik merk er niks van. Pas als ik weer ga fietsen, merk ik dat ik meer spieren in mijn bovenbenen krijg. Ik moet wel weer rompspieroefeningen gaan doen, want ik zag op een foto dat ik helemaal in zak tijdens het hardlopen.

Tja onzeker typje hier, dus ik ben altijd bezig met wat andere mensen van mij denken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:08

Ik wil ook gaan hardlopen.
Met het start to run op mn ipod.
Vraag me alleen telkens af of de dopjes wel in mn oren zullen blijven zitten angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Chocoholic zo 13 maa 2011 - 0:28

Even een vraagje voor jullie! Ik hardloop sinds kort ook wel eens (als ik bij m'n vriend ben en dus niet op mijn crosstrainer kan) maar ik heb elke keer de volgende dag(en) last van spierpijn in m'n kuiten. Echt behoorlijke spierpijn. Hadden jullie dit in 't begin ook? Ik moet dan ook wel eerlijk bekennen dat ik waarschijnlijk niet de beste hardloopschoenen heb, 't zijn gewoon simpele sportschoentjes van de van Haren volgens mij. laughcry
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:32

Het zou best kunnen dat het aan je schoenen ligt... Of je loopt heel erg op je voorvoeten.
Als mijn schoenen 'op' raken, dan krijg ik ook wat kuitklachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Chocoholic zo 13 maa 2011 - 0:51

Ik loop volgens mij ook heel erg op m'n voorvoet, maar da's dus niet de bedoeling? Heb 't idee dat dat wel makkelijker loopt. *duidelijk hardloop-n00b* nerd
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:53

Nou niet de bedoeling... Alle Kenianen lopen op hun voorvoet. Het is alleen wat zwaar voor je kuitspieren en als je niet vaak loopt...dan kun je er spierpijn krijgen ;-) En ook als de demping in je (sport)schoen niet voldoende is... Op naar de hardloopwinkel dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Sterre zo 13 maa 2011 - 0:54

Ik heb net les 6 gedaan van Renate, voor mij de derde les dus omdat ik ben begonnen bij les 4. Dat is opeens wel een overgang, van 7x 2 a 3 minuten lopen tot 3 x 5. Of ik had mijn running vibe gewoon niet, ik heb het wel gehaald maar was op het eind misselijk en redelijk buiten adem angel

Voor mij werkt 's avonds rennen beter, voor het eten. 's Ochtends gaat soms goed, maar soms zijn mijn benen dan echt pap zoals vandaag.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:54

Jip, als jij die wielen mooi vindt moet je ze kopen. Wat maakt jou het uit wat anderen ervan vinden. Je kunt het anderen toch nooit naar hun zin maken, dus kan je het net zo goed jezelf wel naar je zin maken. En als jij blij wordt van nmooie nieuwe banden, moet je dat gewoon doen smile Je gebruikt je fiets veel, dus het is niet zo dat je 'zinloos' nieuwe banden aanschaft. je hebt er wel echt plezier van.

Le Chat Noir, Mijn hele lichaam is een stuk strakker geworden. Maar ik ben bij het hardlopen ook een stuk gezonder en minder gaan eten. Ik at nogal veel.
Daarbij heb ik wel buikspieroefeningen gedaan. Mijn buik is een stuk strakker en ik loop ook rechter op door het hardlopen. Je lichaam wordt zeker wel strakker. Maar het heeft wel tijd nodig. In totaal ben ik bijna 11 kilo kwijt. Dus dat verklaard mijn strakkere lichaam.

Chocoholic, hoeveel loop je per keer dan? En loop je jezelf helemaal te pletter of valt dat wel mee? advies wat ik veel krijg over het lopen: je moet op je hak-zijkant landen en dan je voet afrollen naar voren. niet op je tenen gaan lopen. je knieën goed optillen zodat je echt loopt, en niet net als een pinguin.. haha..

PrinsesBo, gewoon steeds weer in je oor drukken Very Happy Wanneer wil je beginnen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:56

Sterre schreef:Ik heb net les 6 gedaan van Renate, voor mij de derde les dus omdat ik ben begonnen bij les 4. Dat is opeens wel een overgang, van 7x 2 a 3 minuten lopen tot 3 x 5. Of ik had mijn running vibe gewoon niet, ik heb het wel gehaald maar was op het eind misselijk en redelijk buiten adem angel

Voor mij werkt 's avonds rennen beter, voor het eten. 's Ochtends gaat soms goed, maar soms zijn mijn benen dan echt pap zoals vandaag.

Dat loopt dan niet lekker. Maar wel goed dat je hem hebt uitgelopen!
Kon je vandaag niet savonds lopen dan? Ik loop het liefste na het avond eten. Dan heb ik mijn verplichtingen uitgevoerd en kan ik daarna lekker lopen. rond 19.00 uur is dat, als ik mijn zoontje op bed heb gebracht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:00

Dolcis_ schreef:Jip, als jij die wielen mooi vindt moet je ze kopen. Wat maakt jou het uit wat anderen ervan vinden. Je kunt het anderen toch nooit naar hun zin maken, dus kan je het net zo goed jezelf wel naar je zin maken. En als jij blij wordt van nmooie nieuwe banden, moet je dat gewoon doen smile Je gebruikt je fiets veel, dus het is niet zo dat je 'zinloos' nieuwe banden aanschaft. je hebt er wel echt plezier van.

Le Chat Noir, Mijn hele lichaam is een stuk strakker geworden. Maar ik ben bij het hardlopen ook een stuk gezonder en minder gaan eten. Ik at nogal veel.
Daarbij heb ik wel buikspieroefeningen gedaan. Mijn buik is een stuk strakker en ik loop ook rechter op door het hardlopen. Je lichaam wordt zeker wel strakker. Maar het heeft wel tijd nodig. In totaal ben ik bijna 11 kilo kwijt. Dus dat verklaard mijn strakkere lichaam.

Chocoholic, hoeveel loop je per keer dan? En loop je jezelf helemaal te pletter of valt dat wel mee? advies wat ik veel krijg over het lopen: je moet op je hak-zijkant landen en dan je voet afrollen naar voren. niet op je tenen gaan lopen. je knieën goed optillen zodat je echt loopt, en niet net als een pinguin.. haha..

PrinsesBo, gewoon steeds weer in je oor drukken Very Happy Wanneer wil je beginnen dan?

Nou die wielen gebruik ik alleen met wedstrijden. (en banden zijn weer wat anders). Ik denk dat ik het maar gewoon eens moet doen! Laat ik eens gek doen ;-)

Misschien als je nooit aan sport gedaan hebt, dat je dan wel een strakker lichaam krijg. Ik zwem al vanaf mijn 3e, dus ik denk dat ik daardoor al een 'strak' (hier en daar vetjes) had,. En nu ben ik ook niet echt dik (volgens mij...degenen die mijn blog lezen (Dolcis?) kunnen dat bevestigen of ontkennen..) dus heel veel meer zal er ook niet af gaan. Ik ben blij als er nog 2-3 kilo af gaat.
Ik ben trouwens 1m83 en weeg nu zo'n 67 kilo.

Ik ben het niet eens met je over hoe je zou moeten lopen. Daar zijn heel veel verschillende meningen over. Je moet lopen wat het beste bij je lichaam past. Chocoholic loopt van nature blijkbaar meer op haar voorvoet. Dat is ook sneller dan je hele voet afwikkelen. Het geval is dat veel NL lopers/sters dit lichamelijk niet aan kunnen vanwege kuit, knieklachten.
Maar als je in de topsport kijkt, dan lopen de snelle lopers op hun voorvoet. Daardoor hebben ze een kort contactmoment met de grond en dus sneller.

En na het avondeten kan ik echt niet lopen...dan spuug ik alles er zo weer uit! Ben wel blij dat ik tegenwoordig een boterham en wat drinken kan binnenhouden en er niet misselijk van wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:05

Misschien is dit interessant:

http://www.hardlopen.nl/index.php/diversen/hak-voorvoet-middenvoetlanding

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:10

Wielen dat bedoel ik :P Doe eens gek smile Vind dat je het wel verdiend. Je sport zo ontzettend veel.

Jij bent ook wel een strakke meid smile Kan geen vetjes spotten in elk geval angel

Voor mij werkt het lopen zo wel het beste. Ik land op mijn hak- beetje buitenkant van mijn voeten en rol af.( het is niet zo dat ik op het achterste puntje van mijn hak land en dan verder naar voren af rol. maar mijn hak raakt wel als eerste de grond) En aangezien ze dus klachten heeft op die manier zoals ze nu loopt of door de schoen, draag ik het advies wat ik altijd kreeg over naar de volgende smile Kan best dat het voor haar op die manier niet werkt. Maar daar moet ze zelf achter komen door het te proberen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:13

Dolcis_ schreef:Wielen dat bedoel ik :P Doe eens gek smile Vind dat je het wel verdiend. Je sport zo ontzettend veel.

Jij bent ook wel een strakke meid smile Kan geen vetjes spotten in elk geval angel

Voor mij werkt het lopen zo wel het beste. Ik land op mijn hak- beetje buitenkant van mijn voeten en rol af. En aangezien ze dus klachten heeft op die manier zoals ze nu loopt of door de schoen, draag ik het advies wat ik altijd kreeg over naar de volgende smile Kan best dat het voor haar op die manier niet werkt. Maar daar moet ze zelf achter komen door het te proberen..

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik wilde alleen maar zeggen dat het niet persé verkeerd is hoe ze loopt. Het lijkt mij het slimste, als ze doorgaat met lopen, goede schoenen aan te laten meten en daar adviezen te vragen. Je hebt natuurlijk voorvoet lopers en voorvoet lopers... Het scheelt ook of je 50 of 100 kilo weegt en op je voorvoet loopt.
Ik probeer wat meer op mijn middenvoet te lopen, maar uiteindelijk zie ik op foto's dat ik richting finish toch op mijn hak land. Ach..als ik maar vooruit kom!

Dank je wel :-) Ze zitten er wel hoor...vooral op mijn bovenbenen, de rijbroek zeg maar. Hoe krijg ik die weg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Chocoholic zo 13 maa 2011 - 1:24

Poeh, wat veel manieren om te hardlopen, had ik nooit gedacht! 't Lopen zelf is dan ook niet heel ontspannend meer als ik zo geconcentreerd moet nadenken over hoe ik 't beste kan joggen. Ik zal in ieder geval in de aankomende tijd langs een sportwinkel gaan, kijken of zij mij kunnen adviseren en helpen met goede schoenen. (en hopelijk lief zijn qua prijs angel)
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 11 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum